Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: V MHD jako na skluzavce. Podnik slibuje výměnu plastových sedaček

Poposednou, pár vteřin se sesouvají. A pak zase musí poposednout... Cestující v brněnské hromadné dopravě mají zážitek, o který ale nestojí. Kvůli sedačkám v nových ekologických autobusech si připadají skoro jako na skluzavce. Podnik slibuje problémové plastové sedačky vyměnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A15n28e73t70a 67L61a25r27s73e29n46o92v38á 4110427849744

Tak jestli vymění ty hladké plastové sedačky za ty zdrsněné, které jsou v kloubácích Solaris, tak lidem opravdu pomůžou... ty kloužou a studí úplně stejně ;-D A to je jen jeden z mála neduhů těchto dopravních prostředků. Rozmístění sedaček rozhodně navrhoval někdo, kdo v životě v buse neseděl, protože tam je polovina sedadel :-/ Neznám žádného cestujícího, který by pro ty busy měl jediné slovo chvály. Nejčastější slušné označení je - katastrofa!

+1/0
24.2.2015 13:52

O75n40d31ř14e25j 27H64á77j92e14k 5798959198481

Dolevní podnik vybral dvojnásobně ekologické autobusy. Skuzavkosedačkami odradí cestující od cestování na linkách, kde jsou nasazeny a lidé se těmto linkám budou vyhýbat - bude možné nasadit menší množství autobusů (samozřejmě těch neekologických, ve kterých se dá cestovat). Stačí vhodně střídat linky a v Brně bude možné zrušit všechny autobusové linky.

Bravo DPmB, jen tak dále.

0/−1
14.2.2015 6:59

D43a63v18i54d 46B53o38u83c11h50a59l 8399630719

Ty Solarisy jsou celkově naprostá katastrofa. Nikdy, opakuji NIKDY jsem nejel v něčem tak nepohodlném a absurdním. Nemohl by například někdo konstruktérům prozradit existenci tlumičů?

+2/−3
14.2.2015 0:23

P69a34v36e42l 59D73r75o85t50á62r 7943784409164

Úvaha otce Fura na dnešní den:

Šestnáctileté holky provozují sex bez ochrany - ale na mobilu mají ochranný obal.

... Čím dýl o tom člověk přemýšlí, tím víc má chuť skočit pod vlak.

+4/−1
13.2.2015 19:47

Z59u16z77a73n45a 45Č45e51k77a71l78o22v14á 1507134881535

Nalepit protiskluzové kačenky jako do sprchového koutu, a je to:)

+2/0
13.2.2015 19:25

M50a50r77i36e 40V18a10ř65e13k88o36v85á 3447199114171

Také si myslím, že když už se investovalo, asi bez testování, do těchto nesmyslných sedaček, tak by se věc dala napravit s menšími dodatečnými výdaji. Totéž by měl udělat DPP v pražských Pendolinech s dřevěnými sedačkami.

0/−1
13.2.2015 21:27

A85l15e39š 71V46á35v22r67a 8802809858901

Protoze figurant nesedi ale vali se.

0/0
13.2.2015 18:59

L80u47k45a76s 49N95e91m88e13c 7309240962764

To je prave jedna z tech pricin, ty sedadla maji operadla s naprosto nevhodnym sklonem. Sedet tam jinak nejde.

+2/−1
13.2.2015 23:08

E65m58i39l 16M79i40n46á65ř 7530329699277

Navrhuji zespodu sedačky nalepit magnety. Cestující si strčí magnet, víte kam, a klouzání je vyřešené! Jen proboha pozor na správnou polarizaci, jinak si prostě nesednete!:-)

+3/0
13.2.2015 17:52

J96a71k13u14b 11C85i43g26l21e61r 9825737385198

Všichni v tramvaji sedí v klidu skoro nehnute a jedine ten týpek simuluje klouzani :D skvely video

+2/−5
13.2.2015 17:20

L77u59b71o11š 15B74ř91e15z92i12n52a 2502833180811

Až na to, že se nejedná o šalinu, ale autobus.

+1/0
13.2.2015 17:30

J86a79k60u12b 59C38i44g19l24e74r 9215467475148

Snad se tedy shodneme, ze se jedna o MHD :)

0/0
13.2.2015 17:42

R64o53m64a23n 74L47i44p22s13k48ý 2609443209

To nikdo nemusí simulovat, zkus si to a pak plácej.

0/0
13.2.2015 17:59

M91i52l12a50n 57Š97t17ě96p85á71n37e90k 8146232165168

Na videu je prostě jasně vidět, že on se tam dvakrát zklouzne a ve stejném záběru ostatní normálně sedí. Prostě, ač jsou třeba sedačky nevhodné (nevím, v Brně jsem dlouho nebyl), to video je trapné.

+4/0
13.2.2015 18:15

M86i40l36a57n 92Š88t62ě91p15á72n26e39k 8846392125138

A omlouvám se za to zklouzne, má tam být sklouzne:(.

0/0
13.2.2015 18:16

L52u41k57á47š 85A83d16a32m40e96c 3768224373644

;-D;-D;-D uzasne video

+7/0
13.2.2015 16:24

P80e57t81e30r 96M75o44l14n35á62r 8495974972269

A čo dnes nieje z čínskeho plastu ? aj na aute až žasnem kde všade drbú tie plasty,umelohmotné autá,hlavne že je to lacné :-/

+1/0
13.2.2015 16:16

V50l69a20d12i64m15í59r 16B46e92n78e32š 2582785754723

V MHD bych si sedl jen kdybych měl zlomenou nohu.

+1/−2
13.2.2015 16:08

P91a85v56e11l 47O62d89r85a40z85i62l 6824309547820

Mě by zajímalo, pro koho výrobce takové sedačky vyrábí. Kromě použití v nudistických kempech bez základů hygieny žádné využití nevidím.

+3/−1
13.2.2015 15:57

M80a33r10t84i47n 28Š53t62ě58p87á18n65e94k 3727953373801

Lepsi nez testy Ladi Hrusky;-D

 

Ja bych to neodsuzoval, usetri za uklid, lidi to pekne zadky vypuliruji;-D

+3/−2
13.2.2015 15:46

J24a48r31o62m45í24r 94N94o85v39o78t63n29ý 6221863914

normálně na to nalepit šmirgl jako na skateboard a je po problému, ne?

+3/−1
13.2.2015 15:39

Z40u30z43a50n22a 80Č98e94k58a74l85o98v41á 1367504261905

Že jo! Takový ty nalepovací kačenky, co se lepí do sprchových koutů, aby si člověk na kluzkých dlaždicích nerozbil ústa. Nalepím dvě kachny na jednu sedačku, a je po problému. Kačenka stojí padesátník, takže náklady tak pět litrů na všecky busy. Ale asi bude lepší vyměnit za pár statisíců všecky sedačky:))

0/0
13.2.2015 19:22

M66a95r90i75e 28V60a21ř22e91k16o97v19á 3227459174191

a ušmirgluješ si nejen kalhoty, ale i zad..ci;-D

0/0
13.2.2015 21:29

D69a45n97i19e38l 49K86r97o15n71e77r 7284134296677

To mi pripomnelo, jak jsme mel pred 10 lety boty Nike, ve kterych neslo stat na hladkych dlazdicich, ale vzdy se nohy rozjizdely od sebe. Stavalo se mi to na zachodech v praci, takze jsem co chcili musel davat nohy k sobe.;-D

0/0
13.2.2015 15:29

P78a66v50e36l 15O88d81r28a83z36i41l 6524449117840

Hezký překlep.

0/0
13.2.2015 15:57

D29a34n97i10e36l 64K72r96o86n47e38r 7224184776337

;-D fakt ze jo

0/0
13.2.2015 17:10

L15u33k20á87š 23O82m80á92č71k17a 5831264721216

;-D;-D;-D

0/0
13.2.2015 15:14

T37o23m32á35š 17H83a39a89s 7901207892541

SOR - to jsou ty prďavé autobusy, že jo? Jednou si jeden takhle pšouknul, když jsem stál na přechodu, a málem jsem si z toho cvrnknul do gatí. Takhle z metru je to fakt řacha. Hlavně nechápu, proč to dělá, Karosy tohle nikdy nedělali, co se pamatuju..

0/−2
13.2.2015 14:44

J60o27s26e27f 74Č98t47v90r63t33n67í28č38e73k 8900212759749

Jak často se asi stane projektantům prostředkům,hromadné dopravy, že se jimi projedou ?

+6/0
13.2.2015 14:28

O28s79k42a17r 94B37r48u66n57a 4599160879576

Kdo neumi sedet na pr. Deli at chodi pesky.

+3/−13
13.2.2015 14:16

J20a50k32u28b 56R34o53u78s 3203340604442

Kdo neumí používat mozek, a má IQ retardovaného orangutana, ať nepíše do diskuze

+12/−3
13.2.2015 14:20

J61a94n 51J91e10l87í11n51e33k 8613395472716

Ty seš ale hloupej.

+2/−1
13.2.2015 16:04

P68e15t75r 51D79v89o65r20a53k 8573920762399

na leto dobry. mozna se ale odlepite az na konecny...

0/−1
13.2.2015 13:17

M39a26r33e82k 27S90ý40k65o71r74a 9183290846906

Ti komunisti byli fakt dokonalí manažeři, když dokázali zařídit, aby nějaký génius navrhl právě sedačky T3 a pak je prosadit všude v tamvajích do výroby. Ne to byla ironie. Ta sedačka T3 je prostě maximálně logická a vyjde na prkně každému, kdo chce udělat sedačku z příšerně hladké hmoty, jakou právě plast je. Jenže dnes ji pořád jaksi nechtějí vyrábět, protože politické důvody. Kdo by přiznal, že už za komunistů objevili ideál.

+14/0
13.2.2015 12:38

N10i22k16o39l60a66j 18M13a76l59í12k 5794943440211

Sedačky v T3 jsou ideál? Proboha, vždyť to má opěrátko do půli zad, to přece nemůže být nikomu příjemné...

0/−2
13.2.2015 21:14

B78o76h60u60s44l26a36v 42K14r76á47l46í59k 2621750259846

Nejlepší, jak se vždycky vymlouvají, že si to "vybrali sami cestující". Za prvé, cestující vybírali jen ze dvou špatných možností, a za druhé, vybrali úplně jiné plastové sedačky než je toto.

+10/−1
13.2.2015 12:10
Foto

M71a85r87i59e 51M76e97t41l28i59c48k72á 9311824731142

Nevíte někdo, kde se rodí odborníci co vůbec vymýšlejí autobusy a tramvaje pro mhd? On není problém jen v sedačkách. Takový nízkopodlažní bus je taky chuťovka, sice dovnitř vlezete bez schodů, ale dostat se pak na sedačku je pro lidi menšího vzrůstu a pro lidi s omezenou pohyblivostí téměř neproveditelné. Použitelné jsou jen sklopné sedačky u místa pro vozíčkáře a kočárky a to se pak jen modlíte, aby žádný kočárek nejel :-/

+13/0
13.2.2015 12:10

B32o66h97u70s81l35a38v 34K95r30á67l73í77k 2571610109606

To se spíš zeptejte, kdo vymýšlí dotační podmínky a podmínky výběrových řízení, že jako nízkopodlažní dotují autobus, který má 95 % sedaček na ohromném schodu.

+4/0
13.2.2015 12:12
Foto

M69a61r44i94e 47M56e92t85l55i21c59k37á 9711324511192

Kéž bych to věděla, vzala bych ty dobráky s sebou, když doprovázím klienty - nemocné a staré, aby si užili.

+1/0
13.2.2015 12:14

B21o62h41u17s51l16a24v 34K86r97á80l24í62k 2461790129556

Ještě je to u některých autobusů doplněné o tu vtipnost, že se sedící cestující nemá ani čeho držet, ani kde si opřít nohy, takže když autobus prudce zatočí, člověk padá z velké výšky a ještě si domlátí hlavu o schod. Zažil jsem v Praze jednoho řidiče Arrivy, který měl v autobuse ne víc než deset cestujících, a když mu jedna stará paní tímto způsobem v  bravurně zvládnuté zatáčce s velkým rachotem přelétla autobus a další cestující se k ní začali sbíhat, jestli ještě žije, řidič pořád ještě netušil, že se mu v autobuse něco děje. Podle arogantního chování mi připadal jako nějaký manažer, který není vyježděný a zaskočil za chybějícího řidiče.

+1/0
13.2.2015 12:24

J85a74n 71F24o76j60t43í56k 6600694718

Nebude to ta daň, za snížení podvozku?  On se ten motor, baterie, převodovka... musí někam nacpat ;-)

+7/0
13.2.2015 13:26

M95a27r54c24e53l48a 90K58ř79í85ž97o32v81á 6425491611816

Nebo vozy s obříma oknama, ale asi jen třiceticentimetrovým okýnečkem, který jde otevřít ještě tak blbě (sklopný systém), že vlastně žádnej vzduch neproudí... Moje mamka trpí špatným tlakem a radši do takových šalin/busů ani nenasedá, protože člověk se ani nemůže nadechnout čerstvýho vzduchu, aniž by si připadal, jak ryba lapající po vzduchu v akvárku :-/ Opravdu chytráci, asi ňácí ynžinířy...

+4/−1
13.2.2015 13:27
Foto

K31a71r78e59l 25S80u20c62k 9787229931172

Proč hned výměna? Nalepit tam semiš na podsedák a klouzání je konec. Případně nanést lepidlo zasypat jemným pískem a zalakovat. Jakékoliv zdrzsnění klouzání zamezí.

+3/−3
13.2.2015 12:08

B27o63h12u25s64l54a11v 10K58r42á30l96í28k 2301330249946

Možná stačí jenom nanést to lepidlo, že?

+10/0
13.2.2015 12:13

B21l97a95n49k80a 76F47a74j63k78u62s52o97v87á 8925881579314

;-DR^

0/0
13.2.2015 14:27

Z53d76e35n63ě21k 25K46o85ř19í72n82e20k 6441134711860

Nebo nalepit smirkový papír a děti to můžou využít a manuálně se vzdělávat. Nikdo nebude sedět, takže nikdo nebude klouzat a zároveň se taky vyřeší problém s nedostatkem techniků v budoucnu :P

0/0
13.2.2015 12:21

M24a42r40e64k 28S75ý19k35o17r33a 9573330326776

Kravina. Ten povrch musí zůstat maximálně hladký kvůli čištění a rychlé hygienické kontrole při sedání. Ta sedačka ale prostě musí mít prolisy, které zabrání posunu na ní.

+1/0
13.2.2015 12:41

T19o80m80á44š 23K50u22c11h63a91ř 3777931618151

Jakékoli levné řešení je zcela nepřípustné.;-)

+4/−1
13.2.2015 14:28
Foto

M43a98r60i86e 43M72e79t69l40i33c97k74á 9661544811752

By mne zajímalo podle čeho odborníci vymýšlejí sedačky ;-D Nejspíš nikdy MHD nejeli. V Brně plastové, v Praze dřevěné - jde na nich občas málem o život. Zrovna včera u Kafkovy v Praze vjelo auto před tramvaj. Při bržděni se lidé chytali všeho možného, včetně spolucestujících a to ta tramvaj nebyla moc rozjetá, je to kousek od zastávky....

+2/0
13.2.2015 11:58

R11a95d72i18m 19S89v42o49b50o66d52a 9253819536312

no ty drevene sedacky v Prazskych salinach nejsou o nic lepsi. vysledek celeho senzacniho planovani mhd je ten, ze s nima jezdim, jen kdyz jedu do hospody.

+4/−3
13.2.2015 11:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.