- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V roce 1986 byly nějaké "tehdejší České dráhy?" Proč nenapsali Československé státní dráhy?
Abyste mohl prokázat svou bystrost.
Bohužel j to tak, že páni v Praze kteří rozhodují o penězích za nic nezodpovídají. Zodpovídají ti dole. Když tratmistr podepíše, že kolej je nesjízdná, tak se rovná vyhazovu. A v tom je hlavní problém
Na jejich místě bych upevňoval spíše kolejnice a pražce, než koleje.
Ono je celkem praktické, pokud ty kolejnice a pražce dohromady tvoří koleje. Jinak se po nich totiž nedá moc jezdit, jak jsme viděli.
Bývali u dráhy zaměstnanci, kteří kontrolovali a dotahovali matky, upevňující kolejnice.
Pravda, bylo to za císaře pána a za první republiky, ale nemusíme všechno staré zavrhovat.
Za Rakouska byvala kolejnice upevnena 6 srouby na kazdem prazci ! Dnes pouzivame americky system s jednim sroubem a pruzinou. Tohle nas zatim nezradilo !
To to je pitomosti.
Jaký průvodní list ? K vagonu existuje maximálně tzv. nákladní list obsahující údaje o zásilce (přepravovaném substrátu), který je s ostatní vlakovou dokumentací na lokomotivě u strojvedoucího a odevzdává se v konečné stanici vlaku nebo tam, kde se s vozy "manipuluje" .... Na nákladním listu je napsáno číslo vozu a to je tak asi vše ...
Na vagoně může být akorát "nálepka" se směrováním vozu, pokud jde o ucelený vlak, tak ani ta. Veškeré technické údaje, včetně termínů pravidelných prohlídek jsou napsány přímo na tom voze.
I kdyby se nakrásně nákladní list "ztratil", tak existuje v několika papírových výtiscích, pokud se bude dělat elektronicky, tak je "někde" v počítači ....
Čili jinak řečeno, ztrátou nějakých papírů si nikdo nepomůže ...
Tak to tak vidím, že mají systémovou chybu a odpovědnost shodí na řadové zaměstnance, to musí být radost pracovat pro ČD
Pokud odpovědnost padne na toho pána, podle kterého je zbytečné uvolněné svěrky dotahovat, protože by se třeba někdy mohla některá z nich znovu uvolnit, tak ho litovat ani nebudu.