Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiči na železničních přejezdech dál riskují. Nezastaví je ani závory

Stovky lidí ročně jihomoravští policisté nachytají, jak přecházejí nebo přejíždějí železniční přejezdy na červenou. Nic se nezměnilo ani po nedávné nehodě ve Studénce. Při nedávné kontrole v Blansku policisté za dvě hodiny odchytili deset chodců. Červenou nerespektovalo i sedm řidičů a jeden cyklista.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80i76ř37í 66K53u36č79e51r91a 9605801588

Jsem řidič kamionu a spoustu dalších řidičů znám, důrazně protestuji proti lži, která se ve článku objevila, tedy, že polovině šoférů hrozí exekuce a že jsou zaměstnavateli vykořisťovaní a nucení porušovat předpisy. Jistě, že to tak u některých je, to nelze popřít, rozhodně se ale nejedná o 50%!!! to je skoro ta samá lež, jako kdybychom řekli, že 50% romů lže, krade a loupí, všichni víme, že to číslo je jiné.

0/0
24.8.2015 17:33

J48a12r14o56s53l43a18v 10V65e38r64n74e84r 8721241725852

Doufám , že tenhle řidič už práci nemá.

0/0
24.8.2015 10:32

R91o14m25a75n 87J75e32s40c96h89k54e 9588915527865

Blansku lidé mají k dispozici podchod. Tam je kontrola v pořádku. Ale v Rájci, kde není jiná přístupová cesta , tam to beru jako šikanu. Pokud SŽDC není schopno

zajistit lidem přístup k vlaku tak je to špatné. Srovnávat přejezd na Kaštanové, kde po projetí jednoho vlaku se závory otevřou s přejezdem v Rájci, kde se může potkat 4-5 vlaků za sebou nelze. Alespoň nová radnice v Rájci  přemýšlý o podchodu či nadchodu. To naše radnice v Doubravici jednání se SŽDC vzdala. Nefunkční podchod  s blátem, nefunkční přístřešky, kde na Vás prší.

0/0
18.8.2015 16:54

P90e77t33r 75B95á19č95a 8455806715645

S tou Kastanovou jste to bajecne vymysleli. 8 let co tama den co den jezdim nepamatuji nehodu s vlakem, ted diky ultra bezpecnym zavoram trva prejeti vlaku dvakrat dele nez predtim a tim diametralne narustaji kolony pred krizovatkou. Muzete se poplacat po ramenou za dalsi zdrzeni, jako by jich bylo v kolonach malo.Rv

Hlavne prosim dalsich 10 clanku behem mesice o prejezdech, evidentne tema co vas chytlo.

+3/−7
17.8.2015 13:54

J51a22n 61Č81e79k21a17l 7659985554644

to běžte říct tomu fírovi ze Studénky...

0/0
17.8.2015 14:28

P82e60t35r 80B26á55č53a 8635516735845

Me Studenka nezajima, tady se vzdycky jednou za deset let neco stane a pak se vsichni muzou zblaznit. Vsude o tom budou psat, vsude se to bude rozebirat s nazorama milionu "expertu" pak to za pul roku vysumi a nevyresi se stejne nikdy nic.

+1/−2
17.8.2015 17:02

P76e83t16r 49N48e76u75w95i68r43t13h 2327343205774

Delší průjezd vlaku je kvůli dočasné pomalé jízdě vlaku a tedy další době než od čidla vlak dorazí k přejezdu. Běžně projíždí vlak místem 90 km/h, v současnosti kvůli omezení 40 km/h. Takže stačí chviku počkat

+3/0
17.8.2015 15:58

P24e19t43r 50B35á53č40a 8355936715495

Jsem zvedav ;-)

0/0
17.8.2015 17:02

R25o92m50a91n 27J30e89s66c44h77k75e 9408715407885

Je rozdíl, kde projede jeden vlak a závory se otevřou a přejezd, kde jede 4-5 vlaků za sebou. Takže CHVIKU  počkat. To zákon nestanoví, co je to chvilka ?

0/0
18.8.2015 16:56

J12i85n31d79ř37i11c69h 47Š40k43o30p10e47k 4415461570215

ta část o řidičích kamionů je nesmysl. V dnešní době chybí tisíce řidičů, takže pokud mě stávající nutí porušovat předpisy, klidně bych se nechal vyhodit a šel jezdit jinam

+7/0
17.8.2015 13:45

J76a97n 61Č82e55k76a26l 7819415664744

Holt na každý přejezd kameru a přejetí na červenou klasifikovat jako obecné ohožení...

+4/−2
17.8.2015 13:26

P98e48t78r 70B20á46č50a 8545146245435

nebo rovnou gilotinu

+2/−2
17.8.2015 13:54

J48a54n 54Č19e57k96a29l 7519355974304

A co jiného je ohrožení vlaku?

0/0
17.8.2015 14:27

R63o62m73a78n 16J56e19s15c96h95k43e 9948485907635

Já bych si přál stanovit zákonem chvilku co musí lidé čekat . A zákonem stanovit Vaše OHOŽENÍ. Jak ohožím, když jdu jako chodec ?

0/0
18.8.2015 17:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.