Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: V MHD jako na skluzavce. Podnik slibuje výměnu plastových sedaček

Poposednou, pár vteřin se sesouvají. A pak zase musí poposednout... Cestující v brněnské hromadné dopravě mají zážitek, o který ale nestojí. Kvůli sedačkám v nových ekologických autobusech si připadají skoro jako na skluzavce. Podnik slibuje problémové plastové sedačky vyměnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A37n55e27t16a 27L17a19r59s69e40n52o62v78á 4700327959704

Tak jestli vymění ty hladké plastové sedačky za ty zdrsněné, které jsou v kloubácích Solaris, tak lidem opravdu pomůžou... ty kloužou a studí úplně stejně ;-D A to je jen jeden z mála neduhů těchto dopravních prostředků. Rozmístění sedaček rozhodně navrhoval někdo, kdo v životě v buse neseděl, protože tam je polovina sedadel :-/ Neznám žádného cestujícího, který by pro ty busy měl jediné slovo chvály. Nejčastější slušné označení je - katastrofa!

+1/0
24.2.2015 13:52

O78n11d87ř20e86j 18H55á81j80e58k 5738909608861

Dolevní podnik vybral dvojnásobně ekologické autobusy. Skuzavkosedačkami odradí cestující od cestování na linkách, kde jsou nasazeny a lidé se těmto linkám budou vyhýbat - bude možné nasadit menší množství autobusů (samozřejmě těch neekologických, ve kterých se dá cestovat). Stačí vhodně střídat linky a v Brně bude možné zrušit všechny autobusové linky.

Bravo DPmB, jen tak dále.

0/−1
14.2.2015 6:59

D73a51v15i53d 30B17o14u78c63h79a72l 8619920949

Ty Solarisy jsou celkově naprostá katastrofa. Nikdy, opakuji NIKDY jsem nejel v něčem tak nepohodlném a absurdním. Nemohl by například někdo konstruktérům prozradit existenci tlumičů?

+2/−3
14.2.2015 0:23

P21a40v64e38l 44D65r15o18t11á13r 7503464709334

Úvaha otce Fura na dnešní den:

Šestnáctileté holky provozují sex bez ochrany - ale na mobilu mají ochranný obal.

... Čím dýl o tom člověk přemýšlí, tím víc má chuť skočit pod vlak.

+4/−1
13.2.2015 19:47

Z45u58z45a67n18a 53Č78e21k72a26l11o87v66á 1107474171475

Nalepit protiskluzové kačenky jako do sprchového koutu, a je to:)

+2/0
13.2.2015 19:25

M35a25r60i70e 49V93a44ř55e94k80o65v50á 3127139834451

Také si myslím, že když už se investovalo, asi bez testování, do těchto nesmyslných sedaček, tak by se věc dala napravit s menšími dodatečnými výdaji. Totéž by měl udělat DPP v pražských Pendolinech s dřevěnými sedačkami.

0/−1
13.2.2015 21:27

A79l42e15š 44V14á52v49r25a 8982679478371

Protoze figurant nesedi ale vali se.

0/0
13.2.2015 18:59

L56u97k15a69s 92N64e25m30e20c 7629950632114

To je prave jedna z tech pricin, ty sedadla maji operadla s naprosto nevhodnym sklonem. Sedet tam jinak nejde.

+2/−1
13.2.2015 23:08

E21m23i71l 23M70i70n23á27ř 7520859669427

Navrhuji zespodu sedačky nalepit magnety. Cestující si strčí magnet, víte kam, a klouzání je vyřešené! Jen proboha pozor na správnou polarizaci, jinak si prostě nesednete!:-)

+3/0
13.2.2015 17:52

J71a43k81u75b 44C70i81g55l16e98r 9955747945568

Všichni v tramvaji sedí v klidu skoro nehnute a jedine ten týpek simuluje klouzani :D skvely video

+2/−5
13.2.2015 17:20

L46u86b62o35š 27B46ř50e43z91i39n76a 2122373960341

Až na to, že se nejedná o šalinu, ale autobus.

+1/0
13.2.2015 17:30

J20a14k21u48b 37C30i31g42l54e74r 9905237175938

Snad se tedy shodneme, ze se jedna o MHD :)

0/0
13.2.2015 17:42

R22o26m96a28n 24L34i35p63s26k68ý 2309903389

To nikdo nemusí simulovat, zkus si to a pak plácej.

0/0
13.2.2015 17:59

M50i52l98a42n 43Š84t31ě94p94á83n36e66k 8356252535178

Na videu je prostě jasně vidět, že on se tam dvakrát zklouzne a ve stejném záběru ostatní normálně sedí. Prostě, ač jsou třeba sedačky nevhodné (nevím, v Brně jsem dlouho nebyl), to video je trapné.

+4/0
13.2.2015 18:15

M59i35l32a42n 48Š79t22ě78p83á23n71e97k 8556862525278

A omlouvám se za to zklouzne, má tam být sklouzne:(.

0/0
13.2.2015 18:16

L45u91k79á89š 54A42d57a38m85e97c 3278414703604

;-D;-D;-D uzasne video

+7/0
13.2.2015 16:24

P87e19t81e55r 65M43o97l58n88á70r 8395294572299

A čo dnes nieje z čínskeho plastu ? aj na aute až žasnem kde všade drbú tie plasty,umelohmotné autá,hlavne že je to lacné :-/

+1/0
13.2.2015 16:16

V22l33a48d18i41m19í30r 42B44e62n61e27š 2772935564503

V MHD bych si sedl jen kdybych měl zlomenou nohu.

+1/−2
13.2.2015 16:08

P61a79v18e33l 34O62d26r10a30z18i28l 6864139187600

Mě by zajímalo, pro koho výrobce takové sedačky vyrábí. Kromě použití v nudistických kempech bez základů hygieny žádné využití nevidím.

+3/−1
13.2.2015 15:57

M35a84r37t25i62n 58Š19t98ě61p39á54n73e28k 3927483643141

Lepsi nez testy Ladi Hrusky;-D

 

Ja bych to neodsuzoval, usetri za uklid, lidi to pekne zadky vypuliruji;-D

+3/−2
13.2.2015 15:46

J12a48r18o58m21í33r 94N58o17v48o86t32n89ý 6431393354

normálně na to nalepit šmirgl jako na skateboard a je po problému, ne?

+3/−1
13.2.2015 15:39

Z12u36z42a49n77a 92Č90e52k79a55l92o79v88á 1967164801525

Že jo! Takový ty nalepovací kačenky, co se lepí do sprchových koutů, aby si člověk na kluzkých dlaždicích nerozbil ústa. Nalepím dvě kachny na jednu sedačku, a je po problému. Kačenka stojí padesátník, takže náklady tak pět litrů na všecky busy. Ale asi bude lepší vyměnit za pár statisíců všecky sedačky:))

0/0
13.2.2015 19:22

M24a84r63i98e 11V23a60ř42e66k54o20v31á 3767719954241

a ušmirgluješ si nejen kalhoty, ale i zad..ci;-D

0/0
13.2.2015 21:29

D47a25n66i15e25l 35K18r57o64n77e64r 7404254696197

To mi pripomnelo, jak jsme mel pred 10 lety boty Nike, ve kterych neslo stat na hladkych dlazdicich, ale vzdy se nohy rozjizdely od sebe. Stavalo se mi to na zachodech v praci, takze jsem co chcili musel davat nohy k sobe.;-D

0/0
13.2.2015 15:29

P42a16v79e75l 58O75d35r10a23z81i17l 6214489807310

Hezký překlep.

0/0
13.2.2015 15:57

D13a83n95i64e50l 81K49r75o37n87e75r 7164444336577

;-D fakt ze jo

0/0
13.2.2015 17:10

L29u27k95á45š 76O25m95á94č47k48a 5221244521336

;-D;-D;-D

0/0
13.2.2015 15:14

T17o24m69á76š 43H73a80a43s 7591297372921

SOR - to jsou ty prďavé autobusy, že jo? Jednou si jeden takhle pšouknul, když jsem stál na přechodu, a málem jsem si z toho cvrnknul do gatí. Takhle z metru je to fakt řacha. Hlavně nechápu, proč to dělá, Karosy tohle nikdy nedělali, co se pamatuju..

0/−2
13.2.2015 14:44

J39o51s86e81f 68Č90t76v64r61t89n24í12č13e16k 8160872589259

Jak často se asi stane projektantům prostředkům,hromadné dopravy, že se jimi projedou ?

+6/0
13.2.2015 14:28

O38s66k95a51r 30B72r16u39n10a 4589760859666

Kdo neumi sedet na pr. Deli at chodi pesky.

+3/−13
13.2.2015 14:16

J76a17k83u84b 54R18o64u78s 3303470874702

Kdo neumí používat mozek, a má IQ retardovaného orangutana, ať nepíše do diskuze

+12/−3
13.2.2015 14:20

J27a10n 66J72e36l66í91n83e44k 8893705952866

Ty seš ale hloupej.

+2/−1
13.2.2015 16:04

P30e24t74r 39D89v28o86r75a32k 8463940292319

na leto dobry. mozna se ale odlepite az na konecny...

0/−1
13.2.2015 13:17

M61a79r93e45k 17S29ý17k80o13r72a 9493650736906

Ti komunisti byli fakt dokonalí manažeři, když dokázali zařídit, aby nějaký génius navrhl právě sedačky T3 a pak je prosadit všude v tamvajích do výroby. Ne to byla ironie. Ta sedačka T3 je prostě maximálně logická a vyjde na prkně každému, kdo chce udělat sedačku z příšerně hladké hmoty, jakou právě plast je. Jenže dnes ji pořád jaksi nechtějí vyrábět, protože politické důvody. Kdo by přiznal, že už za komunistů objevili ideál.

+14/0
13.2.2015 12:38

N84i11k32o85l46a86j 96M33a93l88í49k 5394283110931

Sedačky v T3 jsou ideál? Proboha, vždyť to má opěrátko do půli zad, to přece nemůže být nikomu příjemné...

0/−2
13.2.2015 21:14

B93o62h70u53s14l15a21v 89K97r82á51l88í16k 2271500359726

Nejlepší, jak se vždycky vymlouvají, že si to "vybrali sami cestující". Za prvé, cestující vybírali jen ze dvou špatných možností, a za druhé, vybrali úplně jiné plastové sedačky než je toto.

+10/−1
13.2.2015 12:10
Foto

M26a36r11i74e 10M60e58t41l34i37c85k14á 9951764101162

Nevíte někdo, kde se rodí odborníci co vůbec vymýšlejí autobusy a tramvaje pro mhd? On není problém jen v sedačkách. Takový nízkopodlažní bus je taky chuťovka, sice dovnitř vlezete bez schodů, ale dostat se pak na sedačku je pro lidi menšího vzrůstu a pro lidi s omezenou pohyblivostí téměř neproveditelné. Použitelné jsou jen sklopné sedačky u místa pro vozíčkáře a kočárky a to se pak jen modlíte, aby žádný kočárek nejel :-/

+13/0
13.2.2015 12:10

B85o18h20u77s22l68a85v 72K20r33á13l93í97k 2891160529636

To se spíš zeptejte, kdo vymýšlí dotační podmínky a podmínky výběrových řízení, že jako nízkopodlažní dotují autobus, který má 95 % sedaček na ohromném schodu.

+4/0
13.2.2015 12:12
Foto

M75a23r91i98e 29M92e11t22l21i79c77k35á 9851114151512

Kéž bych to věděla, vzala bych ty dobráky s sebou, když doprovázím klienty - nemocné a staré, aby si užili.

+1/0
13.2.2015 12:14

B82o30h19u39s57l60a56v 50K37r63á76l56í63k 2431430319426

Ještě je to u některých autobusů doplněné o tu vtipnost, že se sedící cestující nemá ani čeho držet, ani kde si opřít nohy, takže když autobus prudce zatočí, člověk padá z velké výšky a ještě si domlátí hlavu o schod. Zažil jsem v Praze jednoho řidiče Arrivy, který měl v autobuse ne víc než deset cestujících, a když mu jedna stará paní tímto způsobem v  bravurně zvládnuté zatáčce s velkým rachotem přelétla autobus a další cestující se k ní začali sbíhat, jestli ještě žije, řidič pořád ještě netušil, že se mu v autobuse něco děje. Podle arogantního chování mi připadal jako nějaký manažer, který není vyježděný a zaskočil za chybějícího řidiče.

+1/0
13.2.2015 12:24

J50a30n 63F17o16j65t24í18k 6640104888

Nebude to ta daň, za snížení podvozku?  On se ten motor, baterie, převodovka... musí někam nacpat ;-)

+7/0
13.2.2015 13:26

M18a47r34c31e97l52a 25K69ř95í22ž16o25v65á 6515711651266

Nebo vozy s obříma oknama, ale asi jen třiceticentimetrovým okýnečkem, který jde otevřít ještě tak blbě (sklopný systém), že vlastně žádnej vzduch neproudí... Moje mamka trpí špatným tlakem a radši do takových šalin/busů ani nenasedá, protože člověk se ani nemůže nadechnout čerstvýho vzduchu, aniž by si připadal, jak ryba lapající po vzduchu v akvárku :-/ Opravdu chytráci, asi ňácí ynžinířy...

+4/−1
13.2.2015 13:27
Foto

K54a58r77e46l 55S91u45c80k 9507439751632

Proč hned výměna? Nalepit tam semiš na podsedák a klouzání je konec. Případně nanést lepidlo zasypat jemným pískem a zalakovat. Jakékoliv zdrzsnění klouzání zamezí.

+3/−3
13.2.2015 12:08

B93o31h91u59s67l42a88v 39K54r58á20l28í72k 2341300449146

Možná stačí jenom nanést to lepidlo, že?

+10/0
13.2.2015 12:13

B96l65a44n10k97a 63F16a31j52k61u55s88o50v56á 8195481169124

;-DR^

0/0
13.2.2015 14:27

Z90d23e64n97ě18k 81K35o71ř95í48n59e72k 6311714101750

Nebo nalepit smirkový papír a děti to můžou využít a manuálně se vzdělávat. Nikdo nebude sedět, takže nikdo nebude klouzat a zároveň se taky vyřeší problém s nedostatkem techniků v budoucnu :P

0/0
13.2.2015 12:21

M52a77r41e62k 94S67ý84k37o25r80a 9433490136116

Kravina. Ten povrch musí zůstat maximálně hladký kvůli čištění a rychlé hygienické kontrole při sedání. Ta sedačka ale prostě musí mít prolisy, které zabrání posunu na ní.

+1/0
13.2.2015 12:41

T11o78m66á31š 38K30u48c98h56a62ř 3737351678671

Jakékoli levné řešení je zcela nepřípustné.;-)

+4/−1
13.2.2015 14:28
Foto

M71a78r39i83e 87M73e13t41l16i52c16k33á 9381374811372

By mne zajímalo podle čeho odborníci vymýšlejí sedačky ;-D Nejspíš nikdy MHD nejeli. V Brně plastové, v Praze dřevěné - jde na nich občas málem o život. Zrovna včera u Kafkovy v Praze vjelo auto před tramvaj. Při bržděni se lidé chytali všeho možného, včetně spolucestujících a to ta tramvaj nebyla moc rozjetá, je to kousek od zastávky....

+2/0
13.2.2015 11:58

R47a84d67i93m 47S79v15o10b42o79d37a 9523309786872

no ty drevene sedacky v Prazskych salinach nejsou o nic lepsi. vysledek celeho senzacniho planovani mhd je ten, ze s nima jezdim, jen kdyz jedu do hospody.

+4/−3
13.2.2015 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.