Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odsun nádraží je nutný, je přesvědčen bývalý náměstek primátora

Bývalý náměstek brněnského primátora Robert Kotzian (ODS) založil po odchodu z politiky spolek Brno+. Jeho účelem je prosadit stavbu nádraží v odsunuté poloze. Je totiž přesvědčen o tom, že by se městu vyhnula vysokorychlostní trať.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P81a25v20e56l 29M91a59r72e97š 8895130567635

On ten problém má ještě jednu důležitou rovinu.

Rekonstrukce nádraží ve stávající poloze rovná se defacto výstavba zcela nového ( stát by zustala jen historická budova).A to za plného provozu s velkými dlouhodobými výlukami,kdy by vlaky stejně koncili na okolních nádražích.

Podobně výstavba nádraží pod Petrovem znamená ohromné staveniště na hraně historického jádra mesta,několik let omezení normálního života na Nových sadech ( podzemní část by se zřejmě hloubila v otevřené jámě) výluka tramvajové trati, rozsáhlé přeložky sítí, asi i kotvení svahu aby ve složitých geologických podmínkách Brna Petrov nesjel do stavební jámy.

V obou případech bude v centru města několik let ohromné staveniště se všemi negativy ( prach, hluk, vyluky povrchové dopravy, těžké mechanismy a náklaďáky...) Ono nejde jen stavbu nádražní budovy...

U řeky v klidu postavíte vše potřebné na zelené louce, stavba nic a nikoho neomezi, dopravu materialu v pohodě vyresite protože vedle je Městský okruh.Akorát ve finále během jedné vyluky napojíte nové nádraží na síť a potom snesete staré kolejiště ( což už můžete zase dělat bez výrazného omezení dopravy )...

0/0
28.9.2015 15:20

P46a23v20e52l 94O33d92r23a60z78i79l 6484799247540

Urputností, s jakou kopou za nesmyslné odsunování nádraží ze zcela logické polohy do polohy zcela nelogické, se přiznávají k osobní zainteresovanosti na tomto nelogickém odsunu.

0/0
27.9.2015 8:51
Foto

P81a69v32e16l 82M18a23r54e90š 8295230987445

Opravdu chcete AUTOBUSovou linku vézt centrem? Tím samým centrem,odkud chcete vyhnat automobily?

0/0
24.9.2015 14:16

P67a28v92e86l 76O51d28r41a21z70i50l 6474139727300

Linky se nevozí, linky se vedou. Opravdu chcete srovnávat 1 autobus se 60 auty?;-D

0/0
28.9.2015 12:41
Foto

P45a39v18e48l 77M14a89r38e66š 8965720547335

Jeden starý naftový autobus se starým vyběhaným dieslem se 30 auty s moderním benzinovym motorem klidně srovnávat budu.Emise toho autobusu z hlediska polétavého prachu a pevných částic budou vyšší .Ano vim ze DPmB má i plynové autobusy,ovsem stále převažují ty konvenční.

Ale idea prispevku byla jinde.V centru města je nesmysl mít autobus je jedno s jakým pohonem.Od toho všichni ustupuji.Do centra patří když už tak tramvaj eventuelně trolejbus .

Ale

0/0
28.9.2015 14:59
Foto

P68a28v32e81l 33M57a54r42e85š 8915700387945

Já na rozdíl od vás věřím odborníkům,kteří jsou za to placeni.

Z tří existujicich variant je nejlogictejsi z provozního hlediska právě ta u řeky.Nádraží pod Petrovem je bráno zdravým rozumem (a na to nepotrebuji titul ze stavební fakulty) nesmyslný projekt (tak ono by to jistě šlo postavit,ovšem náklady budou astronomické a neřeší ZUB jako celek,propletenec tratí by zůstal a navíc podzemní patro pro rychlodráhu...).Staré nádraží opět neřeší železnici jako celek,klubko tratí,náspů a podjezdů by zůstal.Nádraží nemá prostor pro rozvoj a s kolejistem pohnete leda za cenu zbourání TESCA,což asi neprojde.

0/0
24.9.2015 14:14

P22a70v97e80l 67O79d45r92a18z60i20l 6734319407770

Kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:44
Foto

P89a35v89e13l 96M94a72r91e48š 8685240557275

Koukám že máte utkvělou představu,že Brno končí u Vaňkovky.

Pro vaši informaci Dolní,neboli Rosické nádraží je stále ještě centrum města.

Podle Vaši logiky he ÚAN Zvonařka v polích za městem.

0/0
24.9.2015 14:03

P87a59v46e46l 20O81d90r28a39z85i38l 6924199397600

Nové nádraží nemá být v poloze ÚAN Zvonařka, čili opět kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:45
Foto

P66a21v17e12l 27M76a51r60e12š 8675410107495

Nové nádraží v odsunuté poloze na byt na místě brownfieldu,kde ke dnes pár dočasných staveb jako třeba autobazar Auto Esa ( alias původně EuroCar).Prostě na té nezvykle prázdné a zanedbané ploše za malým městským okruhem.Proto se mimo jiné nic nedělá se Zvonařkou,má být rovněž oddunuta do této nové polohy,v současné by ji protnulo zhlavi nádraží

0/0
27.9.2015 8:59

P78a59v22e53l 34O27d14r58a23z73i62l 6484489587600

Nádraží u řeky rozhodně není plánováno do polohy Uhelná

http://imagizer-cv.imageshack.us/v2/573x587q90/537/5dTSEn.jpg

Někdy není o věci něco vědět, když o ní chcete diskutovat.

0/0
28.9.2015 12:46

P49a60v19e86l 64O21d34r36a60z21i37l 6504459977440

...není od věci o věci...

0/0
28.9.2015 12:46
Foto

P78a78v81e51l 49M78a72r84e68š 8905340117525

Oba máme na mysli tutéž lokalitu.Za malým městským okruhem na jeho druhé straně od Vaňkovky.Současné autobusové nádraží je jen o kousek blíže.Vzdušnou čarou od náměstí Svobody to bude nastejno.Ano není to Uhelná, ale je to stále týž pozemek, zanedbaný chatrajici prostor s kterým se léta nic nedělá protože se tu počítá s novým dopravním terminálem.

Možná to už není prostor Rosického nádraží ale pořád se bavíme o sirsim centru města.

0/0
28.9.2015 14:52

P47a54v63e77l 27O90d21r50a57z53i45l 6374539337600

Odsun nádraží je projekt sociálního inženýrství, kdy se za neuvěřitelné peníze daňových poplatníků vybuduje celá čtvrť na místě, o které není prakticky žádný zájem.

Já říkám, proč ne, ale ať si to celá ta odésácká banda postaví za svý.

0/0
24.9.2015 13:49

P41e95t76r 68V59o78p93i83č65k96a 5182807757756

mohl by mi nekdo vysvetlit proc je u vysokorychlostni trate problem s tim ze povede pres centrum? Pokud to bude rychlik Berlin - Viden tak snad bude fajn, ze zastavi i v Brne, takze neni nutné nádrazí stavet na 300km/hod kdyz bude zastavovat. A kdyz nebude zastavovat a bude to primy spoj, tak proc to tahat pres nadrazi, at to jede kolem brna pres pole, kdyz to nebude zastavovat tak k cemu to tahat do centra? Fakt tomu nerozumim.

+1/−1
21.9.2015 14:58
Foto

P50a95v39e19l 81M87a16r57e59š 8325540867925

Zen problém je technický.Současné nadraziwje v oblouku ale hlavně tratě k němu nevyhovující pro rychlovlak.Brněnský ŽU je zašmodrchané klubko kolejí,ve směru Přerov objizdite dvakrát celé Brno ??.Rychlovvak se nemůže půl hodiny táhnout na nádraží kolem celého města třicítkou,nelíbilo vy se vám jst hodinu z Prahy a další hodinu pres město na nádraží

+1/−2
22.9.2015 9:09

P30e35t46r 23V95o55p22i52č72k24a 5652517737536

hodinu do Prahy, to by se mi libilo, ale nejak si neumim predstavit jak to pres tunely do Blanska jede 200 km/hod. Coz je zcela mimo jakoukoliv variantu brnenskeho nadrazi.A prave proto nechapu proc nekdo pro odsun nadrazi argumentuje rychlovlakem, kdyz (dle meho) je to zcela mimo realitu. Rychlovak proste pres Brno nikdy nebude rychlovlak a je uplne jedno kde bude nadrazi.

0/−1
22.9.2015 11:23
Foto

P69a96v79e19l 19M44a74r17e56š 8155270707455

Ona ta vysokorychlostní trať má být úplně nová železnice, s tím současná trat do Blanska nemá a nebude mít nic společného. Už mnoho let je určen v krajině  její optimální koridor a je tam stavební uzávěra. Pocházím z Vysočiny a stopa rychlodráhy je navržena kousek od naší chalupy.Před lety, při projektování D1 byla myšlenka vést podél dálnice i železnici - no je to logicky nejkratší cesta.

A protože rychlodráha, v ČR jsou uvažovány dvě maximálně tři stanice, přičemž logická je jedna z nich v Praze, nebo Kolíně. Brno má vzhledem k poloze šanci stát se hlavním přestupním bodem rychlodráhy v ČR ( na Moravě se budou sbíhat SV a JV větev.

Ano jistě můžeme se na celou rychlodráhu vykašlat, on ten teminál klidně může být v České Třebové,nebo zcela nový někde v  polích u Bíteše a do Brna budeme dalších sto let jezdit uslintaným pomalým courákem na rozpadající se nádraží, co pamatuje konězpřežku, ale hlavně, že ho máme deset minut líné chůze od  náměstí a to je nejdůležitější. Že se z Brna tímto stalo ospalé provinční městečko kdesi na východních hranicích provincie  nikoho moc nezajímá - protože se do něm pořádně nedostane- to nevadí, hlavně že máme nádraží v centru .Co na tom že se místní o vybudování nového nádraží dohadují už přes stopadesát let a v roce 2150  už moderní vlaky na to pravěké nádraží pod hradbami nemohou jezdit, tudíž domorodci přestupují na pomalou špinavou lokálku, co ještě jezdí po  kolejích,a  která už měla být dávno v muzeu...  Co na tom, že přímo v centru plocha, kde mělo být nové nádraží už sto let chátrá a zarůstá plevelem, hlavně že se na tom nikdo nenapakoval.Vždyt jsme po desetiletích protahování a uplácení místních aktivistů teprve loni dokončili VMO;-D

+1/−1
22.9.2015 11:56

P54a83v45e53l 23O71d84r72a58z29i83l 6224359637330

No vidíte, takže ta úplně nová železnice může mít úplně nové napojení na nádr v centru a vyjde to nastejno, jako tahat lidi od vlaku na nádraží na konci Brna do centra šalinama.

Stavět nádraží u řeky do role spasitele stanice VRT je demagogie, lhaní a sprostota.

0/0
24.9.2015 13:37
Foto

P76a81v72e67l 17M44a45r60e78š 8235450517285

Naštěstí o tom, kde bude nádraží stát nerozhodujete ani Vy, ani nějaké občanské iniciativy ( to je akorát šidítko pro nevědomé masy, pocit že ONI o něčem rozhodují), ale investor a lidé, kterí jsou za to placeni( a opravdu teď nemyslím politiky).Takže nějaká lidová referenda nic neovlivní...

To byla jedna z výhod socialismu. Dneska i do odborných rozhodnutí jimž většina nerozumí chce mluví každý, kdo se umí podepsat...

0/0
28.9.2015 15:30
Foto

P23a77v40e94l 34V19e66s68e36l69ý 2528784874794

"Jediné negativum, které pravděpodobně dost dlouho přetrvá, bude, že do historického jádra potrvá cesta veřejnou hromadnou dopravou o něco déle než z dnešního nádraží." Pro příležitostnou dálkovou cestu by se to ještě sneslo, ale pro denní dojíždění do práce to je přece ale zcela zásadní nevýhoda, která snižuje použitelnost drážní dopravy k tomuto účelu.

+1/−1
21.9.2015 12:11
Foto

P21a76v95e96l 82M80a51r39e74š 8415590627105

Tak ono už brzo nebude důvod do toho historického centra jezdit. Aktivisti usilovně pracují na tom aby se normální člověk do centra nedostal ( auta jsou fuj), je třeba zklidnit a zhumanizovat ulice. takže zklidnovači budou tak dlouho zklidnovat, až těch pár posledních podnikatelů a firem uteče z centra . Obyvatelé je budou ve druhé vlně následovat, co v centru, kde nekoupíte rohlík, protože ho tam nemá kdo přivézt. 

Už dnes není moc důvodů do historického centra jezdit, vše potřebné k životu  máte ve stejné nebo vyšší kvalitě jinde a to včetně zábavy.

0/0
22.9.2015 12:01
Foto

P18a32v66e40l 77V30e66s59e79l87ý 2878864254954

To je autocentrický pohled. Taky mám auto, ale do města s ním jezdím jen velmi nerad. Myslím, že jsou i jiné a příjemnější možnosti, jak se pohybovat po centru, než auto. Co třeba šalina či nohy?

+1/0
22.9.2015 12:39
Foto

P63a50v21e30l 87M29a63r34e83š 8825260617695

tak já do centra když už tam musím, jedu také šalinou, nebo nechávám auto u Ferony na Křenové. 

Ale pro mně je oproti autu MHD drahá.Nemám šalikartu a jednotlivé jízdné se mi nevyplatí. Šalinkartu nemám protože nejezdím tramvají kažfý den, max.jednou týdně. Do práce jezdím z Juliánova do Medlánek, tramvají to je hodina, autem po MO 15 minut.

ovšem když do centra opravdu nemusím, tak tam nejedu,dlouhodobější parkování je na placeným parkovišti ekonomická sebevražda a městapo vás buzeruje kvůli sebemensí blbosti. V širším centru díky cyklonesmyslům prakticky legálně nezaparkujete u chodníku (viz Lidická)

 Ovšem auta jsou v centru potřeba také pro zásobování obchodů,různí poslíčci, řemeslníci... Aktivistická představa, že všichni budeme jezdit na kole a tramvají je utopie.

Navíc odmítám, aby hrstka fanatiků přikazovala lidem čím smějí jet do centra.Opravdu nikdo se nejede do centra jen tak projet ale jede tam proto, žez nějakého důvodu do centra potřebuje

0/−1
22.9.2015 17:36
Foto

P76a82v13e97l 45V70e18s58e46l69ý 2398734584314

Do jisté míry máte pravdu. Drahé jednorázové jízdné je tragickou vizitkou města a jeho veřejné dopravy, když to ve výsledku je autem levnější. Vím, zažil jsem to taky v době, kdy jsem bydlel jen kousek od práce a chodil jsem pěšky. Šalinkarta se mi nevyplatila a na cestu do města jsem používal auto. Je tam ale problém s parkováním, často jsem deset minut kroužil, abych našel jedno místo a pak dalších deset šel pěšky na místo, kam jsem se potřeboval dostat. Nicméně jsou lidi, co jezdí autem do města z čisté pohodlnosti a často v něm sedí sami. Takoví skutečně zabírají moc místa, ať si to tučně zaplatí. Kdyby se tak choval každý, nebylo by se ve městě pro samá auta kam hnout. Obyvatele by měla motivovat levná šalinkarta i jednorázové jízdné. Možná by nebylo taky od věci zavést parkování s kotoučem na 15-30 min zdarma v okrajovějších částech centra pro ty, co jedou autem jen proto, že potřebují odvézt něco rozměrného/těžkého.

+1/0
22.9.2015 18:01

R30o40m87a17n 19J67e84s86c88h62k21e 9708435467835

V Praze zlevnili roční na 3650 Kč na MHD. V Brně zdechl pes. Brno je drahé. Já se z Brna odstěhoval na lont a su v pohodě.

0/0
6.10.2015 12:31

P48a82v24e26l 59O88d75r76a89z52i25l 6174469277800

Inteligentní lidé si ve vaší situaci koupí univerzální jízdenku, pane Mareši. A já také odmítám, aby hrska fanatiků jako vy, navíc přistěhovalců bez trvalého pobytu v Brně, rozhodovala o tom, co kam bude jezdit.

0/−2
24.9.2015 13:38
Foto

P81a55v38e97l 43M92a94r74e16š 8935840887935

Na univerzální jizdence není tak velká sleva,aby se mi vyplatila proti autu.Společně z cestou pěšky z parkoviště u Ferony na Křenové jsem v centru rychleji než šalinou (jezdím z Bělohorské)Jezdím tam do Centrumu,tam pravda jsou kousek garáže ovšem obsazené rezidenty a vozy firem z okolí

Mimochodem trvalé bydliště mám v Brně od roku 2008, byť teda jinde než fyzicky bydlím.Ono se stačí mrknout do ARESu

0/0
24.9.2015 14:00

P49a85v73e37l 71O74d96r85a24z57i98l 6414539637970

Ještě nedávno jste tvrdil, že trvalý pobyt v Brně nemáte a že jezdíte do Medlánek, to je pak těžké vám něco věřit, když pokaždé tvrdíte něco jiného.

0/0
27.9.2015 8:43
Foto

P64a92v59e47l 69M18a80r65e41š 8445120897535

I tady ve vlákně píšu,ze PRAVIDELNĚ jezdím Juliánov Medlánky,protože tam máme kancelář.A ze občas potřebuju do centra ,protože v Centrumu sedí člověk pro kterého rovněž pracuju.

0/0
27.9.2015 8:52

P18a17v32e74l 98O81d36r13a78z87i44l 6714309937670

Tak určitěé, po okruhu z Julcu do Medlánek za 15 minut v ranní špičce, HA, HA, HA.

0/0
28.9.2015 12:48
Foto

P96a39v65e88l 39M95a20r23e43š 8465290857685

O ranní špičce jsem nic nepsal,jezdím až po deváté.

To už jsou lopaty u strojů a kancelářské krysy u PC :-).Jedna z výhod když jste sám sobě šéfem - pracovní dobu si stanovujete sám.Na druhou stranu, mimo pátku neodchazim domu před sedmou večer...

0/0
28.9.2015 14:43

R30o41m91a69n 83J53e77s16c35h34k41e 9718365947855

Já v Brně nebydlím ale jezdím vlakem 5 krát týdně. Proč mají rozhodovat lidi o nádraží, kteří jezdí autem ? Jízdné v Brně je drahé. Před válkou si mohl člověk koupit měsíční jízdenku na jednu linku. Dnes to IDS JMK nechce, páni by měli menší výnos. Právě kvůli přecpanosti jsem se z Brna odstěhoval. V Praze zlevnili roční na 3650 Kč a kolik tam mají linek včetně metra ? Ač Pražáky nemusím, za to je chválím.

0/0
6.10.2015 12:36

P14a25v75e49l 23O23d68r12a78z22i60l 6564969937880

Proč tohoto zkrachovalce ještě tahají do médií. O kvalitě práce tohoto člověka vypovídá například návrh destrukce dopravního uzlu na Mendlově náměstí pro dostavbu soukromé budovy, nebo výtky na jeho webu brnoplus k nové podobě Zelného trhu, přitom ta je výsledkem JEHO práce.

Tomuto člověku nevěřím ani Dobrý den a to také každému doporučuji.

VRT samozřejmě na stávající nádraží napojit lze, když se chce, tak jde vše.

+4/−1
21.9.2015 10:31

P37a78v94e67l 81O46d95r74a86z75i26l 6604719157340

Linky, které mají obsluhovat nádraží tzv. u řeky vůbec neexistují a nikdo, včetně tohoto člověka, nepředložil důkaz toho, jak jím navrhovaná jedna šalinová trať odveze v ranní špičce několik vlaků, které zaráz na nádru vysypou několik tisíc lidí.

+1/−1
21.9.2015 10:33
Foto

P27a12v11e34l 18M27a70r79e71š 8545610397235

Vy jste studoval stavební fakultu, obor železniční doprava, stavba a projektování železniční cesty? Že tak s jistotou víte, že to jde i když jiní odborníci tvrdí, že to nejde?

0/0
22.9.2015 12:04

P56a33v96e79l 22O46d95r61a75z67i22l 6484189507870

Jací "jiní" odborníci? Kotzian žádný odborník není a vy také ne.

0/0
24.9.2015 13:40

P72a95v61e95l 95J53e94ř57á54b71e85k 7701662974337

2050 - no to už budou světové zásoby ropy na minimu, uhlí v Africe bude pod palcem Číny, jádro ovládne USA a Rusko.

Takže lepší by bylo přemýšlet o nádraží s přepřehávací stanicí koni.

+1/0
20.9.2015 18:07

Š22t30e17f82a27n 62F78r45i48č35a 7192718503446

Kotzian měl možnost, když byl na radnici, zlepšit spojení na Zvonařku. ÚAN stojí přesunuté z Uhelné ulice více než 40 let, a pořád je infrastruktura na Zvonařce naprosto stejná, jako v r. 1975. Takže Kotzianovi nevěřím z mnoha důvodů, tedy nejen proto, že nemá odborné vzdělání a problému nerozumí ani za mák..

+14/−1
20.9.2015 14:32

P87a85v10e76l 81S17t74a91v64j42a68n60í75k 6518185357741

Pokud se nehýbe s nádražím, tak se logicky nedá dělat nic ani s ÚAN, protože to spolu logicky souvisí.Co je na tom tak složitého?

+2/−2
20.9.2015 14:34

Š38t63e52f54a91n 41F35r32i34č93a 7602238703866

O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo, ale dokonce se jen o pár let později podchod u hlavního nádraží, což byla největší stavba tehdejší pětiletky a provedla se také generální oprava hlavní budovy hlavního nádraží. Politici slibovali zlepšit spojení MHD a ÚAN, to se však nikdy neuskutečnilo. Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám. Cestující, kteří dojíždí denně do Brna většinou k tramvajím u hlavního nádraží dodnes chodí pěšky.

+3/−2
20.9.2015 14:46

P81a54v22e66l 85S85t93a84v90j57a30n64í73k 6238665857361

Jenže se 20 let, možná déle,  přemisťuje virtuálně vlakové nádraží. K čemu budovat spojení s ÚAN, když bude všechno jinak. Celá ta oblast je naprosto mrtvá a bude to tak nadále, dokud někdo nerozhodne. Zajímavé je, že toto v argumentacích chybí, že jsou cestující, kteří přijedou autobusem a rádi by pokračovali vlakem a naopak. "Nejdůležitější" je vystoupit v centru. Zajímalo by mě, kolik lidí z dojíždějících v něm skutečně pracuje.

+2/0
20.9.2015 14:55

Š37t22e59f79a18n 96F88r95i53č73a 7542578233246

Půdorys města je založen historicky. Není absolutně žádný důvod do něj lehkovážně zasahovat. Chápu sice snahu stavební lobby zbořit velkou část města a vytvořit stavební příležitosti pro nové záměry. Daňoví poplatníci však nad takovým bezbřehým plýtváním musí plakat.

+4/−1
20.9.2015 15:00

P78a92v54e85l 16S62t84a31v49j80a53n71í93k 6348365667211

Napřed bylo město, potom, dlouho potom, byla železnice. Co míníte tím bouráním, netuším, v těch místech už není co bourat, kromě areálu ČSAD.

+2/−1
20.9.2015 15:16

T65o47m66á33š 11T21a16t73í56č33e70k 5410212480368

Správně řečeno - oblast je mrtvá. A mrtvou by zůstala i po přesunu.

0/−2
21.9.2015 9:58

P77a43v50e71l 29O37d59r32a51z15i71l 6774369457130

Zavést autobusovou linku není žádné budování, ježišmarjá.

0/0
21.9.2015 10:34

I64v68a86n 62H88o19l56a89s 5767817478227

> O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo

Tak to je samozřejmě nesmysl, lokalita pro ÚAN byla zvolena právě s ohledem na budoucí umístění přesunutého nádraží (s dost velkou tolerancí. A vybudování podchodu v tom není v žádném rozporu, tehdy se vědělo, že to nové vlakové nádraží nebude (z různých důvodů) hned.

> Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám

Dnes už s ohledem na kapacitu ÚAN velmi málo, resp. většina poloprázdných (od dob spuštění IDS nemají mnozí mimobrněnští důvod táhnout se až na Zvonařku, když mohou využít některý z vnějších přestupních uzlů).

+2/0
20.9.2015 22:11

Š59t39e23f89a38n 41F26r93i59č82a 7642478833156

Typicky arogantní zdůvodnění. Vám to jako Brňákovi přijde asi normální, ale zeptejte se venkovanů, co říkají na snížení komfortu svého cestování. Autobusy IDS natvrdo prostě vysadí cestující na kraji města, chtěl jste přesně říci. A to uvádíte jako co? Jako výhodu? Nebo jako řešení? Mnoha z těchto cestujících pak nezbývá nic jiného, než ztrácet čas při přestupech a do centra Brna se dopravit přeplněnými tramvajemi.

+2/−1
21.9.2015 8:07
Foto

P24a24v28e38l 42M79a37r52e67š 8115540577595

Ten venkovan na Úzké sedne na MHD a jede do práce třeba do Slatiny do fabriky.Naprosto zbytečně tak zajizdi do centra,jen aby přestoupil a zase odjel na okraj města.Lidí pracujicich přímo v centru a zároveň do Brna dohizdejicich je výrazná menšina.To je smysl integrované dopravy-aby další autobusy zbytečně nejezdili do centra města ,když mohou z konečné u MHD lidé pokračovat městskou linkou.Už dnes spousta lidí vystupuje z regionalky u Ústředního hřbitova,v Komárově u šaliny ,v Černovicích na Olomoucké a na královopolském nádraží

+1/0
22.9.2015 9:26

P27a31v52e72l 88O80d25r98a92z38i25l 6434469207510

Jakožto přistěhovalec nemůžete logicky Brno znát, takže kdo jede do Slatiny, pro vaši informaci, nejspíš využije nádraží Židenice, kdo jede na jiný okraj města, nejede do centra. Hodně lidí ale pracuje v tom centru, na rozdíl od vás, a vy tady urputně bojujete za to, aby vlak, který nevyužíváte, nejezdil do centra, kde se nepohybujete. Vaše motivace je nejasné, ledaže byste byl napojen na ODS, tam je motivace naprosto zřetelná.

0/0
24.9.2015 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.