Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Určitě to není jen fantazie, tvrdí o obřích lodích v Hodoníně šéf firmy

Společnost DOE Europe SE představila plán, jak dopravovat zboží z Číny lodní cestou až do Hodonína. Ozvaly se hlasy, že je to jen utopie, firma ovšem tvrdí, že tak tomu rozhodně není. Plavba je podle jejích propočtů reálná a v ideálním případě může fungovat už do čtyř let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i82r27o60s94l46a24v 96G57e26r56h52a36r17d 6422367599784

Tak tomu říkám fakt velká kachna. Všechny deníky píší o tomto utopickém projektu, ale pokud vygooglím název firmy, nenajde mi to relativně niic.Rv

0/0
1.5.2015 12:43

J21a62n 71K73o73s 6368493173307

Mají 120.000,-E kapital, + zadny zkusenosti .... ale na uzemni plan Hodonina to staci )  A vo tom to je :-P

0/0
1.5.2015 16:00

P37a16v24e67l 78R71e48z44n87i61c11e79k 3525874634232

zadny zkusenosti? asi jste ten clanek necetl..Rv

0/0
2.5.2015 16:07

M38i48c46h85e20l 26P55e79t84r12u90c94c98i68a58n80i 8334975786192

Tisíce nových pracovních míst na jihu Moravy, dokončený obchvat Hodonína a snížení dopravních nákladů a tedy i ceny mnoha výrobků dovezených do České republiky z Číny. Takový má být hlavní přínos nového překladiště kontejnerů v Hodoníně.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tim mysli dovoz Cinskeho odpadu.

+1/0
1.5.2015 12:15

P95a25v76e10l 47R52e29z96n21i42c34e51k 3545274934512

vazeny pane, ne vse co se v cine, ci celkove jihovychodni asii, vyrabi,je, jak vy rikate, cinsky odpad. 90% ceskyh textilnich firem vyrabi prave v cine.. vite jak jim toto ulehci? jak casove tak i financne? ve finale z toho muze tezit i koncovy zakaznik

0/0
2.5.2015 16:09

J46i26ř35í 37C47h65u85d55ý 5728690353915

... a co přístav? Nešel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co je to za blbost? Jako na co?

- No řeknem, že pro lodě z Číny. Že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi spolknou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti. Mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš!

;-D

+2/0
1.5.2015 11:38

J46i33ř79í 14C44h44u25d27ý 5168220443655

Z facebooku:;-D

- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?

- No já nevim, kde to tam máš?

- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...

- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?

- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš! EU

+1/−1
1.5.2015 11:33

J97i61ř38í 47C84h65u67d61ý 5138710353595

Z facebooku, p. Kohoutek:

- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?

- No já nevim ty vole, kde to tam máš?

- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...

- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?

- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Ty vole loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš ty vole.  EUR^

+3/−1
1.5.2015 11:30

P37e52t26r 58K90r96o94l13o18p 8134799145309

Je dojemné jak tento ušlechtilý člověk - předseda představenstva DOE Europe SE Jaroslav Kubec, myslí na místní občany a jejich blaho. Málem mně z toho dojetí i slza ukápla.  Nevím sice, co a kolik by káplo, po alespoň částečné realizaci  tohoto neuvěřitelného  až pohádkového projektu, samotnému předsedovi představenstva DOE Europe SE Jaroslavu  Kubeci. Ale Kubec, jistě nebude nějaký malý blbec, takže by  jistě něco káplo.

0/0
1.5.2015 11:16

J89i85n55d65r64i13c60h 60M67o75l44l92i60n 5949454277195

haha. Hlavně nenápadně. Myslím že každému je dnes už zcela jasné o co těmhle šéfíkům vlastně jde. Jde hlavně o to otevřít penězovody ze státní kasy a nasměrovat je tím správným způsobem do kasy soukromé. Nic zvláštního. Nic nového co bychom neznali.

+1/0
1.5.2015 9:28

V42á54c35l83a11v 36J40a45r23e85š 9329575199421

Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se k nám  i bez této vodní cesty,doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.

0/0
1.5.2015 8:27

V96á34c85l34a97v 90J26a19r21e39š 9239205429821

Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se i bez této vodní cesty k nám doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.

0/0
1.5.2015 8:25

P13a64v23e93l 75K76ů67r 7657282964418

Evropská unie nepodporuje výstavbu nových vodních cest. Financování bude třeba zajistit od vlády ČR. Navíc Slovensko logicky nebude chtít přijít o překládku v Bratislavě, takže bude sabotovat výstavbu obřího kanálu přes svoje území

0/0
1.5.2015 7:38

A75l22e68š 39J27í36l61e75k 7581342806318

Nemohu si pomoci, ale nějak mi to smrdí. Ale přiznávám, že nejsem dopravní expert.

0/0
1.5.2015 7:20

P80a35v83e35l 38F88o22l89t34á59n 4710782934

Přiznávám, že já sám tomu nerozumím, ale udivuje mne to množství zdejších kritických a kritizujících odborníků – proč už dávno nejste všichni ve vládě, tam takové znalce potřebujeme.

+2/−1
1.5.2015 7:05

J87i89ř80í 95K73o66n17r59á72d 8322423909

Je to fantazie. Nedovedu si ty lodní kolosy představit na Moravě. To by byl úžasný pohled - v té moravské rovině několika patrový plující panelák.:-) A mimochodem obchvat Hodonína dávno existuje. R 55. Akorát je to klasický "dvojpruh" a taky silnice smrti. Široká, rovná a přehledná - časté čelní bouračky a samý pomníček...

+1/−1
30.4.2015 22:43

A38n88t57o87n36í17n 53C24h52a32r68v26á14t88e71k 7407173599790

Jedná se o obchvat ze Slovenska od Holíče. R55 je obchvat Břeclav - Strážnice.

0/0
1.5.2015 19:12

J48a11r31d66a 62S39o43k67o95l 1906738911971

To nikdo neprokoukl že je to apríííííl

+1/0
30.4.2015 21:52

I76v81a24n46a 88N30e18j54e82d16l63í80k40o11v57á 6728444493953

A to chce pán stihnout ještě zaživa, aby to měl jako pomník??? 8-o

+1/0
30.4.2015 20:09

J42a87r73o94s46l25a64v 89N59o34v38á76k 3622124602706

V Hodoníně v přístavu, kde noc vládne tmou, loučil se tam námořník se svou dívenkou..a Moravačce malé slzičky stékají,  ... :)

+2/0
30.4.2015 19:28

R30a81d18o59v75a58n 31S75t65o81k70l30a50s68a 3719592746185

:-) zcela jistě to nemá žádnou souvislost s největšími obhájci kanálu Labe-Odra-Dunaj, Milošem Zemanem a jeho kumpány... ;-)

+2/−1
30.4.2015 18:17

J12a48n 51K52o47s 6838863693467

Ve Vidni takovy terminal je a primo na Dunaji. Proc to nenalozit tam? Misto toho kopat na Slovaci 70km dlouhej umelej kanal, zvedat mosty, bagrovat reku, stavet jezy na  ricce Morave? Pak u Hodonina delat bazeny a prekladiste, stavet dalnicni obchvaty....  Protoze tam ma Fencl pozemky! Staci stihnout zmenu uzemniho planu mesta Hodonina a z luk udelat stavebni parcely.....pak uz se na tuhle blbinu muze zapomenout ;-D

+5/−1
30.4.2015 17:09

M33a11r97t14i14n 81H78o80u16b62a 6783741909298

stejne tak uz je to hotove v Bratislave.

Na rovinu - jestli to ma investicne stat 1mld €, tak to soukromy kapital neda, protoze to nema navratnost. Takze jedine nejaky fond EU, protoze ty se daji pouzit na kdejaky nesmyl, ale dnes uz bych tomu taky neveril.

je to jen pohadka na pritazeni pozornosti, snad i nejakych tech penez na pripraven studie a za rok za dva si na to nikdo nevpozmene. asi jako prazska olympiada

+2/−1
30.4.2015 18:27

V12o45j70t17ě61c50h 17A80n89t91o75š 9423241474296

Co je na ricce ?

0/0
30.4.2015 22:16

P82a13v54e93l 78M50o69r13a12v94e39c 3312669362878

No jasněěě, firma s milionovým základním kapitálem, nulovými zkušenostmi, ničím, tu za 4 roky vybuduje mnohamiliardové přeshraniční dílo.

(a to neřeším takové drobnosti jako je územní plán, EIA, stavební povolení apod.)

+2/−1
30.4.2015 15:42

J67i55ř61í 40N69o61s54e18k 1531546986130

za chvíli bude Hodonín jako ňůjork...

+1/0
30.4.2015 14:40

K27a93r58e20l 12K38ř21i12v59a82n 7455691625745

Proč se má draho stavět v Hodoníně, co už dávno stojí ve Vídni ?

+6/0
30.4.2015 14:38

J56a12n 60K10o19h47l 4293447831314

Navíc nedávno se stavěl velký přístav v Györu, to je taky kousek..

+1/0
30.4.2015 15:02

P86a24v43e12l 88M54o44r90a49v38e66c 3522299592698

Protože na už postavený přístav nezískáte takové dotace?

+1/−1
30.4.2015 15:43

J67i90ř79í 84V17i55n51k92l50e26r 1701867660399

Šéf získá grant ,dotace a potom se po něm slehne zem......A Hodonín bude zase Hodonínem a ne Roterdamem. ;-D

+17/−1
30.4.2015 14:37

Š65t11ě37p49á24n 28F61r10a54n58c39l 8334759114700

takže firma má v názvu "Dunaj - Odra - Labe", pozemky přímo pod plánovaným "bazénem" i v okolí vlastní Zemanův oblíbenec, bývalý ministr Jan Fencl, ale jinak je to zcela seriózní projekt, který není fantasmagorií ani v nejmenším.

A teď tu O Karkulce, prosím...

+18/−1
30.4.2015 14:30
Foto

P94e70t94r 14P57. 25V95e12s73e96l63s56k58y 7414731486393

Umělý průplav cca od Lanžhota skoro do Bratislavy? Cca 60km? Nevěřím tomu, že je výhodnější postavit 60km dlouhý a minimálně 30 metrů široký kanál, než kontejnery přeložit z lodi na vlak v Bratislavě a těch 60 kilometrů je vézt po kolejích. Resp. že návratnost bude kratší, než 16.5.2186 v poledne....plus mínus 100 let....

Navíc železnici nebudou tolik trápit povodně a sucha....

+11/−1
30.4.2015 14:29

J25i38ř49í 83K17o22c95u82r67e95k 6955184885128

Mno asi se neshodneme o tom, co je obří. A jestliže to budou tlačné čluny, tak to bude asi jako přímé Pendolíno na Ruzyň. Linka je to přímá, když si na Hlavním v Praze přesednete z Pendolína do autobusu.

+1/0
30.4.2015 14:25

P96ř35e96m48y52s73l 32Č19e80r33n36í88k 9197974889228

Další tunel ? ;-D

+4/−1
30.4.2015 14:13

P25a46v46e43l 49M18o15r74a85v81e92c 3162319282578

Jo, kanál co se tváří jako tunel..

+1/−1
30.4.2015 15:44

B58l98a74n54k75a 35F14a84j39k41u36s26o33v46á 8705781559744

Tak hlavne aby to tomu Fenclovi uz konecne vyslo, takovejch let na to ceka, az se Zemanem se snad docka... ;-D. Cely projekt skonci zmenou uzemniho planu, a o to hlavne jde:

http://zpravy.idnes.cz/jan-fencl-kupuje-polnosti-091-/domaci.aspx?c=A020220_220243_domaci_pol

+9/−1
30.4.2015 14:03

M61a31t19o36u95š 94B75á17r48t89a 4526980766438

Morava má stejné parmetry jako Mohan? Jen ten její průměrný průtok je poloviční.

Může rovnou říct, že plánovaný kosmodrom u Lanžhota má obdobné paramatry, jako Bajkonur.

+14/−1
30.4.2015 14:01
Foto

P54e28t51r 58P76. 71V72e87s78e75l66s86k74y 7554831646593

Taky přemýšlím, jestli si lodě povezou vlastní vodu na zvýšení průtoku v Moravě už od moře, nebo jestli jí naberou v Dunaji.....

+4/−1
30.4.2015 14:24

J84a97n 40S24a79l67o15m10o96n 4219310171625

Protoha co tam tolik tisíc lidí bude v tom skladišti s překladištěm dělat? To budou všichni košťaty zametat to skladiště nebo co? Jako pár set míst to asi přinese, ale tisíce to určitě ne a to ani v návaznosti.

+4/−1
30.4.2015 14:00

J35a61n 69B62a38l54o69u13n 5902801283774

Jestli jim to vyjde??Pořád mi to připomíná propjení Labe,Odry a Dunaje.Myšlenka je to zajímavá.

+1/0
30.4.2015 13:53

P65e59t50r 96N63i60v37n80i83c52k11ý 3652224475647

Jsem velmi skeptický k tomuto projektu.

+1/0
30.4.2015 13:51

M25a95r17t18i43n 42T18e72s75a15ř 2559773273153

Tak pokud je to ve slovenském územním plánu, pak je to jiná situace. Je otázka, zda se bagrováním kanálu dostanou na kýžených 20 miliar Kč (musí to být šílené kubíky, byť nějakého blátivého materiálu) a nevím, jak je to s prodejem či pronájmem pozemků. Další věc je dopad na životní prostředí; úsek Lanžhot - Hodonín je sice zjevně zregulován, ale zda to stačí a zda to něco nenaruší, musí dokázat asi zmíněný pán. V každém případě je to úplně jiná liga než Zemanův umělý průsmyk u Jablunkova.

+3/0
30.4.2015 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.