Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakladatel Slevomatu rozjíždí další službu v Brně. Přivezl ji z Prahy

Už nejen nákupy v supermarketech či ve večerkách. Brňané čím dál častěji využívají třetí možnost, jak naplnit ledničku. Stačí několik kliků a nákup stojí přede dveřmi. Před dvěma lety službu v Brně spustilo Tesco, teď z Prahy dorazila konkurence v podobě Rohlik.cz. MF DNES se proto rozhodla obě služby otestovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76a81v69e41l 60O48d68r56a44z81i18l 6284829407450

"Kalá" konkurence je jen vítána. Že kvůli tomu nekrachnou kamenné krámy je jasné už z ceny dovozu.

0/0
13.8.2015 10:36

T85o95m71a40s 32C72e94n46e64k 6777824330413

Ceny dovozu nejsou jen těch 99,- , ale třeba i 50,- 40,- podle zvoleného času. Myslím, že dovedete nakoupit levněji než při osobní návštěve - i s dovozem. Ale krámy nekrachnou, to je jisté. Cenou dovozu to ale není.

0/0
13.8.2015 12:00

P17a41v96e54l 62O21d65r36a36z54i20l 6494439537120

No tak důchodkyně, co jde pro tři rohlíky a jabko, ta prostě 40 za dovoz nedá.

0/0
13.8.2015 12:35

T34o51m84a78s 17C13e59n37e67k 6677214450213

Leda by dělala jablka v županu...

0/0
13.8.2015 13:31

A14l86e17n29a 41V36e59s89e28l95á 3613551135898

Ale ani neudrží při životě ten kamenný krám.

0/0
18.8.2015 7:19

L75u55k37á86š 30M47a52c61h84á70l78e72k 6144486735845

Již jsem vyzkoušel a musím uznat, že je to lepší než Tesco:-).

+1/−1
13.8.2015 10:11

V18á50c17l78a28v 17M22y83š88k53a 9346155715946

Tato služba vypadá zajímavá a přináší oběma stranám určitou přidanou hodnotu což se o Slevomatech rozhodně říci nedá. Ty pouze výrazně poškodily jak výrobce tak prodejce zejména ve službách (restaurace, hotelové služby, masáže, kosmetika, pedikura, manikúra a přinesly profit pouze jejímu zakladateli.

Jeden příklad pro ilustraci. Známý který prováděl masáže byl jedním slevomatem osloven s nabídkou, že mu výrazně rozšíří portfolio jeho zákazníků. Souhlasil a stalo se toto:

Jeho hodinová sazba masáže byla 400 Kč. Slevomat požadoval slevu na 200 Kč. Během 14 denní akce mu sehnali 65 nových zákazníků. Sami požadovali 25 % z původní ceny jako provizi. Z původní ceny 400 Kč/hod. mu tak zůstalo 100 Kč za hodinu práce, ze které musel zaplatit nájem prostor a provozní výdaje. Jako zisk z práce mu zůstal pakatel. 

Z 65 klientů k němu opakovaně dál chodili pouze 2 lidé. Ostatní patrně navštěvovali další slevové masérské služby za podhodnocené ceny.

Známý oslovil slevomat , že nesplnili dohodu rozšířit jim portfolio klientů.

Odpověď zněla: Vážený pane, my jsme vám sehnali 65 klientů. Nikde jsme vám neslíbili, že u vás zůstanou. To je váš problém si je udržet.

Toto je princip slevomatů a výsledek jejich práce.

+1/0
13.8.2015 8:51

P81e88t40r 56H32r49a46b29á68k 6830367422170

Tak známý jednoduše naletěl a hlavně podepsal pro něj nevýhodnou smlouvu, což je myslím jeho chyba. Internetu vládnou lidi s ostrými lokty, kteří musí mít na všem velký zisk, aby se jim to vyplatilo.Využítí slevomatů berou restaurace apod. jako reklamu, restart apod., prostě doufají, že získají klienty. Ovšem to nejde zaručit. Celkově to lze nazvat tak, že slevomat vydělává na hlouposti mezičlánku a hlavně na tom, že neumí podnikat tak, jak by měl. V tomto ohledu jsou vlastníci slevomatů mnohem lepší podnikatelé, než ti, kteří využívají jejich služeb a prodávají přes jejich stránky své služby. V tomto ohledu zjistíte, že fungující restaurace, masáže apod. slevomatů nevyužívají, neboť jednoduše nemají potřebu.Dneska však se kdekdo pustí do kdečeho a pak se diví, že to nejde, když k tomu kolikrát nemá takový vztah a hlavně nemá prostředky. Prosadit se je dneska mnohem náročnější a spoustě životstníkům zřejmě zpomalí jejich pád právě využití slevomatů. Já bych všem doporučil, že pokud to nezvládnou bez slevomatů, at se na to vybodnou. A na závěr - když si propočítáte ceny ve slevomatech, tak nakonec nikdy příliš neušetříte.

+2/0
13.8.2015 9:01

M44i25c92h61a73l 81Š77r88o82u36b95e76k 8904656823620

1) Říká se tomu reklama a reklama něco stojí

2) Podle mě pořád lepší 100 za hodinu, než aby platil nájem atd. a neměl tam vůbec nikoho

0/−3
13.8.2015 9:12

P25a75v56e79l 95O39d32r49a63z11i54l 6264349247740

Jistě, princip slevomatů je přitáhnout lidi na slevu, což splnili. Že je váš známý trubka je smutné, ale je to jeho problém.

0/0
13.8.2015 10:35

P83e90t29r 31S24u71c56h25ý 1888689854216

"Kamenný obchod lidé vnímají jako kontaktní místo" - a to je špatně? To má být každý zavřený sám doma? Člověk je společenský tvor, to jen poslední dobou je móda co nejvíc sedět doma.

+2/0
13.8.2015 8:13

P49e89t49r 85H31r53a21b13á39k 6120847932600

A díky těmto službám budou lidi doma zavřený jak v base, na čemž bude někdo chytrý vydělávat. Ono se beztak říká, že nejvíce se vydělává na lidské hlouposti a pohodlnosti.

0/−2
13.8.2015 8:54

M17i57c56h62a24l 22Š52r14o57u68b51e21k 8164986863870

No já si dokáži představit spoustu jiných mnohem lepších kontaktních míst, než místní supráč.

+2/0
13.8.2015 9:13

P93a84v89e41l 10O76d79r11a14z30i83l 6714849887400

Proč by to mělo být špatně, když to chlap z Brněnky uvádí jako výhodu?8-o

0/0
13.8.2015 10:36

M37i24r66o24s92l11a76v 25U80r62b79a48n 1376797321669

dobra sluzba :)

0/0
12.8.2015 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.