Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hasič z havarované cisterny zemřel, nejspíš velitel posádky

Jeden z hasičů, kteří havarovali s cisternou na náměstí Svobody ve Znojmě, v pátek zemřel. MF DNES to potvrdila tamní policejní mluvčí. „Zemřel jeden z členů osádky hasičského vozidla. Více informací s ohledem na pozůstalé nebudeme v tuto chvíli zveřejňovat,“ sdělila Lenka Drahokoupilová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P95a38v32e73l 55O28d42r18a35z40i92l 6504479847390

Achjo, to je pech...:-/

0/0
18.5.2015 15:47

R23o77m90a20n 93J61e89s65c25h42k26e 9388865597445

Těžká a vysoká TATRA k vyproštění havarovaného vozidla mne nepřijde jako dobrá volba. Když pozoruji organizaci výjezdů záchraných sborů, tak žasnu. Měly by být mobilní Transity či Transportéry WV jako rychlý předvoj. Od toho jsou moudré hlavy výše.

+2/0
16.5.2015 8:13

M10i61c80h13a16e55l 41M54e44n59s32i74k 8541496670902

Hasičí mají asi životy zachraňovat a ne dávat :-/

0/0
15.5.2015 21:14

B65l90a80ž10e77j 67M84o98t44y48č65k58a 8237127145300

křáp auto!

0/−1
15.5.2015 16:02
Foto

J74a95n 91V87l65a80d32y21k80a 2332558593704

Upřímou soustrast....

tecnická: jednou jsem viděl v Ústí n/L vybourat se hasiče s plnou nádrží, takovou tu devítku a byla to taková rána, kterou jsem ještě nezažil... naštěstí všichni přežili

+2/0
15.5.2015 14:53

S85t45e25p56a50n 59T46o15t59h 8658419765808

A neni to tak davno... bylo to "karadovou auto" a byl tou dobou doma na nemocensky... Ono to s tema 5ti kubikama na zadech neni zadna sranda. Ten bukovsky "kruhac" je tak veliky, ze ta dostrediva sila musela byt tak velka, ze by to auto snad i "nadzvedla"... bohuzel... Kdyby to bylo 5kubajsu pisku, nestalo by se nic. Ale ta potvora voda v zatacce to teziste zvedadost vysoko a dost na stranu. Takze jakykoliv naklon je pak znat. A pak uz je to rychly. To auto bylo par dni novy :-/ Ale jak pises, vzichni prezili. To je dulezity. Nekdy musej resit blbecky, co maj spunty na usich a klidne jim vlitnou do drahy, nekdy proste i profik zapomene, ze fyzika plati pro vsechny. 

Tenhle ale bohuzel to stesti nemel. Kazdyho zmarenyho zivota je skoda, zachranarskyho jeste vic.

+2/0
15.5.2015 15:15

Z68d67e88n82ě41k 42N55e12č98a57s 2561792342835

Podle mne jsou v te cisterne prepazky tak, aby se teziste v zatacce co nejme menilo, hlavne kdyz je cisterna poloprazdna. Kdyz je auto plne, neni to tak hrozne. Tohle je proste o odhadnuti rychlosti.

0/−1
15.5.2015 15:55

L68u69b28o54š 21K34r38i57m13l 4507114710515

S poloprázdnou se nesmí jet!

+2/0
15.5.2015 16:03
Foto

S66t24e25p40a59n 20K84u21t64a31j 5977917234147

muzu dotaz? Proc se nesmi jet s poloprazdnou?

0/0
15.5.2015 16:25

F68r85a86n67t76i26š75e77k 45L40u20f30t 5527529204646

Nejsem odborník, ale když se uvnitř kapalina rozhoupe tak auto může být neovladatelné

+5/0
15.5.2015 16:28

J48a80n 68M89y87n86á83ř 7275950685496

Jedna se o takzvanou volnou hladinu. jde o to ze tekutina se na zaklade pusobeni sil preskupuje a tim meni teziste. v zatacce tak voda dotece vice ke strane a posune teziste ke strane auta a zaroven ho zvedne i vys. kazda cisterna proto jezdi bud uplne prazdna nebo uplne plna. obcas se cisterny deli na mensi samostatne vypustitelne bloky, ale opet co blok to pravidlo plna x prazdna. 

doporucuji vyhledat si treba na Youtube video s Richardem Hammondem (moderator Topgearu) a jeho porad "Engineering connections" konkretne S03E03 - Super tankers. Vse je krasne vysvetleno i s ukazkou.

+1/0
15.5.2015 17:31

Z71d14e47n29ě62k 97N30e68č70a25s 2811332552755

Ano, myslim, ze v tomto dilu bylo videt, jak jsou citerny rozdeleny do malych bloku pomoci prepazek, takze vliv dostredive sily se zmirni a muze se jet i s poloprazdou cisternou.

0/0
18.5.2015 11:57

M88a78r84t29i39n 67K41u10ř10í82t26k32a 6327256818125

Upřímnou soustrast pozůstalým.

+8/0
15.5.2015 14:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.