- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně jestli se cyklisti mají kde osprchovat a převléct když dojedou do práce. Máme tu jeden takový nemytý exemplář, který se prsí jaký je sportovec a ekolog, ale setrvávat s ním v jedné místnosti je očistec a kdykoliv projde po chodbě, tak se ví, že prošel
...a to máme teprve květen! Co v červenci a srpnu, až budou opravdu vedra? Nejspíš by bylo dobré si s dotyčným tchořem na rovinu promluvit.
Cyklisti na cyklostezky!
co bych tam dělal? nejsem sebevrah...
No pán trochu kecá. Jednak statistiky policie rozhodně nehovoří tak jasně, že by v 3/5nách případů za nehodu mohl řidič motorového vozidla, a to dokonce i v situaci kdy pokud se srazí kolo a motorové vozidlo, automaticky se "straní" cyklistovi protože je "slabší".
Tím že navíc cyklisté v Brně jezdí za šera běžně neosvětlení, bez odrazek a často mají přes ty své dresy s reflexními prvky hozenou nějakou šedou mikinu/bundu která ty prvky nemá tomu navíc své bezpečnosti moc nepomáhají. Navíc není neobvyklé potkávat cyklisty v jednosměrkách v protisměru (nejen tam kde jsou dodatkové cedule co to povolují), v zákazech a podobně.
Máte nějaký odkaz na ty statistiky? Celkem by mne zajímaly..
Cyklisté by si měli v první řadě uvědomit, že to jak se oni cítí ohroženi motoristy, cítí se chodci ohroženi právě cyklisty, kteří jezdí silnice, přechod, chodník zcela nepředvídatelně a docela rychle.
To nevím, jak se lidé jdoucí pěšky cítí. Ale podle statistik je peší člověk v absolutní většině případů zraněn nebo usmrcen řidičem motorového vozidla, nikoli člověkem na kole.
Vic takovych cyklopostizencu, at mame volny silnice
... pro postižené duševně, viď?