Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiči na železničních přejezdech dál riskují. Nezastaví je ani závory

Stovky lidí ročně jihomoravští policisté nachytají, jak přecházejí nebo přejíždějí železniční přejezdy na červenou. Nic se nezměnilo ani po nedávné nehodě ve Studénce. Při nedávné kontrole v Blansku policisté za dvě hodiny odchytili deset chodců. Červenou nerespektovalo i sedm řidičů a jeden cyklista.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60i69ř28í 62K45u53č93e63r37a 9675171488

Jsem řidič kamionu a spoustu dalších řidičů znám, důrazně protestuji proti lži, která se ve článku objevila, tedy, že polovině šoférů hrozí exekuce a že jsou zaměstnavateli vykořisťovaní a nucení porušovat předpisy. Jistě, že to tak u některých je, to nelze popřít, rozhodně se ale nejedná o 50%!!! to je skoro ta samá lež, jako kdybychom řekli, že 50% romů lže, krade a loupí, všichni víme, že to číslo je jiné.

0/0
24.8.2015 17:33

J75a10r78o92s34l87a67v 19V20e12r91n74e98r 8121211175692

Doufám , že tenhle řidič už práci nemá.

0/0
24.8.2015 10:32

R85o65m57a39n 31J61e40s84c36h90k46e 9198115817105

Blansku lidé mají k dispozici podchod. Tam je kontrola v pořádku. Ale v Rájci, kde není jiná přístupová cesta , tam to beru jako šikanu. Pokud SŽDC není schopno

zajistit lidem přístup k vlaku tak je to špatné. Srovnávat přejezd na Kaštanové, kde po projetí jednoho vlaku se závory otevřou s přejezdem v Rájci, kde se může potkat 4-5 vlaků za sebou nelze. Alespoň nová radnice v Rájci  přemýšlý o podchodu či nadchodu. To naše radnice v Doubravici jednání se SŽDC vzdala. Nefunkční podchod  s blátem, nefunkční přístřešky, kde na Vás prší.

0/0
18.8.2015 16:54

P70e40t78r 47B56á14č23a 8115266765865

S tou Kastanovou jste to bajecne vymysleli. 8 let co tama den co den jezdim nepamatuji nehodu s vlakem, ted diky ultra bezpecnym zavoram trva prejeti vlaku dvakrat dele nez predtim a tim diametralne narustaji kolony pred krizovatkou. Muzete se poplacat po ramenou za dalsi zdrzeni, jako by jich bylo v kolonach malo.Rv

Hlavne prosim dalsich 10 clanku behem mesice o prejezdech, evidentne tema co vas chytlo.

+3/−7
17.8.2015 13:54

J51a58n 25Č70e70k54a90l 7529305974314

to běžte říct tomu fírovi ze Studénky...

0/0
17.8.2015 14:28

P81e28t69r 57B40á92č13a 8405276735925

Me Studenka nezajima, tady se vzdycky jednou za deset let neco stane a pak se vsichni muzou zblaznit. Vsude o tom budou psat, vsude se to bude rozebirat s nazorama milionu "expertu" pak to za pul roku vysumi a nevyresi se stejne nikdy nic.

+1/−2
17.8.2015 17:02

P89e91t97r 40N80e38u31w38i61r43t38h 2147843525434

Delší průjezd vlaku je kvůli dočasné pomalé jízdě vlaku a tedy další době než od čidla vlak dorazí k přejezdu. Běžně projíždí vlak místem 90 km/h, v současnosti kvůli omezení 40 km/h. Takže stačí chviku počkat

+3/0
17.8.2015 15:58

P77e74t75r 48B56á89č57a 8505426565645

Jsem zvedav ;-)

0/0
17.8.2015 17:02

R38o43m65a69n 33J72e56s33c83h32k79e 9788555607715

Je rozdíl, kde projede jeden vlak a závory se otevřou a přejezd, kde jede 4-5 vlaků za sebou. Takže CHVIKU  počkat. To zákon nestanoví, co je to chvilka ?

0/0
18.8.2015 16:56

J90i75n92d30ř83i41c52h 54Š49k69o62p51e97k 4535431110505

ta část o řidičích kamionů je nesmysl. V dnešní době chybí tisíce řidičů, takže pokud mě stávající nutí porušovat předpisy, klidně bych se nechal vyhodit a šel jezdit jinam

+7/0
17.8.2015 13:45

J89a47n 80Č65e10k27a77l 7679805214954

Holt na každý přejezd kameru a přejetí na červenou klasifikovat jako obecné ohožení...

+4/−2
17.8.2015 13:26

P19e92t51r 94B68á10č39a 8845586655635

nebo rovnou gilotinu

+2/−2
17.8.2015 13:54

J44a53n 12Č22e24k82a13l 7939805854784

A co jiného je ohrožení vlaku?

0/0
17.8.2015 14:27

R45o77m15a69n 33J20e19s91c13h16k72e 9718435537595

Já bych si přál stanovit zákonem chvilku co musí lidé čekat . A zákonem stanovit Vaše OHOŽENÍ. Jak ohožím, když jdu jako chodec ?

0/0
18.8.2015 17:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.