Diskuze

Pětina kolejí není bezpečně upevněných, upozornili obžalovaní železničáři

Okresní soud ve Vyškově začal řešit případ vykolejených vagonů u Topolan v roce 2011. Pětice obžalovaných mužů tvrdí, že krátce před nehodou trať řádně zkontrolovala. Za havárii podle nich mohou nespolehlivé svěrky, závada na jednom z vagonů a vysoká teplota vzduchu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V roce 1986 byly nějaké "tehdejší České dráhy?" Proč nenapsali Československé státní dráhy?

5 1
možnosti

Abyste mohl prokázat svou bystrost.

4 3
možnosti

Bohužel j to tak, že páni v Praze kteří rozhodují o penězích za nic nezodpovídají. Zodpovídají ti dole. Když tratmistr podepíše, že kolej je nesjízdná, tak se rovná vyhazovu. A v tom je hlavní problém!!

6 1
možnosti

Na jejich místě bych upevňoval spíše kolejnice a pražce, než koleje.

6 0
možnosti

Ono je celkem praktické, pokud ty kolejnice a pražce dohromady tvoří koleje. Jinak se po nich totiž nedá moc jezdit, jak jsme viděli.

5 0
možnosti

Bývali u dráhy zaměstnanci, kteří kontrolovali a dotahovali matky, upevňující kolejnice.

Pravda, bylo to za císaře pána a za první republiky, ale nemusíme všechno staré zavrhovat.

1 2
možnosti

Za Rakouska byvala kolejnice upevnena 6 srouby na kazdem prazci ! Dnes pouzivame americky system s jednim sroubem a pruzinou. Tohle nas zatim nezradilo !

1 0
možnosti

To to je pitomosti.

Jaký průvodní list ? K vagonu existuje maximálně tzv. nákladní list obsahující údaje o zásilce (přepravovaném substrátu), který je s ostatní vlakovou dokumentací na lokomotivě u strojvedoucího a odevzdává se v konečné stanici vlaku nebo tam, kde se s vozy "manipuluje" .... Na nákladním listu je napsáno číslo vozu a to je tak asi vše ...

Na vagoně může být akorát "nálepka" se směrováním vozu, pokud jde o ucelený vlak, tak ani ta. Veškeré technické údaje, včetně termínů pravidelných prohlídek jsou napsány přímo na tom voze.

I kdyby se nakrásně nákladní list "ztratil", tak existuje v několika papírových výtiscích, pokud se bude dělat elektronicky, tak je "někde" v počítači ....

Čili jinak řečeno, ztrátou nějakých papírů si nikdo nepomůže ...

13 0
možnosti

Tak to tak vidím, že mají systémovou chybu a odpovědnost shodí na řadové zaměstnance, to musí být radost pracovat pro ČDEU

11 3
možnosti

Pokud odpovědnost padne na toho pána, podle kterého je zbytečné uvolněné svěrky dotahovat, protože by se třeba někdy mohla některá z nich znovu uvolnit, tak ho litovat ani nebudu.

3 1
možnosti