- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skutecne si auta pujcuji Brnany? Naopak si to predstavit umim.
Přišel jsem se do diskuse podívat, kolik lidí si tu bude vylévat srdíčko nad tím, jak může taková "blbá služba" existovat, ačkoliv by jim to mohlo být jedno.
A jsou tu, dokonce co do počtu příspěvku v přesile
Tahle věc jako v principu možná není špatná, problém je ten, že provozovatel to samozřejmě dělá ne pro lidi nebo míň aut v ulicích, ale jen a pouze pro své výhody. Má vlastně auto zdarma, zaplatí mu to ostatní uživatelé. A ještě mají tu drzost chtít pro sebe výhody typu vyhrazených míst, dotací a úlev. Prostě klasický zelený byznys výhodný jen pro ně a nejlíp když to zaplatí někdo jinej, ideálně z městské kasy.
Jinak zcela logicky je to ptákovina pro normálního člověka - sdílení možná řeší, že si někdy uprostřed týdne něco tím autem odvezu nebo zajedu něco vyřídit, ale neřeší to klasickou přepravní špičku - konec týdne / víkend atd. Na exponované časy si to zamluví majitel a ostatním je celé sdílení k ničemu. A abych si měsíc dopředu rezervoval auto, protože chci někam jet, tak to je samozřejmě nesmysl. Pak si pro auto jel přes půl města k jinému uživateli, zaplatil za MHD, ztrácel čas tím, že pojedu k autu... a v nákladech to taky nic moc nevychází. To už vyjde levněji si vzít občas taxík a nemusím se starat vůbec o nic.
Majitel, to by bylo moc okatý.
Ale přes nastrčený mrtvý duše ( nebo nějakýho pumpičku, co ani nemá řidičák) by to šlo...
Pro normálního člověka to je opravdu ptákovina.
Pokud jednou za uherskej rok potřebuju dovézt ledničku, nebo podobně, pošlu si ji DHLkem, nebo si půjčím auto z rodiny, od známého, z práce.
Pokud jezdím velmi málo, koupím si za týdenní plat nějakou starou šunku, která při malém nájezdu a alespon základní údržbě moji potřebu naprosto splní a těch třicet kilometrů týdně v pohodě ujede. Navíc tyhle starý motory sežerou i méně kvalitní palivo, a biolíh, pojistka je na to za pár stovek a ani ti cikáni to v Bronxu neukradnou.Taková patnáctiletá Felda za 10.000 je geniálně jednoduchý vozítko, které na lítání kolem komína do 10.000 ročně skvěle poslouží, a kromě biolihu a oleje moc po majiteli nepožaduje.A navíc tu Feldu mám k dispozici kdy já chci a tam kde já jsem, ne že si ji musím objednat týden předem a jet si pro ni přes půl města. To můžu jet rovnou tramvají
Za roční poplatek týhle bandě srandistů mám tu Feldu povinně pojištěnou 3 roky .
A my, kterí jezdíme normálně až více, pro nás to opravdu není.
Sdílený auto půjčený na víkend je drahá sranda, neplatíte jen za kilometr ale i hodinový pronájem. Sice jsou to desetikoruny, ale na třídenním víletu o víkendu už je to znát.
Samotné ofocené doklady vám opravdu k ničemu nejsou. Musel byste z těch kopií udělat duplikát skutečných dokladů
Doufám, že někoho nenapadne vyhradit jízdní pruhy a parkovací místa tomuhle autokomunismu...
Ačkoli z naší populisticko alternativnězelené radnice lze podobnou šílenost očekávat.:-(
Nestojí za zmínku emuj.cz? Velký přínos vidím v tom, že ve městě nesmradí a nedělají hluk jako auta z půjčoven uvedených v článku.
Ze zvědavosti, jak to jezdí bych to zkusil.Na běžné použití to za tu cenu nevidím .Za hodinu půjčovného koupím 24 hodinovou jízdenku na šmirgl.A tímhle splašeným golfovým vozíkem toho neodvezu o moc víc než MHD.
Největší problém tehlech systémů vidím v tom, že auto musíte vrátit kam, kde jste ho vzal.(nebo na par určených stanovišť)
Auta si půjčuje desítky Brňanů - to je zas češtin...
To je tzv. NESHODA podnětu s přísudkem! ... Velice módní!