Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hasič z havarované cisterny zemřel, nejspíš velitel posádky

Jeden z hasičů, kteří havarovali s cisternou na náměstí Svobody ve Znojmě, v pátek zemřel. MF DNES to potvrdila tamní policejní mluvčí. „Zemřel jeden z členů osádky hasičského vozidla. Více informací s ohledem na pozůstalé nebudeme v tuto chvíli zveřejňovat,“ sdělila Lenka Drahokoupilová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40a36v23e70l 87O38d22r33a58z20i28l 6604329677930

Achjo, to je pech...:-/

0/0
18.5.2015 15:47

R44o21m47a53n 70J13e50s86c39h67k87e 9868505247725

Těžká a vysoká TATRA k vyproštění havarovaného vozidla mne nepřijde jako dobrá volba. Když pozoruji organizaci výjezdů záchraných sborů, tak žasnu. Měly by být mobilní Transity či Transportéry WV jako rychlý předvoj. Od toho jsou moudré hlavy výše.

+2/0
16.5.2015 8:13

M76i96c63h73a26e41l 84M26e81n43s78i92k 8551216960282

Hasičí mají asi životy zachraňovat a ne dávat :-/

0/0
15.5.2015 21:14

B76l81a13ž30e77j 62M97o56t12y36č85k36a 8407297505350

křáp auto!

0/−1
15.5.2015 16:02
Foto

J82a44n 46V50l63a68d92y76k13a 2362308713374

Upřímou soustrast....

tecnická: jednou jsem viděl v Ústí n/L vybourat se hasiče s plnou nádrží, takovou tu devítku a byla to taková rána, kterou jsem ještě nezažil... naštěstí všichni přežili

+2/0
15.5.2015 14:53

S34t57e40p27a70n 68T19o67t20h 8528979435648

A neni to tak davno... bylo to "karadovou auto" a byl tou dobou doma na nemocensky... Ono to s tema 5ti kubikama na zadech neni zadna sranda. Ten bukovsky "kruhac" je tak veliky, ze ta dostrediva sila musela byt tak velka, ze by to auto snad i "nadzvedla"... bohuzel... Kdyby to bylo 5kubajsu pisku, nestalo by se nic. Ale ta potvora voda v zatacce to teziste zvedadost vysoko a dost na stranu. Takze jakykoliv naklon je pak znat. A pak uz je to rychly. To auto bylo par dni novy :-/ Ale jak pises, vzichni prezili. To je dulezity. Nekdy musej resit blbecky, co maj spunty na usich a klidne jim vlitnou do drahy, nekdy proste i profik zapomene, ze fyzika plati pro vsechny. 

Tenhle ale bohuzel to stesti nemel. Kazdyho zmarenyho zivota je skoda, zachranarskyho jeste vic.

+2/0
15.5.2015 15:15

Z26d24e14n97ě89k 50N23e37č66a72s 2761592762235

Podle mne jsou v te cisterne prepazky tak, aby se teziste v zatacce co nejme menilo, hlavne kdyz je cisterna poloprazdna. Kdyz je auto plne, neni to tak hrozne. Tohle je proste o odhadnuti rychlosti.

0/−1
15.5.2015 15:55

L23u19b52o74š 35K76r84i73m12l 4387944220585

S poloprázdnou se nesmí jet!

+2/0
15.5.2015 16:03
Foto

S81t25e25p33a92n 52K29u14t75a62j 5977377404307

muzu dotaz? Proc se nesmi jet s poloprazdnou?

0/0
15.5.2015 16:25

F23r95a89n67t50i20š90e95k 54L10u10f33t 5187869414506

Nejsem odborník, ale když se uvnitř kapalina rozhoupe tak auto může být neovladatelné

+5/0
15.5.2015 16:28

J12a69n 94M37y64n55á51ř 7575520665346

Jedna se o takzvanou volnou hladinu. jde o to ze tekutina se na zaklade pusobeni sil preskupuje a tim meni teziste. v zatacce tak voda dotece vice ke strane a posune teziste ke strane auta a zaroven ho zvedne i vys. kazda cisterna proto jezdi bud uplne prazdna nebo uplne plna. obcas se cisterny deli na mensi samostatne vypustitelne bloky, ale opet co blok to pravidlo plna x prazdna. 

doporucuji vyhledat si treba na Youtube video s Richardem Hammondem (moderator Topgearu) a jeho porad "Engineering connections" konkretne S03E03 - Super tankers. Vse je krasne vysvetleno i s ukazkou.

+1/0
15.5.2015 17:31

Z92d18e43n89ě75k 96N46e64č59a15s 2481362712475

Ano, myslim, ze v tomto dilu bylo videt, jak jsou citerny rozdeleny do malych bloku pomoci prepazek, takze vliv dostredive sily se zmirni a muze se jet i s poloprazdou cisternou.

0/0
18.5.2015 11:57

M89a29r69t33i92n 28K20u26ř44í22t94k67a 6457916588495

Upřímnou soustrast pozůstalým.

+8/0
15.5.2015 14:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.