Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hasič z havarované cisterny zemřel, nejspíš velitel posádky

Jeden z hasičů, kteří havarovali s cisternou na náměstí Svobody ve Znojmě, v pátek zemřel. MF DNES to potvrdila tamní policejní mluvčí. „Zemřel jeden z členů osádky hasičského vozidla. Více informací s ohledem na pozůstalé nebudeme v tuto chvíli zveřejňovat,“ sdělila Lenka Drahokoupilová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61a10v60e49l 45O98d24r33a19z35i91l 6914479677260

Achjo, to je pech...:-/

0/0
18.5.2015 15:47

R67o90m81a44n 18J96e91s82c18h25k31e 9148515927555

Těžká a vysoká TATRA k vyproštění havarovaného vozidla mne nepřijde jako dobrá volba. Když pozoruji organizaci výjezdů záchraných sborů, tak žasnu. Měly by být mobilní Transity či Transportéry WV jako rychlý předvoj. Od toho jsou moudré hlavy výše.

+2/0
16.5.2015 8:13

M20i29c80h86a64e86l 33M98e60n15s29i19k 8851546110972

Hasičí mají asi životy zachraňovat a ne dávat :-/

0/0
15.5.2015 21:14

B11l37a92ž22e89j 87M41o63t84y77č90k44a 8277417565300

křáp auto!

0/−1
15.5.2015 16:02
Foto

J76a98n 16V20l15a82d80y91k68a 2402768243974

Upřímou soustrast....

tecnická: jednou jsem viděl v Ústí n/L vybourat se hasiče s plnou nádrží, takovou tu devítku a byla to taková rána, kterou jsem ještě nezažil... naštěstí všichni přežili

+2/0
15.5.2015 14:53

S20t46e81p20a23n 93T20o39t13h 8668779645958

A neni to tak davno... bylo to "karadovou auto" a byl tou dobou doma na nemocensky... Ono to s tema 5ti kubikama na zadech neni zadna sranda. Ten bukovsky "kruhac" je tak veliky, ze ta dostrediva sila musela byt tak velka, ze by to auto snad i "nadzvedla"... bohuzel... Kdyby to bylo 5kubajsu pisku, nestalo by se nic. Ale ta potvora voda v zatacce to teziste zvedadost vysoko a dost na stranu. Takze jakykoliv naklon je pak znat. A pak uz je to rychly. To auto bylo par dni novy :-/ Ale jak pises, vzichni prezili. To je dulezity. Nekdy musej resit blbecky, co maj spunty na usich a klidne jim vlitnou do drahy, nekdy proste i profik zapomene, ze fyzika plati pro vsechny. 

Tenhle ale bohuzel to stesti nemel. Kazdyho zmarenyho zivota je skoda, zachranarskyho jeste vic.

+2/0
15.5.2015 15:15

Z18d72e51n15ě67k 14N83e52č19a79s 2431952252305

Podle mne jsou v te cisterne prepazky tak, aby se teziste v zatacce co nejme menilo, hlavne kdyz je cisterna poloprazdna. Kdyz je auto plne, neni to tak hrozne. Tohle je proste o odhadnuti rychlosti.

0/−1
15.5.2015 15:55

L44u33b80o23š 72K42r53i47m95l 4807314330305

S poloprázdnou se nesmí jet!

+2/0
15.5.2015 16:03
Foto

S26t27e19p31a50n 23K95u20t38a85j 5117367914717

muzu dotaz? Proc se nesmi jet s poloprazdnou?

0/0
15.5.2015 16:25

F87r39a13n85t93i91š58e85k 57L88u93f45t 5217589224906

Nejsem odborník, ale když se uvnitř kapalina rozhoupe tak auto může být neovladatelné

+5/0
15.5.2015 16:28

J30a80n 46M86y66n42á87ř 7395290985156

Jedna se o takzvanou volnou hladinu. jde o to ze tekutina se na zaklade pusobeni sil preskupuje a tim meni teziste. v zatacce tak voda dotece vice ke strane a posune teziste ke strane auta a zaroven ho zvedne i vys. kazda cisterna proto jezdi bud uplne prazdna nebo uplne plna. obcas se cisterny deli na mensi samostatne vypustitelne bloky, ale opet co blok to pravidlo plna x prazdna. 

doporucuji vyhledat si treba na Youtube video s Richardem Hammondem (moderator Topgearu) a jeho porad "Engineering connections" konkretne S03E03 - Super tankers. Vse je krasne vysvetleno i s ukazkou.

+1/0
15.5.2015 17:31

Z90d57e32n54ě30k 11N53e23č44a20s 2861382742435

Ano, myslim, ze v tomto dilu bylo videt, jak jsou citerny rozdeleny do malych bloku pomoci prepazek, takze vliv dostredive sily se zmirni a muze se jet i s poloprazdou cisternou.

0/0
18.5.2015 11:57

M67a37r25t84i38n 64K83u28ř18í14t63k48a 6357386108105

Upřímnou soustrast pozůstalým.

+8/0
15.5.2015 14:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.