Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pisárecký tunel otevřel. Hasiči jej nyní mají více pod kontrolou

Uf, tak konečně, oddechli si o víkendu řidiči v Brně. Bez jakéhokoliv omezení totiž mohli projet opraveným Pisáreckým tunelem. Dopravní komplikace tak po dvouměsíční práci na výměně bezpečnostních čidel v tunelu končí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35a19r77t18i64n 54K41r18č24i82l 6470148418909

Je treba ve vsech 3 tunelech monitorovat rychlost,protoze jak tam nektera hovadka jezdi je na pokuty.

+1/−1
2.3.2015 10:45

H51o50n71z68a 28K11r88e81n27s72t65e16t86t10e49r 1163659299

V Německu se v tunelech jezdí 100. V Rakousku taky. V Itálii dokonce 130, tak proč ty naše nejmodernější (myslím i ten na pražském obchvatu, ne Zrovna Pisárecký do zatáčky) má povolenou jen 80?

+3/0
2.3.2015 11:17

J20a96n 56K98o97s97t74k73a 9694397729196

Kdyby tam bylo aspoň těch 80.

+2/0
2.3.2015 11:27

J44a43n 56K14o74s97t49k56a 9854847369526

Tunel pod Dobrákem má docela zásadní problém v rychlosti a hloupému výjezdu do Žabin.

Někteří řidiči totiž mají strach, že při jejich 60km/h se nahoře těžko propracují do levého pruhu pro vyjetí, protože v tom levém se běžně utvoří kolona rychlých aut. Takže raději celou cestu drží pozice v levém a tím nastává kličkovaná těch netrpělivých, kterým je povolených 60 málo a dochází k problémovým situacím. 

Kdyby byla držena tatáž rychlost, která je jak před tak i za tunelem (80), určitě by ubylo konfliktů a naštvaných řidičů z obou stran - pomalých i rychlých.

0/0
2.3.2015 11:34

P91e15t51r 58B67á41č68a 8185276285935

Kdyby jenom pod Dobrakem, tohle je obrazek skoro v celym meste, hlavne zensky tohle delaji velice s oblibou.

0/0
2.3.2015 20:03

P43e43t52r 51B72á92č53a 8415596195185

Kdy se v nejakym tunelu naposledy stala nejaka vazna nehoda? ZAdnou rychlost monitorovat netreba ;-O!

0/0
2.3.2015 20:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.