- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Triko za 600,-
ani se nedivím, že nemá zájemce, když výrobní cena bude někde kolem 100-150,-
výrobní cena za triko 150 korun - to musí být už sakra drahý triko
Nechci malovat čerta na zeď, ale tento projekt je pravděpodobně od počátku předurčen k neúspěchu, protože tahá z lidí předplatné. Jen se mezi kulturní instituce snaží, s prominutím "vecpat", další subjekt. Je to taková pseudoaktivita třetí strany.
Existují efektivnější metody, jak nalákat návštěvníky. Nejjednoduší je následná sleva. V první instituci návštěvník zaplatí bežné vstupné, a v případě zájmu obdrží brožovanou kuponovou knížku, na základě které může v některé další instituci z nabídky čerpat předem stanovenou slevu. Podobným způsobem jsem navštívil množství památek v Itálii. ve Florencii jsem zaplatil v první památce, a v knížečce jsem měl nabídku dalších institucí, kde si již jen odstřihávali kupony a dávali mi slevu 5 až 60 %. Nestálo mne to ani vindru za kupony, a navštívil jsem dle vlastního výběru za výhodných podmínek vynikající instituce, o kterých jsem předtím v některých případech ani netušil, že existují. Jak to ty instituce rozúčtovaly mezi sebou, je druhá věc. Ale možná nijak, vždyť jim přišel návštěvník, který by tam nejspíš jinak asi ani nezavítal. Obdobný systém v Itálii fungoval i v kempech. Rovněž nežádali žádné peníze předem. A všude byli nadšeni, když jsem jejich zařízení vyhledal a tou knížečkou se prokázal. Z nějakého důvodu důležité pro ně bylo, kdo mi knížečku vystavil, protože si vždy na kupon opisovali údaje z razítka z titulní strany knížečky.
To bude asi proto, že chtějí mít přehled o tom, odkud se o nich lidi dozvěděli.