Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakladatel Slevomatu rozjíždí další službu v Brně. Přivezl ji z Prahy

Už nejen nákupy v supermarketech či ve večerkách. Brňané čím dál častěji využívají třetí možnost, jak naplnit ledničku. Stačí několik kliků a nákup stojí přede dveřmi. Před dvěma lety službu v Brně spustilo Tesco, teď z Prahy dorazila konkurence v podobě Rohlik.cz. MF DNES se proto rozhodla obě služby otestovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P82a23v56e10l 75O28d85r61a11z70i15l 6214439277920

"Kalá" konkurence je jen vítána. Že kvůli tomu nekrachnou kamenné krámy je jasné už z ceny dovozu.

0/0
13.8.2015 10:36

T20o19m91a41s 86C36e76n80e78k 6377834300933

Ceny dovozu nejsou jen těch 99,- , ale třeba i 50,- 40,- podle zvoleného času. Myslím, že dovedete nakoupit levněji než při osobní návštěve - i s dovozem. Ale krámy nekrachnou, to je jisté. Cenou dovozu to ale není.

0/0
13.8.2015 12:00

P62a19v48e84l 92O39d52r86a56z73i60l 6534539787750

No tak důchodkyně, co jde pro tři rohlíky a jabko, ta prostě 40 za dovoz nedá.

0/0
13.8.2015 12:35

T54o39m57a45s 54C93e57n66e42k 6617594700163

Leda by dělala jablka v županu...

0/0
13.8.2015 13:31

A41l77e71n91a 97V91e98s91e32l29á 3283141735168

Ale ani neudrží při životě ten kamenný krám.

0/0
18.8.2015 7:19

L63u45k40á86š 42M57a10c35h48á79l48e75k 6984146515155

Již jsem vyzkoušel a musím uznat, že je to lepší než Tesco:-).

+1/−1
13.8.2015 10:11

V33á42c68l46a54v 78M11y68š55k60a 9786835315196

Tato služba vypadá zajímavá a přináší oběma stranám určitou přidanou hodnotu což se o Slevomatech rozhodně říci nedá. Ty pouze výrazně poškodily jak výrobce tak prodejce zejména ve službách (restaurace, hotelové služby, masáže, kosmetika, pedikura, manikúra a přinesly profit pouze jejímu zakladateli.

Jeden příklad pro ilustraci. Známý který prováděl masáže byl jedním slevomatem osloven s nabídkou, že mu výrazně rozšíří portfolio jeho zákazníků. Souhlasil a stalo se toto:

Jeho hodinová sazba masáže byla 400 Kč. Slevomat požadoval slevu na 200 Kč. Během 14 denní akce mu sehnali 65 nových zákazníků. Sami požadovali 25 % z původní ceny jako provizi. Z původní ceny 400 Kč/hod. mu tak zůstalo 100 Kč za hodinu práce, ze které musel zaplatit nájem prostor a provozní výdaje. Jako zisk z práce mu zůstal pakatel. 

Z 65 klientů k němu opakovaně dál chodili pouze 2 lidé. Ostatní patrně navštěvovali další slevové masérské služby za podhodnocené ceny.

Známý oslovil slevomat , že nesplnili dohodu rozšířit jim portfolio klientů.

Odpověď zněla: Vážený pane, my jsme vám sehnali 65 klientů. Nikde jsme vám neslíbili, že u vás zůstanou. To je váš problém si je udržet.

Toto je princip slevomatů a výsledek jejich práce.

+1/0
13.8.2015 8:51

P39e41t79r 86H93r31a11b73á26k 6230157152380

Tak známý jednoduše naletěl a hlavně podepsal pro něj nevýhodnou smlouvu, což je myslím jeho chyba. Internetu vládnou lidi s ostrými lokty, kteří musí mít na všem velký zisk, aby se jim to vyplatilo.Využítí slevomatů berou restaurace apod. jako reklamu, restart apod., prostě doufají, že získají klienty. Ovšem to nejde zaručit. Celkově to lze nazvat tak, že slevomat vydělává na hlouposti mezičlánku a hlavně na tom, že neumí podnikat tak, jak by měl. V tomto ohledu jsou vlastníci slevomatů mnohem lepší podnikatelé, než ti, kteří využívají jejich služeb a prodávají přes jejich stránky své služby. V tomto ohledu zjistíte, že fungující restaurace, masáže apod. slevomatů nevyužívají, neboť jednoduše nemají potřebu.Dneska však se kdekdo pustí do kdečeho a pak se diví, že to nejde, když k tomu kolikrát nemá takový vztah a hlavně nemá prostředky. Prosadit se je dneska mnohem náročnější a spoustě životstníkům zřejmě zpomalí jejich pád právě využití slevomatů. Já bych všem doporučil, že pokud to nezvládnou bez slevomatů, at se na to vybodnou. A na závěr - když si propočítáte ceny ve slevomatech, tak nakonec nikdy příliš neušetříte.

+2/0
13.8.2015 9:01

M91i52c31h92a93l 49Š27r95o84u44b37e61k 8834446703410

1) Říká se tomu reklama a reklama něco stojí

2) Podle mě pořád lepší 100 za hodinu, než aby platil nájem atd. a neměl tam vůbec nikoho

0/−3
13.8.2015 9:12

P81a77v26e14l 38O50d16r94a21z20i30l 6134599267540

Jistě, princip slevomatů je přitáhnout lidi na slevu, což splnili. Že je váš známý trubka je smutné, ale je to jeho problém.

0/0
13.8.2015 10:35

P41e49t49r 18S25u33c67h84ý 1438149234536

"Kamenný obchod lidé vnímají jako kontaktní místo" - a to je špatně? To má být každý zavřený sám doma? Člověk je společenský tvor, to jen poslední dobou je móda co nejvíc sedět doma.

+2/0
13.8.2015 8:13

P95e52t35r 19H86r40a41b44á45k 6870117982510

A díky těmto službám budou lidi doma zavřený jak v base, na čemž bude někdo chytrý vydělávat. Ono se beztak říká, že nejvíce se vydělává na lidské hlouposti a pohodlnosti.

0/−2
13.8.2015 8:54

M46i36c80h83a29l 23Š45r68o88u94b21e44k 8354546183230

No já si dokáži představit spoustu jiných mnohem lepších kontaktních míst, než místní supráč.

+2/0
13.8.2015 9:13

P92a82v98e25l 95O20d52r84a10z43i72l 6284809197530

Proč by to mělo být špatně, když to chlap z Brněnky uvádí jako výhodu?8-o

0/0
13.8.2015 10:36

M48i49r66o78s95l86a10v 24U90r76b83a16n 1566247741609

dobra sluzba :)

0/0
12.8.2015 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.