Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Je měsíc raka. Já ho mám, ale ty nemusíš. Jdi na prohlídku, říká Brňanka

Sedmadvacetiletá Lucie Bittalová bojuje s rakovinou děložního čípku. Začala se léčit, až když nemoc přešla do pokročilého stadia. Svým projektem Měsíc raka vyzývá všechny ženy, aby neotálely s návštěvou gynekologa. Ušetří si trápení, které ona teď prožívá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V58á28c66l66a17v 88D70a43v42i69d 5665639944775

Tady brněnský náměstek primátora zveřejnil dialog s Bittalovou, kde tvrdí, že to celé je "fake", to znamená falešné.

https://www.facebook.com/hollan.matej/posts/10204756102087187

+1/0
29.6.2015 2:06
Foto

K27v13ě80t21a 76P24o53k47o44v14á 1825490254637

Já už ničemu nerozumím, buď je to fiktivní osoba, nebo si sama ze sebe dělá legraci, kdo je tedy Bittalová? Reklama na rakovinu? https://www.facebook.com/lucie.bittalova.9

0/0
29.6.2015 10:09
Foto

K56v20ě90t10a 36P75o18k55o53v44á 1615960274817

http://objevit.cz/pres-trolling-se-dostala-do-vlady-t128997

0/0
29.6.2015 10:17
Foto

K95v42ě86t63a 71P77o16k10o68v58á 1285340674207

Žádné fake :-) http://video.aktualne.cz/dvtv/kampan-mi-pomaha-dela-mi-radost-rika-autorka-mesice-raka/r~ff9acd0c1fdf11e5989d0025900fea04/

0/0
1.7.2015 18:53
Foto

K83v61ě83t67a 73P17o86k31o77v65á 1375290684707

Držím palce, paní Bittalová, jak říkám já .. důležité je nepodělat se z toho, nemít strach...

Rakovinu nedokáže vyléčit žádný lék, žádná bylinka ani žádný lékař na světě. Jedině a bez pochyb ji dokáže vyléčit silný a bezchybný imunitní systém, když funguje, tak jak má. To si myslím já....

0/0
27.6.2015 20:35

O58l46g59a 79T95r71a51m11p27o29t76o46v57a 5558502420802

Milí přátelé, vždycky jsem žrala kopu zeleniny a ovovce denně, hormonální antikoncepci nebrala, byla šťastná jak hvězda jasná, rodila děti, milovala muže a užívala si života. I přesto se do mého mladického čípku zakousla předrakovina a nebýt preventivní prohlídky, tak se asi těžko budu dneska pyšnit velkým pupkem s druhým mládětem uvnitř.  Rakovinu děložního čípku způsobují pohlavně přenosné viry a ne karmické uzlíky, krátkodobé kojení, nebo málo pohanky ve stravě, pokud dobře vím. Takže jo, budovat si čupr imunitu pojídáním zrní a zelí je určitě dobrej nápad a sama to dělám. Ale zrovna před rakovinou děložního čípku vás to ochránit fakt nemusí. Takže hurá na prohlídku!   A fakt čumím, co tady někteří z všeználků všehomíra pořád melou za pošahané velepravdy.

+6/0
27.6.2015 13:23

E11l17i96š71k90a 60K92u33č20e94r73o63v30á 1356528197449

ty viry bohužel nejsou přenosné jen pohlavně (což se zatím moc nezkoumalo, ale vypadá to tak), testy na seropozitivitu HPV 16 (jeden z agresivních virů) dopadly pozitivním výsledkem u 1-5 % dětí do 13 let  http://jid.oxfordjournals.org/content/191/11/1817.full.pdf

0/0
27.6.2015 13:44

V50á32c97l48a38v 95D68a81v44i64d 5905369594405

1-5% odpovídá tomu, kolik jich má už v daném věku sexuální zkušenosti.

0/−1
29.6.2015 2:07

E80l45i83š36k21a 71K97u67č85e65r55o85v75á 1766478967929

jo, všichni běhejte ke gynekologovi co nejčastěji.

vzhledem k tomu, že hpv virus způsobující infekci odolává běžné desinfekci, je nozokomiální nákaza pravděpodobným prostředkem masivního šíření. :-/ http://news.psu.edu/story/303743/2014/02/12/research/popular-disinfectants-do-not-kill-hpv

https://www.inspire.com/groups/national-cervical-cancer-coalition/discussion/hpv-trasmitted-by-vaginal-ultrasound-probes/

0/−1
27.6.2015 13:04

S33t37a22n15i27s43l42a72v 21P38a88v56l94u 5128955598646

Podle vaší logiky bych nesměl do nemocnice ani vkročit.

+1/0
27.6.2015 13:06

P92e27t45r97a 41H47e46l82i46k42a91r51o29v90a 9448474707664

Tak nemocnice jsou zrovna z hlediska různých nákaz, často i superodolnými bakteriemi, hodně rizikové místo.

+2/0
27.6.2015 13:09

S98t47a35n62i12s51l63a10v 42P18a20v89l62u 5598365218826

Na to samozřejmě narážím.A poradíte mi,kam se mám jít tedy léčit?

0/0
27.6.2015 13:11

P29e60t94r91a 89H74e31l80i11k49a30r90o46v54a 9198344457964

Tak léčit se můžete jít, kam chcete. Ale musíte počítat i s riziky, která jsou známá.

0/0
27.6.2015 13:14

E22l39i40š25k93a 44K40u14č37e72r56o78v42á 1256188177259

poradím zvážit rizika a do nemocnice jít za situace, kde hrozí bezprostřední ohrožení života. dát přednost ambulantnímu výkonu. jednorázovým nástrojům před desinfikovanými. a cepovat doktora, aby si myl ruce, nicméně zrovna infekci HPV způsobujícímu zmíněnou rakovinu se lze vyhnout dost těžko. nakazí se většina populace, většina se uzdraví, probléom jsou reinfekce. celosvětově je v rozvinutých zemích problém sHPV na vzestupu a zlepšení zdravotní péče k tomu mohlo paradoxně přispět.

0/−1
27.6.2015 13:15

M85a75r73t19i71n 13P80r11á12š42e18k 8945631100653

Rakadán ?

0/0
27.6.2015 12:19

L27u61k23á80š 52K13o66b59l60o84v47s58k34ý 5312163152817

Skutečná prevence je vědomý přístup k nemocem. Kdy člověk drobnější zdravotní problémy neřeší chemií, antibiotiky, nebo obecně čímkoli co přichází z medicíny (třeba i brýle apod.), ale vypořádá se s nimi sám, změnou života, filosofie a celkového směřování. S tímto přístupem by pak zásadní zdravotní problémy přijít neměly. A i kdyby, tak na ně dokáže uplatnit a vyléčit je již naučeným vědomým přístupem, tj. bez podpory medicíny. 

Lékařské kontroly jsou možná jakýsi pojistný faktor. Ale je tam riziko zbytečně pozitivních testů daných velkým strachem lidí z některých nemocí a navíc medicína nenabízí nic lepšího než chemoterapii/ozařování/operaci, což je stejně nepříjemné jako nemoc samotná, tj. vyhánění čerta ďáblem. Zatímco nemoc (čerta/démona) je potřeba spíše prosvítit světlem vědomí.

+2/−7
27.6.2015 12:09

T38o39m33á57š 70N86o49v35á58k 5247902111324

Psychika je sice hodne dulezita, pozitivni mysleni je v lecbe podpurne, ale muzete mi vysvetlit, proc tedy mame medicinu? Tyhle ezotericke plky fakt "zboznuji".

+9/0
27.6.2015 12:15

L19u72k71á89š 61K80o11b36l64o21v29s25k23ý 5332333542567

Kdyby všichni žili vědomě, tak by zdravotnictví/medicína prakticky nebylo potřeba. Stejně jako jiné instituce jako policie, soudy apod.. Jenomže tomu tak není. Lidé v temnotě nevědomí scházejí z cesty a přichází nějaký tělesný projev/bolest, která by měla člověka přivést zpět na cestu. Nicméně lidé namísto toho běží k doktorům, kteří jsou však většinou také v temnotě nevědomí a namísto správného nasměrování člověka se roztočí kolotoč léků a terapií. Takže se ta cesta může hodně zdržet.

Oficiální státní zdravotnictví je jako úřad práce. Tj. státem vytvořená záchranná síť, když už není jiná možnost. Hledat dobré zdraví ve zdravotnictví je stejné, jako hledat dobrou práci na úřadu práce.

Vyléčení není o pozitivním myšlení. Je to o síle ducha, vědomí. Mysl je upřena na cestu nahoru/k nebi. Jinak klidně člověk může odmítat celý svět jako prokleté místo.

0/−7
27.6.2015 13:04

S78t94a36n36i65s34l76a17v 55P73a72v55l93u 5888745588386

Na něco níže ptám.

0/0
27.6.2015 13:08

S74t74a85n43i69s35l14a54v 73P27a14v42l57u 5638265798116

Z jaké cesty schází malé děti?

0/0
27.6.2015 13:10

L44u95k73á94š 53K48o93b82l15o16v37s80k70ý 5312533662837

Děti nelze oddělit od rodičů (a také školy/společnosti), když tito sešli z cesty, tak děti mají minimální šanci tím prohlédnout. Ale zase člověk narozením vstupuje do podmínek na jejichž vytváření se pravděpodobně podílel, takže částečně sklízí to co zasel.

0/−1
27.6.2015 15:31

T57o58m68á23š 19N69o32v80á90k 5167722741974

Diky za odpoved, lec nemohu souhlasit,. A jakakoliv diskuse bude zrejme zbytecna, protoze jste zaslepen svymi bludy a pri pouziti relevantnich dukazu, jsou osoby jako jste vy, je shazovat ze stolu. Na to jaksi nemam naladu a cas. Ozvete se, az budete tezce nemocny a jestli to prezijete za pomoci sveho vedomi, popiste podrobnou zpravu. Hezky vikend.

+6/0
27.6.2015 15:13
Foto

K20v56ě74t91a 54P78o83k42o31v35á 1915600644297

pane Koblovský, s rakovinou se potýkám již  6 let, představte si že mám za ta léta již třetí celoživotní chemoterapii, je mě zatím OK, nebýt medicíny byla bych již pod drnem, mezi tím bohužel umřeli lidé které odmítaly to co vy a mysleli si, že  je vyléčí třeba alternativní medicína . Lidé, kteří jsou onkologicky nemocní, se velmi často setkávají s určitými nepříjemnými reakcemi okolí. Téměř každý má totiž pocit, že právě jejich rakovině rozumí a umí skvěle poradit, jak na ni. Bohužel se velmi často tito lidé mýlí a rozšiřují bludy a mýty. Ne každý nemocný je vůči těmto radám imunní, a tak se může stát, že kvůli nim oddaluje odbornou léčbu a pak balancuje mezi životem a smrtí. Tak až Vy onemocníte, dělejte co uznáte za vhodné, ale neraďte .. každý ať dělá co si myslí že je pro něj dobré, neodvážila bych se osobně nikomu radit, sama si zvolím způsob léčby.

0/0
27.6.2015 20:22

L75u73k13á95š 59K74o72b15l67o21v87s35k35ý 5502243612427

Každý člověk je jiný, někdo jde k doktorovi s každým nachlazením, někdo radši umře než by šel do nemocnice k doktorům. Člověk si musí najít postoj, který mu vyhovuje. Zdravotnictví je až na výjimky dobrovolné, stejně tak je dobrovolná duchovní cesta. Je to na každém člověku. Jsou lidé co zemřeli na alternativním přístupu i lidé co zemřeli na striktně medicínské/vědecké léčbě. Stejně tak jsou lidé co se jedním, nebo druhým přístupem vyléčili. Nicméně oficiální kampaně, vždy propagují vědecký postup (tj. běžte se preventivně vyšetřit k doktorům), takže by někde měl zaznít i hlas z opačné strany.

+1/0
29.6.2015 9:26

G30a18b16r94i80e15l77a 76M73e81r51s35i32o75v61á 4545492563179

taky je miluji. Za všechno může psychika, i za špatně postavenou páteř. Je třeba určit míru. Jsou nemoci způsobené zejména geny, dále pak nemoci běžného rázu, dále pak i ty z psychiky. Ale vše nejde házet do jednoho pytle.

0/0
28.6.2015 17:06

S87t20a23n98i35s15l88a63v 13P29a52v42l28u 5698925708516

Měl jste rakovinu?Vyléčil jste se z ní sám?

+1/0
27.6.2015 12:58

L57u33k93á67š 34K28o85b91l30o78v44s45k35ý 5802843932167

Aproximuji z menších problémů. Z hlediska vědomého přístupu není potřeba nemoci nějak klasifikovat a označovat názvy. Prostě nějaký nepříjemný/bolestivý tělesný projev. To slovo je stejně ve zdravotnictví

zprofanované a používá se na všechno možné. Je to takový univerzální strašák na lidi. Při jeho vyslovení se lidem podlomí kolena a okamžitě svolí k jakékoli terapii.

0/0
27.6.2015 13:35

S72t32a17n18i79s88l91a51v 74P57a30v48l32u 5658395148196

Já se ptal,jestli se u vás projevila nějak rakovina čehokoli.Jestli to tak nenazýváte je mi jedno.Můj nevlastní děda byl také jako vy alternativní a světe div se,zemřel na rakovinu jater.A na co všechno možné používají lékaři slovo rakovina?

+3/0
27.6.2015 13:48

L95u26k61á49š 63K90o36b16l14o36v53s27k76ý 5482673482227

Alternativní přístup často znamená, že lidé věří, že je vyléčí nějaké zeleninové/ovocné šťávy, bylinky apod. To je stejné jako když někdo věří, že ho vyléčí chemoterapie. Obojí je maximálně podpůrný faktor. Hlavní bitvu musí člověk vybojovat sám. Protrpět si bolest, změnit sám sebe. Posunout se vpřed.

0/−1
27.6.2015 15:02

I96r69e63n43a 76G44a12o 25L59o70j64k53á97s22k14o40v25á 1835684417666

hele, to mi připomíná ty rodiče, jak zašli za léčitelem s dítětem, které mělo diabetes. Kdo sleduje zprávy, ví, jak to dopadlo....

Nene, hlavně nevěřte klasické medicíně!!!!

0/0
27.6.2015 13:35

L18u41k79á11š 75K62o47b33l96o18v62s10k20ý 5672683502757

Všehno se dá zkazit. Ve zdravotnictví jsou taky průšvihy, občas se těhotné ženě podá prostředek na mytí podlah místo glukózy, nebo po "banální" operaci mandlí někdo skončí ve vegetativním stavu apod..

0/0
27.6.2015 13:55

S28t81a59n33i14s29l71a62v 16P23a48v86l61u 5638975178546

To přece nikdo netvrdí.Jen je nutné všechno brát s rezervou.

0/0
27.6.2015 14:53
Foto

K87v38ě82t41a 11P80o63k90o62v61á 1125530864547

Taky jste určitě četla jak léčitel jednomu mladému klukovi vnucoval že ho vyléčí , odmítal chemoterapie a umřel- na základě toho, konečně minstr zdravotnictví udělal nový zákon- každý léčitel musí mít medicínské vzdělání, vy si věřte čemu chcete ale nevnucujte svůj názor lidem kteří věří v klasickou medicínu , až budete  mít rakovinu Vy, můžete se léčit jak chcete, uvědomte si, že tímto škodíte ostatním nemocným kteří věří v klasickou medicínu? Já o tom něco vím !!!

0/0
27.6.2015 20:29

L45u88k49á65š 86K80o43b14l21o18v48s68k48ý 5972463452547

Kolik mladých lidí zemřelo na oficiální/vědecké léčbě (např. mladá holka 23 let, mladá matka dvou dětí 30 let, atd.). A ti co přežili jsou po různých operacích (masektomie, kloubní náhrady, amputace). Bohužel metody klasické medicíny, zvláště v případě této nemoci, jsou natolik invazivní, že by opravdu každý člověk měl aktivně hledat alternativu a to nejlépe s předstihem. Volit pod tlakem z nabídky léčebných postupů v okamžiku, kdy už nemoc přijde je velmi těžké.

+1/0
29.6.2015 9:55

L63a91d65i78s39l66a44v 27H10a94d41r51a66v69a 7193287689132

myslím že máte nádor na mozku

0/0
1.7.2015 19:14

P96a21v97e20l 35S21ý83k26o74r91a 7417422647541

Rak je blbá věc. Jde to ale i jinak. Nestátní medicína. Mnohem, nebo velmi účinná. Viz Civilizační nemoci.

0/−1
27.6.2015 11:58

S26t17a47n60i31s74l15a31v 14P47a86v85l11u 5628545488386

Vyzkoušel jste to na vlastní kůži?

+1/0
27.6.2015 12:59

T50o79m94á48š 33F55o53ř65t 7539942239912

Bohužel to čím slečna prochází může být jenom začátek. To v co může tato nemoc přerůst dělá z ozařování a nevolnosti při chemoterapii jen malou lapálii. Byť je slečna 100 % mimo moje názory na politiku a společnost tak jí přeju uzdravení a dobrou ruku při výběru lékařů.

+1/0
27.6.2015 11:39

J51a84n 66L39u85k34á58š 7327573953922

Tak, tak, slecna konecne propaguje neco uzitecneho.

0/0
27.6.2015 13:26

A97l75ž16b59ě33t49a 19P31a71v35l63o90v61á 8691160925605

Přeji slečně brzké uzdravení. Nejsem cílová skupina, já na preventivní prohlídky chodila a díky tomu u mě předrakovinové změny lékaři objevili včas. Takže ano, slečna má pravdu - preventivní prohlídky jsou základ. Někdo na mě nechápavě zírá, že dobrovolně chodím i k zubaři každého půl roku. Ale zdraví máme jedno, takže i prohlídky u gynekologa, byť ne 2x příjemné, mám každých 6 měsíců (teď už i na žádost doktora, který mě stále sleduje).

+7/0
27.6.2015 11:04

I93r94č76a 79B91u39r62š62o29v55á 3245370943266

Tohle je prostě fantastický příklad toho, jak ze špatné osobní věci udělat něco pozitivního pro všechny. Nebudu lhát, jsem přesně cílová skupina: přestože jinak žiju dost zdravě a uvědoměle, na prohlídky jsem dosud kašlala a tahle kampaň mě vyburcovala vyrazit. Mladé dámě tímto děkuji a moc jí držím palce. Aktivismus v ČR potřebujeme, nejen pasivní stěžování si na poměry, ale něco dělat! R^

+7/0
27.6.2015 9:16

L79u53c86i96e 72L26i95c29h25n44o73v50s65k87á 6929159697798

Tak podle me pořád někdo děla kampaň proti rakovině. .namísto aby se zaměřil na prevenci. ..ne ve smyslu prohlídek, ale úpravy životního stylu tak, aby se riziko vzniku rakoviny minimalizovalo.

+3/0
27.6.2015 11:54

G40a96b37r62i28e22l15a 46M53e95r14s93i93o92v75á 4195822473749

pokud budete jíst zdravě a nepůjdete řadu let k lékaři na prevenci, je vám ta kopa zeleniny k ničemu. Neodhalí se "předrakovina" a postupujeme dál a dál. Není to kampaň proti rakovině, je to kampaň nabádající k prevenci před ní.

+4/0
27.6.2015 11:58

L72u43c76i64e 73L78i42c16h50n72o74v69s24k84á 6449969977878

Ja nemam nic proti preventivním vyšetřením, ale pokud zije člověk zdrave, pak je méně pravdepodobne, ze bude mit i tu předrakovinu, pokud nemá gebetickou zátěž. A zit zdravě není zdaleka jen o kope zeleniny :-)

0/−3
27.6.2015 12:36

S27t34a73n90i36s72l98a25v 31P49a79v74l56u 5158555398966

Trochu si odporujete,ani sebezdravější životní styl vás nemusí uchránit.

+4/0
27.6.2015 13:02

L45u62c42i63e 83L85i16c64h72n77o36v88s18k59á 6949779317658

V cem si odporuji? S tou genetickou zátěží? Tak takovi lide samozrejme musí mit jiný režim zejména ptev prohlídek.

0/−2
27.6.2015 13:17

S22t11a80n17i14s64l57a56v 91P35a74v26l69u 5238845878976

Kdo vám řekne,že jste geneticky zatížená?Naše rodina s rakovinou tl.střeva problém nemá a já ji mám.

+2/0
27.6.2015 13:32

G43a64b33r42i48e66l35a 62M93e71r35s22i89o83v96á 4345492423379

Milá Lucie, a jak víte, že nemáte genetickou zátěž, byla jste na testech? Nejspíš ne, když nechodíte na prevenci. A taky můžete být v rodině první.

0/0
28.6.2015 17:09

T25o38m58á76š 15N37o92v80á89k 5567182231144

Ono vseho moc skodi, i te zeleniny. Clovek ji zdrave, pokud je to vsechno v urcite rovnovaze.

+2/0
27.6.2015 12:17

P30e61t61r22a 96H32e73l44i54k54a20r91o31v43a 9128504777904

Ano, souhlasím. Preventivní prohlídky totiž nejsou prevence - ty jenom mohou odhalit vzniklé onemocnění, čímž samozřejmě můžou přispět k snadnějšímu vyléčení, ale skutečná prevence má zabránit tomu, aby nemoc vůbec propukla. To je třeba hodně vidět u rakoviny prsu - pořád se mluví o preventivních prohlídkách, ale ty jen dokážou odhalit vzniklý nádor - nikde se neřeší, co udělat, aby se nádor prostě nevytvořil. Nikde člověk moc neslyší, že právě rakovina prsu může být nastartována hormonálními terapiemi, že naopak prevencí je dlouhodobé kojení - pokud už to někdo řekne, tak je div ne za nějakého alternativního blázna, protože ženy si na hormonální preparáty zvykly, jsou součástí jejich životního stylu, já to i chápu, ovšem pak můžeme akorát tak běhat na mamografy, které nám najdou nádor. To je začarovaný kruh.

+3/0
27.6.2015 12:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.