- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na tom videu je názorně vidět, že se při tom blízkém střetnutí ten týpek leknutím pos...
Podchod, nadchod, nebo cokoliv dalšího tomu, aby chodci a cyklisti nepodlézali (obcházeli ) závory stejně nezabrání. U nás je u podobného přejezdu vybudován podchod, krom schodů i bezbarieroví, takže cyklista může v pohodě projet, aniž by musel slézat z kola, na dalším místě kousek dál, kde není žádný přejezd, je podobný podchod, umožňující projet i cyklistům, A přesto většina přechází a objíždí závory, nebo se vlečou s kolem přes koleje. Dokonce ani plot tomu nezabrání, neb je tam díra, kterou si po opravě zase do týdne chdci a cyklisti udělají .......Hold je to o chování lidí ........Ten nadchod v tom Rájci, by bylo jen mrhání penězma. Nikdo by po něm nechodil. Důchodci už vůbec ne !!!!!
Není plot jako plot. V Šuranoch na Slovensku je nadchod a betonový plot. Žádná díra v něm není. Jiná možnost není. V Blansku je podchod a hodně lidí jím chodí. Je pravda, že nadchod bude mít více schodů. Je to důsledek toho, že při stavbě nádraží v roce 1996 ten podchod neudělali. Jednoduše řečeno se to rozkradlo. Tehdy ani v nové staniční budově nebyla čekárna. Tu pak dodatečně přilepili. A 18 mrtvých za 18 let o něčem svědčí. Na celé trati Brno - Česká Třebová pouze v Rájci a Dolní Lhotě chybí mimoúrovňový přístup k vlaku.
A lidé používají lávky i podchody. V Rájci tuto možnost nemají. A vy si myslíte, že by na dálnici byl přechod pro chodce ?? Já bydlí ve vedlejší obci s znám hustotu provozu, kdy jede několik vlaků za sebou. Ukažte mi horší nádraží u nás ve státě ?? Kolik u Vás přejeli lidí ??
Ti co riskují tak těm určitě žádný nad či podchod nepomůže, ale určitě se najdou lidi, kteří by ho rádi využily. V odpolední špice jezdí vlaků hodně. vlakem jezdím občas a zatím mě ještě žádný neujel
Podle čeho usuzují, že ti co nyní nerespektují závory budou chodit nadchodem? Většina z nich bude líná jít do schodů a raději zase podlezou závoru...
No a co nejjednodussi reseni - zrusit ty vlaky? Je preci nesmyslne, aby takhle vyuzivana zeleznicni trat vedla prostredkem obce, no ne? Takze pokud tam CD chteji neco provozovat, tak at si to bud zakopou pod zem a nebo postavi obchvat ;-)
Drobné problémy :-)
- ČD trať neprovozují
- ta trať je tam už 166 let, déle než naprostá většina nemovitostí i silnic v okolí
Nadchod nebo podchod je kravina.Kdo by tam šplhal.Lidská přirozenost je chodit nejkratší cestou.Bohužel.
Nesmysl. O kus dál, v Blansku, je podchod - a nikdo spadnuté šraňky nepodlézá, všichni to vezmou spodem. Tady jiná možnost není, pokud člověk nechce bezmocně sledovat svůj vlak, jak odjíždí - i když šel s rezervou.
Nadchod je, zejména u eletrifikovaných tratí, nepohodlný. Schody nebo rampa musí být vysoké jako vlak+pantograf+bezpečnostní mezera. To je mnohem víc, než podchod, kde stačí mít výškový rozdíl stojícího člověka+tloušťka stropu.
Navíc tam s trochou štěstí na prostor v okolí může mít i bezbariérový přístup.
říkám to furt: dvě tři stovečky od státní policie nikam nevedou,kde kdo dostane od městapa za špatné parkování hned tisícovku a to nikoho neohrožuje. a zároveň říkám,že 2 tisíce maximální bloková pokuta za přestupky (běžné) v dopravě je dnes už málo, vzhledem k výplatám a možným následkům.
Jak se dostat k vlaku, když jsou závory zavřené při velké frekvenci provozu. Třebas 10 minut jsou zavřené. Vy budete určitš čekat další hodinu na další vlak.
Na dálnici také nemáte přechod pro chodce. Ostuda investora a strany ODS která tehdy vládla. Tehdy zapomněli postavit i čekárnu pro lidi.
kdo chce kam... pokud deda (nebo vlastne kdokoliv) nahodi sluchatka a pak jak i.d.i.o.t s pohledem uprenym pred sebe vleze pod vlak, beru jeho eliminaci jako obohaceni genofondu lidstva (viz Darwinova cena, Darwin Awards). taktez i.d.i.o.t, ktery s nakladakem vjede pres vystrahu na koleje, kdyz uz jdou zavory dolu - jen s tim rozdilem, ze takovy obvykle zavini i zraneni dalsich.
no možná by úplně stačilo vyhlásit nulovu toleranci pro přestupkáře a to i z řad cyklistů a chodců.
Prostě žádné domluvy a sankce v horní 1/4 sazby.
Ať mi nikdo netvrdí, že když zaplatí pokutu několikrát týdně, tak ho to nedonutí respektovat pravidla
Milý rádče, jak se dostat k vlaku, kterým chcete jet do práci či školy, když jsou zavřené závory více než 5 minut ? Vy jste vzorný a budete čekat další hodinu na další vlak. Je to ostuda investora a státu, že povolil takové nebezpečné nádraží. Na dálnici také nemáte přechod pro chodce. Já bydlím ve vedlejší obci a raději holce platím autobus do školy aby se vyhnula tomu nebezpečnému nádraží.
2 zastávky od Rájce je podchod a rád ho používám. V Rájci tuto volbu nemám.