- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Páni, podkopat celé nádraží, usadit na valníky a odsunout až kamsi k řece - no to je na zápis do knihy rekordů. Ale co s tou dírou po nádraží? Že by se to nechalo jako symbol Brna?
Zjednodušeně řečeno. Existují (a jsou volně k dispozici) studie a reálné výpočty, které jasně ukazují na to, že nádraží v odsunuté poloze tak jak je naprojektováno, by nestačilo ani současnému provozu. Tak nechápu, proč by se něco takového mělo stavět?
V infoboxu o variantách nádraží vidím, že vy nás taky krmíte překroucenými informacemi z kritizovaných stránek. Co ale čekat od hlásného tisku ANO, že ano.
Panu Vokřálovi a ANO nevěřím ani slovo, ano.
O přestavba nádraží se uvažuje už cca 100 let. Pokud se ryze technický problém bude řešit politicky, tak nebude nádraží vyřešeno ani za dalších 100 let. Resp. jak může tak velké město existovat bez územního plánu s definicí ploch pro následující výstavbu a její vzájemnou koordinaci? Nedivil bych se, kdyby se jednoho krásného dne přeci jen rozhodlo pro nějakou variantu a už to nešlo, protože pozemky budou dávno zkoupené nebo už na nich bude dávno stát nějaká kancelářská čtvrť.
A to stupidni zabradli pred rolo bude asi naveky.
stupidní není zábradlí ale lidé kteří by courali kdekoliv přes koleje a silnici
s vámi Pytela, to asi také nebude moc slavné
variantu nádraží Pod Petrovem mohl vymyslet opravdu snad jenom spolek nazelenalých aktivistů natruc všem
Proč si to myslíte? Mně přijde jako rozumná varianta..
Nulová varianta to jistí V Brně se bude akorát kecat a protestovat, ale stavět se bude jinde..
Fakta zvýhodňují jednu variantu? Já bych se nebál říct, že fakta diskriminují jednu variantu a zažaloval bych je u soudu, popř. proti nim uspořádal referendum.
Referendum bude příští rok spolu s krajskými volbami.