Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno chce vyhnat auta z centra města. Řidiči už teď nemají kde zaparkovat

Auta, která desítky minut krouží centrem a marně hledají místo na zaparkování. A když jej konečně najdou, dostane řidič pokutu za špatné stání nebo jej rovnou městská policie odtáhne. Především v centru Brna začali strážníci v posledních měsících důsledně pokutovat špatné odstavení auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V48l80a20d50i37s89l96a24v 42B97u58r32y45š11e25k 3743116652584

brněnští stážníci mají fakt kačení žalůdek, o tom jsem se přesvěčil, když mě chtěli odtáhnout auto na Obilňáku, naštěstí jsem přišel včas a auto mě neodtáhli, ale za mě si stoupla řidička na místo po odtaženém autě a vypadala dost vyděšeně, řekla měšťákovi, že musí na nutné vyšetření a že zaplatí pokutu, že se snaží hodinu zaparkovat a že je snad někde z Blanska, měšťák řekl, že nejprve dá pokutu mě a pak se uvidí, nasadil si jakousi kameru a začal mě poučovat, tak mu říkám ať dá pokutu nejdřív té paní, že spěchá, že počkám a to hovado nakonec teda že jo a začalo na ní s tím poučováním a focením, chudáci, nechtěl bych zakoušet co oni, ale někdo to prej dělat musí a vždycky se najde někdo, kdo to bude dělat raději, než by kopal výkopy

0/0
6.6.2015 16:31

P70a73v40e13l 82S66v39o89b13o50d79a 9359290359221

Až Brno vybuduje odstavná parkoviště a rezidentní zóny, může vyhnat pracovníky MP Brno k rozdávání pokud za špatné parkování. Do té doby je činnost MP Brno velmi kontraproduktivní. Jenom proti sobě popudí občany, kteří v Brně žijí a platí řádně daně. Dnes odpoledne se nákladně opravené prostranství před Janáčkovým divadlem proměnilo v koupaliště dětí "nepřizpůsobivých" spoluobčanů občanů. A Městská policie? NIKDE!!!

+1/0
5.6.2015 18:27

P60a94v58e74l 59K17o24l78á55č94e13k 9934714582241

"Není to obvyklé v žádném jiném evropském městě. Ti, co auta opravdu potřebují, by si měli rozmyslet, zda je možné skloubit výhody bydlení v centru a parkování před domem. Je třeba zvážit, jak přimět lidi sdílet auta, jezdit městskou dopravou nebo na kole,“ nabízí řešení starosta. "

Inu pěkná demagogie, protože vnitřní Brno nejsou jen pěší zóny či náměstí ale běžné rezidenční čtvrti s bytovými domy.

To jako, že se mají lidé z Brna střed, co mají více dětí a jsou třeba ještě malé, raději odstěhovat mimo Brno? Při dnešní uspěchané době, kdy musíte být v práci brzo a každá školka nemá do 17 či 17:30. To pak ani nemáte šanci při rychlosti a komfortu MHD stíhat. Navíc nemá značná část rezidentů možnost umístit dítě do školky v blízkosti trvalého bydliště a musí s ním jezdit proti logice někam jinam, k tomu kroužky apod. To pak místo normálního žití složitě řešíte logistické přesuny apod., abyste vše stíhal.

A co ty davy dojíždějících do Brna, ti také přispívají k velké dopravní zátěži, hluku, prašnosti. Především ti by měli parkovat někde na okraji města, a teprve pak dojíždět do práce MHD, protože mnoho z nich zabírá místa těm rezidentům.

+2/0
5.6.2015 18:53

L32u50d79ě39k 30M71u76s17e79l47í53k 3326679

Jo taky jsem si včera všiml že téhle menšině lezeme pěkně do zadele.U centrumu jim opravili náměstíčko s posezením,sedí tam vždycky ti stejní celej den ,na zádech napsaný Pracuji pro Brno-střed,tipují kdo má lepší zlatej řetízek.

+1/0
5.6.2015 20:17

L33u38d56ě77k 95M26u75s12e23l15í16k 3826219

Tak jsem se chtěl přidat s tím bazénem a jsem SMAZÁN

0/0
5.6.2015 20:18

M65i26c34h37a71l 35R95a40š91o65v13s78k55ý 3820409330

Snad nejdřív ty parkovací míst a rezidentské karty vytvořím a zavedu a potom důsledně vyžaduji dodržování pravidel, ne? Já žiji v centru Brně s malým dítětem a hledám parkovací místo průměrně 20 minut. 20 minut produkuji všechny nečistoty navíc, které tak kritizují.

+3/0
5.6.2015 10:40

J81a67n 79K68o70ř55á87n 7707738468936

Stát je spokojen, protože z 20 minut zbytečné jízdy má tučné DPH a spotřební daň. A nejezdíte tam sám .... ;-D

0/0
5.6.2015 18:00

L61i97b55o47r 65N34e23t87o65p50i62l 9238251603415

tak kdyby se zlevnila roční šalinkarta na 2500 jak navrhovali zelení tak by aut asi ubylo nechápu proč když to funguje ve Vídni tak proč nemuže tady

+3/0
5.6.2015 2:27

J37o97s64e21f 92M46á30l29e82k 8819346251417

Už teď je MHD levnější než auto, ale žádná slevna nezmění to, že je MHD kompromisní, pomalá a neefektivní. A navíc tam člověk sedí pohormadě s kdejakým vágusem.

+5/0
5.6.2015 6:30

P95a55v77e49l 10O60d58r45a40z67i56l 6414889587270

To záleží na trase, jakou jezdíte, ale souhlasím, že někdy to pěkně zapáchá. Naštěstí se to týká zhusta jen specifických linek.

+1/0
5.6.2015 12:14

P44a25v27e26l 55M54a93r55e42š 2753808821671

Neubylo.

0/0
5.6.2015 11:50

P60a35v27e81l 51O87d72r33a53z17i44l 6754609807770

To je fakt, empirie říká, že každá komunikace se dříve či později naplní na svou kapacitu. Mimo jiné to také znamená, že nemá smysl stavět nové.

0/0
5.6.2015 12:40

P61a33v52e46l 15M40a70r65e46š 2193968251501

Nikoli.Lidí jezdícich auty výrazně ubývat nebude,i kdyby šalina jela co deset sekund.

A nemyslím si, že bude nějak výrazně aut přibývat .Lidé co auto potřebovali, chtěli a mají alespoň pár desítek tisíc na slušnou ojetinu si ho už většinou pořídili.

Auto má pro jistou poměrně velkou skupinu obyvatel výhody jenž jim MHD prostě poskytnout nemůže.Je nepružná, pomalá, dost často jede jinam a jindy než já potřebuji, nebo složitě objíždí město...Po započtení reálné ceny je velmi drahá (dotace z rozpočtů dělají někdy až 80% ).

S rozvojem autonomních automobilů myslím klasická MHD skončí, šalinou hodně lidí jezdí proto že nemohou v cíli zaparkovat, nebo nemají papíry na auto / ví ze budou pít a nemohli by řídit

0/0
5.6.2015 13:06

M10a83r92e66k 84S77c62h71o16ř 7308231179168

Jo, dneska jsem byl po dlóóóuhéééé době v centru (samo že autem) a na České ulici... sekáč! To je fakt trapárna, raději dvakrát týdně zajedu z Útěchova do Olympie, což mám tak pětadvacet km tam a stejně zpět, než jít do toho našeho centra města, kde beztak osazenstvo přicestovalo zejména skrze obechcané, staré, hnusné a neodsunuté nádraží. Pro tyto lidi je sekáč na české vrchol blaha, no, asi v tom centru moc peněz nepouštějí...

+3/0
4.6.2015 23:58

P38a70v90e72l 19H20o77u43s74k63a 3241565390318

Za vlády zelených aktvistů dosahuje teror městapa nových výšin.

+4/−1
4.6.2015 22:08

M55a94r56t25i14n 77L75ž18i13č16a60ř 9825927952104

Brno nechce vyhnat řidiče z centra ale sluníčkové (ne)Žít Brno

+3/0
4.6.2015 20:50

L97i60b45o25r 90B32e63n36á75t27s33k15ý 3392328497281

A co chceme, když jsme si tyto aktivisty zvolili! Budeme hold jezdit na kole!

0/0
5.6.2015 22:01

M13a69r30t33i50n 60L35ž65i91č11a60ř 9935817692124

Já je nevolil...

0/0
5.6.2015 22:44

P94e50t78r63a 25N95o92v16á64k71o91v87á 7388606514138

Tisíce odtažených aut Brno je ale také metropolí odtahů.--> Co je toto jako za větu?

0/0
4.6.2015 20:03

P72a82v21e64l 89R35e79z74n20i84c89e34k 3405624754802

Ta prvni veta mela byt nadpisem, jen to autor clanku nestihl uz zvyraznit a dat na samostatny radek

0/0
5.6.2015 10:37

P44e63t13r 79B37á98č49a 8485546345405

Cim to ti ekopostizenci na radnici zabali, tim lip pro cely mesto ;-O

Na kole si laskave jezdete sami vy chytraci.

+7/−2
4.6.2015 17:32

P44e95t62r 73J13a72r98o52š 2784951285477

cim driv, nebo cim dyl?

0/0
4.6.2015 18:59

P40e60t52r 82B50á84č17a 8265396415385

Cim driv samozrejme.

+1/−1
4.6.2015 19:04

P21a56v25e87l 98R92e55z21n24i50c80e55k 3445744884362

Říká se POZDĚJI, nikoliv DÝL

Něco může trvat DÉLE, neboli DÝL. Ale pokud se něco stane za delší dobu, tak je to POZDĚ případně POZDĚJI, a ne DÝL;-O!!!

+1/0
5.6.2015 10:39

K60a37r89e75l 38F64r66i83t41z 4951487958642

Máte problém s moravštinou?

0/0
6.6.2015 10:07

P13a48v32e28l 65R31e44z90n25i83c63e78k 3135714364252

Já? No dovolte? Sám jsem moravák. Akorát že na Moravě se neříká "přijdu dýl". To je naopak typická čecháčtina a pražáčtina....

i kdyby to bylo odkudkoliv, je to patvar, která nedává smysl.

Čili jedině "přijdu pozdě" případně "přijdu později"

+2/0
8.6.2015 9:51

L20u71d37ě16k 20M28u88s78e14l48í44k 3286599

Na kole je dobrej nápad -Ale KUDY?????Někde začne najednou nic a pak zase kousek a najednou zeď(botanická)......Cesty které nikam nevedou,už jste tady ten článek měli.

0/0
5.6.2015 20:24

K31a25r60e58l 72F28r84i76t17z 4211567328152

Jo a žádná není zastřešená.

0/0
6.6.2015 10:08

P25a45v73e91l 73O84d63r21a15z80i38l 6334379967380

A nakonec - NIKDY mě neodtáhli a NIKDY jsem nedostal lísteček. Prostě umím zaparkovat.

0/0
4.6.2015 16:56

M13a38r86e27k 94S55c96h33o42ř 7638511229628

A co děláš za práci, že máš čas dobře parkovat...

+1/0
4.6.2015 23:59

P95a34v94e30l 93O62d95r83a62z67i73l 6524539737660

Schopnost správně zaparkovat je dána tím, že umím trochu přemýšlet, tak se tím i živím.

0/0
5.6.2015 12:15

P14a55v77e44l 94O57d79r78a18z27i44l 6864299887760

Problém nejsou auta, která v centru parkují, ale auta, která centrem projíždějí, protože parkující auto nic neemituje.

0/−2
4.6.2015 16:52

J67o41s31e21f 97M51á84l13e37k 8169126741177

A od těch by nám pomohlo co? A-88 aka hitlerova dálnice aka R-43. Ale ta se stavět nebude kvůli komu? No těm ekofašos a dobrodějům co nám sedí na magorátě...

+7/0
4.6.2015 17:20

P54a34v58e31l 13O53d58r74a58z95i44l 6284109767250

Pokud vím, tak bystrcká trasa R43 vadí především bystrckejm.

0/0
5.6.2015 12:31

P51a85v44e60l 95M42a78r96e83š 2213528551151

Toz myšlenka v zásadě správná, ovšem v dost zásadním rozporu s vašim odporem vůči dostavbě R43, jak vyplývá z jiných diskuzi

+1/0
4.6.2015 20:34

P13a92v41e66l 50O76d13r10a72z20i37l 6974859337190

To jsem nevěděl, že všechny vozy na Zvonařce, Kolišti, Husově, Renneské, Gajdošově atd. míří z D1 na Svitavy.

0/0
5.6.2015 12:17

P65a71v25e62l 33M83a35r22e63š 2263398561571

Minimálně Koliště a Zvonařka slouží jako obchvat, protože neexistuje jižní část VMO.

Zvonařska, to jsou auta od jihu, část jich jede z D2, která končí uprostřed města evropských unikátem -semafory.Ona R43 souvisí i s VMO, a neexistujícím vnějším obchvatem města.Pokud bude rozumná alternativní trasa, tranzit (i vnitroměstský) ji využije, misto poposkakování na semaforech a uhybani kamikatze chodcům u tramvajových ostrůvků

0/0
5.6.2015 13:14

L91u79d34ě28k 41M16u29s53e91l51í85k 3426359

Centrem jezdí ti co se chtějí vyhnout nedořešeným okruhům v Pisárkách a v židenicích.Takhle naplánovat pěkně etapy stavby okruhu aby na sebe navazovaly asi neumí naučit žádná vysoká škola;-€

0/0
5.6.2015 20:13

P47a47v84e71l 50O68d44r91a72z74i55l 6794409527780

Proč nemá paní uvedeno celé jméno? Chalupská - Hollanová?;-)

0/−1
4.6.2015 16:51

P18a15v54e85l 59V73a53v25ř27í57n 6724661902122

Je nutné rozlišit skutečné centrum (vymezené malým městským okruhem), kde nějaká regulace jistě nutná je. I když i zde je podstatným zdrojem problémů hlavně to, že stovky míst si pro sebe zabrali úředníci. K centru ale těsně přiléhají ulice s bytovými domy - to jako se mají lidé z města odstěhovat? Běžná rodina prostě auto má. To si má ke všem výdajům, daním a poplatkům ještě kupovat roční stání v parkovacích domech? To se zbláznili, ne?! Pro začátek by pomohlo nelikvidovat parkovacích místa při rekonstrukcích a zatrhnout teror MP Brno. Blokové čištění je kapitola sama pro sebe - odtahovky řádí i tam, kde se reálně nic nečistí. To je tak, když si radnice plete pokuty s daněmi a odtahovku provozuje jako výdělečný podnik.

+11/0
4.6.2015 16:08

J45o28s32e21f 46M50á10l73e25k 8419676151887

Moderní rodina přece nemá co mít nějaký auto. Pěkně všichni na bicykl a hurá každodenně otláčet šourky. Navíc moderní rodina bydlí v bytě 2+1 a stravuje se vegansky, nebo jak si to představují ti ekofašos (vysvětlení -> strašně se staví proti suburbanizaci, což je situace kdy namísto naňahňaného bydlení v hnusným a přeplněným centru se zločinní obyvatelé stěhují na periferie)

+5/−1
4.6.2015 16:44

J57á86n 60K53o84t35ú88č 2106224428806

V centre takto veľkého mesta by malo byť rezidentské parkovanie pre obyvateľov (max. jedno auto na bytovú jednotku) a pre ostatných záchytné parkoviská na krajoch mesta. To je jediný udržateľný systém.

+2/0
4.6.2015 15:59

J87o48s87e73f 40M56á32l20e70k 8359806711197

Brno je studentské město, spousta bytů je co pokoj to študák a pak vychází klidně čtyři auta na byt...

0/0
4.6.2015 16:45

P60a17v40e42l 66O14d79r69a28z15i47l 6364699697220

Študáci auta nepotřebují.

0/−2
4.6.2015 16:52

P23a16v75e56l 27M19a77r65e62š 2603858501101

Protože jich většina auta má, jsou zjevně jiného názoru.

+6/0
4.6.2015 17:13

L21u82k77a85s 61N78e80m75e74c 7809690792754

Jakoze prijedou po vikendu od maminky, vynosi si vyprany obleceni a navareny jidlo .... a auto tam stoji do patku na jednom fleku bez hnuti .... ne nepotrebuji auto, akorat jsou lini jak vsi.

+3/−3
5.6.2015 1:05

P75a17v78e68l 68M92a30r61e50š 2573228741941

Dnes většina studentů pracuje, jestli jste si ráčil všimnout.To se pak auto kvůli přejezdům práce, škola, druha prace hodí. i kdyby ne, pokud do auta cestou od rodičů někoho priberou, je to levnější a rychlejší než veřejnou dopravou

+1/0
5.6.2015 13:17

P61a42v96e62l 75K14o53l93á28č28e93k 9644574822171

Takže bezdětní (byť pracující) studenti, se nemusí štrachat MHD ale rodiny s dětmi ano? Toto je neudržitelný systém. :-/

0/0
5.6.2015 18:51

P42a41v40e11l 74K57o39l12á88č54e81k 9274814172901

A celý týden  parkují na ulici a blokují tak rezidentům s dětmi normálně flexibilně fungovat. :-/

0/0
5.6.2015 18:48

J30o36s38e49f 14M84á23l41e83k 8169146701317

a rozhoduje o tom nějakej Odrazil.

Tak jinak, nemusej to být jenom študáci, třeba prostě spolubydlící z práce nebo tak. Taky jsem tak rok pobýval, byli jsme čtyři a každej jsme měli auto. Teď s přítelkyní máme byt a dvě auta, každej svoje. Ono se to bez něj nedá.

+2/0
4.6.2015 17:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.