Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno chce vyhnat auta z centra města. Řidiči už teď nemají kde zaparkovat

Auta, která desítky minut krouží centrem a marně hledají místo na zaparkování. A když jej konečně najdou, dostane řidič pokutu za špatné stání nebo jej rovnou městská policie odtáhne. Především v centru Brna začali strážníci v posledních měsících důsledně pokutovat špatné odstavení auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V35l73a84d58i91s66l94a49v 95B89u16r15y25š67e30k 3703616462324

brněnští stážníci mají fakt kačení žalůdek, o tom jsem se přesvěčil, když mě chtěli odtáhnout auto na Obilňáku, naštěstí jsem přišel včas a auto mě neodtáhli, ale za mě si stoupla řidička na místo po odtaženém autě a vypadala dost vyděšeně, řekla měšťákovi, že musí na nutné vyšetření a že zaplatí pokutu, že se snaží hodinu zaparkovat a že je snad někde z Blanska, měšťák řekl, že nejprve dá pokutu mě a pak se uvidí, nasadil si jakousi kameru a začal mě poučovat, tak mu říkám ať dá pokutu nejdřív té paní, že spěchá, že počkám a to hovado nakonec teda že jo a začalo na ní s tím poučováním a focením, chudáci, nechtěl bych zakoušet co oni, ale někdo to prej dělat musí a vždycky se najde někdo, kdo to bude dělat raději, než by kopal výkopy

0/0
6.6.2015 16:31

P82a38v17e20l 26S41v68o86b32o47d65a 9189750819871

Až Brno vybuduje odstavná parkoviště a rezidentní zóny, může vyhnat pracovníky MP Brno k rozdávání pokud za špatné parkování. Do té doby je činnost MP Brno velmi kontraproduktivní. Jenom proti sobě popudí občany, kteří v Brně žijí a platí řádně daně. Dnes odpoledne se nákladně opravené prostranství před Janáčkovým divadlem proměnilo v koupaliště dětí "nepřizpůsobivých" spoluobčanů občanů. A Městská policie? NIKDE!!!

+1/0
5.6.2015 18:27

P74a59v89e82l 37K57o62l92á42č19e97k 9444154532211

"Není to obvyklé v žádném jiném evropském městě. Ti, co auta opravdu potřebují, by si měli rozmyslet, zda je možné skloubit výhody bydlení v centru a parkování před domem. Je třeba zvážit, jak přimět lidi sdílet auta, jezdit městskou dopravou nebo na kole,“ nabízí řešení starosta. "

Inu pěkná demagogie, protože vnitřní Brno nejsou jen pěší zóny či náměstí ale běžné rezidenční čtvrti s bytovými domy.

To jako, že se mají lidé z Brna střed, co mají více dětí a jsou třeba ještě malé, raději odstěhovat mimo Brno? Při dnešní uspěchané době, kdy musíte být v práci brzo a každá školka nemá do 17 či 17:30. To pak ani nemáte šanci při rychlosti a komfortu MHD stíhat. Navíc nemá značná část rezidentů možnost umístit dítě do školky v blízkosti trvalého bydliště a musí s ním jezdit proti logice někam jinam, k tomu kroužky apod. To pak místo normálního žití složitě řešíte logistické přesuny apod., abyste vše stíhal.

A co ty davy dojíždějících do Brna, ti také přispívají k velké dopravní zátěži, hluku, prašnosti. Především ti by měli parkovat někde na okraji města, a teprve pak dojíždět do práce MHD, protože mnoho z nich zabírá místa těm rezidentům.

+2/0
5.6.2015 18:53

L72u82d94ě38k 98M93u19s42e25l71í68k 3296399

Jo taky jsem si včera všiml že téhle menšině lezeme pěkně do zadele.U centrumu jim opravili náměstíčko s posezením,sedí tam vždycky ti stejní celej den ,na zádech napsaný Pracuji pro Brno-střed,tipují kdo má lepší zlatej řetízek.

+1/0
5.6.2015 20:17

L40u30d18ě27k 40M64u76s46e43l14í82k 3386499

Tak jsem se chtěl přidat s tím bazénem a jsem SMAZÁN

0/0
5.6.2015 20:18

M29i18c74h20a86l 56R23a49š52o37v18s80k72ý 3550599870

Snad nejdřív ty parkovací míst a rezidentské karty vytvořím a zavedu a potom důsledně vyžaduji dodržování pravidel, ne? Já žiji v centru Brně s malým dítětem a hledám parkovací místo průměrně 20 minut. 20 minut produkuji všechny nečistoty navíc, které tak kritizují.

+3/0
5.6.2015 10:40

J31a63n 97K26o42ř84á24n 7777438668686

Stát je spokojen, protože z 20 minut zbytečné jízdy má tučné DPH a spotřební daň. A nejezdíte tam sám .... ;-D

0/0
5.6.2015 18:00

L20i17b89o53r 54N18e90t28o97p54i67l 9588291763115

tak kdyby se zlevnila roční šalinkarta na 2500 jak navrhovali zelení tak by aut asi ubylo nechápu proč když to funguje ve Vídni tak proč nemuže tady

+3/0
5.6.2015 2:27

J31o48s45e71f 80M76á55l82e44k 8869506531347

Už teď je MHD levnější než auto, ale žádná slevna nezmění to, že je MHD kompromisní, pomalá a neefektivní. A navíc tam člověk sedí pohormadě s kdejakým vágusem.

+5/0
5.6.2015 6:30

P51a74v18e51l 75O48d33r94a96z28i27l 6614739107900

To záleží na trase, jakou jezdíte, ale souhlasím, že někdy to pěkně zapáchá. Naštěstí se to týká zhusta jen specifických linek.

+1/0
5.6.2015 12:14

P34a33v78e81l 13M85a70r70e88š 2463548951461

Neubylo.

0/0
5.6.2015 11:50

P90a56v14e80l 53O18d97r65a98z28i83l 6944759617120

To je fakt, empirie říká, že každá komunikace se dříve či později naplní na svou kapacitu. Mimo jiné to také znamená, že nemá smysl stavět nové.

0/0
5.6.2015 12:40

P51a27v31e72l 14M76a17r24e90š 2173778811181

Nikoli.Lidí jezdícich auty výrazně ubývat nebude,i kdyby šalina jela co deset sekund.

A nemyslím si, že bude nějak výrazně aut přibývat .Lidé co auto potřebovali, chtěli a mají alespoň pár desítek tisíc na slušnou ojetinu si ho už většinou pořídili.

Auto má pro jistou poměrně velkou skupinu obyvatel výhody jenž jim MHD prostě poskytnout nemůže.Je nepružná, pomalá, dost často jede jinam a jindy než já potřebuji, nebo složitě objíždí město...Po započtení reálné ceny je velmi drahá (dotace z rozpočtů dělají někdy až 80% ).

S rozvojem autonomních automobilů myslím klasická MHD skončí, šalinou hodně lidí jezdí proto že nemohou v cíli zaparkovat, nebo nemají papíry na auto / ví ze budou pít a nemohli by řídit

0/0
5.6.2015 13:06

M29a64r88e38k 39S91c94h48o23ř 7168211899788

Jo, dneska jsem byl po dlóóóuhéééé době v centru (samo že autem) a na České ulici... sekáč! To je fakt trapárna, raději dvakrát týdně zajedu z Útěchova do Olympie, což mám tak pětadvacet km tam a stejně zpět, než jít do toho našeho centra města, kde beztak osazenstvo přicestovalo zejména skrze obechcané, staré, hnusné a neodsunuté nádraží. Pro tyto lidi je sekáč na české vrchol blaha, no, asi v tom centru moc peněz nepouštějí...

+3/0
4.6.2015 23:58

P10a50v38e12l 30H11o43u53s49k25a 3421775880328

Za vlády zelených aktvistů dosahuje teror městapa nových výšin.

+4/−1
4.6.2015 22:08

M98a49r35t98i44n 88L43ž76i69č87a91ř 9985377482944

Brno nechce vyhnat řidiče z centra ale sluníčkové (ne)Žít Brno

+3/0
4.6.2015 20:50

L40i37b51o72r 63B48e14n92á89t72s34k41ý 3922858867101

A co chceme, když jsme si tyto aktivisty zvolili! Budeme hold jezdit na kole!

0/0
5.6.2015 22:01

M16a39r51t68i48n 77L27ž77i22č18a21ř 9575387742814

Já je nevolil...

0/0
5.6.2015 22:44

P15e12t26r96a 52N77o39v83á38k19o75v11á 7678516124558

Tisíce odtažených aut Brno je ale také metropolí odtahů.--> Co je toto jako za větu?

0/0
4.6.2015 20:03

P76a63v58e49l 40R87e70z77n62i24c42e61k 3165194384212

Ta prvni veta mela byt nadpisem, jen to autor clanku nestihl uz zvyraznit a dat na samostatny radek

0/0
5.6.2015 10:37

P70e17t44r 49B18á57č25a 8765306755665

Cim to ti ekopostizenci na radnici zabali, tim lip pro cely mesto ;-O

Na kole si laskave jezdete sami vy chytraci.

+7/−2
4.6.2015 17:32

P80e35t24r 31J45a54r61o17š 2974851215367

cim driv, nebo cim dyl?

0/0
4.6.2015 18:59

P49e11t64r 90B71á29č54a 8275336155935

Cim driv samozrejme.

+1/−1
4.6.2015 19:04

P33a11v93e97l 60R86e37z73n72i17c44e62k 3415784874982

Říká se POZDĚJI, nikoliv DÝL

Něco může trvat DÉLE, neboli DÝL. Ale pokud se něco stane za delší dobu, tak je to POZDĚ případně POZDĚJI, a ne DÝL;-O!!!

+1/0
5.6.2015 10:39

K21a52r10e57l 30F15r79i58t45z 4381697588952

Máte problém s moravštinou?

0/0
6.6.2015 10:07

P70a72v57e33l 30R33e83z66n34i43c34e78k 3755734184322

Já? No dovolte? Sám jsem moravák. Akorát že na Moravě se neříká "přijdu dýl". To je naopak typická čecháčtina a pražáčtina....

i kdyby to bylo odkudkoliv, je to patvar, která nedává smysl.

Čili jedině "přijdu pozdě" případně "přijdu později"

+2/0
8.6.2015 9:51

L75u91d73ě17k 12M27u75s83e87l53í52k 3576699

Na kole je dobrej nápad -Ale KUDY?????Někde začne najednou nic a pak zase kousek a najednou zeď(botanická)......Cesty které nikam nevedou,už jste tady ten článek měli.

0/0
5.6.2015 20:24

K90a37r41e12l 98F58r20i42t18z 4941307738632

Jo a žádná není zastřešená.

0/0
6.6.2015 10:08

P85a72v33e83l 22O82d13r66a71z30i67l 6414299857840

A nakonec - NIKDY mě neodtáhli a NIKDY jsem nedostal lísteček. Prostě umím zaparkovat.

0/0
4.6.2015 16:56

M14a80r72e62k 91S39c91h40o35ř 7298641409988

A co děláš za práci, že máš čas dobře parkovat...

+1/0
4.6.2015 23:59

P37a54v27e19l 31O39d92r91a70z15i49l 6844849497320

Schopnost správně zaparkovat je dána tím, že umím trochu přemýšlet, tak se tím i živím.

0/0
5.6.2015 12:15

P95a21v25e24l 54O39d69r54a12z90i81l 6334609527670

Problém nejsou auta, která v centru parkují, ale auta, která centrem projíždějí, protože parkující auto nic neemituje.

0/−2
4.6.2015 16:52

J52o22s55e57f 49M62á97l38e47k 8379256781647

A od těch by nám pomohlo co? A-88 aka hitlerova dálnice aka R-43. Ale ta se stavět nebude kvůli komu? No těm ekofašos a dobrodějům co nám sedí na magorátě...

+7/0
4.6.2015 17:20

P95a86v23e69l 43O80d24r20a74z35i70l 6544349637450

Pokud vím, tak bystrcká trasa R43 vadí především bystrckejm.

0/0
5.6.2015 12:31

P84a69v85e34l 49M57a59r90e44š 2323508931571

Toz myšlenka v zásadě správná, ovšem v dost zásadním rozporu s vašim odporem vůči dostavbě R43, jak vyplývá z jiných diskuzi

+1/0
4.6.2015 20:34

P83a10v44e89l 42O82d41r42a56z10i18l 6494769427800

To jsem nevěděl, že všechny vozy na Zvonařce, Kolišti, Husově, Renneské, Gajdošově atd. míří z D1 na Svitavy.

0/0
5.6.2015 12:17

P67a30v92e14l 76M37a51r23e86š 2663298721601

Minimálně Koliště a Zvonařka slouží jako obchvat, protože neexistuje jižní část VMO.

Zvonařska, to jsou auta od jihu, část jich jede z D2, která končí uprostřed města evropských unikátem -semafory.Ona R43 souvisí i s VMO, a neexistujícím vnějším obchvatem města.Pokud bude rozumná alternativní trasa, tranzit (i vnitroměstský) ji využije, misto poposkakování na semaforech a uhybani kamikatze chodcům u tramvajových ostrůvků

0/0
5.6.2015 13:14

L63u72d74ě85k 95M23u75s84e91l87í23k 3916169

Centrem jezdí ti co se chtějí vyhnout nedořešeným okruhům v Pisárkách a v židenicích.Takhle naplánovat pěkně etapy stavby okruhu aby na sebe navazovaly asi neumí naučit žádná vysoká škola;-€

0/0
5.6.2015 20:13

P44a76v30e18l 91O68d89r38a97z40i54l 6224519437960

Proč nemá paní uvedeno celé jméno? Chalupská - Hollanová?;-)

0/−1
4.6.2015 16:51

P43a24v26e81l 28V67a66v70ř13í93n 6734901502912

Je nutné rozlišit skutečné centrum (vymezené malým městským okruhem), kde nějaká regulace jistě nutná je. I když i zde je podstatným zdrojem problémů hlavně to, že stovky míst si pro sebe zabrali úředníci. K centru ale těsně přiléhají ulice s bytovými domy - to jako se mají lidé z města odstěhovat? Běžná rodina prostě auto má. To si má ke všem výdajům, daním a poplatkům ještě kupovat roční stání v parkovacích domech? To se zbláznili, ne?! Pro začátek by pomohlo nelikvidovat parkovacích místa při rekonstrukcích a zatrhnout teror MP Brno. Blokové čištění je kapitola sama pro sebe - odtahovky řádí i tam, kde se reálně nic nečistí. To je tak, když si radnice plete pokuty s daněmi a odtahovku provozuje jako výdělečný podnik.

+11/0
4.6.2015 16:08

J54o37s86e68f 10M17á43l31e28k 8769896741297

Moderní rodina přece nemá co mít nějaký auto. Pěkně všichni na bicykl a hurá každodenně otláčet šourky. Navíc moderní rodina bydlí v bytě 2+1 a stravuje se vegansky, nebo jak si to představují ti ekofašos (vysvětlení -> strašně se staví proti suburbanizaci, což je situace kdy namísto naňahňaného bydlení v hnusným a přeplněným centru se zločinní obyvatelé stěhují na periferie)

+5/−1
4.6.2015 16:44

J19á59n 32K51o98t79ú60č 2686194698546

V centre takto veľkého mesta by malo byť rezidentské parkovanie pre obyvateľov (max. jedno auto na bytovú jednotku) a pre ostatných záchytné parkoviská na krajoch mesta. To je jediný udržateľný systém.

+2/0
4.6.2015 15:59

J34o44s40e81f 55M26á50l75e44k 8119206701547

Brno je studentské město, spousta bytů je co pokoj to študák a pak vychází klidně čtyři auta na byt...

0/0
4.6.2015 16:45

P14a18v22e77l 65O33d51r61a19z18i43l 6294139247220

Študáci auta nepotřebují.

0/−2
4.6.2015 16:52

P32a40v32e98l 12M51a37r28e60š 2263798521411

Protože jich většina auta má, jsou zjevně jiného názoru.

+6/0
4.6.2015 17:13

L88u63k57a63s 54N24e39m31e23c 7369260572594

Jakoze prijedou po vikendu od maminky, vynosi si vyprany obleceni a navareny jidlo .... a auto tam stoji do patku na jednom fleku bez hnuti .... ne nepotrebuji auto, akorat jsou lini jak vsi.

+3/−3
5.6.2015 1:05

P46a89v25e36l 67M43a93r20e52š 2443978681431

Dnes většina studentů pracuje, jestli jste si ráčil všimnout.To se pak auto kvůli přejezdům práce, škola, druha prace hodí. i kdyby ne, pokud do auta cestou od rodičů někoho priberou, je to levnější a rychlejší než veřejnou dopravou

+1/0
5.6.2015 13:17

P35a53v91e41l 35K34o44l87á14č54e62k 9294884812101

Takže bezdětní (byť pracující) studenti, se nemusí štrachat MHD ale rodiny s dětmi ano? Toto je neudržitelný systém. :-/

0/0
5.6.2015 18:51

P84a16v82e72l 62K21o35l11á60č27e32k 9684984952891

A celý týden  parkují na ulici a blokují tak rezidentům s dětmi normálně flexibilně fungovat. :-/

0/0
5.6.2015 18:48

J93o24s38e11f 31M96á94l88e91k 8379526151827

a rozhoduje o tom nějakej Odrazil.

Tak jinak, nemusej to být jenom študáci, třeba prostě spolubydlící z práce nebo tak. Taky jsem tak rok pobýval, byli jsme čtyři a každej jsme měli auto. Teď s přítelkyní máme byt a dvě auta, každej svoje. Ono se to bez něj nedá.

+2/0
4.6.2015 17:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.