Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hejtman Hašek lže a pohřbil Velkou cenu, zaútočil majitel Automotodromu

Karel Abraham starší, spolumajitel firmy Automotodrom, která pořádá brněnskou Velkou cenu, promluvil. Zatímco doteď situaci nekomentoval a odkazoval na šéfku Automotodromu Ivanu Ulmanovou, pro rádio Impuls prohlásil, že jihomoravský hejtman Michal Hašek lže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I59g80o78r 73M36a92l98á97s43e32k 9543601687

Hasek je normalni socan jako kazdej jinej .. takze lze ...

0/0
10.7.2015 19:26

D44a40v24i41d 65S90a19c21h62a 9962608437745

Zajímalo by mě jak a kam tečou prachy ...proč VC není výdělečná akce ..jak je to s pořadatelstvím kdo dělá co není totiž tajemství že až třetina lístků se rozdá - nikoliv prodá.  V zahraničí  je zcela běžné že firmy propagující se na velkých akcích platí za reklamu a pokud chtějí lístky dostanou do vybraných sekcí předkupní právo (byť se slevou)  nikoliv grátis. Cateringem počínaje úklidem konče se firmy najaté pořadatelem snaží jen napakovat ...výsledkem jsou extrémně drahé občerstvení i  služby = spousta naštvaných návštěvníků. Spousty lidí co jedou si bere sebou jídlo i pití tak aby tam nemuseli platit všechno v násobcích. Česko by mělo být přátelské a pohostinné nikoliv jenom předražené.  ...neuvěřitelné je ovšem to že i tak sem přijede 250 tisíc lidí za víkend proto se mi zdá že něco někde nebude úplně v pořádku.

0/0
2.7.2015 13:43

V32l30a58d55a 46S10i66m43o32n80i29k 3689423283825

Nebude Velká cena. No a co? Někdo chodí za ženskýma, někdo na kuželky, jiný na závody. Každí sranda něco stojí, ale nemá to být placeno z veřejných prostředků. Natahování ruky ke státu je něco jako národní sport?

+1/0
28.6.2015 18:51

R81o11m47a73n 63J22e15s73c29h22k94e 9528555987745

JUDr. Hašek pro kraj nedělá nic. Není hlavní  nádraží, není R 43, není dálnice Pohořelice - Rakousko. A že nepomohl VC, to mne nepřekvapuje. Já tam byl před 30 lety.  Je to škoda, točily se tam peníze.

Přípomíná mne to pozemek v Hranicích na Moravě důležitý pro zaměstnanost. Dnes je továrna prázdná. VEŘEJNÝ   ZÁJEM ???  U nás nejsou schopny úřady postavit silnici Rájec - Boskovice mnoho let se nic neděje. Bohužel ani ČSSD nekoná stejně jako ODS.

+3/−1
25.6.2015 16:42

K89a54r42e94l 49N16ě88m25e14c 2343264566228

Kdyby to nebylo výdělečné, tak se za to nebude bít.

+2/0
25.6.2015 15:52

M71i36c38h61a59l 86H78o61r26k55ý 9385435504569

Mistrovství světa ČESKÉ REPUBLIKY silničních motocyklů není soukromá aukce!!

Ve všech zemích krom ropných velmocí moto GP dotuje stát,případně kraje,oblast atd.

Drtivá většina sportovních turnajů v ČR je dotována státem,obcí atd.nemluvě o nutné výstavbě či přestavbě hal,stadionů.........

Všechny MS konané v ČR jsou dotovány(hokej,lyžování,biatlon,ME ve fotbale 21)dokonce dané města či obce dotují doprovodné programy,koncert atd,protože ví,že se to kraji,městu či obci vrátí a pomůže to jejich podnikatelů,hotelům,hospodám.....

+2/−7
25.6.2015 13:56

P20a44v57e90l 74M35o47r78a75v91e84c 3422499472658

Máte pravdu, MotoGP není soukromá aukce, ale soukromá akce. Tím že si někdo dá do názvu ".. České republiky" nijak nezavazuje stát k sponzoringu.

Ad "všude jinde se dotuje" - a to je podle mne špatně. Proč to tak dotovat? A i v případě, kdy stadion, pořadatel a vše okolo je soukromník? Dotace na městský stadion chápu, ale v čem je ona veřejnoprávnost MotoGP?

+7/0
25.6.2015 14:08

M92i25c34h49a71l 80H29o69r22k39ý 9675625424329

Víte,ono bez těch dotací by nepřežil ani jeden fotbalový klub počínaje okresním přeborem.Sport je bohužel třeba dotovat.

Určitě nezavazuje,ale ve finále se to vyplatí.

Nebudu to tu rozepisovat,ale jako příklad si vemte velkou cenu Kanady ve formuli 1.

Protože ten soukromník platí DPH,benzínky,hospody,hotely,dálniční známky..... platí DHP.

Pro příklad stačí projít centrem Brna v době GP a mimo ni.Nebo si zjistit obsazenost a ceny hotelů........

Navíc většina lidí,kteří přijedou jsou cizinci,kteří by do ČR jinak nepřijeli a utratí tu celkem dost peněz.

+1/−3
25.6.2015 14:27

P60a59v81e62l 76M15o22r64a67v29e46c 3842919592468

Sport se má dotovat jen na amatérské úrovni, kdy motivuje lidi k pohybu a zdravému živ.stylu. To je v zájmu společnosti, prevence nemocí. Zkuste mi prosím vysvětlit společenský přínos profesionálního sportu.

Vím o tom, že MotoGP státu přinese cca 200mil na daních. Ale zdůvodňovat dotaci jen tímto je cesta do pekel. To pak analogicky může přijít pekař, že už ho nebaví péct rohlíky, a jestli mu stát nedá dotaci 50 tisíc ročně, tak zavře krám a neodvede pár set tisíc korun na daních. Má mu stát vyhovět?

+5/0
25.6.2015 14:51

M75i26c46h41a95l 33H40o14r92k78ý 9755895744449

Například tím,že motivuje děti dělat amatérský sport.Viz.biatlonový bum.Ten je tak velký kvůli profikům,kteří jsou za dětem za vzor(Soukalová a spol.)

Ted se například všude dočtete jak bylo přínosné MS v hokeji,ME ve fotbale,pražský maraton.......to jsou vše akce,které by bez dotací nebyly,a které generují státu zisk,který pak může stát nalít do amatérského sportu a do dětí.

+1/0
25.6.2015 15:10

P60a16v71e14l 55M25o41r13a79v71e41c 3532389562148

Jo, toto beru. Nepřímý dopad v zájmu o sport to má (i když odfiltruji magory typu "hele Jágr na tom MS válel, vydělává miliony, náš stynek s astmatem to taky zvládne. Dáme úplatek Růžovi a synka na to zlomíme").

Jen moc nevím, k čemu nám bude dobré že zde budeme mít díky MotoGP pár dalších motorkářů? To není moc sport zlepšující fyzickou kondici a šetřící zdravotnictví.. :)

+1/−1
25.6.2015 15:22

V13l85a87d69a 32S45i23m30o31n46i98k 3299553883835

Vy byste rozdával veřejné peníze, přičemž příjmy ( jakkoliv velké či malé) jdou do soukormých rukou, To je trochu divné.

0/0
28.6.2015 18:47

M11i24c46h29a16l 22H73o79r46k44ý 9145725464739

Z každého příjmu odvádíte DPH a to opravdu do soukromých rukou nejde.

Nehledě na to,že např.benzín a alkohol je velmi zajímavě zdaněn.

0/0
29.6.2015 10:22

V98l51a93d82a 98S89i91m86o30n51i98k 3479843493675

Mícháte několik aspektů dohromady. Příjemce dotace není stejná osoba jako ten, kdo je poplatníkem DPH. Ale je to nakonec jedno - podstatné je, že když někdo mermomocí chce Velkou cenu, má si na ni sehnat peníze a může si dělat tzv. suché vrby.

0/0
29.6.2015 16:23

P56a94u85l 24J94a70r27o16s 2193508900

Horky.Kde jste na to prisel,ze ve vsech zemich dotuje stat auto-moto zavody?

Ze se dotuji v CR sportovni turnaje,je podle Vas okay?Sport je dnes business a stat by mel platit,jen ty sportovce,kteri stat treprezentuji.Bohuzel,to tady tak neni.Kazdy,kdo chce neco poradat,tak si na to musi tou akci vydelat,jinak vyhodi penize.Priklad :Mesto,dava penize  pro nejaky sportovni tym,ktery ma malou navstevnost,a nevydelava aby to pokrylo naklady,ale aby  meli obcane nejakou zabavu,dostava financni pomoc z rozpoctu. Penize nejdou pro trening deti,mladez a nove nadeje oddilu,ale sezere je napr.fotbalovy tym,ktery prd hraje a nevydela si na sebe..Dalsi cas dotaci si rozebere vedeni oddilu.na sve platy Tak to tady dost casto chodi.;-)

0/0
27.6.2015 5:35

P15a51v35e28l 72Š75e55v32č93í14k 6450555979910

Ten audit jsem viděl, je zde: http://motogpsport.autorevue.cz/ odkazy jsou ve fóru k článku o zastavení prodeje vstupenek. To důležité je začerněné. Pokud tedy chtějí státní dotaci z naších peněz, tak by každá koruna měla být transparentně dohledatelná, stejně jako každý člověk či firma která se na velkém byznysu podílí.

Sám jsem závodil a motorky i závody miluji a závodu je mi líto ukončení tradice. Stejně mi ale bylo líto české výroby motorek které po plyšáku zanikli. Co nedokázali zlikvidovat nacisti za války a komunisti po válce, tedy obrovskou tradici slavných značek, to dokázala zlojedova parta za pár let. Čezetu která vyráběla 80% komponentů pro Jawu darovali podvodně italské Cagivě která ji vytunelovala, zanechala dluhy a odtáhla. Jawi získal jistý přebarvený komanč který se jako technicky ředitel Čezety  podílel na jejim úpadku. Stejně upadá jeho Jawa a domnívám se, že zatím snad živoří díky nějakým dotacím než schopnosti majitele. Jejich hrůzy jsem také prodával. Pro sebe bych to nikdy nechtěl. Stejně do toho dávají činské nebo rakouské motory a pro Kubu své archaické dvou-takty. To jsem ale již utekl o tématu. Obrovská tradice brněnských závodů ale byla zapřičiněná hlavně tím, že jsme bývali motocyklová velmoc.

+3/0
25.6.2015 13:31

P23a93v94e29l 68Š37e34v22č88í48k 6280585519130

omlouvám se za chybky které se vloudily

0/0
25.6.2015 13:32

P81a45u84l 42J17a60r85o45s 2943338350

Zavody by meli byt vydelecny podnik.Kdyz to nekdo neumi,tak at to neporada.Aby na to sly verejne penize,kdyz to je jen pro moto fanousky,tak to je prece nespravedlive.

+4/0
25.6.2015 13:07

P70a39u27l 72J51a58r39o25s 2133578320

Nevim,proc by mel  stat z verejnych penez dotovat velkou cenu Brna.Kdyz to nedokaze poradatel financovat,at to neporadada.Zavody by mely byt vydelecne.Poradatel musi mit prijem za vstupenky,sehnat sponzory,reklamy ,penize od  T.V. za vysilani atd.Sport je dnes business,tak kdyz to nekdo neumi,tak at dela neco jineho.A to jsem velky fanda auto & moto zavodu.;-)

+5/0
25.6.2015 12:59

M21i88c80h63a14l 92H61o85r10k23ý 9345525504589

Proč to komentujete,když o tom nic nevíte?Pořadatel nemůže mít sponzory,protože všechna reklamní a televizní práva má pouze promotér!!

Takže MS ČR nemůže být dotována z veřejných,ale každé jiné MS v ČR ano?

Veřte,že ji hasičské závody v Horní Dolní jsou dotovány;-)

To,že vám ten "vlad" z veřejných peněz do státní kasy vrátí 3-4krát+oživí turistický ruch v regionu Vám už ani vysvětlovat nebudu;-)

+1/0
25.6.2015 14:02

P29a13u48l 47J15a76r97o71s 2933968970

To je to co se deje tady v CR.Kazdy jen zada o dotace.Bohuzel, ve svete to funguje jinak .Zil jsem dost dlouho na zapade a videl hodne zavodu auto& moto abych  mohl posoudit jak si poradatel vydelava,aby mohl zavody provozovat.Reklamy,sponzori restaurace suvenyry atd....Vy jste na to zvykli jeste z dob komunismu.Strana a vlada tak rekla a tak to bude...Kazdy jen natahuje ruku,aby mu stat pomohl.Od tech verejnych penezich na dotovani VC Brna  jsem slysel v TV.tak ze nevim..Stale zijete jak jste byli zvykli za komunismu.;-)

0/0
25.6.2015 14:31

M16i49r46o88s87l42a47v 54B58o33l94e60r52a56d92s83k18y 2339211466854

Pane Jarosi, jak dlouho jste v cizine zil?? Byl jste na tech zavodech jako divak nebo poradatel, zavodnik ci promoter?? Prosim o vysvetleni, ja mam tento sport rad, na zapade ziju 35 let ale odbornik porad nejsem!!

Vypada to tak, ze pisete pro psani a smysl vam unika. Navic, sem stranu a vladu uz neplette, to je stara valka.

A kdyz pisete "Vy jste na to zvikli, koho myslite ze se timto radite jinam???

A kam??????:-/[>-]EU

0/0
26.6.2015 22:32

P75a23u32l 55J90a77r96o79s 2333498940

Pane Bolehradsky.Ja nepisi,ze jsem odbornik.Jen jsem na zavodech,v nekolika kapitalistickych zemich,byl a videl jaky business to je.At to byly F-1 ktere jsem videl nekolikrat,Auto zavody ,ktere jsme s partou navstevovali nekolikrat do roka v US state Connecticut.Vstupne,reklamy na autodromu ,dealers,kteri tam predvadeli sve auta,stanky,ubytovani,restaurace,kempy atd.atd.Za to majitel autodromu vybiral $$$ a za 30 let co jsme tam jezdili to asi prodelecne nebylo.JInak by to musel zabalit a my jsme meli konec podivane.Nejsem odbornik ale logicky to z toho ze to majitele autodromu stale dodnes provadi a nema problem s financovanim zavodu vyplyva.Tady to poradatel asi neumi a nebo si penize rozebere vedeni zavodu.Coz bych se v teto zemi moc nedivil.:-/:-/

0/0
27.6.2015 4:55

M83i65r96o52s24l96a21v 79B85o97l90e35r33a52d94s89k22y 2929891476814

Pane Jarosi, dekuji za odpoved a verim ze to oba myslime dobre.

Ja vim jak to v Americe chodi a mate pravdu, tam je to tvrdy byznys a musi to vydelat a zjevne vydelava. Jinak propadnete.

Jinak je to ale uz v Evrope, zde jiz tradicne se takove podniky nemusi vyplacet a dotace s hledaji formou sponzoru, dotaci atp. Ja si neberu pravo to komentovat ve smyslu je to dobre-spatne. Stejne tak je jiste, ze se i zde na Zapade krade. Jde ale jiste o jiny financni unik jako treba u nas, v CR. V tom jsme jiste odborniky.

Ten problem bude skutne v nasi ceske povaze a taky v zabomysich valkach. To co provadi ten saman Hasek je uz skutecne ostuda a pan Abraham naskakuje na jeho tandem. Nakonec i promoter nechce zavody v Brne ztatit. Presunutim jinam, treba Hungaroring taky neni zadarmo!! A nakonec, je jasne ze pri takove akci se otoci vic jak 50 mil. Pro jedince dost penez, v tomto pripade jde o celkem jeste slusny poplatek promoterovi, nic vic, nic min. Je otazka na kolika procentech z tech ostatnich prijmu-televize, reklamy aj.se dohodnou, tedy poradatel-promoter. Zde se uz musi umet handlovat a na tom to stoji a pada. Ano, mate pravdu: penize tento podnik stoprocentne vydelava, kam ale mizi si muzeme jen myslet, zatim!

Zdravim vas, ;-)[>-]EU!!!

0/0
27.6.2015 9:04

P59a21u40l 35J24a42r96o64s 2503738340

R^R^R^

0/0
27.6.2015 9:10

M83i10r75o86s59l49a68v 20B21o41l60e87r84a87d98s13k94y 2869831866434

Jeste bych chtel dodat a vam dat za pravdu. V Americe a i zde, v Nemecku jdou do takovych podniku i za cenu hypotek na sve majetky, nic neobvykleho! Tam potom snaha je a byt musi aby podnik vydelal a treba dum nebo domy zustaly.

To by asi pana Abrahama ani nenapadlo, myslim. Tam je ta dotace prece jen bez rizika, ze pane Abrahame a spol!!!:-/

0/0
27.6.2015 9:16

J11a23n 33C53e66p27e10k 1644236250

Když pan Abrahám může topit synáčkovi drahý koníček, tak by pro ten koníček mohl zatopit i třeba poplatek ne?

+2/−3
25.6.2015 10:55

J44a33n 66C50e32p75e18k 1404726330

A propo stále nechápu proč by měl stát dotovat soukromou akci nějakých podnikatelů?

+3/−1
25.6.2015 11:00

J78i36ř50í 98K33o55n47r24á39d 8112763659

On ji nedotuje, pouze přispěje část poplatku. Pokud to neudělá, nebude VC. Nebude DPH ze služeb. Uvažujte, 100 tisíc návštěvníků, každý utratí pouhou pětistovku. To je celkem 50 mil. Kč, z toho je DPH 10 miliónů... Návštěvníků však bude dvojnásobek a utratí každý tisíce Kč. Jen vstupenka je pěkná darda a z té se taky platí DPH... Opravdu si myslíte, že VC Brna nezajistí obrat všech participujících služeb ve výši 250 miliónů Kč? Jsou to jednoduché počty, pouze DPH z prodaných vstupenek, navýšeného prodeje PHM, hotely, kempy, parkoviště, jídlo, pivo... Kdyby to vyšlo na celkovou nulu, tak pořád je to bezplatná reklama ČR a JM.:-)

+4/0
25.6.2015 11:12

B86o89h81d86a52n 42M92a31r68e55k 5975256257644

Akorát je problém, že stát má své učetnictví, kraj má své účetnictví a Brno také. A tyto konrétní výdaje nejsou přímo provázány se zisky VC. Každopádně nejvít na tom vydělá soukromý sektor v Brně a okolí, kterému je nějaký veřejný prospěch u zadele :-/

0/0
25.6.2015 11:33

M27i46l75o37š 86B56é21m 6624649742723

Tak a teď ještě spočítejte, kolik peněz by se vydělalo, kdyby stát ty peníze, co chce přispět, lidem nevzal. Tohle je totiž typický případ toho co je a co není vidět.

http://www.mises.cz/literatura/co-je-a-co-neni-videt-56.aspx

+3/0
25.6.2015 11:46

M34a30r21e79k 84H34r21u47b78y 6457752681458

Ten poplatek jde presne na co? A proc by se mel soukrome firme, notabene spanelske, platit z penez urcenych na zdravotnictvi, skolstvi apod.?

+3/−2
25.6.2015 12:14

R33a74d47e50k 64V32l37a34s83i68c 3378109474112

10M na DPH to nebude, ne? Proti tomu jde zase odpocet DPH tech obchodniku - tzn. tech 50M by musel byt zisk, aby to dalo tech 10M zisku na DPH pro stat.

0/0
25.6.2015 12:33

P23a30v54e34l 35Š17e24v27č22í80k 6510835319850

V citovaném auditu je výše poplatku začerněna, je tajná. Když je tajné, tak ať nenatahuji ruku po veřejných penězích.

0/0
25.6.2015 13:39

P77a46v28e51l 77Š40e14v22č19í69k 6960415469470

Stejně jako rola, myší díra, rozkopaný tankodrom D1. ;-D

A pokud na závodech někdo vydělává, tak ať se o zisk dělí a něco zasponzoruje. Já na závody koukám na placeném kanálu, takže také přispívám.

0/0
25.6.2015 13:36

M50i60r82o78s46l32a97v 26B33o20l49e61r30a15d62s65k97y 2809111516554

Pane Konrade,spravne a vystizne. Ale,je jednodussi rok co rok tvrdit ze je to stale prodelecne. Pravda bude jinde. Treba by nakonec pan Abraham mohl zastavit ten svuj hrad u banky, proc ne??

To by se okamzite snazil vydelat a vyplatit se !!!

Ale dotovat takovy podnik vidim jako nutne. Bohuzel chybi ta transparentnost!!!!!

0/0
27.6.2015 9:12

J46a49n 84S32k16u96l11a 4211833365932

ono těch pravd je kolem brněnského okruhu nekonečně mnoho. Herr. Abraham je další z křišťálově čistých a pak už je to jeden vejlupek vedle druhýho, něco je sdruženo ve firmě Automodrom Brno, něco je na radnici, zbytek už je dávno v Praze. Jen maličkost jako peníze ze vstupného je částka která kolísá v řádech dvou či tří nul na konci dle toho kde se ta která informace zrovna objeví. Přitom kdo tam někdy byl a neměl VIPku, tuší co která vstupenka stojí. Pokud pak zlehýnka vynásobí průměr ceny, přiznanou návštěvností, dostane se minimálně o řád výše než kolik se oficiálně uvedlo jako obrat ze vstupného... Téměř jistě není polovina přiznaného VIP vstup "zadarmo"... no a když si nemůže každý řádně ukousnout, tak dochází k hádkám... :-P

0/0
25.6.2015 10:47

A69n75d75r60e96j 72O46l97e87k60s22a 3185121257201

Tenhle loupežnickej hejtman, je jako Bém. Jenom je z jižní Moraví.

+3/−1
25.6.2015 10:16

M97a58r52e71k 26H40r93u90b13y 6207972561398

Bem rozdaval, tenhle naopak skudli. A vy neumite cestinu :-P

+2/−2
25.6.2015 12:15

P35a95v15e49l 82M55o90r54a38v12e67c 3352439132638

Jedenáctilhář Hašek že lže? Nic nového pod sluncem..:-/

Ale souhlas že z pohledu AMD je největší brzdou MotoGP Hašek. Ať už mám názor na tunelování AMD jakýkoliv.

+6/0
25.6.2015 7:55

M94a33r41e82k 16S95c97h52o67ř 7228201629758

Hotely vydělaly na VC za týden tolik peněz, že z toho žily další dva měsíce, respektive jim to pokrylo provoz, to stejné hospody, případně vydělaly i jiné služby, jako pronájmy atd. Ze všech obratů měl stát jisté DPH (del ministerstva až 200mio), a to ideálně z cizinců, jejichž konkrétní peníze utracené při VC jinak do země nedoputují.... Město a zejména kraj jsou schopny vyhazovat miliony za marketing v rámci ČR (stupidní reklamy v kinech) i v zahraničí, a to se sporným efektem. Přitom VC je vysílána do celého světa a pojem "Brno", "Jižní Morava" a "ČR" je v této souvislosti skloňován v řadě médií. Dále je tu významný efekt přímé reference, kdy účastník (člen stáje, divák) v daném místě byl a může doporučit jiným... V porovnání s prostou reklamou, kde výdaje na hlavu získaného turisty jsou enormní, VC přivedla návštěvníky sama. VC je (byla?) v každém případě velmi dobrá značka.

V Ostravě město a možná i stát investovali 500mio do opravy stadionu ve Vítkovicích zejména kvůli zlaté tretře, kterou navštíví 20 tisíc diváků během jediného odpoledne, tudíž tržby jsou tak na úrovni 20mio za lístky i služby, Bolt za dalších 10mio běží 20 sekund atd. To je v pořádku? Já říkám že ano, i Zlatá tretra je značka a propagace, stejně jako VC v Brně.

+16/−8
24.6.2015 23:12

M83a72r49e98k 25S17c72h91o54ř 7728341569348

Něčemu jste pane Zavřel nerozuměl? Jak jsem se tak díval na to, jak sejete plusy mínusy všude kolem, tak to snad ani nestačíte pro samé tendenční klikání pořádně číst, natož o tom zauvažovat...

0/−7
24.6.2015 23:20

P65a69v56e84l 45M81o37r40a95v78e77c 3252509432368

To že se něco děje jinde ještě neznamená, že je to správně.

Nebo dotace na řekpu pro Andreje taky schvalujete?

0/0
25.6.2015 7:56

J52i47ř37í 72K91o25n69r65á61d 8672193369

Jenže tyto dotace se státu bohatě vrátí na vybraném DPH...:-) Neprodá se pivo a jídlo, nepojedou kempy a hotely na dané výtěžnosti, nezinkasuje se DPH ze vstupného, parkovného a co já vím co ještě. O tom asi nemáte ani páru. Proč myslíte, že města a státy podporují všude ve světě tyhle akce? Není to lepší než vydat několikanásobně vyšší částku za propagaci země na Eurosportu? Nebo podobnou částku za nesmyslnou kampaň JM kraje.

0/−1
25.6.2015 11:04

P39a71v49e60l 17M36o80r40a38v95e81c 3752379352458

Sorry, takto nelze argumentovat.

To by za státem mohl přijít třeba pekař: "Hele já vám odvádím daně, pár set tisíc ročně, a už mě to nebaví. Dejte mi dotaci nebo to zavřu".

Jakou by dostal odpověď?

Ad propagace: Brno se dostane do povědomí lidí, ale natvrdo řečeno, kolik turistů či investorů to sem přitáhne (mimo samotnou akci)? Byl jste vy někdy v Monze nebo Silverstone jen proto že se tam jezdí závody?

Kampaň JMK nehodnotím, to je plýtvání. Což opět neznamená že jinde plýtvat můžeme také.

0/0
25.6.2015 12:15

Š86t92e70f83a74n 72F46r48i17č45a 7612638193946

Někdo si jen tak řekne o prachy za "listovací poplatek", a my mu je bez dalšího dáme? Když si časem řekne třikrát tolik, tak také? Každý apetit má svou mez. Grand Prix narazila na rozpočtové možnosti pořadatele. Stejně jako by narazila na vyšší vstupné. To je celé.

+1/0
25.6.2015 9:27

J13i93ř26í 35K55o96n67r56á28d 8702883689

Naučte se počítat. Všude ve světě platí listovací poplatky stát či region. Vyplatí se to. Zisk je větší než výdaj a navíc je to bezplatná reklama.:-)

0/0
25.6.2015 11:22

M65a49r81e38k 76H40r73u98b94y 6167702481918

Co si presne stat ci region za ten "listovaci poplatek" koupi? A cim je dana jeho cena?

0/0
25.6.2015 12:16

M52a83r27t97i38n 22P40e14c41i90n91a 4141443

Tak proč si to ti hoteliéři a spol nezasponzorují smi, když mají z toho takový zisk?

0/0
25.6.2015 13:21

M25i13r26o26s95l66a71v 54B98o21l61e37r12a51d97s89k88y 2379911536404

Muzu pane Schori jen souhlasit, myslim ze jste to shrnul za nas vsechny a vystizne. Snad se nenajde nejaky oponent, no, spis ano, ale to uz nas nemusi bolet. Dekuji!!!!

0/0
28.6.2015 19:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.