Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nechceme průmyslovou zónu, řekli radní Šlapanic. Developer přesto hodlá stavět

Měla to být největší investice developerské společnosti CTP v České republice. Původně dvě stě padesát hektarů velká průmyslová zóna u Šlapanic se po dlouholetých jednáních smrskla na osmdesát hektarů. Investor do ní chce i tak vložit kolem deseti miliard korun. Radní města se ale po deseti letech příprav postavili proti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P44e15t80r 65B29á62č36a 8825286705355

To je vzdycky kriku at uz se ma postavit cokoliv ;-D

Akorat by tam ten bodnul najezd na dalnici, ripska to prestava tezce stihat :-)

+1/0
21.7.2015 15:40

M76i11r87o83s42l48a18v 11V35y20k33o27u77p47i95l 3370566353705

Jinými slovy bude celé území Černovic, Slatiny a Šlapanic přeměněno na plechové krabice, kam se budou po nedostatečně dimenzovaných komunikacích - charakteru slušnějších lesních cest, podél kterých navíc stoji zaparkované kamiony (ul. Řípská = neoficiální hlavní parking kamionů v Brně známé pod názvem Slatina Zelené město;-D), denně přesunovat tisíce kamionů a aut a svými exhalacemi zamořovat již tak jedovaté ovzduší. To je opravdu fantastická představa.  Nakonec by se v duchu ušlechtilé zaměstnanosti mohlo celé Brno zbořit a na jeho místě expandující firma CT Park postaví jeden nekonečný skladový a montáží areál. Díky tuposti a úplatnosti úředníků a politiků, kteří si za vyspekulované nákupy pozemků vydělají slušnou sumičku a pořídí si pěkné bydleníčko v Jiráskově čtvrti, zatímco  místní rodáky nechá zaživa udusit exhalacemi. Jo,  tak tomu říkám služba lidu.

+3/−1
21.7.2015 11:36

R35o97m87a72n 73P47a27v61l59i30c47a 9976830281181

Exhalace z kamionu? Pokud budete mit nekdy cas, obejdete si kabiny kamionu, zvlast dvere a boky. Byvaji tam udaje o HP a take o emisni tride. Nejcasteji se setkate s EURO 5 a vyse. Starsi vozidla budou nejspise mistni. Kde jaka stara kara TDi, ktera ma vybrakovany filt rem pevnych castic je daleko horsi nez kamion.

+1/−1
21.7.2015 14:30

M76i94c82h81a62l 53B30r23ň52á34k 6804624877818

Tisíce pracovních míst, desítky milionů na infrastrukturu, a pak přijde zelený aktivista, jehož zájmy začínají a končí jeho dvorečkem a začne vše blokovat. Klasika. Pak budou ti stejní ovaři nadávat, že je v kraji x nezaměstnaných, nikdo jim nechce dát peníze na stavbu důležitého obchvatu a tak dále. Opravdu zajímavá politcká jelita nám tu působí na té naší jižní Moravě... Mimochodem by se mohli panáčci ptát, proč se na té nejúrodnější půdě, když už jim o ni tak moc jde, mnohde pěstuje to žluté svinstvo, případně je zastavena solárními panely, na jejichž podporu jsme vyplatili a vylácet budeme stovky miliard korun.

+7/−5
21.7.2015 10:14

J66i98n36d91ř98i98c78h 23Š24k19o94p31e55k 4505151710355

a to víš že jo.

Kdo brání developerům stavět v severních Čechách, nebo v opuštěných areálech ?Když jim jde o dobro, tak by to neměl být problém

+3/−1
21.7.2015 10:35

M43i59c38h63a59l 60B52r88ň72á53k 6664584317228

Proc by se melo neustale stavet v severnich Cechach? Jen v samotnem Brne mate pres 20 tisic nezamestnanych. Opustene arealy jspu sice hezka myslenka, nicmene proti stoji jednak uzemni plany a dost casto taky infrastruktura. Dost dobre si nedokazu predstavit takovy sklad Amazonu a s nim spojeny dopravni ruch treba v takovem arealu Zbrojovky...

0/−2
21.7.2015 11:48

M45i98r71o47s80l98a57v 35V18y42k97o81u67p72i66l 3320736713475

A já si ho nedokážu představit zase na Černovických terasách. Protože již nyní nejsem schopen ráno ano dojet do práce, jak je Slatina zasekaná stovkami kamionů, protože za 10 let nebyl nikdo schopen udělat pro průmyslovou zónu přímé napojeni na D1. Nevím kde bydlíte Vy (pane Brňáku - pokud to není umělecký pseudonym pro mluvčího CTP), ale bylo by zajímavé to úvest při diskuzi, které se týká určitého území. Nejraději mám lidi z vesnice, ve které nepovolí postavit ani nový krmelec, aby je nerušila zvěř, kteří přitom vehementně radí, kde všude stavět průmyslové zóny.

+2/0
21.7.2015 12:06

R62o55m29a38n 52P12a49v74l49i20c36a 9346550651871

Stovkami? Desitky mozna.

0/0
21.7.2015 14:26

M82i84r56o78s66l89a36v 85V33y29k30o60u78p83i26l 3150306913865

Pane, 10 kamionu stoji za sebou v křižovatce na  j e d n u  "červenou". Běžte si prosím stoupnout na křižovatku Řípská  x Tuřanka a foťte si to. Jezdím kolem toho každé ráno do práce, takže o tom musím něco vědět. Obecně lidé, kteří projektují dopravní stavby v Brně, jsou 100 let za opicemi, protože nerespektují to, že dnes je doprava někde jinde.

+1/0
22.7.2015 9:02

J83i58n89d78ř43i94c77h 58Š81k84o97p16e72k 4355121840835

protože je tam spousta ploch poničených těžbou, takže pokud se zastaví nějakými halami, škoda bude víceméně nulová (na přírodě)

+1/0
21.7.2015 12:27

M46i27c92h79a71l 29K43r14č32á81l 6878958656922

Vy jste ze Šlapanic že to všechno tak dobře víte?

+1/0
21.7.2015 11:15

T30o14m63á77š 13D33a94n76ě44k 3712212761132

Stojím za MŽP. Nechápu ten postup kde se nejúrodnější půda zastaví. Ať si staví tam kde nic neroste, Jíst potřebujeme všichni a z betonu se nenajíme

+10/0
21.7.2015 9:19

M47i31c23h86a52l 81B41r31ň83á74k 6924134857698

Opravdu netrpím dojmem, že by se naše země potýkala s nedostatkem potravin. Stačí se projít po ulici a dívat se kolem.

0/−7
21.7.2015 10:10

J45i38n72d95ř70i84c29h 14Š85k68o71p33e80k 4595501500585

zastavění půdy je nevratný krok. A že teď je potravin dost (a půdy nadbytek), neznamená, že tomu tak musí být i třeba za 10 let

+7/−2
21.7.2015 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.