- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Samotné centrum města je dost malé na to, abych si všade kam potřebuju došel pěšky. A když už přibližovadlo, tak koloběžka je praktičtější. Složíte ji a vezmete snadno do ruky, můžete do pěší zóny , snadno na rozdíl od kola převezete šalinou.
Navíc když už do centra fakt potřebuju ( jako že se mu spíše vyhýbám) tak tam pořebuju něco vyřídit, tedy nechci vypadat jak chodící prezervativ a reklamní plocha v jednom.
takže radši postavte na obvodu centra pořádná parkoviště ( klidně placené, ale nějakou normální sazbou, aby člověk mohl zaparkovat i na půl dne když potřebuje) a pár pakrovacích domů) Z daní z nafty na to máte peněz dost.
Na kole jedu, abych nemusel šalinou, to už můžu jet přímo do toho centra šmirglem a nemusím řešit ani koloběžku.
Takove nemravnosti se nemaji co platit s verejnych penez. Pokud si nekdo mysli, ze je dobre a vydelecne takovou sluzbu nabizet, tak at si zaregistruje eserocko, nakoupi bicykly a provozuje. Jinak je to jenom vysmech vsem lidem, kteri pracuji, zivi rodinu a plati dane tomuhle socialistickemu statu.
Ríšo, a co si pod pojmem "nemravnost" vlastně představuješ? To jako že budou ti cyklisté na kolech souložit nebo co?
Dobrý nápad že to nemá organizovat město ale firma (příp. neziskovka). Správa města nad tímto projektem má ale řadu výhod. Btw. proč není MHD v rukou soukromníka, hmm? Nebo správa silnic? Nebo většina nemocnic, škol atd.?
To panecku letaji miliony kdyz se rozhazuje z ciziho. Ale ze na tom nikdo jezdit nebude uz je jedno.
Kdyby to pro lidi bylo buhvijak vyhodne, uz to tu je i bez toho aby "bylo lip".
Nikdo mna tom jezdit nebude: japato že v cizině na tom jezdí denně tisíce lidí v každém městě?
Je třeba mít na paměti dvě fakta:
1) Ander je zelený zločinec, vždy připravený ve jménu svého náboženství zničit život normálním občanům.
2) Brno leží na velmi členitém terénu a už dnes je plné cest pro bicyklisty. Většinou jsou prázdné, už proto se často sdílí s MHD a taxi, takže jezdíte-li často taxíkem, budete z většího množství cyklopruhů nadšení.
1) Je jedno KDO něco prosazuje, důležité je CO prosazuje, ne?
2) Kopcovitost: je dojemné jak automobilistům leží na srdci fyzička cyklistů a jejich údajná neschopnost vyjet kopeček. Já jezdíval denně kopec do Kohoutovic (200m převýšení) a bral to jako normálku.
"Prázdné cesty pro bicykly" - kde prosímvás? Sdílení s MHD a taxíkem: a proč má taxík co dělat ve vyhrazeném pruhu? Čím je tak důležitý, probůh?
Cyklokraviny pro naprosto marginální počet alternativců se řeší.
Ale jeden blbej tramvajovej tunel na Žabovřeské, který pomůže většině Brňanů (kaštanům v šalinách, řidičům i těm pumpičkám) se staví deset let..,,
parta kavarenskych ekoteroristu jede
Tahnete s tema cyklistama do haje uz
To jsme si zas zvolili pomatence.
A co vám na nich tak moc vadí?
A konkrétně na půjčování kol, tak jak je na západě běžné?
A už je to tady Pumpičky spolu s ekoteroristy a nátlakovými" občanskými sdruženími" přes svého poloboha a guru muzikologa začíná řádit a plnit si svoje utopistické sny na úkor (a z peněz) normálních lidí.
Ehm, náklady na půjčování kol jsou naprostým pakatelem, oproti skoro jakémukoliv jinému výdaji v městském rozpočtu.
A jinak Žít Brno a Zelené volilo sakra hodně lidí (čtvrtina?). Copak se vám tedy nelíbí na tom, že jen prosazují to co před volbami slibovali a voliči jim k tomu dali mandát???
Panebože to sluníčkové Brněnské vedení už zasívá pohromy...
Vám se více líbily zlodějiny předchozího vedení?
Nezapomeňte, že duben je měsícem bezpečnosti. Řidiči, by měli být v těchto dnech opatrnější, neboť bezohlednost chodců a cyklistů nebere konce. A řidič motorového vozidla se nemůže cítit bezpečně ani za volantem silného vozu.