Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči na železničních přejezdech dál riskují. Nezastaví je ani závory

Stovky lidí ročně jihomoravští policisté nachytají, jak přecházejí nebo přejíždějí železniční přejezdy na červenou. Nic se nezměnilo ani po nedávné nehodě ve Studénce. Při nedávné kontrole v Blansku policisté za dvě hodiny odchytili deset chodců. Červenou nerespektovalo i sedm řidičů a jeden cyklista.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19i81ř84í 71K24u25č54e72r46a 9975481488

Jsem řidič kamionu a spoustu dalších řidičů znám, důrazně protestuji proti lži, která se ve článku objevila, tedy, že polovině šoférů hrozí exekuce a že jsou zaměstnavateli vykořisťovaní a nucení porušovat předpisy. Jistě, že to tak u některých je, to nelze popřít, rozhodně se ale nejedná o 50%!!! to je skoro ta samá lež, jako kdybychom řekli, že 50% romů lže, krade a loupí, všichni víme, že to číslo je jiné.

0/0
24.8.2015 17:33

J57a31r74o93s18l72a52v 62V19e79r92n79e93r 8711621985642

Doufám , že tenhle řidič už práci nemá.

0/0
24.8.2015 10:32

R95o77m84a30n 65J47e55s61c10h62k68e 9518835187745

Blansku lidé mají k dispozici podchod. Tam je kontrola v pořádku. Ale v Rájci, kde není jiná přístupová cesta , tam to beru jako šikanu. Pokud SŽDC není schopno

zajistit lidem přístup k vlaku tak je to špatné. Srovnávat přejezd na Kaštanové, kde po projetí jednoho vlaku se závory otevřou s přejezdem v Rájci, kde se může potkat 4-5 vlaků za sebou nelze. Alespoň nová radnice v Rájci  přemýšlý o podchodu či nadchodu. To naše radnice v Doubravici jednání se SŽDC vzdala. Nefunkční podchod  s blátem, nefunkční přístřešky, kde na Vás prší.

0/0
18.8.2015 16:54

P68e83t38r 75B85á69č26a 8515686625715

S tou Kastanovou jste to bajecne vymysleli. 8 let co tama den co den jezdim nepamatuji nehodu s vlakem, ted diky ultra bezpecnym zavoram trva prejeti vlaku dvakrat dele nez predtim a tim diametralne narustaji kolony pred krizovatkou. Muzete se poplacat po ramenou za dalsi zdrzeni, jako by jich bylo v kolonach malo.Rv

Hlavne prosim dalsich 10 clanku behem mesice o prejezdech, evidentne tema co vas chytlo.

+3/−7
17.8.2015 13:54

J38a87n 15Č76e51k61a55l 7179505294624

to běžte říct tomu fírovi ze Studénky...

0/0
17.8.2015 14:28

P27e91t82r 28B42á18č20a 8825216345715

Me Studenka nezajima, tady se vzdycky jednou za deset let neco stane a pak se vsichni muzou zblaznit. Vsude o tom budou psat, vsude se to bude rozebirat s nazorama milionu "expertu" pak to za pul roku vysumi a nevyresi se stejne nikdy nic.

+1/−2
17.8.2015 17:02

P28e20t19r 43N86e23u94w79i35r26t67h 2927193675554

Delší průjezd vlaku je kvůli dočasné pomalé jízdě vlaku a tedy další době než od čidla vlak dorazí k přejezdu. Běžně projíždí vlak místem 90 km/h, v současnosti kvůli omezení 40 km/h. Takže stačí chviku počkat

+3/0
17.8.2015 15:58

P32e21t17r 94B75á67č54a 8155666465915

Jsem zvedav ;-)

0/0
17.8.2015 17:02

R66o36m17a41n 84J50e46s66c68h93k66e 9178745427225

Je rozdíl, kde projede jeden vlak a závory se otevřou a přejezd, kde jede 4-5 vlaků za sebou. Takže CHVIKU  počkat. To zákon nestanoví, co je to chvilka ?

0/0
18.8.2015 16:56

J70i92n46d59ř97i73c59h 85Š84k98o75p25e57k 4135731150525

ta část o řidičích kamionů je nesmysl. V dnešní době chybí tisíce řidičů, takže pokud mě stávající nutí porušovat předpisy, klidně bych se nechal vyhodit a šel jezdit jinam

+7/0
17.8.2015 13:45

J96a93n 55Č67e71k93a40l 7269565514974

Holt na každý přejezd kameru a přejetí na červenou klasifikovat jako obecné ohožení...

+4/−2
17.8.2015 13:26

P61e64t13r 41B62á63č96a 8605676175475

nebo rovnou gilotinu

+2/−2
17.8.2015 13:54

J27a17n 49Č32e42k19a35l 7889635944884

A co jiného je ohrožení vlaku?

0/0
17.8.2015 14:27

R24o20m79a86n 53J97e98s16c42h50k32e 9608345307945

Já bych si přál stanovit zákonem chvilku co musí lidé čekat . A zákonem stanovit Vaše OHOŽENÍ. Jak ohožím, když jdu jako chodec ?

0/0
18.8.2015 17:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.