Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechceme průmyslovou zónu, řekli radní Šlapanic. Developer přesto hodlá stavět

Měla to být největší investice developerské společnosti CTP v České republice. Původně dvě stě padesát hektarů velká průmyslová zóna u Šlapanic se po dlouholetých jednáních smrskla na osmdesát hektarů. Investor do ní chce i tak vložit kolem deseti miliard korun. Radní města se ale po deseti letech příprav postavili proti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P12e53t11r 49B38á40č21a 8155686385465

To je vzdycky kriku at uz se ma postavit cokoliv ;-D

Akorat by tam ten bodnul najezd na dalnici, ripska to prestava tezce stihat :-)

+1/0
21.7.2015 15:40

M91i24r20o27s27l61a24v 20V88y58k75o63u88p60i55l 3890486113695

Jinými slovy bude celé území Černovic, Slatiny a Šlapanic přeměněno na plechové krabice, kam se budou po nedostatečně dimenzovaných komunikacích - charakteru slušnějších lesních cest, podél kterých navíc stoji zaparkované kamiony (ul. Řípská = neoficiální hlavní parking kamionů v Brně známé pod názvem Slatina Zelené město;-D), denně přesunovat tisíce kamionů a aut a svými exhalacemi zamořovat již tak jedovaté ovzduší. To je opravdu fantastická představa.  Nakonec by se v duchu ušlechtilé zaměstnanosti mohlo celé Brno zbořit a na jeho místě expandující firma CT Park postaví jeden nekonečný skladový a montáží areál. Díky tuposti a úplatnosti úředníků a politiků, kteří si za vyspekulované nákupy pozemků vydělají slušnou sumičku a pořídí si pěkné bydleníčko v Jiráskově čtvrti, zatímco  místní rodáky nechá zaživa udusit exhalacemi. Jo,  tak tomu říkám služba lidu.

+3/−1
21.7.2015 11:36

R25o65m12a70n 17P75a47v33l20i94c41a 9276910791671

Exhalace z kamionu? Pokud budete mit nekdy cas, obejdete si kabiny kamionu, zvlast dvere a boky. Byvaji tam udaje o HP a take o emisni tride. Nejcasteji se setkate s EURO 5 a vyse. Starsi vozidla budou nejspise mistni. Kde jaka stara kara TDi, ktera ma vybrakovany filt rem pevnych castic je daleko horsi nez kamion.

+1/−1
21.7.2015 14:30

M27i29c63h93a43l 15B36r57ň75á86k 6354894217888

Tisíce pracovních míst, desítky milionů na infrastrukturu, a pak přijde zelený aktivista, jehož zájmy začínají a končí jeho dvorečkem a začne vše blokovat. Klasika. Pak budou ti stejní ovaři nadávat, že je v kraji x nezaměstnaných, nikdo jim nechce dát peníze na stavbu důležitého obchvatu a tak dále. Opravdu zajímavá politcká jelita nám tu působí na té naší jižní Moravě... Mimochodem by se mohli panáčci ptát, proč se na té nejúrodnější půdě, když už jim o ni tak moc jde, mnohde pěstuje to žluté svinstvo, případně je zastavena solárními panely, na jejichž podporu jsme vyplatili a vylácet budeme stovky miliard korun.

+7/−5
21.7.2015 10:14

J82i49n72d14ř98i23c79h 89Š52k12o51p79e38k 4135251560415

a to víš že jo.

Kdo brání developerům stavět v severních Čechách, nebo v opuštěných areálech ?Když jim jde o dobro, tak by to neměl být problém

+3/−1
21.7.2015 10:35

M83i83c30h43a36l 36B53r66ň63á87k 6184354837818

Proc by se melo neustale stavet v severnich Cechach? Jen v samotnem Brne mate pres 20 tisic nezamestnanych. Opustene arealy jspu sice hezka myslenka, nicmene proti stoji jednak uzemni plany a dost casto taky infrastruktura. Dost dobre si nedokazu predstavit takovy sklad Amazonu a s nim spojeny dopravni ruch treba v takovem arealu Zbrojovky...

0/−2
21.7.2015 11:48

M84i35r44o37s54l68a22v 91V66y87k36o75u60p51i63l 3750336423295

A já si ho nedokážu představit zase na Černovických terasách. Protože již nyní nejsem schopen ráno ano dojet do práce, jak je Slatina zasekaná stovkami kamionů, protože za 10 let nebyl nikdo schopen udělat pro průmyslovou zónu přímé napojeni na D1. Nevím kde bydlíte Vy (pane Brňáku - pokud to není umělecký pseudonym pro mluvčího CTP), ale bylo by zajímavé to úvest při diskuzi, které se týká určitého území. Nejraději mám lidi z vesnice, ve které nepovolí postavit ani nový krmelec, aby je nerušila zvěř, kteří přitom vehementně radí, kde všude stavět průmyslové zóny.

+2/0
21.7.2015 12:06

R54o50m16a89n 54P55a23v29l47i44c34a 9716630681301

Stovkami? Desitky mozna.

0/0
21.7.2015 14:26

M66i54r93o75s69l86a29v 91V26y42k16o59u75p11i13l 3860646743165

Pane, 10 kamionu stoji za sebou v křižovatce na  j e d n u  "červenou". Běžte si prosím stoupnout na křižovatku Řípská  x Tuřanka a foťte si to. Jezdím kolem toho každé ráno do práce, takže o tom musím něco vědět. Obecně lidé, kteří projektují dopravní stavby v Brně, jsou 100 let za opicemi, protože nerespektují to, že dnes je doprava někde jinde.

+1/0
22.7.2015 9:02

J39i40n78d44ř89i80c41h 48Š74k56o41p26e72k 4175391840195

protože je tam spousta ploch poničených těžbou, takže pokud se zastaví nějakými halami, škoda bude víceméně nulová (na přírodě)

+1/0
21.7.2015 12:27

M81i57c71h41a35l 58K88r56č47á95l 6478288436562

Vy jste ze Šlapanic že to všechno tak dobře víte?

+1/0
21.7.2015 11:15

T69o95m56á39š 89D86a19n14ě93k 3382482531442

Stojím za MŽP. Nechápu ten postup kde se nejúrodnější půda zastaví. Ať si staví tam kde nic neroste, Jíst potřebujeme všichni a z betonu se nenajíme

+10/0
21.7.2015 9:19

M84i26c43h52a45l 25B93r15ň17á13k 6744134807888

Opravdu netrpím dojmem, že by se naše země potýkala s nedostatkem potravin. Stačí se projít po ulici a dívat se kolem.

0/−7
21.7.2015 10:10

J86i51n84d93ř30i40c10h 70Š29k25o76p49e96k 4985771620435

zastavění půdy je nevratný krok. A že teď je potravin dost (a půdy nadbytek), neznamená, že tomu tak musí být i třeba za 10 let

+7/−2
21.7.2015 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.