- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já to říkám pořád...Dálnice je primárně pro (rychlou) přepravu osob a s výjimkou přepravy čerstvých potravin tam kamiony nemají co dělat. navíc nejsou nutné administrativní zákazy, stačí pouze upravit mýtné...
http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/426291/Absolutni-zakaz-jizdy-kamionu.html
Železnice je pomalá a nevede všude. S lodní dopravou je to ještě horší. Letadlo je drahé. Vy jste přesně ten typ člověka, co myslí jen jeden krok dopředu. Jediné, co by se změnilo zákazem kamionů na dálnicích je, že by začaly masivně jezdit přes obce, čímž by se kvalita silnic snižovala daleko rychleji, zboží by bylo dražší a občan by si stěžoval zase.
"Nikdo nebyl zraněn"... a o pár řádků níže "U nehody evidujeme jednoho zraněného"... tak jak tedy?
Minulý týden jsem si ve středu ráno postál také směrem do Br. Hodně trpělivosti všem.
Ja si postal jak do Brna - ani nebudu vypravet, jak jsem to vyresil (s mnohymi dalsimi), tak jsem musel objizdet onu D5. Tohle je prvni blok, kterymu jsem se nastesti vyhnul.
Muze mi nekdo rict, co ty kamiony na tech dalnicich delaji? To uz je 3 kamion za poslednich cca 10 dni, co mistrne zablokoval dopravu na x hodin (D5 v patek 1.5., D1 v noci z 5. na 6.5.). Mozna by stacilo, kdyby se kamionum na nekterych usecich zakazalo predjizdet. Tim by se zajistila plynulost provozu mnohem vic nez nakou 150kou.
řešením by bylo zdražení mýta a zlepšení podmínek pro přepravu kamiónů vlaky - prostě, aby je to vyšlo levněji.
No potěš koště A to nám do toho svítí pěkně sluníčko.
Teda jak nemám pány z Bruselu rád, tak nápad, že se budou moct prodávat auta pouze s klimatizací zase není úplně od věci...