- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechny ty kecy kolem vína mi připomínají pohádku Císařovy nové šaty. U jedné takové opičárny pro firmu všichni mlaskali ale bokem pak říkali, že to bylo nějaké divné, myši si z toho vína totiž udělali hajzlík. Ale nikdo to veřejně nepřiznal, aby nebyl za blbce. Víno je fajn pití, buď se dá pít nebo nedá, chutná nebo nechutná. A všechny ty kecy okolo o chutích, o kterých nikdo netuší, co jsou, jsou jenom marketinkové kecy pro snoby, aby se obhájila cena. Ale i vinaři už přiznávají, že ani pražáci už nepijí všechno.
Presne tohle bylo v knize Jak jsem vyhral valku. Ukol byl zajistit vinne sklepy se skvelou znackou pro velitelstvi. Vino se rozstrilelo, Goodbody se bal prijet bez vina, tak skoupil ruzne levne zbytky po okoli, smichal to a privezl to jako ono znackove vino. Velitele to ochutnavali a znalecky o tom hovorili. Pozdejsi prujem si s tim do souvislosti pochopitelne nedali.
Jednou někdo k Internetu připojí i záchod a budeme moct dělat online u počítače opravdu všechno...
Myslím, že se mýlíte a takový záchod už existuje :-)