Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči na železničních přejezdech dál riskují. Nezastaví je ani závory

Stovky lidí ročně jihomoravští policisté nachytají, jak přecházejí nebo přejíždějí železniční přejezdy na červenou. Nic se nezměnilo ani po nedávné nehodě ve Studénce. Při nedávné kontrole v Blansku policisté za dvě hodiny odchytili deset chodců. Červenou nerespektovalo i sedm řidičů a jeden cyklista.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40i82ř64í 29K61u86č22e36r37a 9695491328

Jsem řidič kamionu a spoustu dalších řidičů znám, důrazně protestuji proti lži, která se ve článku objevila, tedy, že polovině šoférů hrozí exekuce a že jsou zaměstnavateli vykořisťovaní a nucení porušovat předpisy. Jistě, že to tak u některých je, to nelze popřít, rozhodně se ale nejedná o 50%!!! to je skoro ta samá lež, jako kdybychom řekli, že 50% romů lže, krade a loupí, všichni víme, že to číslo je jiné.

0/0
24.8.2015 17:33

J13a79r70o48s95l55a28v 63V85e75r86n45e83r 8741251405802

Doufám , že tenhle řidič už práci nemá.

0/0
24.8.2015 10:32

R69o15m32a67n 10J95e38s80c80h74k65e 9978535217265

Blansku lidé mají k dispozici podchod. Tam je kontrola v pořádku. Ale v Rájci, kde není jiná přístupová cesta , tam to beru jako šikanu. Pokud SŽDC není schopno

zajistit lidem přístup k vlaku tak je to špatné. Srovnávat přejezd na Kaštanové, kde po projetí jednoho vlaku se závory otevřou s přejezdem v Rájci, kde se může potkat 4-5 vlaků za sebou nelze. Alespoň nová radnice v Rájci  přemýšlý o podchodu či nadchodu. To naše radnice v Doubravici jednání se SŽDC vzdala. Nefunkční podchod  s blátem, nefunkční přístřešky, kde na Vás prší.

0/0
18.8.2015 16:54

P35e59t77r 84B20á71č58a 8205156535225

S tou Kastanovou jste to bajecne vymysleli. 8 let co tama den co den jezdim nepamatuji nehodu s vlakem, ted diky ultra bezpecnym zavoram trva prejeti vlaku dvakrat dele nez predtim a tim diametralne narustaji kolony pred krizovatkou. Muzete se poplacat po ramenou za dalsi zdrzeni, jako by jich bylo v kolonach malo.Rv

Hlavne prosim dalsich 10 clanku behem mesice o prejezdech, evidentne tema co vas chytlo.

+3/−7
17.8.2015 13:54

J53a16n 77Č83e77k21a96l 7949555984444

to běžte říct tomu fírovi ze Studénky...

0/0
17.8.2015 14:28

P10e45t79r 73B19á25č73a 8525966875325

Me Studenka nezajima, tady se vzdycky jednou za deset let neco stane a pak se vsichni muzou zblaznit. Vsude o tom budou psat, vsude se to bude rozebirat s nazorama milionu "expertu" pak to za pul roku vysumi a nevyresi se stejne nikdy nic.

+1/−2
17.8.2015 17:02

P74e28t57r 25N46e55u69w97i55r22t61h 2567833845734

Delší průjezd vlaku je kvůli dočasné pomalé jízdě vlaku a tedy další době než od čidla vlak dorazí k přejezdu. Běžně projíždí vlak místem 90 km/h, v současnosti kvůli omezení 40 km/h. Takže stačí chviku počkat

+3/0
17.8.2015 15:58

P13e90t87r 85B56á26č69a 8365256775495

Jsem zvedav ;-)

0/0
17.8.2015 17:02

R40o96m48a93n 40J10e24s65c83h12k65e 9308955597495

Je rozdíl, kde projede jeden vlak a závory se otevřou a přejezd, kde jede 4-5 vlaků za sebou. Takže CHVIKU  počkat. To zákon nestanoví, co je to chvilka ?

0/0
18.8.2015 16:56

J85i11n87d86ř82i32c89h 34Š50k69o61p19e11k 4755581570305

ta část o řidičích kamionů je nesmysl. V dnešní době chybí tisíce řidičů, takže pokud mě stávající nutí porušovat předpisy, klidně bych se nechal vyhodit a šel jezdit jinam

+7/0
17.8.2015 13:45

J98a68n 16Č38e10k16a27l 7309555684294

Holt na každý přejezd kameru a přejetí na červenou klasifikovat jako obecné ohožení...

+4/−2
17.8.2015 13:26

P89e10t35r 67B89á96č75a 8835356365895

nebo rovnou gilotinu

+2/−2
17.8.2015 13:54

J65a17n 17Č24e53k70a48l 7159635184534

A co jiného je ohrožení vlaku?

0/0
17.8.2015 14:27

R17o98m95a89n 43J56e10s81c68h61k76e 9308155597695

Já bych si přál stanovit zákonem chvilku co musí lidé čekat . A zákonem stanovit Vaše OHOŽENÍ. Jak ohožím, když jdu jako chodec ?

0/0
18.8.2015 17:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.