Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Brno chce vyhnat auta z centra města. Řidiči už teď nemají kde zaparkovat

Auta, která desítky minut krouží centrem a marně hledají místo na zaparkování. A když jej konečně najdou, dostane řidič pokutu za špatné stání nebo jej rovnou městská policie odtáhne. Především v centru Brna začali strážníci v posledních měsících důsledně pokutovat špatné odstavení auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V43l20a27d50i52s30l39a37v 76B87u66r16y49š64e10k 3113146942594

brněnští stážníci mají fakt kačení žalůdek, o tom jsem se přesvěčil, když mě chtěli odtáhnout auto na Obilňáku, naštěstí jsem přišel včas a auto mě neodtáhli, ale za mě si stoupla řidička na místo po odtaženém autě a vypadala dost vyděšeně, řekla měšťákovi, že musí na nutné vyšetření a že zaplatí pokutu, že se snaží hodinu zaparkovat a že je snad někde z Blanska, měšťák řekl, že nejprve dá pokutu mě a pak se uvidí, nasadil si jakousi kameru a začal mě poučovat, tak mu říkám ať dá pokutu nejdřív té paní, že spěchá, že počkám a to hovado nakonec teda že jo a začalo na ní s tím poučováním a focením, chudáci, nechtěl bych zakoušet co oni, ale někdo to prej dělat musí a vždycky se najde někdo, kdo to bude dělat raději, než by kopal výkopy

0/0
6.6.2015 16:31

P86a72v76e71l 80S83v91o87b48o63d75a 9769110139831

Až Brno vybuduje odstavná parkoviště a rezidentní zóny, může vyhnat pracovníky MP Brno k rozdávání pokud za špatné parkování. Do té doby je činnost MP Brno velmi kontraproduktivní. Jenom proti sobě popudí občany, kteří v Brně žijí a platí řádně daně. Dnes odpoledne se nákladně opravené prostranství před Janáčkovým divadlem proměnilo v koupaliště dětí "nepřizpůsobivých" spoluobčanů občanů. A Městská policie? NIKDE!!!

+1/0
5.6.2015 18:27

P16a30v90e66l 62K67o35l59á17č56e65k 9794674642901

"Není to obvyklé v žádném jiném evropském městě. Ti, co auta opravdu potřebují, by si měli rozmyslet, zda je možné skloubit výhody bydlení v centru a parkování před domem. Je třeba zvážit, jak přimět lidi sdílet auta, jezdit městskou dopravou nebo na kole,“ nabízí řešení starosta. "

Inu pěkná demagogie, protože vnitřní Brno nejsou jen pěší zóny či náměstí ale běžné rezidenční čtvrti s bytovými domy.

To jako, že se mají lidé z Brna střed, co mají více dětí a jsou třeba ještě malé, raději odstěhovat mimo Brno? Při dnešní uspěchané době, kdy musíte být v práci brzo a každá školka nemá do 17 či 17:30. To pak ani nemáte šanci při rychlosti a komfortu MHD stíhat. Navíc nemá značná část rezidentů možnost umístit dítě do školky v blízkosti trvalého bydliště a musí s ním jezdit proti logice někam jinam, k tomu kroužky apod. To pak místo normálního žití složitě řešíte logistické přesuny apod., abyste vše stíhal.

A co ty davy dojíždějících do Brna, ti také přispívají k velké dopravní zátěži, hluku, prašnosti. Především ti by měli parkovat někde na okraji města, a teprve pak dojíždět do práce MHD, protože mnoho z nich zabírá místa těm rezidentům.

+2/0
5.6.2015 18:53

L57u54d80ě65k 47M45u66s60e42l90í73k 6113219642138

Jo taky jsem si včera všiml že téhle menšině lezeme pěkně do zadele.U centrumu jim opravili náměstíčko s posezením,sedí tam vždycky ti stejní celej den ,na zádech napsaný Pracuji pro Brno-střed,tipují kdo má lepší zlatej řetízek.

+1/0
5.6.2015 20:17

L65u21d62ě34k 96M74u68s30e20l18í46k 6313759442318

Tak jsem se chtěl přidat s tím bazénem a jsem SMAZÁN

0/0
5.6.2015 20:18

M87i33c70h57a11l 24R89a25š20o32v77s89k36ý 3210539620

Snad nejdřív ty parkovací míst a rezidentské karty vytvořím a zavedu a potom důsledně vyžaduji dodržování pravidel, ne? Já žiji v centru Brně s malým dítětem a hledám parkovací místo průměrně 20 minut. 20 minut produkuji všechny nečistoty navíc, které tak kritizují.

+3/0
5.6.2015 10:40

J34a63n 93K57o14ř20á54n 7317518328366

Stát je spokojen, protože z 20 minut zbytečné jízdy má tučné DPH a spotřební daň. A nejezdíte tam sám .... ;-D

0/0
5.6.2015 18:00

L71i52b77o49r 61N53e67t64o35p41i39l 9978251583535

tak kdyby se zlevnila roční šalinkarta na 2500 jak navrhovali zelení tak by aut asi ubylo nechápu proč když to funguje ve Vídni tak proč nemuže tady

+3/0
5.6.2015 2:27

J46o52s20e75f 86M82á59l38e28k 8639486181227

Už teď je MHD levnější než auto, ale žádná slevna nezmění to, že je MHD kompromisní, pomalá a neefektivní. A navíc tam člověk sedí pohormadě s kdejakým vágusem.

+5/0
5.6.2015 6:30

P76a77v49e15l 78O86d27r71a42z81i25l 6454679557280

To záleží na trase, jakou jezdíte, ale souhlasím, že někdy to pěkně zapáchá. Naštěstí se to týká zhusta jen specifických linek.

+1/0
5.6.2015 12:14

P30a94v64e78l 98M59a73r12e20š 2743448531211

Neubylo.

0/0
5.6.2015 11:50

P24a58v85e23l 45O54d86r57a91z33i29l 6384409817140

To je fakt, empirie říká, že každá komunikace se dříve či později naplní na svou kapacitu. Mimo jiné to také znamená, že nemá smysl stavět nové.

0/0
5.6.2015 12:40

P69a93v40e29l 36M41a18r33e97š 2693198611131

Nikoli.Lidí jezdícich auty výrazně ubývat nebude,i kdyby šalina jela co deset sekund.

A nemyslím si, že bude nějak výrazně aut přibývat .Lidé co auto potřebovali, chtěli a mají alespoň pár desítek tisíc na slušnou ojetinu si ho už většinou pořídili.

Auto má pro jistou poměrně velkou skupinu obyvatel výhody jenž jim MHD prostě poskytnout nemůže.Je nepružná, pomalá, dost často jede jinam a jindy než já potřebuji, nebo složitě objíždí město...Po započtení reálné ceny je velmi drahá (dotace z rozpočtů dělají někdy až 80% ).

S rozvojem autonomních automobilů myslím klasická MHD skončí, šalinou hodně lidí jezdí proto že nemohou v cíli zaparkovat, nebo nemají papíry na auto / ví ze budou pít a nemohli by řídit

0/0
5.6.2015 13:06

M74a38r39e43k 43S16c57h82o95ř 7128101229688

Jo, dneska jsem byl po dlóóóuhéééé době v centru (samo že autem) a na České ulici... sekáč! To je fakt trapárna, raději dvakrát týdně zajedu z Útěchova do Olympie, což mám tak pětadvacet km tam a stejně zpět, než jít do toho našeho centra města, kde beztak osazenstvo přicestovalo zejména skrze obechcané, staré, hnusné a neodsunuté nádraží. Pro tyto lidi je sekáč na české vrchol blaha, no, asi v tom centru moc peněz nepouštějí...

+3/0
4.6.2015 23:58

P70a37v71e45l 49H67o77u68s42k25a 3441255260798

Za vlády zelených aktvistů dosahuje teror městapa nových výšin.

+4/−1
4.6.2015 22:08

M15a35r87t52i35n 92L83ž81i63č92a84ř 9945347342304

Brno nechce vyhnat řidiče z centra ale sluníčkové (ne)Žít Brno

+3/0
4.6.2015 20:50

L73i91b39o16r 67B70e80n61á61t29s50k83ý 3432418227941

A co chceme, když jsme si tyto aktivisty zvolili! Budeme hold jezdit na kole!

0/0
5.6.2015 22:01

M28a26r36t51i57n 17L58ž73i29č84a87ř 9735777602544

Já je nevolil...

0/0
5.6.2015 22:44

P43e53t48r68a 33N15o18v57á18k34o73v35á 7338836184498

Tisíce odtažených aut Brno je ale také metropolí odtahů.--> Co je toto jako za větu?

0/0
4.6.2015 20:03

P50a50v97e65l 77R96e81z72n65i42c64e85k 3825814174822

Ta prvni veta mela byt nadpisem, jen to autor clanku nestihl uz zvyraznit a dat na samostatny radek

0/0
5.6.2015 10:37

P10e73t17r 40B94á72č88a 8895196685275

Cim to ti ekopostizenci na radnici zabali, tim lip pro cely mesto ;-O

Na kole si laskave jezdete sami vy chytraci.

+7/−2
4.6.2015 17:32

P26e82t81r 35J89a21r44o47š 2324791945767

cim driv, nebo cim dyl?

0/0
4.6.2015 18:59

P13e89t49r 32B73á35č27a 8905356585765

Cim driv samozrejme.

+1/−1
4.6.2015 19:04

P77a53v77e60l 18R55e19z79n64i89c83e17k 3745744484442

Říká se POZDĚJI, nikoliv DÝL

Něco může trvat DÉLE, neboli DÝL. Ale pokud se něco stane za delší dobu, tak je to POZDĚ případně POZDĚJI, a ne DÝL;-O!!!

+1/0
5.6.2015 10:39

K83a12r14e96l 70F68r30i68t98z 4491867938902

Máte problém s moravštinou?

0/0
6.6.2015 10:07

P98a91v55e76l 22R42e90z69n71i71c49e66k 3655154844292

Já? No dovolte? Sám jsem moravák. Akorát že na Moravě se neříká "přijdu dýl". To je naopak typická čecháčtina a pražáčtina....

i kdyby to bylo odkudkoliv, je to patvar, která nedává smysl.

Čili jedině "přijdu pozdě" případně "přijdu později"

+2/0
8.6.2015 9:51

L82u73d57ě35k 90M43u87s30e60l15í18k 6333189602678

Na kole je dobrej nápad -Ale KUDY?????Někde začne najednou nic a pak zase kousek a najednou zeď(botanická)......Cesty které nikam nevedou,už jste tady ten článek měli.

0/0
5.6.2015 20:24

K67a24r87e65l 96F37r39i61t41z 4561747218392

Jo a žádná není zastřešená.

0/0
6.6.2015 10:08

P64a39v15e62l 45O49d26r74a39z67i10l 6654139357260

A nakonec - NIKDY mě neodtáhli a NIKDY jsem nedostal lísteček. Prostě umím zaparkovat.

0/0
4.6.2015 16:56

M17a34r67e60k 20S14c80h51o77ř 7498861919528

A co děláš za práci, že máš čas dobře parkovat...

+1/0
4.6.2015 23:59

P22a25v77e26l 31O57d65r30a98z54i86l 6684449917380

Schopnost správně zaparkovat je dána tím, že umím trochu přemýšlet, tak se tím i živím.

0/0
5.6.2015 12:15

P56a86v10e93l 12O23d53r16a88z23i11l 6354829877360

Problém nejsou auta, která v centru parkují, ale auta, která centrem projíždějí, protože parkující auto nic neemituje.

0/−2
4.6.2015 16:52

J23o58s57e72f 62M23á89l83e43k 8549696941177

A od těch by nám pomohlo co? A-88 aka hitlerova dálnice aka R-43. Ale ta se stavět nebude kvůli komu? No těm ekofašos a dobrodějům co nám sedí na magorátě...

+7/0
4.6.2015 17:20

P78a79v91e75l 21O52d94r90a48z91i89l 6394679187880

Pokud vím, tak bystrcká trasa R43 vadí především bystrckejm.

0/0
5.6.2015 12:31

P13a29v32e81l 42M71a41r38e20š 2703398241651

Toz myšlenka v zásadě správná, ovšem v dost zásadním rozporu s vašim odporem vůči dostavbě R43, jak vyplývá z jiných diskuzi

+1/0
4.6.2015 20:34

P12a65v48e42l 27O45d37r19a30z34i24l 6394919457730

To jsem nevěděl, že všechny vozy na Zvonařce, Kolišti, Husově, Renneské, Gajdošově atd. míří z D1 na Svitavy.

0/0
5.6.2015 12:17

P65a67v43e93l 14M11a80r24e32š 2863628451471

Minimálně Koliště a Zvonařka slouží jako obchvat, protože neexistuje jižní část VMO.

Zvonařska, to jsou auta od jihu, část jich jede z D2, která končí uprostřed města evropských unikátem -semafory.Ona R43 souvisí i s VMO, a neexistujícím vnějším obchvatem města.Pokud bude rozumná alternativní trasa, tranzit (i vnitroměstský) ji využije, misto poposkakování na semaforech a uhybani kamikatze chodcům u tramvajových ostrůvků

0/0
5.6.2015 13:14

L50u80d14ě80k 37M38u87s82e52l56í22k 6313809782818

Centrem jezdí ti co se chtějí vyhnout nedořešeným okruhům v Pisárkách a v židenicích.Takhle naplánovat pěkně etapy stavby okruhu aby na sebe navazovaly asi neumí naučit žádná vysoká škola;-€

0/0
5.6.2015 20:13

P93a17v52e49l 36O66d72r52a37z44i20l 6644319517260

Proč nemá paní uvedeno celé jméno? Chalupská - Hollanová?;-)

0/−1
4.6.2015 16:51

P54a63v10e88l 67V48a30v43ř12í62n 6574901222202

Je nutné rozlišit skutečné centrum (vymezené malým městským okruhem), kde nějaká regulace jistě nutná je. I když i zde je podstatným zdrojem problémů hlavně to, že stovky míst si pro sebe zabrali úředníci. K centru ale těsně přiléhají ulice s bytovými domy - to jako se mají lidé z města odstěhovat? Běžná rodina prostě auto má. To si má ke všem výdajům, daním a poplatkům ještě kupovat roční stání v parkovacích domech? To se zbláznili, ne?! Pro začátek by pomohlo nelikvidovat parkovacích místa při rekonstrukcích a zatrhnout teror MP Brno. Blokové čištění je kapitola sama pro sebe - odtahovky řádí i tam, kde se reálně nic nečistí. To je tak, když si radnice plete pokuty s daněmi a odtahovku provozuje jako výdělečný podnik.

+11/0
4.6.2015 16:08

J30o72s33e31f 97M29á24l44e22k 8199806771387

Moderní rodina přece nemá co mít nějaký auto. Pěkně všichni na bicykl a hurá každodenně otláčet šourky. Navíc moderní rodina bydlí v bytě 2+1 a stravuje se vegansky, nebo jak si to představují ti ekofašos (vysvětlení -> strašně se staví proti suburbanizaci, což je situace kdy namísto naňahňaného bydlení v hnusným a přeplněným centru se zločinní obyvatelé stěhují na periferie)

+5/−1
4.6.2015 16:44

J76á45n 27K73o65t40ú36č 2126574308906

V centre takto veľkého mesta by malo byť rezidentské parkovanie pre obyvateľov (max. jedno auto na bytovú jednotku) a pre ostatných záchytné parkoviská na krajoch mesta. To je jediný udržateľný systém.

+2/0
4.6.2015 15:59

J21o43s73e73f 49M86á77l74e59k 8429166711867

Brno je studentské město, spousta bytů je co pokoj to študák a pak vychází klidně čtyři auta na byt...

0/0
4.6.2015 16:45

P43a33v32e11l 20O50d90r18a88z20i52l 6964839887910

Študáci auta nepotřebují.

0/−2
4.6.2015 16:52

P60a85v18e71l 51M41a20r64e54š 2503938351401

Protože jich většina auta má, jsou zjevně jiného názoru.

+6/0
4.6.2015 17:13

L15u28k94a70s 72N40e39m42e18c 7349900172394

Jakoze prijedou po vikendu od maminky, vynosi si vyprany obleceni a navareny jidlo .... a auto tam stoji do patku na jednom fleku bez hnuti .... ne nepotrebuji auto, akorat jsou lini jak vsi.

+3/−3
5.6.2015 1:05

P82a31v32e31l 75M65a97r85e24š 2723348431301

Dnes většina studentů pracuje, jestli jste si ráčil všimnout.To se pak auto kvůli přejezdům práce, škola, druha prace hodí. i kdyby ne, pokud do auta cestou od rodičů někoho priberou, je to levnější a rychlejší než veřejnou dopravou

+1/0
5.6.2015 13:17

P55a33v67e76l 60K26o25l59á12č70e25k 9814334522581

Takže bezdětní (byť pracující) studenti, se nemusí štrachat MHD ale rodiny s dětmi ano? Toto je neudržitelný systém. :-/

0/0
5.6.2015 18:51

P58a51v61e26l 64K22o57l87á41č33e74k 9374374542901

A celý týden  parkují na ulici a blokují tak rezidentům s dětmi normálně flexibilně fungovat. :-/

0/0
5.6.2015 18:48

J54o69s36e52f 84M16á73l40e73k 8749906781797

a rozhoduje o tom nějakej Odrazil.

Tak jinak, nemusej to být jenom študáci, třeba prostě spolubydlící z práce nebo tak. Taky jsem tak rok pobýval, byli jsme čtyři a každej jsme měli auto. Teď s přítelkyní máme byt a dvě auta, každej svoje. Ono se to bez něj nedá.

+2/0
4.6.2015 17:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.