- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"... Nepálci jsou mírumilovným národem...."
...
Pan doktor by si měl trošku nastudovat nedávnou historii třeba tady http://cs.wikipedia.org/wiki/Nep%C3%A1lsk%C3%A1_ob%C4%8Dansk%C3%A1_v%C3%A1lka
Bez nějakého diskriminačního pohledu, on ten Nepál je přece jen trošku méně rozvinutá země a nejen "establishment", ale ani úřednictvo prostě na něco podobného připravení nejsou ...
Ne každý "státní systém" je tak přizpůsobivý a schopný okamžité improvizace jako ten český, případně česko & slovenský ...
Já mám "čerstvou" zkušenost ze stávky na železnici v Německu co končila 10.5. v 9,00 ... ani organizačně dokonalí Němci ještě odpoledne nezvládali zajistit provoz v plném rozsahu ... tu či onde chyběl nejen - v té době již nestávkující - strojvedoucí, ale dokonce i soupravy, které též nestávkovaly ...
Rovněž tak mne fascinovalo, že výpočetní technika v rámci vyhledávače spojení nabízela neexistující spojení, protože e vyhledané spojení obsahovalo poznámku "vlak nejede". Proč nabízí počítač spojení vlakem, který nejede nechápu ...
Příklad s železnicí, který jste použil, může být za určitých okolností vhodný. Vaše závěry o vyspělosti země s tím však příliš nesouvisí. Uvázne-li souprava kvůli stávce v Německu na území cizího státu, např. v ČR v Děčíně, zatímco po jejím skončení by teoreticky právě tato souprava měla odjíždět z Hamburgu nebo Budapešti, tak je jasné, že je problém v oběhu souprav. Podobně jsou narušeny turnusy personálu. Ani vyspělá země jako je Německo si s oběhem souprav a personálu neporadí dříve, než mnoho hodin po skončení stávky. Samozřejmě zemětřesení je ještě větší problém, je rozbitá infrastruktura a mnoho zraněných, takže ten příměr je opravdu vhodný jen velmi omezeně.
Chlapi, tak se nevnucujte, co jiného...