- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tomu říkám fakt velká kachna. Všechny deníky píší o tomto utopickém projektu, ale pokud vygooglím název firmy, nenajde mi to relativně niic.
Mají 120.000,-E kapital, + zadny zkusenosti .... ale na uzemni plan Hodonina to staci ) A vo tom to je
Tisíce nových pracovních míst na jihu Moravy, dokončený obchvat Hodonína a snížení dopravních nákladů a tedy i ceny mnoha výrobků dovezených do České republiky z Číny. Takový má být hlavní přínos nového překladiště kontejnerů v Hodoníně.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tim mysli dovoz Cinskeho odpadu.
vazeny pane, ne vse co se v cine, ci celkove jihovychodni asii, vyrabi,je, jak vy rikate, cinsky odpad. 90% ceskyh textilnich firem vyrabi prave v cine.. vite jak jim toto ulehci? jak casove tak i financne? ve finale z toho muze tezit i koncovy zakaznik
... a co přístav? Nešel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.
- Přístav? Co je to za blbost? Jako na co?
- No řeknem, že pro lodě z Číny. Že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi spolknou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti. Mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.
- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.
- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš!
Z facebooku:
- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?
- No já nevim, kde to tam máš?
- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...
- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.
- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?
- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.
- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.
- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš!
Z facebooku, p. Kohoutek:
- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?
- No já nevim ty vole, kde to tam máš?
- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...
- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.
- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?
- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.
- Ty vole loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.
- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš ty vole.
Je dojemné jak tento ušlechtilý člověk - předseda představenstva DOE Europe SE Jaroslav Kubec, myslí na místní občany a jejich blaho. Málem mně z toho dojetí i slza ukápla. Nevím sice, co a kolik by káplo, po alespoň částečné realizaci tohoto neuvěřitelného až pohádkového projektu, samotnému předsedovi představenstva DOE Europe SE Jaroslavu Kubeci. Ale Kubec, jistě nebude nějaký malý blbec, takže by jistě něco káplo.
haha. Hlavně nenápadně. Myslím že každému je dnes už zcela jasné o co těmhle šéfíkům vlastně jde. Jde hlavně o to otevřít penězovody ze státní kasy a nasměrovat je tím správným způsobem do kasy soukromé. Nic zvláštního. Nic nového co bychom neznali.
Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se k nám i bez této vodní cesty,doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.
Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se i bez této vodní cesty k nám doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.
Evropská unie nepodporuje výstavbu nových vodních cest. Financování bude třeba zajistit od vlády ČR. Navíc Slovensko logicky nebude chtít přijít o překládku v Bratislavě, takže bude sabotovat výstavbu obřího kanálu přes svoje území