- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ať je chyba na jakékoli straně, tato křižovatka měla už dávno být přestavěna na kruhový objezd. Jejím vážným problémem je, že hlavní silnice se na horizontu láme, takže dost často se stává, že řidič jedoucí od Kasáren po hlavní, uvidí za křižovatkou šipky doleva, následně přehlédne odbočku na Přímětice, logicky si myslí, že je na Ypsilonce a začne ukazovat doleva, jakoby jel na Přímětice.
S touto nehodou to sice nemá nic společného, ale myslím si, že kdyby tam byl kruhák, tak se to nestalo.
Jinak řečeno: Ať se vykašlou na kruhák na Hradišti, kde projede 5 aut za hodinu, a radši postaví kruhák na Kasárenské křižovatce.
Až mě fascinuje, kolik lidí je schopno omlouvat nedání přednosti. Ne, není to omluvitelná chyba, bez ohledu na to jak máte (debilně) široké sloupky, jak jste unavení či rozptýlení. Nedat přednost je jedna z nejhorších chyb, které může řidič udělat.
A na rychlosti toho na hlavní sejde pouze a jedině v případě, že by kvůli ní nemohl být vidět včas před vjetím do křižovatky (tzn. byl by 'schován' za zatáčkou nebo horizontem).
Ne, jakmile je rychlost toho na hlavní víc jak o dvacet km vyšší než povolená musí jít celá odpovědnost za ním.
Mám teď auto s pěti hvězdičkami bezpečnosti.
Na křižovatkách jsem ale doslova upocený - přes přední a boční sloupky do stran nevidím. Do křižovatek kde je šikmé najetí směrem do leva si musím najet kolmo k vozovce, abych viděl na pravou stranu (v zrcátku jsem pozoroval, že to dělá hodně řidičů s novými auty minimálně střední a vyšší třídy). Na křižovatkách kde odbočuji doprava a najetí je šikmé po směru jízdy zas naopak najíždím, abych na hlavní viděl v zrcátku. Přestože starší auto nebylo o moc rozdílné, tak u těch sloupků několik centimetrů je silně znát a doslova se teď učím znovu jezdit..
Než se rozjedu, musím se několikrát pohnout dopředu a dozadu, abych sloupek vyrušil. Ale opět - bezpečnostní pásy jsou kvalitní, takže na ten pohyb se musím připravit, pás předem trochu povolit, jinak při prudším pohybu mě dopředu nepustí. Nic dobrého pro silniční provoz, pokud se člověk zapomene se "za slupek" pořádně podívat.
Mondeo - pokud to byl novější model, tyto sloupky má také silnější. Ale zde asi nešlo o opomenutí vidět "za sloupek", protože do křižovatky musel najet vyšší rychlostí.
"....- přes přední a boční sloupky do stran nevidím." Ano, to je často u moderních... aut jako je i škoda yetti... Nejen že jsou nebezpečně tlusté, navíc maj skla nepochopitelně silné olemování černou barvou (asi design?...) .
To vás ale nezbavuje zodpovednosti tato chyba dizajnérů... A doporučuji vám takové křápy i když nové (nové nerovná se automaticky dobré natož lepší!).
Nebo ksakru kejvete!!! (tělem) Naklánějte se dopředu a dozadu a do stran a neleňte se hejbat, neb blížíteli se k přejezdu nebo ke křižovatce, po již malým úhlem, úhlová rychlost vozidla na hlavní se může vyrovnat vaší a pocelou dobu se schový za váš hnusný nevkusný a trestuhodně nebezpečný sloupek. Dokonce celývlak se za něj schová na mnou zmíněném přejezdu!
Jo a neblikáli na přejezdu modré světlo, neznamená že nemůže jed vlak! Mnozí řidiči ale nekoukaj vlev vpravo, majíli volno, ale někteří jen na tachometr aby moc nepřekročili 30kmh... Proto je i s vlakem tolik srážek, neb tratě se také kříží častěj pod úhlem se silnící, podobně jak hlavní na této křižovatce! A lidi nekoukaj důrazně jeli volno Všimněte si někdy, koukejte do očí řidiče naproti na přejezdu, krom rozhlédnutí do stran!
Zase kecy - "Hasiči nalezli na místě čtyři raněné, z čehož dva už byli mrtví."
Hasici nalezli na miste sest lidi, z cehoz dva byli mrtvi!
Nikdy mi nebylo jasné, jak může někdo přehlídnout auto jedoucí po hlavní. Ale když jsem posledně čekal u hlavní a pozoroval člověka, který z té hlavní odbočoval směrem ke mně, celé to prováděl asi v 10 km/h a celou dobu ze mě nespustil oči, přičemž se k němu z protějšího směru řítilo auto asi 120 km/h, říkám si, že možné je úplně všechno. Ukazoval jsem mu na to auto, které s troubením prohučelo dva metry za jeho zadkem, ale ten člověk pravděpodobně vůbec netušil, kde se momentálně nachází. Člověk si až říká, jací imbecilové se po těch cestách pohybují.
Nekteri si to odbocovani dokazi dokonale vychutnat
Z těch kol by se dal udělat takovej automobilovej květináč.
Tragedie, ten co nedal přednost by měl jít bručet.
Nicméně podle všeho ten po hlavní musel jet dost rychle, pokud by jel normálně, asi by přežili...
Vězení za podobné přehlédnutí je dle mého názoru idiotský přístup. Pokud nejsou přitěžující okolnosti (Alkohol, úmysl, rychlost) vůbec bych o něm neuvažoval. Pár set hodin veřejně prospěšných prací je daleko lepší volba. Odstrašovat nikoho není třeba, nepochybně nikdo nepotřebuje, úmyslně to nikdo neudělá. Jde o přehlédnutí, ať už značky nebo auta. Naprosto normální chyba, která se skoro každému někdy stane.
A ano rychlost je moc důležitá. Pokud byla vyšší než povolená, tak odpovědnost za nehodu by měla být rozložená na oba řidiče. Od nějaké hranice jen na tom co ji nedodržel. To je chyba úmyslná.
Chtěl bych tě zabít v Citonicích... lalala
dvojnásobná vražda ... 25 let v chládku ...a odškodné platit do konce života
Vražda to předpokládám nebyla, jen zabití z nedbalosti. Nicméně R.I.P. obětem a pořádný trest viníkovi (ideálně vzít řidičák do konce života).