- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No možná se mělo říci i o provozních nákladech. Akumulátor se asi nevyplatí vyměnit, protože činí převážnou část ceny vozu. Když bych ho vyčlenil, pak počáteční náklady by měly být mnohem nižší, než je tomu u spalovacího motoru, protože konstrukce je mnohem jednodušší a pokud jsou náklady vyšší, zdá se, že někdo má překvapivě vysokou marži...
Rychlodobíječka je také za Bosonohama, na Pražské (výpadovka - stará státní, na Prahu)
Dokud nebude dostupná univerzální baterie do elektromobilů s volným přístupem, které by šla masově vyrábět, tak celá tahle šaškárna postrádá smysl. Přijedu na baterinku, hydraulické rameno vytáhne z auta baterii odloží ji bokem, vezme nabitou baterii a usadí do vozu. Otázka max 5 min. a ne dobíjení 1h a mnohem více.
Hmm, nápad asi dobrý, výsledky nebyly dobré :-(
Dejte na webu si vyhledat Better Place – už vás předběhli a zkrachovali.
"Plán, jak přivést naprosto ekologickou dopravu do Brna, má vedení magistrátu."
Každý, kdo má mozkovou kapacitu dostačující k absolvování základní školy chápe, že přesunutí externalit na jiné místo z toho "naprosto ekologickou dopravu" nedělá. Dobře, nespálí se benzín v autě, ale spálí se uhlí v elektrárně (tepelné elektrárny u nás mají přes 60 % instalovaného výkonu).
nicméně pro Brno to řešení je, protože tu žádnou uhelnou elektrárnu nemáme
Koukám za jaké pitomosti se dají vyhodit miliardy.
a u Prahy jsou tisícovky skladníků v poklusu, aby kost pro psa založili správně do regálu hned vedle plastového traktůrku ....
Je to jejich volba tam pracovat, nikdo je nenutí.
Držím palce. S rozumnou podporou to má smysl.