Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakladatel Slevomatu rozjíždí další službu v Brně. Přivezl ji z Prahy

Už nejen nákupy v supermarketech či ve večerkách. Brňané čím dál častěji využívají třetí možnost, jak naplnit ledničku. Stačí několik kliků a nákup stojí přede dveřmi. Před dvěma lety službu v Brně spustilo Tesco, teď z Prahy dorazila konkurence v podobě Rohlik.cz. MF DNES se proto rozhodla obě služby otestovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P80a43v14e44l 16O28d33r16a77z71i24l 6854569747770

"Kalá" konkurence je jen vítána. Že kvůli tomu nekrachnou kamenné krámy je jasné už z ceny dovozu.

0/0
13.8.2015 10:36

T91o50m39a39s 49C21e56n23e86k 6857114870323

Ceny dovozu nejsou jen těch 99,- , ale třeba i 50,- 40,- podle zvoleného času. Myslím, že dovedete nakoupit levněji než při osobní návštěve - i s dovozem. Ale krámy nekrachnou, to je jisté. Cenou dovozu to ale není.

0/0
13.8.2015 12:00

P17a44v85e37l 61O84d39r85a82z64i28l 6424459257700

No tak důchodkyně, co jde pro tři rohlíky a jabko, ta prostě 40 za dovoz nedá.

0/0
13.8.2015 12:35

T98o91m90a34s 42C89e24n30e40k 6257294650403

Leda by dělala jablka v županu...

0/0
13.8.2015 13:31

A31l57e30n28a 42V32e27s54e63l79á 3103281225918

Ale ani neudrží při životě ten kamenný krám.

0/0
18.8.2015 7:19

L61u64k55á73š 31M77a21c97h25á85l18e95k 6974746545715

Již jsem vyzkoušel a musím uznat, že je to lepší než Tesco:-).

+1/−1
13.8.2015 10:11

V17á30c68l20a30v 52M42y70š21k26a 9826485815476

Tato služba vypadá zajímavá a přináší oběma stranám určitou přidanou hodnotu což se o Slevomatech rozhodně říci nedá. Ty pouze výrazně poškodily jak výrobce tak prodejce zejména ve službách (restaurace, hotelové služby, masáže, kosmetika, pedikura, manikúra a přinesly profit pouze jejímu zakladateli.

Jeden příklad pro ilustraci. Známý který prováděl masáže byl jedním slevomatem osloven s nabídkou, že mu výrazně rozšíří portfolio jeho zákazníků. Souhlasil a stalo se toto:

Jeho hodinová sazba masáže byla 400 Kč. Slevomat požadoval slevu na 200 Kč. Během 14 denní akce mu sehnali 65 nových zákazníků. Sami požadovali 25 % z původní ceny jako provizi. Z původní ceny 400 Kč/hod. mu tak zůstalo 100 Kč za hodinu práce, ze které musel zaplatit nájem prostor a provozní výdaje. Jako zisk z práce mu zůstal pakatel. 

Z 65 klientů k němu opakovaně dál chodili pouze 2 lidé. Ostatní patrně navštěvovali další slevové masérské služby za podhodnocené ceny.

Známý oslovil slevomat , že nesplnili dohodu rozšířit jim portfolio klientů.

Odpověď zněla: Vážený pane, my jsme vám sehnali 65 klientů. Nikde jsme vám neslíbili, že u vás zůstanou. To je váš problém si je udržet.

Toto je princip slevomatů a výsledek jejich práce.

+1/0
13.8.2015 8:51

P37e53t42r 70H11r37a78b60á72k 6900197522450

Tak známý jednoduše naletěl a hlavně podepsal pro něj nevýhodnou smlouvu, což je myslím jeho chyba. Internetu vládnou lidi s ostrými lokty, kteří musí mít na všem velký zisk, aby se jim to vyplatilo.Využítí slevomatů berou restaurace apod. jako reklamu, restart apod., prostě doufají, že získají klienty. Ovšem to nejde zaručit. Celkově to lze nazvat tak, že slevomat vydělává na hlouposti mezičlánku a hlavně na tom, že neumí podnikat tak, jak by měl. V tomto ohledu jsou vlastníci slevomatů mnohem lepší podnikatelé, než ti, kteří využívají jejich služeb a prodávají přes jejich stránky své služby. V tomto ohledu zjistíte, že fungující restaurace, masáže apod. slevomatů nevyužívají, neboť jednoduše nemají potřebu.Dneska však se kdekdo pustí do kdečeho a pak se diví, že to nejde, když k tomu kolikrát nemá takový vztah a hlavně nemá prostředky. Prosadit se je dneska mnohem náročnější a spoustě životstníkům zřejmě zpomalí jejich pád právě využití slevomatů. Já bych všem doporučil, že pokud to nezvládnou bez slevomatů, at se na to vybodnou. A na závěr - když si propočítáte ceny ve slevomatech, tak nakonec nikdy příliš neušetříte.

+2/0
13.8.2015 9:01

M32i12c55h24a30l 56Š88r35o37u20b90e32k 8514436133400

1) Říká se tomu reklama a reklama něco stojí

2) Podle mě pořád lepší 100 za hodinu, než aby platil nájem atd. a neměl tam vůbec nikoho

0/−3
13.8.2015 9:12

P59a66v94e25l 76O14d70r68a53z41i82l 6694799517180

Jistě, princip slevomatů je přitáhnout lidi na slevu, což splnili. Že je váš známý trubka je smutné, ale je to jeho problém.

0/0
13.8.2015 10:35

P47e39t42r 88S34u88c23h36ý 1348609894476

"Kamenný obchod lidé vnímají jako kontaktní místo" - a to je špatně? To má být každý zavřený sám doma? Člověk je společenský tvor, to jen poslední dobou je móda co nejvíc sedět doma.

+2/0
13.8.2015 8:13

P27e14t60r 20H14r36a27b68á59k 6580857502170

A díky těmto službám budou lidi doma zavřený jak v base, na čemž bude někdo chytrý vydělávat. Ono se beztak říká, že nejvíce se vydělává na lidské hlouposti a pohodlnosti.

0/−2
13.8.2015 8:54

M35i51c53h61a12l 56Š52r67o39u49b24e14k 8144696513350

No já si dokáži představit spoustu jiných mnohem lepších kontaktních míst, než místní supráč.

+2/0
13.8.2015 9:13

P77a80v87e51l 52O79d31r36a37z31i59l 6754249897770

Proč by to mělo být špatně, když to chlap z Brněnky uvádí jako výhodu?8-o

0/0
13.8.2015 10:36

M78i83r13o83s81l86a83v 80U97r86b89a74n 1466307691889

dobra sluzba :)

0/0
12.8.2015 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.