Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Určitě to není jen fantazie, tvrdí o obřích lodích v Hodoníně šéf firmy

Společnost DOE Europe SE představila plán, jak dopravovat zboží z Číny lodní cestou až do Hodonína. Ozvaly se hlasy, že je to jen utopie, firma ovšem tvrdí, že tak tomu rozhodně není. Plavba je podle jejích propočtů reálná a v ideálním případě může fungovat už do čtyř let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57i30r85o39s93l65a75v 82G14e51r86h64a95r81d 6832737139764

Tak tomu říkám fakt velká kachna. Všechny deníky píší o tomto utopickém projektu, ale pokud vygooglím název firmy, nenajde mi to relativně niic.Rv

0/0
1.5.2015 12:43

J52a65n 80K54o95s 6758633703807

Mají 120.000,-E kapital, + zadny zkusenosti .... ale na uzemni plan Hodonina to staci )  A vo tom to je :-P

0/0
1.5.2015 16:00

P60a75v90e28l 16R29e56z74n58i50c74e82k 3435284424942

zadny zkusenosti? asi jste ten clanek necetl..Rv

0/0
2.5.2015 16:07

M45i15c69h38e70l 61P12e79t78r56u42c35c12i34a20n75i 8334835256172

Tisíce nových pracovních míst na jihu Moravy, dokončený obchvat Hodonína a snížení dopravních nákladů a tedy i ceny mnoha výrobků dovezených do České republiky z Číny. Takový má být hlavní přínos nového překladiště kontejnerů v Hodoníně.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tim mysli dovoz Cinskeho odpadu.

+1/0
1.5.2015 12:15

P22a33v80e45l 48R17e35z32n37i93c19e46k 3485594604692

vazeny pane, ne vse co se v cine, ci celkove jihovychodni asii, vyrabi,je, jak vy rikate, cinsky odpad. 90% ceskyh textilnich firem vyrabi prave v cine.. vite jak jim toto ulehci? jak casove tak i financne? ve finale z toho muze tezit i koncovy zakaznik

0/0
2.5.2015 16:09

J93i42ř20í 97C73h21u49d59ý 5868300713345

... a co přístav? Nešel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co je to za blbost? Jako na co?

- No řeknem, že pro lodě z Číny. Že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi spolknou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti. Mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš!

;-D

+2/0
1.5.2015 11:38

J39i98ř59í 58C12h35u82d22ý 5348330883625

Z facebooku:;-D

- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?

- No já nevim, kde to tam máš?

- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...

- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?

- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš! EU

+1/−1
1.5.2015 11:33

J35i78ř51í 84C47h94u86d51ý 5728490813895

Z facebooku, p. Kohoutek:

- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?

- No já nevim ty vole, kde to tam máš?

- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...

- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?

- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Ty vole loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš ty vole.  EUR^

+3/−1
1.5.2015 11:30

P72e26t42r 11K83r30o57l28o44p 8114919385439

Je dojemné jak tento ušlechtilý člověk - předseda představenstva DOE Europe SE Jaroslav Kubec, myslí na místní občany a jejich blaho. Málem mně z toho dojetí i slza ukápla.  Nevím sice, co a kolik by káplo, po alespoň částečné realizaci  tohoto neuvěřitelného  až pohádkového projektu, samotnému předsedovi představenstva DOE Europe SE Jaroslavu  Kubeci. Ale Kubec, jistě nebude nějaký malý blbec, takže by  jistě něco káplo.

0/0
1.5.2015 11:16

J59i43n22d76r47i45c69h 52M57o72l94l68i63n 5229914427305

haha. Hlavně nenápadně. Myslím že každému je dnes už zcela jasné o co těmhle šéfíkům vlastně jde. Jde hlavně o to otevřít penězovody ze státní kasy a nasměrovat je tím správným způsobem do kasy soukromé. Nic zvláštního. Nic nového co bychom neznali.

+1/0
1.5.2015 9:28

V60á89c26l68a85v 85J91a80r38e13š 9759705289331

Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se k nám  i bez této vodní cesty,doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.

0/0
1.5.2015 8:27

V85á22c50l86a60v 74J74a35r14e22š 9479255539471

Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se i bez této vodní cesty k nám doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.

0/0
1.5.2015 8:25

P41a29v18e65l 85K24ů50r 7127222744728

Evropská unie nepodporuje výstavbu nových vodních cest. Financování bude třeba zajistit od vlády ČR. Navíc Slovensko logicky nebude chtít přijít o překládku v Bratislavě, takže bude sabotovat výstavbu obřího kanálu přes svoje území

0/0
1.5.2015 7:38

A57l29e94š 18J41í92l81e39k 7481192556228

Nemohu si pomoci, ale nějak mi to smrdí. Ale přiznávám, že nejsem dopravní expert.

0/0
1.5.2015 7:20

P34a40v66e54l 34F85o14l31t70á41n 4540482184

Přiznávám, že já sám tomu nerozumím, ale udivuje mne to množství zdejších kritických a kritizujících odborníků – proč už dávno nejste všichni ve vládě, tam takové znalce potřebujeme.

+2/−1
1.5.2015 7:05

J93i20ř83í 13K82o82n10r75á23d 8122543799

Je to fantazie. Nedovedu si ty lodní kolosy představit na Moravě. To by byl úžasný pohled - v té moravské rovině několika patrový plující panelák.:-) A mimochodem obchvat Hodonína dávno existuje. R 55. Akorát je to klasický "dvojpruh" a taky silnice smrti. Široká, rovná a přehledná - časté čelní bouračky a samý pomníček...

+1/−1
30.4.2015 22:43

A26n72t28o64n84í14n 38C85h16a83r34v28á69t25e26k 7187523129250

Jedná se o obchvat ze Slovenska od Holíče. R55 je obchvat Břeclav - Strážnice.

0/0
1.5.2015 19:12

J74a55r98d46a 82S96o35k65o35l 1546468201381

To nikdo neprokoukl že je to apríííííl

+1/0
30.4.2015 21:52

I22v74a17n23a 84N66e84j37e25d62l12í20k84o65v43á 6668664913333

A to chce pán stihnout ještě zaživa, aby to měl jako pomník??? 8-o

+1/0
30.4.2015 20:09

J21a85r79o33s26l35a45v 66N59o48v13á40k 3692734952166

V Hodoníně v přístavu, kde noc vládne tmou, loučil se tam námořník se svou dívenkou..a Moravačce malé slzičky stékají,  ... :)

+2/0
30.4.2015 19:28

R93a18d13o32v85a27n 87S59t92o96k35l96a41s91a 3979682626235

:-) zcela jistě to nemá žádnou souvislost s největšími obhájci kanálu Labe-Odra-Dunaj, Milošem Zemanem a jeho kumpány... ;-)

+2/−1
30.4.2015 18:17

J98a51n 41K50o89s 6868493983357

Ve Vidni takovy terminal je a primo na Dunaji. Proc to nenalozit tam? Misto toho kopat na Slovaci 70km dlouhej umelej kanal, zvedat mosty, bagrovat reku, stavet jezy na  ricce Morave? Pak u Hodonina delat bazeny a prekladiste, stavet dalnicni obchvaty....  Protoze tam ma Fencl pozemky! Staci stihnout zmenu uzemniho planu mesta Hodonina a z luk udelat stavebni parcely.....pak uz se na tuhle blbinu muze zapomenout ;-D

+5/−1
30.4.2015 17:09

M87a22r31t42i46n 88H58o48u58b62a 6693471929968

stejne tak uz je to hotove v Bratislave.

Na rovinu - jestli to ma investicne stat 1mld €, tak to soukromy kapital neda, protoze to nema navratnost. Takze jedine nejaky fond EU, protoze ty se daji pouzit na kdejaky nesmyl, ale dnes uz bych tomu taky neveril.

je to jen pohadka na pritazeni pozornosti, snad i nejakych tech penez na pripraven studie a za rok za dva si na to nikdo nevpozmene. asi jako prazska olympiada

+2/−1
30.4.2015 18:27

V30o40j29t98ě47c34h 67A49n44t77o56š 9733531734536

Co je na ricce ?

0/0
30.4.2015 22:16

P27a25v81e85l 91M10o46r70a64v88e18c 3812529492158

No jasněěě, firma s milionovým základním kapitálem, nulovými zkušenostmi, ničím, tu za 4 roky vybuduje mnohamiliardové přeshraniční dílo.

(a to neřeším takové drobnosti jako je územní plán, EIA, stavební povolení apod.)

+2/−1
30.4.2015 15:42

J92i74ř15í 53N21o19s70e86k 1121746666470

za chvíli bude Hodonín jako ňůjork...

+1/0
30.4.2015 14:40

K76a52r85e71l 44K84ř94i40v46a86n 7615111965825

Proč se má draho stavět v Hodoníně, co už dávno stojí ve Vídni ?

+6/0
30.4.2015 14:38

J68a64n 20K38o52h24l 4103387841804

Navíc nedávno se stavěl velký přístav v Györu, to je taky kousek..

+1/0
30.4.2015 15:02

P68a98v62e43l 55M38o79r21a34v61e68c 3282789262728

Protože na už postavený přístav nezískáte takové dotace?

+1/−1
30.4.2015 15:43

J96i57ř18í 67V15i23n13k56l38e49r 1161767720319

Šéf získá grant ,dotace a potom se po něm slehne zem......A Hodonín bude zase Hodonínem a ne Roterdamem. ;-D

+17/−1
30.4.2015 14:37

Š52t47ě48p67á14n 12F45r32a60n83c18l 8164509754450

takže firma má v názvu "Dunaj - Odra - Labe", pozemky přímo pod plánovaným "bazénem" i v okolí vlastní Zemanův oblíbenec, bývalý ministr Jan Fencl, ale jinak je to zcela seriózní projekt, který není fantasmagorií ani v nejmenším.

A teď tu O Karkulce, prosím...

+18/−1
30.4.2015 14:30
Foto

P23e50t85r 92P65. 54V66e90s70e78l66s64k52y 7334931496603

Umělý průplav cca od Lanžhota skoro do Bratislavy? Cca 60km? Nevěřím tomu, že je výhodnější postavit 60km dlouhý a minimálně 30 metrů široký kanál, než kontejnery přeložit z lodi na vlak v Bratislavě a těch 60 kilometrů je vézt po kolejích. Resp. že návratnost bude kratší, než 16.5.2186 v poledne....plus mínus 100 let....

Navíc železnici nebudou tolik trápit povodně a sucha....

+11/−1
30.4.2015 14:29

J16i88ř80í 24K30o59c73u23r37e74k 6955334585978

Mno asi se neshodneme o tom, co je obří. A jestliže to budou tlačné čluny, tak to bude asi jako přímé Pendolíno na Ruzyň. Linka je to přímá, když si na Hlavním v Praze přesednete z Pendolína do autobusu.

+1/0
30.4.2015 14:25

P72ř36e20m24y97s30l 82Č17e76r85n55í76k 9877474469918

Další tunel ? ;-D

+4/−1
30.4.2015 14:13

P97a66v44e56l 10M61o93r31a91v89e21c 3782379792698

Jo, kanál co se tváří jako tunel..

+1/−1
30.4.2015 15:44

B67l21a79n93k37a 41F18a94j29k77u97s21o94v67á 8535711369754

Tak hlavne aby to tomu Fenclovi uz konecne vyslo, takovejch let na to ceka, az se Zemanem se snad docka... ;-D. Cely projekt skonci zmenou uzemniho planu, a o to hlavne jde:

http://zpravy.idnes.cz/jan-fencl-kupuje-polnosti-091-/domaci.aspx?c=A020220_220243_domaci_pol

+9/−1
30.4.2015 14:03

M45a76t39o88u11š 97B21á41r88t32a 4176180136798

Morava má stejné parmetry jako Mohan? Jen ten její průměrný průtok je poloviční.

Může rovnou říct, že plánovaný kosmodrom u Lanžhota má obdobné paramatry, jako Bajkonur.

+14/−1
30.4.2015 14:01
Foto

P96e26t87r 64P17. 52V18e59s88e71l24s78k11y 7494981626483

Taky přemýšlím, jestli si lodě povezou vlastní vodu na zvýšení průtoku v Moravě už od moře, nebo jestli jí naberou v Dunaji.....

+4/−1
30.4.2015 14:24

J28a84n 12S91a13l39o78m20o81n 4819950521855

Protoha co tam tolik tisíc lidí bude v tom skladišti s překladištěm dělat? To budou všichni košťaty zametat to skladiště nebo co? Jako pár set míst to asi přinese, ale tisíce to určitě ne a to ani v návaznosti.

+4/−1
30.4.2015 14:00

J86a21n 73B28a24l78o79u87n 5642821663844

Jestli jim to vyjde??Pořád mi to připomíná propjení Labe,Odry a Dunaje.Myšlenka je to zajímavá.

+1/0
30.4.2015 13:53

P86e67t73r 31N95i71v42n35i82c88k32ý 3102864925857

Jsem velmi skeptický k tomuto projektu.

+1/0
30.4.2015 13:51

M19a54r34t70i22n 16T12e83s12a15ř 2819343303823

Tak pokud je to ve slovenském územním plánu, pak je to jiná situace. Je otázka, zda se bagrováním kanálu dostanou na kýžených 20 miliar Kč (musí to být šílené kubíky, byť nějakého blátivého materiálu) a nevím, jak je to s prodejem či pronájmem pozemků. Další věc je dopad na životní prostředí; úsek Lanžhot - Hodonín je sice zjevně zregulován, ale zda to stačí a zda to něco nenaruší, musí dokázat asi zmíněný pán. V každém případě je to úplně jiná liga než Zemanův umělý průsmyk u Jablunkova.

+3/0
30.4.2015 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.