Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 u Brna vyteklo tisíc litrů nafty. Dálnice byla uzavřená

Na dálnici D1 u Ostrovačic na Brněnsku se ve směru z Prahy do Brna srazily v pondělí po poledni kamion a dvě osobní auta. Nikdo se nezranil, dálnice však zůstala několik hodin uzavřená a vytvořila se kolona. Po půl čtvrté se podařilo zprovoznit levý jízdní pruh na Brno, brzy by se měl otevřít i pravý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82i69ř23í 48B45r59u45t52o88v88s43k90ý 3836889119971

Vy jste pěknej dárečekRv

0/0
11.5.2015 21:45
Foto

P91a46v26e84l 46M81a24k29o54v54e72c 8358195491

Já to říkám pořád...Dálnice je primárně pro (rychlou) přepravu osob a s výjimkou přepravy čerstvých potravin tam kamiony nemají co dělat. navíc nejsou nutné administrativní zákazy, stačí pouze upravit mýtné...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/426291/Absolutni-zakaz-jizdy-kamionu.html

0/−15
11.5.2015 15:23

D47a96v24i19d 66F16u49t94s97c24h83i33k 3614164400124

Železnice je pomalá a nevede všude. S lodní dopravou je to ještě horší. Letadlo je drahé. Vy jste přesně ten typ člověka, co myslí jen jeden krok dopředu. Jediné, co by se změnilo zákazem kamionů na dálnicích je, že by začaly masivně jezdit přes obce, čímž by se kvalita silnic snižovala daleko rychleji, zboží by bylo dražší a občan by si stěžoval zase.

+10/0
11.5.2015 15:30

J55o27s93e84f 75P25i57š74v65e10j54c 4932930890866

Ještě bych dodal, že páteřní trasy železnice Praha - Ostrava a Praha - Brno, tedy zhruba ekvivalent D1 jsou momentálně plně vytížené osobní dopravou (vlaky tam jezdí skoro jako metro :-)), takže vmáčknout tam někam nákladní dopravu tak aby nahradila kamionovou dopravu je věc nemožná (ještě před 10 a více lety to možné bylo, dnes už ne)

+2/0
11.5.2015 15:45

I19v43a48n 51H45o76l74a31s 5937577968477

V nočních hodinách jsou ještě rezervy, jenže pro tranzit to nestačí takže by to trvalo dvě noci.

+1/0
11.5.2015 15:47
Foto

P11a10v23e30l 18M87a51k98o54v41e34c 8728325491

Jízda kamionů přes obce by byla zakázána a regulace by byla přes výši mýtného...

0/0
11.5.2015 20:59

J48i52r65k61a 55K10o17c37h 7744884223635

a když budou po dalnicích jezdit pouze osobáky - máte spočítáno, kolik bude stát dálniční známka ?

0/0
11.5.2015 15:52
Foto

P93a35v80e94l 98M36a78k76o55v73e52c 8798455151

Dálniční známky pro osobní vozidla nebudou žádné, přes DPH, spotřební daně a ostatní platby platí všichni až dost...(a platby za místní dálnice s jejich "kvalitou" považuji za nemravné...):-)

0/0
11.5.2015 20:54

J51i90r41k77a 19K75o29c95h 7374314643415

a hele ... pan nevi co chce - tady pise, ze kamiony na dalnici nemaji co delat, ve svam blogu pise o TRANZITNICH kamionech - tak teda jak ? a jak chcete vyselektovat mýtné pro tranzitní kamion ? jako ze pri najezdu si ridic zmackne cudlik, jetsli je nebo neni tranzitni ?

0/0
11.5.2015 15:54
Foto

P12a95v40e72l 35M33a17k54o92v26e27c 8588425961

Nevím, kterého pána máte na mysli, ale asi máte problém porozumět psanému textu...:-)

0/0
11.5.2015 21:01

J93i54r92k73a 10K85o26c49h 7584264953955

jo a jeste pak reknete vsem vyrobcum a prodjcum, ze si musi vytvorit sklady a skladove zasoby ne na dva dny ale dva tydny.

tzo je tak, kdyz se nekdo micha do neceho, cemu nerozumi

0/0
11.5.2015 15:56
Foto

P79a46v44e97l 96M59a39k66o34v81e46c 8828485291

Do ničeho se nemíchám, pouze mně vadí současný stav na našich dálnicích, kde je normální provoz prakticky paralyzován kamionovou dopravou...Kde si mohu přečíst Vaše konstruktivní návrhy na řešené této situace? Děkuji za odkaz. Nebo Vám současný stav vyhovuje a považujete jej za ideální?

0/0
11.5.2015 21:30

P72e90t22r 35B72á81č44a 8215806735125

Ty to rikas porad a porad mas milion minusu, tak se laskave zamysli a prestan s tim neustale otravovat,

0/−1
11.5.2015 18:03
Foto

P62a30v78e25l 61M46a23k75o38v52e70c 8198945281

Báčo, doporučuji netykat a pokud máte s mými texty problém, tak doporučuji nečíst! Není to povinné...:-)

0/0
11.5.2015 21:03

P67e28t74r 72B21á18č20a 8355806235355

Ja doporucuji nespamovat Makovec

0/0
11.5.2015 22:23
Foto

P37a33v52e23l 60M67a64k70o95v43e38c 8608515711

Já taky, Báčo! (pátým pádem oslovujeme, voláme!). Nespamujte a raději si procvičte českou gramatiku!:-)

0/0
11.5.2015 22:44

D44a32v16i20d 75V12e80r27e16š 4141628697484

"Nikdo nebyl zraněn"... a o pár řádků níže "U nehody evidujeme jednoho zraněného"... tak jak tedy?

0/0
11.5.2015 15:17

M69a64r91t37i49n 65K88ř34í23ž 9693622760837

Minulý týden jsem si ve středu ráno postál také směrem do Br. Hodně trpělivosti všem.

0/0
11.5.2015 15:11

P98a84v39e67l 32P11o75s85p13í25š14i21l 3541204273485

Ja si postal jak do Brna - ani nebudu vypravet, jak jsem to vyresil (s mnohymi dalsimi), tak jsem musel objizdet onu D5. Tohle je prvni blok, kterymu jsem se nastesti vyhnul.

0/0
11.5.2015 16:09

P90a29v94e16l 13P15o88s93p61í46š31i61l 3531424903955

Muze mi nekdo rict, co ty kamiony na tech dalnicich delaji? To uz je 3 kamion za poslednich cca 10 dni, co mistrne zablokoval dopravu na x hodin (D5 v patek 1.5., D1 v noci z 5. na 6.5.). Mozna by stacilo, kdyby se kamionum na nekterych usecich zakazalo predjizdet. Tim by se zajistila plynulost provozu mnohem vic nez nakou 150kou.

+4/0
11.5.2015 14:56

M42i28c30h74a93l 47Š46e92b77e87s22t44a 6545447240952

řešením by bylo zdražení mýta a zlepšení podmínek pro přepravu kamiónů vlaky - prostě, aby je to vyšlo levněji.

+2/−5
11.5.2015 15:13

I31v12a85n 63H20o41l94a78s 5507737698637

>  prostě, aby je to vyšlo levněji.

Což ovšem odběratele v podstatě jakéhokoliv zboží, včetně koncových zákazníků vyjde dráž.

0/0
11.5.2015 15:50

P54e33t59r 81B23á24č21a 8905956725655

Příčina nehody zatím není známa.

Vy vite neco vice? Povidejte.

0/0
11.5.2015 18:04

J53o82s11e37f 24K92a53r48f26í31k 7342405506560

No potěš koště:-P A to nám do toho svítí pěkně sluníčko.

Teda jak nemám pány z Bruselu rád, tak nápad, že se budou moct prodávat auta pouze s klimatizací zase není úplně od věci...

0/0
11.5.2015 14:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.