Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokojně jsme blokovali neonacisty a policie tvrdě zasáhla, tvrdí Liška

Jedním z demonstrantů, které policisté v pátek v Brně zvedli ze země a odvlekli pryč, byl i bývalý předseda zelených Ondřej Liška. „Zákrok proti pokojné blokádě byl neuváženě tvrdý,“ řekl exministr školství v rozhovoru pro iDNES.cz. Policie už v pátek ale označila zásah za přiměřený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I27v53a82n 14J72i75r60e60š 6243432431578

Ačkoliv jsou mé sympatie na Vaši straně pane Liško, nemůžete propagovat demokracii a zároveň činy porušovat demokratické principy. Zákrok policie - jednoznačně oprávněný, korektní a profesionální.

0/0
5.5.2015 16:24

I73v82a79n 52J56i97r58e23š 6573462491388

Ačkoliv jsou mé sympatie na Vaši straně pane Liško, nemůžete propagovat demokracii a zároveň činy porušovat demokratické principy. Zákrok policie - jednoznačně oprávněný, korektní a profesionální.

0/0
5.5.2015 16:23

L71i41b24o34r 63H15l58u83b11u17č85e43k 4530170917387

...souhlasím s vámi - tedy až na ty sympatie...už jen to označování členů DSSS za neonacisty od neúspěšného ekoteroristy je docela úsměvné...

0/0
8.5.2015 19:25

P36e58t87r 24K91m28e30n95t 9712110256372

Opravdu jsme nebyli žádní fotbaloví fanoušci, ale lidé, kteří přišli bránit demokratické principy.

Zdroj:http://brno.idnes.cz/rozhovor-s-liskou-o-policejni-akci-dt2-/brno-zpravy.aspx?c=A150502_183426_brno-zpravy_jj

Pokud by to tak bylo pak byste meli dat sanci druhe strane vyjadrit svuj nazor.

0/0
4.5.2015 10:58

M56i20l66a79n 14P54o42k40o60r36a 6959182834582

hlavně, že se tady z našich daní platí policejní ochrana několika nácků, co se chtějí projít městem. Já bych je nechal, ať si jdou sami. Konec konců, je to jeden velký árijský hrdina vedle druhého, tak se nemají čeho bát.

+1/−4
3.5.2015 16:15

M55a65r95i46e 97O48r15g30o85n97í58k35o45v52á 3208286612620

Oni o to nestojí!

+1/0
3.5.2015 18:33

V89l31a37d89i50m15i39r 98S74e61f76l 6107622785391

Ale museli nakonec zasahnout kvuli nekolika smazkam a slunickarum, kteri neumi respektovat zakony, tem bych nechal naklady cele akce uhradit vcetne Lisky...

+5/0
4.5.2015 2:32

R42i71c64h98a35r12d 75M31i35k34u68l31e78n18k88a 1299417737434

Liško nebreč, kdyby policajti vytáhli pendreky na protistranu tak bys tleskal, co? Zbabělče.

+13/−1
3.5.2015 15:15

V28l61a31d65i25m89i16r 98S73e53f52l 6847452785941

Je smutne, ze zrovna exministr skolstvi porusuje zakon a jeste si stezuje, ze Policie postupovala po pravu... Doufejme, ze jedinou funkci, kterou kdy bude mit, bude jen v te jeho pidistrane:)

+12/−1
3.5.2015 14:27

H12a79n55a 28U36l60r24y10c11h65o81v83á 9590903848418

On to snad je záměr. Kdyby Vandasovi odpůrci nespustili takové haló a nechytl se toho tisk, tak nikdo ani nezaregistruje, že mají někde nějaký pochod čítající 200  hlav. Ale takhle mají celorepublikovou reklamu, jakou by si ani nezaplatili.

+4/0
3.5.2015 14:07

P45e36t28r 60T77e21n16k49r18a28t 9121118764822

Aspoň si vyzkoušeli, jak to vypadá, když policie zasahuje na protiromským demonstracích.

+12/−1
3.5.2015 13:27

J48i32n51d82ř15i19c73h 23Š46k81o14p61e29k 4985421160555

Zajímalo by mě, kdyby někdo v rámci občanské neposlušnosti blokoval činnost zelených (protože některé jejich názory jsou extrémní), zda by to taky Liška a kol přešel jen tak nebo by vyžadoval pomoc policie

+7/−1
3.5.2015 13:25

J17a88n 22L17a58p26e28š 5275900729

...takhle se nám před léty zviditelňovala i madam biomasa...jo,jo,když nepomůžou preference, a jsme politické nicky,tak se aspoň mediálně zviditelnit....

+12/0
3.5.2015 12:35

J15i19n17d57ř22i33c28h 27H58r42a76d85e75c66k31ý 6885469552252

je zábavné, jak se anarchisti, neuznávající žádná pravidla a řád, začnou těchto pravidel halasně dovolávat, když jim někdo šlápne na malíček...

+18/−1
3.5.2015 12:11

M91a17r16t12i71n 94L22ž63i74č88a16ř 9325657242454

A jé zase jeden ušláplej sluníčkář pláče veřejně na webu...

Postup policie byl přiměřený, to že sluníčkáři, anarchisti a voliči Žít Brno překročili svoji mez popouzeli dav, tak za to musí nést odpovědnost a trest

+16/−1
3.5.2015 11:43

K67a13r38e33l 90V37o10l81n83ý 5732787315231

chlubit se tím že jsem proti demokracii a něco jako základní práva mě nic neříkají, to mohou opravdu jenom tihle sluníčkáři

+14/0
3.5.2015 11:42

S55y84l69v78a 71Š11p97o65r98k16o45v62á 5106682530379

Když panu Liškovi tolik vadí ZLO, proč nejde demonstrovat do parlamentu a vlastním tělem bránit vstupu komoušů?? Představují zcela stejné zlo jako náckové, navíc od nich hrozí větší nebezepčí, nebo´t jim na lep sedá daleko víc lidí než DSSS, tudíž je větší pravděpodobnost,. že nějak negativně ovlivní naše životy. Jenže pan Liška považuje za zlo jen to, co se mu osobně hodí do krámu, že...

+17/0
3.5.2015 11:08

P51a19t20r70i39k 97S27v59o23b64o87d91a 3349311386925

Padni komu padni. Tak to má být !

+2/0
3.5.2015 10:44

L72u97k18á88š 29Z36e59d 8641261793685

Je tu tolik moralistu co nejvic pohorsuje to ze Liska a ostatni porusili zakon,misto toho aby jim vadilo za banda nacicku(DSss jsou nackove tak to je) pochoduje mestem. Porusovani zakonu se dopouštěli i odbojáři at uz bojovali proti komunistum nebo nacistum. A konfidenti je udavali.

+2/−21
3.5.2015 10:08

V96l92a69d90i68m56i54r 42S63e68f60l 6827562665191

No Liska a tito slunickari jsou nyni pro Evropu nejvetsi pohromou...

+22/−1
3.5.2015 10:11

L65u17k23a15s 40N77e77m52e89c 7119600632174

Nejvetsi pohromou jsou lide jako vy. Co si nedokazou utvorit vlastni nazor a jdou jak hloupe ovce za svym vudcem....kteremu jde navic jenom o penize za hlasy ziskane ve volbach.

+1/−16
3.5.2015 10:14

P39e30t65r52a 73V29a44ň79k88o74v33á 4224254616322

spletl jste si vlákno, píšete totiž jistě o Liškovi

+9/0
3.5.2015 10:19

S19y70l52v51a 20Š49p89o28r50k79o88v17á 5926462270149

Jsem člověk, který si vlastní názor umí vytvořit, z nácků mám také obavy - podobně jako z komoušů, ale v dnešní situaci jsou opravdu sociální inženýři (jinak řečeno sluníčkáři, co vědí nejlíp, co je pro nás, obyčjený lid, dobré a co ne) daleko větší hrozbou. Protože komouše i nácky volí jen pár okrajových procent, zato tyhle lidi, tvářící se jako kdyby nám chtěli přinést kdovíjaké dobro, volí lidí hodně - aniž by si uvěodmovali, že nás vedou do podobné totality... když se stanete otrokem, je víceméně jedno, jestli jsou vaše okovy železné či sametové. Bohužel - řada lidí klidně vymění vlastní svobodu za sametově se tvářící okovy.

+16/0
3.5.2015 11:02

L23u15k33á26š 45S53l23á43n93s70k59ý 4871133287776

Vážený, pletete se v tom, co zde mnoha lidem vadí. Není to to, že Liška porušil zákon. Ale to, že v tom případě není schopen přijmout následky svého konání. A hlavně to, že chce jiné zacházení (zákony) pro sebe a jiné pro ostatní.

To, zda je DSSS nelegální uskupení, může rozhodnout pouze soud. Tak funguje naše společnost. Pokud chcete rozhodování lúzy, potom se budete muset přestěhovat jinam.

+16/0
3.5.2015 10:24

L85u98k40á96š 53Z16e13d 8441201483125

Vy potřebujete na to aby jste poznal co je dobre nebo špatné soud?Komuniste taky nejsou soudem zrušeni a o tom jestli to je povl nebo ne je diskuze přeci zbytečna.Pravě pokud statni instituce selžou je tu svědomi lidi ktere musi konat.A to  se stalo v Brně.No a proto ma pan Liška problem ze zasahem policie.Ma pocit ,stejně jako já,že jednal spravně.

0/−14
3.5.2015 10:36

L24u72k84á21š 51S43l71á69n20s16k90ý 4441853657566

Neříkám, co je dobré a co je špatné. To je čistě subjektivní záležitost.

Ale co je dle zákona a co je proti zákonům, to je objektivní věc. Ač se mi to nelíbí, jsou komunisté, DSSS i další ultralevicová verbež legální. A dokud soudy nerozhodnou jinak, legální budou.

Zákony platí stejně pro všechny. Tečka.

+11/0
3.5.2015 10:43

P18a57v49e88l 12S25c32h11e12l18l61e 5488722974203

Zřejmě Vám uniklo, že žijeme v demokracii a máme tu určité ústavní principy. Lidové soudy, uliční výbory a zavírání za myšlenky a názory byly zrušeny. Váš postup, že Vy rozhodnete, že je někdo špatný bez řádného, nezávislého soudu a je třeba ho umlčet je podstatně horší než jednání DSSS.

+14/0
3.5.2015 10:52

S70y23l76v43a 38Š50p58o81r28k26o26v42á 5186712930639

Ano - v demokratické společnosti je potřeba na to, aby se s někým zacházelo jinak než s většinou ostatních, soud. Představte si, že by někdo považoval za největší zlo třeba socany, důchodce, strojvedoucí... ;-D...a jistě by si to uměl nějak zdůvodnit. Měl by pak právo bránit vyjadřování jejich názorů?

+5/0
3.5.2015 11:05

J54i41ř96í 96P55l94a30v46s85k91ý 9700816121899

ma li byt mym svedomim neco jako liska, pak radeji budu bez svedomi ...

0/0
4.5.2015 9:35

M93a98r70t98i45n 77L66ž51i36č16a59ř 9745307722854

Až to bude v Brně vypadat jako v Teplicích tak bude pozdě vzpomínat na pochod vlastenců

Sluníčkoví multikurismus žene celou Evropu do kytek

Jste připraven bránit vlast se zbraní? Pokud ne, už trénujte bude to potřeba

+4/−1
3.5.2015 11:46

I81v23a39n 17H53o17l17a74s 5107637748917

Vlastenci?? Ti byli toho prvního kde???

0/0
3.5.2015 13:37

J40i57n46d79ř75i79c38h 32H26r70a18d35e26c96k12ý 6145899462802

Zřejmě Vám uniklo, že žijeme v demokracii a máme tu určité ústavní principy. Lidové soudy, uliční výbory a zavírání za myšlenky a názory byly zrušeny. Váš postup, že Vy rozhodnete, že je někdo špatný bez řádného, nezávislého soudu a je třeba ho umlčet je podstatně horší než jednání DSSS.

+5/0
3.5.2015 12:02

P73e57t60r13a 77V40a74ň57k81o85v33á 4704454696842

"První řada lidí seděla na zemi, policisté do nich najížděli koňmi, zvedali je a vrhali zpět do davu."   ;-D;-D;-D  to je komik..

+13/0
3.5.2015 9:50

J36i93r89i 36O83s93v91a50l68d 2205154146907

Doufám, že Liška a jemu podobní už nikdy nebudou mít jakoukoliv rozhodovací

pravomoc v rámci státu. Je potřeba se vážně zamyslet nad tím, že extrémista Liška je bývalý ministr školství.

+17/−2
3.5.2015 9:31

J56a14r12o84s62l82a10v 44M79o53u67č48k11a 3317557458929

Jsou-li DSSS a Vandas neonacisté, je potřeba je potírat (já o nich nic nevím a tisku nevěřím, protože pro ně je nácek každý, kdo jednohlasně nehýká proevropské kydy, tak jako kdysi byl zaprodanec imperialistů každý, kdo nehýkal promoskevské kydy - nic se prakticky nezměnilo v tisku ani v tlači), ale zato vím co za extremistu je Liška, takže pokud porušili antidemonstranti zákon, tak měli být vytlačeni. A LIška nechť si kdáká, co chce

+29/0
3.5.2015 9:11

V10i72k64t40o70r 17W24o63l62f 8852818163906

Souhlasím s vámi a to jsem se blokády účastnil. Nevím, proč někteří jedinci pláčou.

+1/0
3.5.2015 18:56

L91u71k36á83š 11S77l83á48n17s61k68ý 4501553507316

Zkráceně řečeno: Zákony (i vyhlášky a spol.) platí pro všechny stejně. A je jedno, jestli se jedná o magory typu Vandas nebo typu Liška. Pokud policie postupuje proti všem konzistentně, je vše v pořádku. Pokud by postupovala rozdílně podle toho, proti komu postupuje, jednalo by se o fašismus a policejní stát.

+23/0
3.5.2015 8:55
Foto

R86u81d72o45l15f 75P20o42l48a59n85e95c87k30ý 3983964273375

Dala jim policie výzvu k opuštění místa? Dala. Poslechli? Neposlechli. Páchali přestupek? Páchali. Tak co se diví, že policie zasáhla? A že dostali nějakou ránu obuchem? Mají policii poslechnout, jinak nastupují donucovací prostředky.

Mimochodem, tohle je už riziko podnikání. Při Palachově týdnu taky každý počítal s tím, že nějakou schytá.

Vůbec nejlepší by bylo, kdyby se tyhle dvě skupiny pomlátily navzájem a policie pak přeživší jen sebrala.

+25/0
3.5.2015 8:37

L87u60k95a21s 27N30e77m61e54c 7929200942894

Pan je hrdina co? Kdyby tady byli jenom lidi jako vy, tak jsme porad v totalite a obehnani ostnatym dratem.

+1/−10
3.5.2015 10:16

S24y66l91v76a 80Š22p46o11r25k81o39v87á 5336252800949

Naopak - kdyby tu byli lidi jako vy, tak už tu žádná demokracie není, protože o tom, co je dobré a špatné, by rozhodovalo pár sociálních inženýrů, kteří si ve své pýše myslí, že vědí nejlíp, co je pro "obyčejný lid" dobré ... bohužel bez ohledu na to, co si ten lid skutečně myslí

+14/0
3.5.2015 11:11

M28a17r63i51e 22O66r88g35o74n64í52k67o53v31á 3278316522690

R^R^R^

0/0
3.5.2015 18:38

J71a39r95o52m28í83r 80B36l72i78n65k33a 6924145969654

Liška,Kocáb,Bursík-co dodat...?

+18/0
3.5.2015 8:10

J35i84ř56í 53H76o56d76a65n 6114257693780

dientbier či jak píše :-D

+10/0
3.5.2015 9:38

J57a92n64a 18K45o62l52a51ř98í74k87o79v69á 1847930201694

Je hodně lidí, kteří dělají věci "podle zákona" a všichni ví, že je to přinejmenším nemravné.

Stejně tak zákonem povolené akce.

Jestli jsou to "učesaní" šmejdi-prodejci nebo neonacisti. Nemám ráda ani jedny, do Brna je daleko a jsem ráda, že tam někdo byl místo mě.

+3/−6
3.5.2015 8:06

J51a70r47o70m86í94r 41B74l97i91n24k61a 6394515139234

Podle pravdoláskařů je špatný ten,kdo se opováží říci cokoli proti cigánům a uprchlíkům,ale co s nimi tady do budoucna?Stát není schopen vyřešit a přinutit pár cigánů,aby dodržovaly zákony ,jako všichni ostatní,ale Liška ,Dientsbier a podobní by sem zatáhli pakáž z celého světa.Tak chudý a zpustlý stát jako je Česko,bude opravdu ještě větším odpadem Evropy

+14/−1
3.5.2015 8:05

J12a77n79a 23K56o87l39a61ř54í66k60o96v75á 1837910621664

Tak se pochlubte: kromě pouličního násilí, jaký je váš návod na řešení problému i problémů? Předpokládám, že preferujete rychlé řešení. Stejně jako ČR řeší podobné problémy většina států. Kromě totalitních, vojenských nebo autoritářských režimů. 

Rozhodně nechci, aby se z vaničky s vodou vylilo i dítě. Svobodu jen pro mě a všechno, co co by mě mohlo iritovat nebo někdy ohrozit odstranit? Tak to byste právě vylil dítě s poměrně fatálními následky. 

Jen můj názor, který se s vašim nemůže potkat. Jenže i o tom je dítě v problémové vaničce.

+2/−12
3.5.2015 8:14

M95a59r54t32i18n 70L97ž33i43č47a70ř 9375887692334

Zavřít hranice, přistěhovalce nepouštěť, stávající ověřit a pokud neprojdou šup ven za hranice a to v celé Evropě

+6/0
3.5.2015 11:49

P84a65v67e17l 23S95c22h63e40l85l25e 5308432444973

Asi Vás to překvapí, ale řešení je skutečně jednoduché a není to pouliční násilí. Jedná se o starou a léty osvědčenou praxi, že bez práce nejsou koláče a kdo nepracuje ať nejí. Zastavení veškerých finančních dávek, zavedení obecních chudobinců se školou a vývařovnou (nevidím jediný důvod. proč by společnost měla platit nějaké ubytovny nebo někomu přispívat na nájemné). Třikrát denně jídlo, v osm ráno děti nástup do školy, rodiče na rekvalifikační kurz či nástup do autobusů se smetáky a odjezd čistit ulice. Vše pochopitelně na dobrovolné!!! opakuji na DOBROVOLNÉ bázi. Pokud by někdo nechtěl, nemusel by. Ale musel by počítat s tím, že od společnosti nedostane naprosto nic. Rovněž zavedení obecních šatlav pro krátkodobé tresty a s povinností pracovat. I kdyby se jednalo jen o přehazování hromady písku na vězeňském dvoře.

O přístupu k nezákonným (ilegálním) imigrantům musí rozhodnout referendum. Není možné, aby nějaká, nikým nevolená Eurokomise, rozhodovala o rozesílání těchto zločinců po EU. Pokud je někdo pro import těchto imigrantů musí v následující kampani objasnit otázky 

1. jak prokáže, že se ve své zemi nedopouštěli násilí (vraždy, znásilnění)

2. co zde budou dělat? Např. budou internováni v nějakém táboře do doby než se v jejich zemi situace vyřeší? 

3. Kde vezme prostředky na živení těchto imigrantů, na jejich případné vzdělávání, ubytování atd.

+8/0
3.5.2015 13:12

P23e10t61r94a 42V90a57ň89k92o17v80á 4894224496682

R^ přesně !

+1/0
3.5.2015 14:25

M33a65r95i37e 21O20r25g83o48n69í83k95o23v46á 3928496632870

Stačilo by, být zodpovědný k vlastnímu národu a nepřijímat uprchlíky...a rozumím tomu, že s tímhle názorem jsem u sluníček ,zelnáků  a Hate free lidiček nácek..no a co..naučím se s tím žít..[>-]

0/0
3.5.2015 18:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.