Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechceme průmyslovou zónu, řekli radní Šlapanic. Developer přesto hodlá stavět

Měla to být největší investice developerské společnosti CTP v České republice. Původně dvě stě padesát hektarů velká průmyslová zóna u Šlapanic se po dlouholetých jednáních smrskla na osmdesát hektarů. Investor do ní chce i tak vložit kolem deseti miliard korun. Radní města se ale po deseti letech příprav postavili proti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P69e79t80r 47B61á60č19a 8125336215365

To je vzdycky kriku at uz se ma postavit cokoliv ;-D

Akorat by tam ten bodnul najezd na dalnici, ripska to prestava tezce stihat :-)

+1/0
21.7.2015 15:40

M30i39r93o18s24l60a97v 80V18y96k86o11u38p66i60l 3300426253915

Jinými slovy bude celé území Černovic, Slatiny a Šlapanic přeměněno na plechové krabice, kam se budou po nedostatečně dimenzovaných komunikacích - charakteru slušnějších lesních cest, podél kterých navíc stoji zaparkované kamiony (ul. Řípská = neoficiální hlavní parking kamionů v Brně známé pod názvem Slatina Zelené město;-D), denně přesunovat tisíce kamionů a aut a svými exhalacemi zamořovat již tak jedovaté ovzduší. To je opravdu fantastická představa.  Nakonec by se v duchu ušlechtilé zaměstnanosti mohlo celé Brno zbořit a na jeho místě expandující firma CT Park postaví jeden nekonečný skladový a montáží areál. Díky tuposti a úplatnosti úředníků a politiků, kteří si za vyspekulované nákupy pozemků vydělají slušnou sumičku a pořídí si pěkné bydleníčko v Jiráskově čtvrti, zatímco  místní rodáky nechá zaživa udusit exhalacemi. Jo,  tak tomu říkám služba lidu.

+3/−1
21.7.2015 11:36

R89o74m18a19n 98P20a28v44l83i34c93a 9476810571651

Exhalace z kamionu? Pokud budete mit nekdy cas, obejdete si kabiny kamionu, zvlast dvere a boky. Byvaji tam udaje o HP a take o emisni tride. Nejcasteji se setkate s EURO 5 a vyse. Starsi vozidla budou nejspise mistni. Kde jaka stara kara TDi, ktera ma vybrakovany filt rem pevnych castic je daleko horsi nez kamion.

+1/−1
21.7.2015 14:30

M60i66c16h36a56l 19B87r50ň41á44k 6794144717388

Tisíce pracovních míst, desítky milionů na infrastrukturu, a pak přijde zelený aktivista, jehož zájmy začínají a končí jeho dvorečkem a začne vše blokovat. Klasika. Pak budou ti stejní ovaři nadávat, že je v kraji x nezaměstnaných, nikdo jim nechce dát peníze na stavbu důležitého obchvatu a tak dále. Opravdu zajímavá politcká jelita nám tu působí na té naší jižní Moravě... Mimochodem by se mohli panáčci ptát, proč se na té nejúrodnější půdě, když už jim o ni tak moc jde, mnohde pěstuje to žluté svinstvo, případně je zastavena solárními panely, na jejichž podporu jsme vyplatili a vylácet budeme stovky miliard korun.

+7/−5
21.7.2015 10:14

J62i50n89d66ř48i85c41h 82Š56k46o52p63e93k 4915541600865

a to víš že jo.

Kdo brání developerům stavět v severních Čechách, nebo v opuštěných areálech ?Když jim jde o dobro, tak by to neměl být problém

+3/−1
21.7.2015 10:35

M97i60c95h32a80l 25B69r86ň39á49k 6834504697238

Proc by se melo neustale stavet v severnich Cechach? Jen v samotnem Brne mate pres 20 tisic nezamestnanych. Opustene arealy jspu sice hezka myslenka, nicmene proti stoji jednak uzemni plany a dost casto taky infrastruktura. Dost dobre si nedokazu predstavit takovy sklad Amazonu a s nim spojeny dopravni ruch treba v takovem arealu Zbrojovky...

0/−2
21.7.2015 11:48

M77i44r86o47s81l40a52v 89V12y14k73o67u54p39i34l 3370716793545

A já si ho nedokážu představit zase na Černovických terasách. Protože již nyní nejsem schopen ráno ano dojet do práce, jak je Slatina zasekaná stovkami kamionů, protože za 10 let nebyl nikdo schopen udělat pro průmyslovou zónu přímé napojeni na D1. Nevím kde bydlíte Vy (pane Brňáku - pokud to není umělecký pseudonym pro mluvčího CTP), ale bylo by zajímavé to úvest při diskuzi, které se týká určitého území. Nejraději mám lidi z vesnice, ve které nepovolí postavit ani nový krmelec, aby je nerušila zvěř, kteří přitom vehementně radí, kde všude stavět průmyslové zóny.

+2/0
21.7.2015 12:06

R15o39m30a30n 67P48a71v54l79i10c14a 9116390651431

Stovkami? Desitky mozna.

0/0
21.7.2015 14:26

M48i89r36o46s25l36a58v 35V80y50k27o51u94p49i28l 3890776383705

Pane, 10 kamionu stoji za sebou v křižovatce na  j e d n u  "červenou". Běžte si prosím stoupnout na křižovatku Řípská  x Tuřanka a foťte si to. Jezdím kolem toho každé ráno do práce, takže o tom musím něco vědět. Obecně lidé, kteří projektují dopravní stavby v Brně, jsou 100 let za opicemi, protože nerespektují to, že dnes je doprava někde jinde.

+1/0
22.7.2015 9:02

J69i19n76d15ř31i13c42h 49Š26k53o85p76e24k 4415731870175

protože je tam spousta ploch poničených těžbou, takže pokud se zastaví nějakými halami, škoda bude víceméně nulová (na přírodě)

+1/0
21.7.2015 12:27

M85i76c40h36a24l 61K90r59č97á39l 6948498576952

Vy jste ze Šlapanic že to všechno tak dobře víte?

+1/0
21.7.2015 11:15

T70o60m22á22š 57D71a74n93ě71k 3372292711582

Stojím za MŽP. Nechápu ten postup kde se nejúrodnější půda zastaví. Ať si staví tam kde nic neroste, Jíst potřebujeme všichni a z betonu se nenajíme

+10/0
21.7.2015 9:19

M49i24c12h88a13l 88B29r59ň82á87k 6224724477258

Opravdu netrpím dojmem, že by se naše země potýkala s nedostatkem potravin. Stačí se projít po ulici a dívat se kolem.

0/−7
21.7.2015 10:10

J91i18n55d70ř74i32c80h 58Š56k51o81p33e73k 4145951720505

zastavění půdy je nevratný krok. A že teď je potravin dost (a půdy nadbytek), neznamená, že tomu tak musí být i třeba za 10 let

+7/−2
21.7.2015 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.