Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Určitě to není jen fantazie, tvrdí o obřích lodích v Hodoníně šéf firmy

Společnost DOE Europe SE představila plán, jak dopravovat zboží z Číny lodní cestou až do Hodonína. Ozvaly se hlasy, že je to jen utopie, firma ovšem tvrdí, že tak tomu rozhodně není. Plavba je podle jejích propočtů reálná a v ideálním případě může fungovat už do čtyř let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32i36r94o63s12l48a14v 24G87e77r82h80a37r46d 6892337129894

Tak tomu říkám fakt velká kachna. Všechny deníky píší o tomto utopickém projektu, ale pokud vygooglím název firmy, nenajde mi to relativně niic.Rv

0/0
1.5.2015 12:43

J98a23n 79K86o35s 6578233683827

Mají 120.000,-E kapital, + zadny zkusenosti .... ale na uzemni plan Hodonina to staci )  A vo tom to je :-P

0/0
1.5.2015 16:00

P48a23v81e82l 10R65e72z27n74i98c67e77k 3215214894932

zadny zkusenosti? asi jste ten clanek necetl..Rv

0/0
2.5.2015 16:07

M52i16c76h58e15l 15P94e37t95r80u69c25c95i78a80n94i 8294105906422

Tisíce nových pracovních míst na jihu Moravy, dokončený obchvat Hodonína a snížení dopravních nákladů a tedy i ceny mnoha výrobků dovezených do České republiky z Číny. Takový má být hlavní přínos nového překladiště kontejnerů v Hodoníně.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tim mysli dovoz Cinskeho odpadu.

+1/0
1.5.2015 12:15

P14a76v27e18l 20R70e89z64n33i78c86e33k 3855434294792

vazeny pane, ne vse co se v cine, ci celkove jihovychodni asii, vyrabi,je, jak vy rikate, cinsky odpad. 90% ceskyh textilnich firem vyrabi prave v cine.. vite jak jim toto ulehci? jak casove tak i financne? ve finale z toho muze tezit i koncovy zakaznik

0/0
2.5.2015 16:09

J64i63ř77í 52C85h84u11d40ý 5498750483925

... a co přístav? Nešel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co je to za blbost? Jako na co?

- No řeknem, že pro lodě z Číny. Že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi spolknou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti. Mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš!

;-D

+2/0
1.5.2015 11:38

J13i48ř76í 29C78h85u26d35ý 5978660863245

Z facebooku:;-D

- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?

- No já nevim, kde to tam máš?

- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...

- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?

- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš! EU

+1/−1
1.5.2015 11:33

J49i70ř58í 18C57h82u81d76ý 5978260403505

Z facebooku, p. Kohoutek:

- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?

- No já nevim ty vole, kde to tam máš?

- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...

- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?

- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Ty vole loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš ty vole.  EUR^

+3/−1
1.5.2015 11:30

P56e14t56r 12K45r77o41l71o76p 8854269565589

Je dojemné jak tento ušlechtilý člověk - předseda představenstva DOE Europe SE Jaroslav Kubec, myslí na místní občany a jejich blaho. Málem mně z toho dojetí i slza ukápla.  Nevím sice, co a kolik by káplo, po alespoň částečné realizaci  tohoto neuvěřitelného  až pohádkového projektu, samotnému předsedovi představenstva DOE Europe SE Jaroslavu  Kubeci. Ale Kubec, jistě nebude nějaký malý blbec, takže by  jistě něco káplo.

0/0
1.5.2015 11:16

J18i47n68d18r31i22c76h 49M38o80l37l75i53n 5569674987495

haha. Hlavně nenápadně. Myslím že každému je dnes už zcela jasné o co těmhle šéfíkům vlastně jde. Jde hlavně o to otevřít penězovody ze státní kasy a nasměrovat je tím správným způsobem do kasy soukromé. Nic zvláštního. Nic nového co bychom neznali.

+1/0
1.5.2015 9:28

V76á72c96l30a24v 31J82a79r56e65š 9939195379321

Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se k nám  i bez této vodní cesty,doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.

0/0
1.5.2015 8:27

V24á98c10l20a24v 72J54a84r48e90š 9229745769801

Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se i bez této vodní cesty k nám doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.

0/0
1.5.2015 8:25

P58a88v20e42l 32K10ů23r 7297362434858

Evropská unie nepodporuje výstavbu nových vodních cest. Financování bude třeba zajistit od vlády ČR. Navíc Slovensko logicky nebude chtít přijít o překládku v Bratislavě, takže bude sabotovat výstavbu obřího kanálu přes svoje území

0/0
1.5.2015 7:38

A63l87e60š 65J28í66l21e16k 7661372756428

Nemohu si pomoci, ale nějak mi to smrdí. Ale přiznávám, že nejsem dopravní expert.

0/0
1.5.2015 7:20

P42a93v53e63l 38F80o84l54t47á50n 4340902464

Přiznávám, že já sám tomu nerozumím, ale udivuje mne to množství zdejších kritických a kritizujících odborníků – proč už dávno nejste všichni ve vládě, tam takové znalce potřebujeme.

+2/−1
1.5.2015 7:05

J33i71ř19í 23K13o87n65r23á56d 8362223889

Je to fantazie. Nedovedu si ty lodní kolosy představit na Moravě. To by byl úžasný pohled - v té moravské rovině několika patrový plující panelák.:-) A mimochodem obchvat Hodonína dávno existuje. R 55. Akorát je to klasický "dvojpruh" a taky silnice smrti. Široká, rovná a přehledná - časté čelní bouračky a samý pomníček...

+1/−1
30.4.2015 22:43

A66n80t79o15n18í48n 14C25h56a25r87v68á71t42e43k 7807953459380

Jedná se o obchvat ze Slovenska od Holíče. R55 je obchvat Břeclav - Strážnice.

0/0
1.5.2015 19:12

J95a23r41d55a 57S96o13k77o71l 1616858161811

To nikdo neprokoukl že je to apríííííl

+1/0
30.4.2015 21:52

I64v95a56n10a 78N45e97j45e19d44l30í44k13o47v80á 6688164683773

A to chce pán stihnout ještě zaživa, aby to měl jako pomník??? 8-o

+1/0
30.4.2015 20:09

J28a39r97o56s21l33a81v 12N39o76v52á39k 3502434332716

V Hodoníně v přístavu, kde noc vládne tmou, loučil se tam námořník se svou dívenkou..a Moravačce malé slzičky stékají,  ... :)

+2/0
30.4.2015 19:28

R25a41d64o44v96a98n 29S61t92o96k52l19a26s43a 3719122836675

:-) zcela jistě to nemá žádnou souvislost s největšími obhájci kanálu Labe-Odra-Dunaj, Milošem Zemanem a jeho kumpány... ;-)

+2/−1
30.4.2015 18:17

J75a82n 17K83o32s 6288753163317

Ve Vidni takovy terminal je a primo na Dunaji. Proc to nenalozit tam? Misto toho kopat na Slovaci 70km dlouhej umelej kanal, zvedat mosty, bagrovat reku, stavet jezy na  ricce Morave? Pak u Hodonina delat bazeny a prekladiste, stavet dalnicni obchvaty....  Protoze tam ma Fencl pozemky! Staci stihnout zmenu uzemniho planu mesta Hodonina a z luk udelat stavebni parcely.....pak uz se na tuhle blbinu muze zapomenout ;-D

+5/−1
30.4.2015 17:09

M92a78r93t85i21n 40H32o48u13b70a 6703781979778

stejne tak uz je to hotove v Bratislave.

Na rovinu - jestli to ma investicne stat 1mld €, tak to soukromy kapital neda, protoze to nema navratnost. Takze jedine nejaky fond EU, protoze ty se daji pouzit na kdejaky nesmyl, ale dnes uz bych tomu taky neveril.

je to jen pohadka na pritazeni pozornosti, snad i nejakych tech penez na pripraven studie a za rok za dva si na to nikdo nevpozmene. asi jako prazska olympiada

+2/−1
30.4.2015 18:27

V15o59j68t23ě64c68h 67A73n68t71o73š 9603251874916

Co je na ricce ?

0/0
30.4.2015 22:16

P22a87v38e75l 15M49o66r16a84v21e86c 3762399102408

No jasněěě, firma s milionovým základním kapitálem, nulovými zkušenostmi, ničím, tu za 4 roky vybuduje mnohamiliardové přeshraniční dílo.

(a to neřeším takové drobnosti jako je územní plán, EIA, stavební povolení apod.)

+2/−1
30.4.2015 15:42

J14i68ř97í 77N57o25s18e62k 1171486566340

za chvíli bude Hodonín jako ňůjork...

+1/0
30.4.2015 14:40

K17a30r35e95l 52K39ř35i25v42a94n 7725581205985

Proč se má draho stavět v Hodoníně, co už dávno stojí ve Vídni ?

+6/0
30.4.2015 14:38

J73a56n 35K86o38h66l 4423637131744

Navíc nedávno se stavěl velký přístav v Györu, to je taky kousek..

+1/0
30.4.2015 15:02

P81a66v71e83l 59M80o88r29a79v42e46c 3792879682578

Protože na už postavený přístav nezískáte takové dotace?

+1/−1
30.4.2015 15:43

J51i24ř66í 45V41i19n86k78l83e67r 1811747780809

Šéf získá grant ,dotace a potom se po něm slehne zem......A Hodonín bude zase Hodonínem a ne Roterdamem. ;-D

+17/−1
30.4.2015 14:37

Š24t70ě13p54á53n 39F79r55a75n43c52l 8754919264730

takže firma má v názvu "Dunaj - Odra - Labe", pozemky přímo pod plánovaným "bazénem" i v okolí vlastní Zemanův oblíbenec, bývalý ministr Jan Fencl, ale jinak je to zcela seriózní projekt, který není fantasmagorií ani v nejmenším.

A teď tu O Karkulce, prosím...

+18/−1
30.4.2015 14:30
Foto

P28e84t87r 77P45. 23V10e95s32e92l86s12k81y 7134111836123

Umělý průplav cca od Lanžhota skoro do Bratislavy? Cca 60km? Nevěřím tomu, že je výhodnější postavit 60km dlouhý a minimálně 30 metrů široký kanál, než kontejnery přeložit z lodi na vlak v Bratislavě a těch 60 kilometrů je vézt po kolejích. Resp. že návratnost bude kratší, než 16.5.2186 v poledne....plus mínus 100 let....

Navíc železnici nebudou tolik trápit povodně a sucha....

+11/−1
30.4.2015 14:29

J18i15ř19í 38K91o36c58u87r12e74k 6795234695488

Mno asi se neshodneme o tom, co je obří. A jestliže to budou tlačné čluny, tak to bude asi jako přímé Pendolíno na Ruzyň. Linka je to přímá, když si na Hlavním v Praze přesednete z Pendolína do autobusu.

+1/0
30.4.2015 14:25

P92ř23e59m97y79s14l 39Č64e80r27n48í20k 9667504569758

Další tunel ? ;-D

+4/−1
30.4.2015 14:13

P53a91v41e44l 69M82o87r80a91v36e98c 3752709432858

Jo, kanál co se tváří jako tunel..

+1/−1
30.4.2015 15:44

B36l82a10n73k52a 83F33a96j54k47u37s86o70v28á 8345841119214

Tak hlavne aby to tomu Fenclovi uz konecne vyslo, takovejch let na to ceka, az se Zemanem se snad docka... ;-D. Cely projekt skonci zmenou uzemniho planu, a o to hlavne jde:

http://zpravy.idnes.cz/jan-fencl-kupuje-polnosti-091-/domaci.aspx?c=A020220_220243_domaci_pol

+9/−1
30.4.2015 14:03

M57a82t48o78u98š 65B14á41r67t71a 4806370676318

Morava má stejné parmetry jako Mohan? Jen ten její průměrný průtok je poloviční.

Může rovnou říct, že plánovaný kosmodrom u Lanžhota má obdobné paramatry, jako Bajkonur.

+14/−1
30.4.2015 14:01
Foto

P93e90t64r 19P92. 97V72e52s55e46l93s17k82y 7214691566163

Taky přemýšlím, jestli si lodě povezou vlastní vodu na zvýšení průtoku v Moravě už od moře, nebo jestli jí naberou v Dunaji.....

+4/−1
30.4.2015 14:24

J27a86n 93S16a36l27o95m41o83n 4219510681855

Protoha co tam tolik tisíc lidí bude v tom skladišti s překladištěm dělat? To budou všichni košťaty zametat to skladiště nebo co? Jako pár set míst to asi přinese, ale tisíce to určitě ne a to ani v návaznosti.

+4/−1
30.4.2015 14:00

J25a42n 95B16a18l41o86u38n 5672111453534

Jestli jim to vyjde??Pořád mi to připomíná propjení Labe,Odry a Dunaje.Myšlenka je to zajímavá.

+1/0
30.4.2015 13:53

P71e26t53r 44N84i60v46n92i20c79k36ý 3862634465237

Jsem velmi skeptický k tomuto projektu.

+1/0
30.4.2015 13:51

M61a23r60t10i86n 60T77e73s85a15ř 2609243293953

Tak pokud je to ve slovenském územním plánu, pak je to jiná situace. Je otázka, zda se bagrováním kanálu dostanou na kýžených 20 miliar Kč (musí to být šílené kubíky, byť nějakého blátivého materiálu) a nevím, jak je to s prodejem či pronájmem pozemků. Další věc je dopad na životní prostředí; úsek Lanžhot - Hodonín je sice zjevně zregulován, ale zda to stačí a zda to něco nenaruší, musí dokázat asi zmíněný pán. V každém případě je to úplně jiná liga než Zemanův umělý průsmyk u Jablunkova.

+3/0
30.4.2015 13:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.