Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odsun nádraží je nutný, je přesvědčen bývalý náměstek primátora

Bývalý náměstek brněnského primátora Robert Kotzian (ODS) založil po odchodu z politiky spolek Brno+. Jeho účelem je prosadit stavbu nádraží v odsunuté poloze. Je totiž přesvědčen o tom, že by se městu vyhnula vysokorychlostní trať.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P51a72v94e75l 34M57a65r38e11š 8435740827765

On ten problém má ještě jednu důležitou rovinu.

Rekonstrukce nádraží ve stávající poloze rovná se defacto výstavba zcela nového ( stát by zustala jen historická budova).A to za plného provozu s velkými dlouhodobými výlukami,kdy by vlaky stejně koncili na okolních nádražích.

Podobně výstavba nádraží pod Petrovem znamená ohromné staveniště na hraně historického jádra mesta,několik let omezení normálního života na Nových sadech ( podzemní část by se zřejmě hloubila v otevřené jámě) výluka tramvajové trati, rozsáhlé přeložky sítí, asi i kotvení svahu aby ve složitých geologických podmínkách Brna Petrov nesjel do stavební jámy.

V obou případech bude v centru města několik let ohromné staveniště se všemi negativy ( prach, hluk, vyluky povrchové dopravy, těžké mechanismy a náklaďáky...) Ono nejde jen stavbu nádražní budovy...

U řeky v klidu postavíte vše potřebné na zelené louce, stavba nic a nikoho neomezi, dopravu materialu v pohodě vyresite protože vedle je Městský okruh.Akorát ve finále během jedné vyluky napojíte nové nádraží na síť a potom snesete staré kolejiště ( což už můžete zase dělat bez výrazného omezení dopravy )...

0/0
28.9.2015 15:20

P44a41v79e66l 87O63d74r58a62z43i44l 6244459217910

Urputností, s jakou kopou za nesmyslné odsunování nádraží ze zcela logické polohy do polohy zcela nelogické, se přiznávají k osobní zainteresovanosti na tomto nelogickém odsunu.

0/0
27.9.2015 8:51
Foto

P90a39v63e34l 18M89a13r56e29š 8595210607375

Opravdu chcete AUTOBUSovou linku vézt centrem? Tím samým centrem,odkud chcete vyhnat automobily?

0/0
24.9.2015 14:16

P59a34v10e80l 48O91d96r36a54z28i33l 6234869167870

Linky se nevozí, linky se vedou. Opravdu chcete srovnávat 1 autobus se 60 auty?;-D

0/0
28.9.2015 12:41
Foto

P38a60v61e87l 45M73a47r71e79š 8495740857405

Jeden starý naftový autobus se starým vyběhaným dieslem se 30 auty s moderním benzinovym motorem klidně srovnávat budu.Emise toho autobusu z hlediska polétavého prachu a pevných částic budou vyšší .Ano vim ze DPmB má i plynové autobusy,ovsem stále převažují ty konvenční.

Ale idea prispevku byla jinde.V centru města je nesmysl mít autobus je jedno s jakým pohonem.Od toho všichni ustupuji.Do centra patří když už tak tramvaj eventuelně trolejbus .

Ale

0/0
28.9.2015 14:59
Foto

P84a59v16e76l 12M47a98r37e42š 8625750537235

Já na rozdíl od vás věřím odborníkům,kteří jsou za to placeni.

Z tří existujicich variant je nejlogictejsi z provozního hlediska právě ta u řeky.Nádraží pod Petrovem je bráno zdravým rozumem (a na to nepotrebuji titul ze stavební fakulty) nesmyslný projekt (tak ono by to jistě šlo postavit,ovšem náklady budou astronomické a neřeší ZUB jako celek,propletenec tratí by zůstal a navíc podzemní patro pro rychlodráhu...).Staré nádraží opět neřeší železnici jako celek,klubko tratí,náspů a podjezdů by zůstal.Nádraží nemá prostor pro rozvoj a s kolejistem pohnete leda za cenu zbourání TESCA,což asi neprojde.

0/0
24.9.2015 14:14

P65a45v21e39l 21O31d82r25a27z67i97l 6324259637220

Kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:44
Foto

P62a30v41e72l 15M66a51r94e21š 8565210497175

Koukám že máte utkvělou představu,že Brno končí u Vaňkovky.

Pro vaši informaci Dolní,neboli Rosické nádraží je stále ještě centrum města.

Podle Vaši logiky he ÚAN Zvonařka v polích za městem.

0/0
24.9.2015 14:03

P59a94v96e85l 44O31d18r11a60z49i38l 6534129257660

Nové nádraží nemá být v poloze ÚAN Zvonařka, čili opět kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:45
Foto

P90a17v53e86l 82M86a74r22e31š 8125470567235

Nové nádraží v odsunuté poloze na byt na místě brownfieldu,kde ke dnes pár dočasných staveb jako třeba autobazar Auto Esa ( alias původně EuroCar).Prostě na té nezvykle prázdné a zanedbané ploše za malým městským okruhem.Proto se mimo jiné nic nedělá se Zvonařkou,má být rovněž oddunuta do této nové polohy,v současné by ji protnulo zhlavi nádraží

0/0
27.9.2015 8:59

P50a98v81e10l 80O75d64r31a70z22i86l 6924549207110

Nádraží u řeky rozhodně není plánováno do polohy Uhelná

http://imagizer-cv.imageshack.us/v2/573x587q90/537/5dTSEn.jpg

Někdy není o věci něco vědět, když o ní chcete diskutovat.

0/0
28.9.2015 12:46

P79a12v29e12l 50O83d13r13a13z33i65l 6304849827750

...není od věci o věci...

0/0
28.9.2015 12:46
Foto

P82a96v73e93l 60M60a66r38e71š 8365600457305

Oba máme na mysli tutéž lokalitu.Za malým městským okruhem na jeho druhé straně od Vaňkovky.Současné autobusové nádraží je jen o kousek blíže.Vzdušnou čarou od náměstí Svobody to bude nastejno.Ano není to Uhelná, ale je to stále týž pozemek, zanedbaný chatrajici prostor s kterým se léta nic nedělá protože se tu počítá s novým dopravním terminálem.

Možná to už není prostor Rosického nádraží ale pořád se bavíme o sirsim centru města.

0/0
28.9.2015 14:52

P94a65v93e37l 75O72d41r28a81z44i16l 6394479947780

Odsun nádraží je projekt sociálního inženýrství, kdy se za neuvěřitelné peníze daňových poplatníků vybuduje celá čtvrť na místě, o které není prakticky žádný zájem.

Já říkám, proč ne, ale ať si to celá ta odésácká banda postaví za svý.

0/0
24.9.2015 13:49

P75e25t55r 79V47o93p38i89č28k60a 5592507237736

mohl by mi nekdo vysvetlit proc je u vysokorychlostni trate problem s tim ze povede pres centrum? Pokud to bude rychlik Berlin - Viden tak snad bude fajn, ze zastavi i v Brne, takze neni nutné nádrazí stavet na 300km/hod kdyz bude zastavovat. A kdyz nebude zastavovat a bude to primy spoj, tak proc to tahat pres nadrazi, at to jede kolem brna pres pole, kdyz to nebude zastavovat tak k cemu to tahat do centra? Fakt tomu nerozumim.

+1/−1
21.9.2015 14:58
Foto

P57a75v89e47l 81M17a46r39e37š 8535210507565

Zen problém je technický.Současné nadraziwje v oblouku ale hlavně tratě k němu nevyhovující pro rychlovlak.Brněnský ŽU je zašmodrchané klubko kolejí,ve směru Přerov objizdite dvakrát celé Brno ??.Rychlovvak se nemůže půl hodiny táhnout na nádraží kolem celého města třicítkou,nelíbilo vy se vám jst hodinu z Prahy a další hodinu pres město na nádraží

+1/−2
22.9.2015 9:09

P10e61t67r 63V22o64p87i61č55k79a 5802967367666

hodinu do Prahy, to by se mi libilo, ale nejak si neumim predstavit jak to pres tunely do Blanska jede 200 km/hod. Coz je zcela mimo jakoukoliv variantu brnenskeho nadrazi.A prave proto nechapu proc nekdo pro odsun nadrazi argumentuje rychlovlakem, kdyz (dle meho) je to zcela mimo realitu. Rychlovak proste pres Brno nikdy nebude rychlovlak a je uplne jedno kde bude nadrazi.

0/−1
22.9.2015 11:23
Foto

P74a74v76e25l 32M28a53r34e68š 8265900657875

Ona ta vysokorychlostní trať má být úplně nová železnice, s tím současná trat do Blanska nemá a nebude mít nic společného. Už mnoho let je určen v krajině  její optimální koridor a je tam stavební uzávěra. Pocházím z Vysočiny a stopa rychlodráhy je navržena kousek od naší chalupy.Před lety, při projektování D1 byla myšlenka vést podél dálnice i železnici - no je to logicky nejkratší cesta.

A protože rychlodráha, v ČR jsou uvažovány dvě maximálně tři stanice, přičemž logická je jedna z nich v Praze, nebo Kolíně. Brno má vzhledem k poloze šanci stát se hlavním přestupním bodem rychlodráhy v ČR ( na Moravě se budou sbíhat SV a JV větev.

Ano jistě můžeme se na celou rychlodráhu vykašlat, on ten teminál klidně může být v České Třebové,nebo zcela nový někde v  polích u Bíteše a do Brna budeme dalších sto let jezdit uslintaným pomalým courákem na rozpadající se nádraží, co pamatuje konězpřežku, ale hlavně, že ho máme deset minut líné chůze od  náměstí a to je nejdůležitější. Že se z Brna tímto stalo ospalé provinční městečko kdesi na východních hranicích provincie  nikoho moc nezajímá - protože se do něm pořádně nedostane- to nevadí, hlavně že máme nádraží v centru .Co na tom že se místní o vybudování nového nádraží dohadují už přes stopadesát let a v roce 2150  už moderní vlaky na to pravěké nádraží pod hradbami nemohou jezdit, tudíž domorodci přestupují na pomalou špinavou lokálku, co ještě jezdí po  kolejích,a  která už měla být dávno v muzeu...  Co na tom, že přímo v centru plocha, kde mělo být nové nádraží už sto let chátrá a zarůstá plevelem, hlavně že se na tom nikdo nenapakoval.Vždyt jsme po desetiletích protahování a uplácení místních aktivistů teprve loni dokončili VMO;-D

+1/−1
22.9.2015 11:56

P41a46v86e11l 67O95d46r37a38z60i95l 6464849347220

No vidíte, takže ta úplně nová železnice může mít úplně nové napojení na nádr v centru a vyjde to nastejno, jako tahat lidi od vlaku na nádraží na konci Brna do centra šalinama.

Stavět nádraží u řeky do role spasitele stanice VRT je demagogie, lhaní a sprostota.

0/0
24.9.2015 13:37
Foto

P19a50v55e50l 70M64a60r37e88š 8325130757915

Naštěstí o tom, kde bude nádraží stát nerozhodujete ani Vy, ani nějaké občanské iniciativy ( to je akorát šidítko pro nevědomé masy, pocit že ONI o něčem rozhodují), ale investor a lidé, kterí jsou za to placeni( a opravdu teď nemyslím politiky).Takže nějaká lidová referenda nic neovlivní...

To byla jedna z výhod socialismu. Dneska i do odborných rozhodnutí jimž většina nerozumí chce mluví každý, kdo se umí podepsat...

0/0
28.9.2015 15:30
Foto

P72a56v76e56l 25V68e78s22e10l88ý 2388464234794

"Jediné negativum, které pravděpodobně dost dlouho přetrvá, bude, že do historického jádra potrvá cesta veřejnou hromadnou dopravou o něco déle než z dnešního nádraží." Pro příležitostnou dálkovou cestu by se to ještě sneslo, ale pro denní dojíždění do práce to je přece ale zcela zásadní nevýhoda, která snižuje použitelnost drážní dopravy k tomuto účelu.

+1/−1
21.9.2015 12:11
Foto

P78a46v93e41l 32M73a16r50e19š 8465690807355

Tak ono už brzo nebude důvod do toho historického centra jezdit. Aktivisti usilovně pracují na tom aby se normální člověk do centra nedostal ( auta jsou fuj), je třeba zklidnit a zhumanizovat ulice. takže zklidnovači budou tak dlouho zklidnovat, až těch pár posledních podnikatelů a firem uteče z centra . Obyvatelé je budou ve druhé vlně následovat, co v centru, kde nekoupíte rohlík, protože ho tam nemá kdo přivézt. 

Už dnes není moc důvodů do historického centra jezdit, vše potřebné k životu  máte ve stejné nebo vyšší kvalitě jinde a to včetně zábavy.

0/0
22.9.2015 12:01
Foto

P72a77v73e43l 60V45e19s33e89l18ý 2768954414264

To je autocentrický pohled. Taky mám auto, ale do města s ním jezdím jen velmi nerad. Myslím, že jsou i jiné a příjemnější možnosti, jak se pohybovat po centru, než auto. Co třeba šalina či nohy?

+1/0
22.9.2015 12:39
Foto

P95a49v66e21l 34M50a80r58e52š 8385700527285

tak já do centra když už tam musím, jedu také šalinou, nebo nechávám auto u Ferony na Křenové. 

Ale pro mně je oproti autu MHD drahá.Nemám šalikartu a jednotlivé jízdné se mi nevyplatí. Šalinkartu nemám protože nejezdím tramvají kažfý den, max.jednou týdně. Do práce jezdím z Juliánova do Medlánek, tramvají to je hodina, autem po MO 15 minut.

ovšem když do centra opravdu nemusím, tak tam nejedu,dlouhodobější parkování je na placeným parkovišti ekonomická sebevražda a městapo vás buzeruje kvůli sebemensí blbosti. V širším centru díky cyklonesmyslům prakticky legálně nezaparkujete u chodníku (viz Lidická)

 Ovšem auta jsou v centru potřeba také pro zásobování obchodů,různí poslíčci, řemeslníci... Aktivistická představa, že všichni budeme jezdit na kole a tramvají je utopie.

Navíc odmítám, aby hrstka fanatiků přikazovala lidem čím smějí jet do centra.Opravdu nikdo se nejede do centra jen tak projet ale jede tam proto, žez nějakého důvodu do centra potřebuje

0/−1
22.9.2015 17:36
Foto

P44a31v47e40l 86V43e42s15e44l36ý 2548774114144

Do jisté míry máte pravdu. Drahé jednorázové jízdné je tragickou vizitkou města a jeho veřejné dopravy, když to ve výsledku je autem levnější. Vím, zažil jsem to taky v době, kdy jsem bydlel jen kousek od práce a chodil jsem pěšky. Šalinkarta se mi nevyplatila a na cestu do města jsem používal auto. Je tam ale problém s parkováním, často jsem deset minut kroužil, abych našel jedno místo a pak dalších deset šel pěšky na místo, kam jsem se potřeboval dostat. Nicméně jsou lidi, co jezdí autem do města z čisté pohodlnosti a často v něm sedí sami. Takoví skutečně zabírají moc místa, ať si to tučně zaplatí. Kdyby se tak choval každý, nebylo by se ve městě pro samá auta kam hnout. Obyvatele by měla motivovat levná šalinkarta i jednorázové jízdné. Možná by nebylo taky od věci zavést parkování s kotoučem na 15-30 min zdarma v okrajovějších částech centra pro ty, co jedou autem jen proto, že potřebují odvézt něco rozměrného/těžkého.

+1/0
22.9.2015 18:01

R56o87m38a26n 44J89e56s20c10h52k34e 9458395547235

V Praze zlevnili roční na 3650 Kč na MHD. V Brně zdechl pes. Brno je drahé. Já se z Brna odstěhoval na lont a su v pohodě.

0/0
6.10.2015 12:31

P35a45v71e17l 26O73d11r52a76z89i62l 6984209617230

Inteligentní lidé si ve vaší situaci koupí univerzální jízdenku, pane Mareši. A já také odmítám, aby hrska fanatiků jako vy, navíc přistěhovalců bez trvalého pobytu v Brně, rozhodovala o tom, co kam bude jezdit.

0/−2
24.9.2015 13:38
Foto

P21a43v32e46l 34M70a23r21e36š 8625700347315

Na univerzální jizdence není tak velká sleva,aby se mi vyplatila proti autu.Společně z cestou pěšky z parkoviště u Ferony na Křenové jsem v centru rychleji než šalinou (jezdím z Bělohorské)Jezdím tam do Centrumu,tam pravda jsou kousek garáže ovšem obsazené rezidenty a vozy firem z okolí

Mimochodem trvalé bydliště mám v Brně od roku 2008, byť teda jinde než fyzicky bydlím.Ono se stačí mrknout do ARESu

0/0
24.9.2015 14:00

P93a15v51e13l 86O90d19r89a81z69i83l 6394549457600

Ještě nedávno jste tvrdil, že trvalý pobyt v Brně nemáte a že jezdíte do Medlánek, to je pak těžké vám něco věřit, když pokaždé tvrdíte něco jiného.

0/0
27.9.2015 8:43
Foto

P35a81v90e46l 58M85a40r89e22š 8925300527215

I tady ve vlákně píšu,ze PRAVIDELNĚ jezdím Juliánov Medlánky,protože tam máme kancelář.A ze občas potřebuju do centra ,protože v Centrumu sedí člověk pro kterého rovněž pracuju.

0/0
27.9.2015 8:52

P33a45v54e54l 49O78d57r71a48z58i21l 6284519327390

Tak určitěé, po okruhu z Julcu do Medlánek za 15 minut v ranní špičce, HA, HA, HA.

0/0
28.9.2015 12:48
Foto

P73a48v16e78l 34M62a85r54e70š 8345740447635

O ranní špičce jsem nic nepsal,jezdím až po deváté.

To už jsou lopaty u strojů a kancelářské krysy u PC :-).Jedna z výhod když jste sám sobě šéfem - pracovní dobu si stanovujete sám.Na druhou stranu, mimo pátku neodchazim domu před sedmou večer...

0/0
28.9.2015 14:43

R25o38m20a66n 48J96e66s46c24h38k88e 9748875887855

Já v Brně nebydlím ale jezdím vlakem 5 krát týdně. Proč mají rozhodovat lidi o nádraží, kteří jezdí autem ? Jízdné v Brně je drahé. Před válkou si mohl člověk koupit měsíční jízdenku na jednu linku. Dnes to IDS JMK nechce, páni by měli menší výnos. Právě kvůli přecpanosti jsem se z Brna odstěhoval. V Praze zlevnili roční na 3650 Kč a kolik tam mají linek včetně metra ? Ač Pražáky nemusím, za to je chválím.

0/0
6.10.2015 12:36

P32a79v27e16l 62O10d26r73a85z51i28l 6574469897830

Proč tohoto zkrachovalce ještě tahají do médií. O kvalitě práce tohoto člověka vypovídá například návrh destrukce dopravního uzlu na Mendlově náměstí pro dostavbu soukromé budovy, nebo výtky na jeho webu brnoplus k nové podobě Zelného trhu, přitom ta je výsledkem JEHO práce.

Tomuto člověku nevěřím ani Dobrý den a to také každému doporučuji.

VRT samozřejmě na stávající nádraží napojit lze, když se chce, tak jde vše.

+4/−1
21.9.2015 10:31

P29a74v44e93l 55O19d48r54a79z54i65l 6914589197270

Linky, které mají obsluhovat nádraží tzv. u řeky vůbec neexistují a nikdo, včetně tohoto člověka, nepředložil důkaz toho, jak jím navrhovaná jedna šalinová trať odveze v ranní špičce několik vlaků, které zaráz na nádru vysypou několik tisíc lidí.

+1/−1
21.9.2015 10:33
Foto

P13a46v72e98l 31M90a17r68e80š 8625970647335

Vy jste studoval stavební fakultu, obor železniční doprava, stavba a projektování železniční cesty? Že tak s jistotou víte, že to jde i když jiní odborníci tvrdí, že to nejde?

0/0
22.9.2015 12:04

P24a30v48e29l 56O40d19r24a40z93i42l 6764839347470

Jací "jiní" odborníci? Kotzian žádný odborník není a vy také ne.

0/0
24.9.2015 13:40

P61a96v18e66l 63J68e47ř80á83b47e67k 7911222154627

2050 - no to už budou světové zásoby ropy na minimu, uhlí v Africe bude pod palcem Číny, jádro ovládne USA a Rusko.

Takže lepší by bylo přemýšlet o nádraží s přepřehávací stanicí koni.

+1/0
20.9.2015 18:07

Š40t57e54f24a39n 59F15r45i45č28a 7102128723526

Kotzian měl možnost, když byl na radnici, zlepšit spojení na Zvonařku. ÚAN stojí přesunuté z Uhelné ulice více než 40 let, a pořád je infrastruktura na Zvonařce naprosto stejná, jako v r. 1975. Takže Kotzianovi nevěřím z mnoha důvodů, tedy nejen proto, že nemá odborné vzdělání a problému nerozumí ani za mák..

+14/−1
20.9.2015 14:32

P40a32v47e65l 69S16t83a54v41j10a64n76í48k 6648805877481

Pokud se nehýbe s nádražím, tak se logicky nedá dělat nic ani s ÚAN, protože to spolu logicky souvisí.Co je na tom tak složitého?

+2/−2
20.9.2015 14:34

Š95t18e76f62a84n 31F69r94i87č56a 7602718473636

O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo, ale dokonce se jen o pár let později podchod u hlavního nádraží, což byla největší stavba tehdejší pětiletky a provedla se také generální oprava hlavní budovy hlavního nádraží. Politici slibovali zlepšit spojení MHD a ÚAN, to se však nikdy neuskutečnilo. Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám. Cestující, kteří dojíždí denně do Brna většinou k tramvajím u hlavního nádraží dodnes chodí pěšky.

+3/−2
20.9.2015 14:46

P65a73v38e53l 25S29t35a52v98j78a85n25í53k 6598625207501

Jenže se 20 let, možná déle,  přemisťuje virtuálně vlakové nádraží. K čemu budovat spojení s ÚAN, když bude všechno jinak. Celá ta oblast je naprosto mrtvá a bude to tak nadále, dokud někdo nerozhodne. Zajímavé je, že toto v argumentacích chybí, že jsou cestující, kteří přijedou autobusem a rádi by pokračovali vlakem a naopak. "Nejdůležitější" je vystoupit v centru. Zajímalo by mě, kolik lidí z dojíždějících v něm skutečně pracuje.

+2/0
20.9.2015 14:55

Š79t13e92f94a88n 54F10r77i70č80a 7592328823926

Půdorys města je založen historicky. Není absolutně žádný důvod do něj lehkovážně zasahovat. Chápu sice snahu stavební lobby zbořit velkou část města a vytvořit stavební příležitosti pro nové záměry. Daňoví poplatníci však nad takovým bezbřehým plýtváním musí plakat.

+4/−1
20.9.2015 15:00

P97a12v19e20l 65S67t22a52v19j97a76n69í77k 6198425767161

Napřed bylo město, potom, dlouho potom, byla železnice. Co míníte tím bouráním, netuším, v těch místech už není co bourat, kromě areálu ČSAD.

+2/−1
20.9.2015 15:16

T95o24m67á59š 71T78a49t97í24č51e64k 5700482560128

Správně řečeno - oblast je mrtvá. A mrtvou by zůstala i po přesunu.

0/−2
21.9.2015 9:58

P31a17v60e59l 11O39d97r88a67z59i83l 6964229847320

Zavést autobusovou linku není žádné budování, ježišmarjá.

0/0
21.9.2015 10:34

I67v38a14n 52H35o68l35a85s 5367337698217

> O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo

Tak to je samozřejmě nesmysl, lokalita pro ÚAN byla zvolena právě s ohledem na budoucí umístění přesunutého nádraží (s dost velkou tolerancí. A vybudování podchodu v tom není v žádném rozporu, tehdy se vědělo, že to nové vlakové nádraží nebude (z různých důvodů) hned.

> Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám

Dnes už s ohledem na kapacitu ÚAN velmi málo, resp. většina poloprázdných (od dob spuštění IDS nemají mnozí mimobrněnští důvod táhnout se až na Zvonařku, když mohou využít některý z vnějších přestupních uzlů).

+2/0
20.9.2015 22:11

Š51t26e56f81a69n 50F73r47i69č58a 7812758753976

Typicky arogantní zdůvodnění. Vám to jako Brňákovi přijde asi normální, ale zeptejte se venkovanů, co říkají na snížení komfortu svého cestování. Autobusy IDS natvrdo prostě vysadí cestující na kraji města, chtěl jste přesně říci. A to uvádíte jako co? Jako výhodu? Nebo jako řešení? Mnoha z těchto cestujících pak nezbývá nic jiného, než ztrácet čas při přestupech a do centra Brna se dopravit přeplněnými tramvajemi.

+2/−1
21.9.2015 8:07
Foto

P34a10v10e87l 80M37a22r90e83š 8365660947315

Ten venkovan na Úzké sedne na MHD a jede do práce třeba do Slatiny do fabriky.Naprosto zbytečně tak zajizdi do centra,jen aby přestoupil a zase odjel na okraj města.Lidí pracujicich přímo v centru a zároveň do Brna dohizdejicich je výrazná menšina.To je smysl integrované dopravy-aby další autobusy zbytečně nejezdili do centra města ,když mohou z konečné u MHD lidé pokračovat městskou linkou.Už dnes spousta lidí vystupuje z regionalky u Ústředního hřbitova,v Komárově u šaliny ,v Černovicích na Olomoucké a na královopolském nádraží

+1/0
22.9.2015 9:26

P43a95v31e34l 36O40d27r55a72z20i77l 6234569477470

Jakožto přistěhovalec nemůžete logicky Brno znát, takže kdo jede do Slatiny, pro vaši informaci, nejspíš využije nádraží Židenice, kdo jede na jiný okraj města, nejede do centra. Hodně lidí ale pracuje v tom centru, na rozdíl od vás, a vy tady urputně bojujete za to, aby vlak, který nevyužíváte, nejezdil do centra, kde se nepohybujete. Vaše motivace je nejasné, ledaže byste byl napojen na ODS, tam je motivace naprosto zřetelná.

0/0
24.9.2015 13:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.