- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechci tvrdit, že v Brně jde vždy všechno super a bez problémů, ale za prvé buďme rádi, že se tady o město někdo stará a opravuje, co je třeba. Ve srovnání s jinými městy, kde je sice klid, ale taky hnusně a zatuchlo, je to dobrá zpráva. A za druhé, pravidelně se mi stává, že si známi stěžují na výluky stylem: No to je vrchol, po deváté mi nic nejede atdatd. Pak mrknu na jízdní řád a zjistím, že jim mhd jede až do 23.hod jako všem, ale místo 12ti minut pojedou 17min a musí jednou! přesedat. No to je vrchol..... :-/
A ještě malá poznámka, brněnská doprava je jedna z nejlepších v celé ČR. Co se týče běžného provozu i mimořádných událostí a rychlosti nasazení náhradní dopravy.
Na vedení dopravního podniku města Brna mají dokonce nový nápad, ještě o trochu zdražit roční jízdenku a zadarmo k ní na každý měsíc vydávat krabičku Diazepamu či Lexaurinu dle volby klienta.
Alespoň polointeligentní cestující vidí na čelním table, kde linka končí a začne se o věc zajímat. Pak vystoupí ze šaliny 3 na České a zhruba po 20 metrech nastoupí do trolejbusu x30. Anebo, pokud jedou až za opravovaný úsek, rovnou počkají na tram 11 (či do ní nastoupí už ve své výchozí zastávce, neboť 3 a 11 mají 90% trasy společné, a jedou bez přestupu).
Ti, co jim "není shůry dáno" (vč. autorky článku) dorazí až k Táboru, kde indiáni vytrhali koleje, začnou panikařit a stěžovat si, že musí na ten trolejbus z České až do vedlejší ulice.
Bohužel je trendem posledních let (zejména co mnozí nahradili "to kulaté na krku" mobilním internetem) je, že s jakýmkoli nenalajnovaným stavem si čím dál víc lidí neporadí.
S mobilama máte pravdu, ale vemte to z jiného pohledu. Někdo jezdí třicet let šalinou číslo 5 z Černých Polí na Českou, jezdí každý den. Myslíte, že se po těch třiceti letech dívá na to kam ta šalina jede? Mrkne na číslo 5 a víc nepotřebuje.
Ať si změny nechachí udělat od firmy ROPID, která to dělá v Praze, to budou teprve překvapeni!
Co se tyka rozkopanych silnic, tak v CR jde vse neuveritelne pomalu.
Chapu, ze pokud se tam stouraji archeologove, urychlit to nejde, ale narazim na beznou praxi vyfrezovana vozovka = omezeny provoz, takto to zustane nekolik tydnu, pote se polozi nova vozovka a jeste nekolik tydnu tam zustane 50, kterou nikdo nedodrzuje, nez tam nekdo natre pruhy.
Proc to nejde jako v zahranici, kde jsem videl, ze jela freza, za tim to par zamestnancu rucne zametalo a cosi na to patlalo a za nimi jel stroj, co pokladal novou vozovku?
V extremnim pripade se toto delo pres noc a rano ve spicce se jezdilo po novem, sice bez natrenych pruhu, ale fungovalo to normalne. V noci se takto opravil dalsi usek.
Tohle jsem zařil v Litvě. Jedeme jedním směre a v jednom pruhu frézují asi 30 mvozovky. Za cca 6 hodin jedem zpět a oni už mají skoro na polovině nový povrch. To by mě zajímalo, co u nás děláme špatně?
Ještě že bydlím ve městě, které má metro.
A když nepomůžou letáčky, nasadíme trička!!!
Jo, v autobuse 46 jsem po vystoupení na Štefánikově čtvrti při zavírání dveří zaslechl, že jede jinudy. Hlavně, že se tvářil jako normální linka. To je fakt dobrý okamžik, kdy ohlásit změnu... Všechny jízdní řády se tvářily normálně, jestli někde jinde je cedule, to nevím, ale čekal bych, že na 2 měsíce nebo kolik ta výluka bude trvat, se už vyplatí nalepit poznámku přímo k JŘ spoje, kterého se to týká.
Obecně, co MHD v Brně provádí poslední 3 roky, to nejde napsat, pokud jsou mi íčka drahá ;)
Já celkem pochopím, že starší lidi na ten internet nevlezou (ale oni zase mají dobrý zvyk si vzít a přečíst Šalinu), nicméně jako mladý a neblbý, který je schopný napsat do diskuse na idnes, byste neměl mít problém napsat třeba poslední červnový víkend do prohlížeče http://www.dpmb.cz a přečíst si, co se bude měnit.
Jezdim do prace na kole.
Zmeny v MHD jsem zaregistroval, ale cesta do prace se mi nijak neprotahla.
Specielně v Brně je to na kole o ústa. Kvůli výlukám jezdí auta skoro všude a cyklostezek je slovy pár.