- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
odkdy jezdej politici v nakladaku?
Pro prasata by měly být na dálnici zřízeny pruhy. Zatímco mláďata divokých prasat mají pruhy, obyčejným prasátkům tyto chybějí.
Je pravda, že bezpečnost se dnes nedodržuje nikde a dvojnásob u řidičů. Policie by se měla daleko více zaměřit také na tyto kontroly a "nejít" jen po řidičích, ale také po majitelích vozového parku, kteří jsou primárně odpovědní za to co posílají na silnice za vraky a jaké dávají řidičům podmínky, tedy mnohdy je nepřímo nutí jet s vadným vozidlem a navíc bez dodržení přestávek. Obojí má velice děsivé následky. Dlouho to víme, ale nevidím vskutku rázné kroky k nápravě. A přitom by stačilo málo, tedy více kontrol a tvrdé postihy také majitelů vozidel. Nejen řidičů. Jinak to můžeme být také my, proti kterým poletí utržené kolo, prase, nebo špatně ukotvený těžký stroj na korbě. I to se už totiž mnohokrát stalo. Několikatunová frézka se rychlým průjezdem zatáčkou nezkušenému řidiči uvolnila z kotvení a vletěla na křižovatce na stojící auto. Každý si dokáže představit co zbylo z osobáku a řidiče.
řidič náklaďáku evidentně profík.
Pro přepravu zvířat a nebezpečných látek by měla být podmínkou nějaká praxe (min 5 let) a povinnost pravidelných školení
Zajistit sajtnu závlačkou na to nepotřebujete 5 let praxe, ale trochu rozumu a odpovědnosti.
Ale to už dávno víme, že všude jezdí prasata.