Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odsun nádraží je nutný, je přesvědčen bývalý náměstek primátora

Bývalý náměstek brněnského primátora Robert Kotzian (ODS) založil po odchodu z politiky spolek Brno+. Jeho účelem je prosadit stavbu nádraží v odsunuté poloze. Je totiž přesvědčen o tom, že by se městu vyhnula vysokorychlostní trať.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92a69v28e75l 55M37a85r39e10š 8685670617655

On ten problém má ještě jednu důležitou rovinu.

Rekonstrukce nádraží ve stávající poloze rovná se defacto výstavba zcela nového ( stát by zustala jen historická budova).A to za plného provozu s velkými dlouhodobými výlukami,kdy by vlaky stejně koncili na okolních nádražích.

Podobně výstavba nádraží pod Petrovem znamená ohromné staveniště na hraně historického jádra mesta,několik let omezení normálního života na Nových sadech ( podzemní část by se zřejmě hloubila v otevřené jámě) výluka tramvajové trati, rozsáhlé přeložky sítí, asi i kotvení svahu aby ve složitých geologických podmínkách Brna Petrov nesjel do stavební jámy.

V obou případech bude v centru města několik let ohromné staveniště se všemi negativy ( prach, hluk, vyluky povrchové dopravy, těžké mechanismy a náklaďáky...) Ono nejde jen stavbu nádražní budovy...

U řeky v klidu postavíte vše potřebné na zelené louce, stavba nic a nikoho neomezi, dopravu materialu v pohodě vyresite protože vedle je Městský okruh.Akorát ve finále během jedné vyluky napojíte nové nádraží na síť a potom snesete staré kolejiště ( což už můžete zase dělat bez výrazného omezení dopravy )...

0/0
28.9.2015 15:20

P93a89v39e10l 39O66d82r84a63z35i48l 6904899807450

Urputností, s jakou kopou za nesmyslné odsunování nádraží ze zcela logické polohy do polohy zcela nelogické, se přiznávají k osobní zainteresovanosti na tomto nelogickém odsunu.

0/0
27.9.2015 8:51

P42a68v38e69l 60M90a81r74e87š 8705100797155

Opravdu chcete AUTOBUSovou linku vézt centrem? Tím samým centrem,odkud chcete vyhnat automobily?

0/0
24.9.2015 14:16

P53a34v88e64l 22O66d94r29a47z71i88l 6684429517390

Linky se nevozí, linky se vedou. Opravdu chcete srovnávat 1 autobus se 60 auty?;-D

0/0
28.9.2015 12:41

P43a79v84e64l 56M49a95r41e39š 8965100737215

Jeden starý naftový autobus se starým vyběhaným dieslem se 30 auty s moderním benzinovym motorem klidně srovnávat budu.Emise toho autobusu z hlediska polétavého prachu a pevných částic budou vyšší .Ano vim ze DPmB má i plynové autobusy,ovsem stále převažují ty konvenční.

Ale idea prispevku byla jinde.V centru města je nesmysl mít autobus je jedno s jakým pohonem.Od toho všichni ustupuji.Do centra patří když už tak tramvaj eventuelně trolejbus .

Ale

0/0
28.9.2015 14:59

P24a50v39e39l 86M77a41r38e46š 8835770337845

Já na rozdíl od vás věřím odborníkům,kteří jsou za to placeni.

Z tří existujicich variant je nejlogictejsi z provozního hlediska právě ta u řeky.Nádraží pod Petrovem je bráno zdravým rozumem (a na to nepotrebuji titul ze stavební fakulty) nesmyslný projekt (tak ono by to jistě šlo postavit,ovšem náklady budou astronomické a neřeší ZUB jako celek,propletenec tratí by zůstal a navíc podzemní patro pro rychlodráhu...).Staré nádraží opět neřeší železnici jako celek,klubko tratí,náspů a podjezdů by zůstal.Nádraží nemá prostor pro rozvoj a s kolejistem pohnete leda za cenu zbourání TESCA,což asi neprojde.

0/0
24.9.2015 14:14

P26a93v95e49l 11O28d49r51a41z18i84l 6444329647560

Kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:44

P92a58v66e21l 92M83a14r95e42š 8595800647195

Koukám že máte utkvělou představu,že Brno končí u Vaňkovky.

Pro vaši informaci Dolní,neboli Rosické nádraží je stále ještě centrum města.

Podle Vaši logiky he ÚAN Zvonařka v polích za městem.

0/0
24.9.2015 14:03

P10a95v94e16l 41O71d33r12a44z89i95l 6814339687820

Nové nádraží nemá být v poloze ÚAN Zvonařka, čili opět kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:45

P41a53v93e64l 22M84a45r86e27š 8665400117215

Nové nádraží v odsunuté poloze na byt na místě brownfieldu,kde ke dnes pár dočasných staveb jako třeba autobazar Auto Esa ( alias původně EuroCar).Prostě na té nezvykle prázdné a zanedbané ploše za malým městským okruhem.Proto se mimo jiné nic nedělá se Zvonařkou,má být rovněž oddunuta do této nové polohy,v současné by ji protnulo zhlavi nádraží

0/0
27.9.2015 8:59

P97a63v88e29l 63O39d51r45a23z78i13l 6604419547570

Nádraží u řeky rozhodně není plánováno do polohy Uhelná

http://imagizer-cv.imageshack.us/v2/573x587q90/537/5dTSEn.jpg

Někdy není o věci něco vědět, když o ní chcete diskutovat.

0/0
28.9.2015 12:46

P68a69v38e68l 24O31d63r87a65z26i51l 6344649187770

...není od věci o věci...

0/0
28.9.2015 12:46

P49a11v69e21l 14M80a10r75e28š 8935270467285

Oba máme na mysli tutéž lokalitu.Za malým městským okruhem na jeho druhé straně od Vaňkovky.Současné autobusové nádraží je jen o kousek blíže.Vzdušnou čarou od náměstí Svobody to bude nastejno.Ano není to Uhelná, ale je to stále týž pozemek, zanedbaný chatrajici prostor s kterým se léta nic nedělá protože se tu počítá s novým dopravním terminálem.

Možná to už není prostor Rosického nádraží ale pořád se bavíme o sirsim centru města.

0/0
28.9.2015 14:52

P74a89v14e79l 39O87d28r56a37z70i86l 6884439747320

Odsun nádraží je projekt sociálního inženýrství, kdy se za neuvěřitelné peníze daňových poplatníků vybuduje celá čtvrť na místě, o které není prakticky žádný zájem.

Já říkám, proč ne, ale ať si to celá ta odésácká banda postaví za svý.

0/0
24.9.2015 13:49

P13e21t15r 86V36o44p39i12č89k30a 5502767677936

mohl by mi nekdo vysvetlit proc je u vysokorychlostni trate problem s tim ze povede pres centrum? Pokud to bude rychlik Berlin - Viden tak snad bude fajn, ze zastavi i v Brne, takze neni nutné nádrazí stavet na 300km/hod kdyz bude zastavovat. A kdyz nebude zastavovat a bude to primy spoj, tak proc to tahat pres nadrazi, at to jede kolem brna pres pole, kdyz to nebude zastavovat tak k cemu to tahat do centra? Fakt tomu nerozumim.

+1/−1
21.9.2015 14:58

P20a74v95e83l 45M23a74r21e70š 8935750897315

Zen problém je technický.Současné nadraziwje v oblouku ale hlavně tratě k němu nevyhovující pro rychlovlak.Brněnský ŽU je zašmodrchané klubko kolejí,ve směru Přerov objizdite dvakrát celé Brno ??.Rychlovvak se nemůže půl hodiny táhnout na nádraží kolem celého města třicítkou,nelíbilo vy se vám jst hodinu z Prahy a další hodinu pres město na nádraží

+1/−2
22.9.2015 9:09

P21e39t82r 31V69o15p76i71č17k87a 5402207827446

hodinu do Prahy, to by se mi libilo, ale nejak si neumim predstavit jak to pres tunely do Blanska jede 200 km/hod. Coz je zcela mimo jakoukoliv variantu brnenskeho nadrazi.A prave proto nechapu proc nekdo pro odsun nadrazi argumentuje rychlovlakem, kdyz (dle meho) je to zcela mimo realitu. Rychlovak proste pres Brno nikdy nebude rychlovlak a je uplne jedno kde bude nadrazi.

0/−1
22.9.2015 11:23

P87a24v59e88l 21M59a62r27e95š 8895150967605

Ona ta vysokorychlostní trať má být úplně nová železnice, s tím současná trat do Blanska nemá a nebude mít nic společného. Už mnoho let je určen v krajině  její optimální koridor a je tam stavební uzávěra. Pocházím z Vysočiny a stopa rychlodráhy je navržena kousek od naší chalupy.Před lety, při projektování D1 byla myšlenka vést podél dálnice i železnici - no je to logicky nejkratší cesta.

A protože rychlodráha, v ČR jsou uvažovány dvě maximálně tři stanice, přičemž logická je jedna z nich v Praze, nebo Kolíně. Brno má vzhledem k poloze šanci stát se hlavním přestupním bodem rychlodráhy v ČR ( na Moravě se budou sbíhat SV a JV větev.

Ano jistě můžeme se na celou rychlodráhu vykašlat, on ten teminál klidně může být v České Třebové,nebo zcela nový někde v  polích u Bíteše a do Brna budeme dalších sto let jezdit uslintaným pomalým courákem na rozpadající se nádraží, co pamatuje konězpřežku, ale hlavně, že ho máme deset minut líné chůze od  náměstí a to je nejdůležitější. Že se z Brna tímto stalo ospalé provinční městečko kdesi na východních hranicích provincie  nikoho moc nezajímá - protože se do něm pořádně nedostane- to nevadí, hlavně že máme nádraží v centru .Co na tom že se místní o vybudování nového nádraží dohadují už přes stopadesát let a v roce 2150  už moderní vlaky na to pravěké nádraží pod hradbami nemohou jezdit, tudíž domorodci přestupují na pomalou špinavou lokálku, co ještě jezdí po  kolejích,a  která už měla být dávno v muzeu...  Co na tom, že přímo v centru plocha, kde mělo být nové nádraží už sto let chátrá a zarůstá plevelem, hlavně že se na tom nikdo nenapakoval.Vždyt jsme po desetiletích protahování a uplácení místních aktivistů teprve loni dokončili VMO;-D

+1/−1
22.9.2015 11:56

P57a90v49e20l 20O46d23r27a71z16i97l 6794709897310

No vidíte, takže ta úplně nová železnice může mít úplně nové napojení na nádr v centru a vyjde to nastejno, jako tahat lidi od vlaku na nádraží na konci Brna do centra šalinama.

Stavět nádraží u řeky do role spasitele stanice VRT je demagogie, lhaní a sprostota.

0/0
24.9.2015 13:37

P13a85v64e73l 61M78a85r96e20š 8145640397675

Naštěstí o tom, kde bude nádraží stát nerozhodujete ani Vy, ani nějaké občanské iniciativy ( to je akorát šidítko pro nevědomé masy, pocit že ONI o něčem rozhodují), ale investor a lidé, kterí jsou za to placeni( a opravdu teď nemyslím politiky).Takže nějaká lidová referenda nic neovlivní...

To byla jedna z výhod socialismu. Dneska i do odborných rozhodnutí jimž většina nerozumí chce mluví každý, kdo se umí podepsat...

0/0
28.9.2015 15:30
Foto

P93a43v92e26l 72V53e29s79e66l77ý 2308734694264

"Jediné negativum, které pravděpodobně dost dlouho přetrvá, bude, že do historického jádra potrvá cesta veřejnou hromadnou dopravou o něco déle než z dnešního nádraží." Pro příležitostnou dálkovou cestu by se to ještě sneslo, ale pro denní dojíždění do práce to je přece ale zcela zásadní nevýhoda, která snižuje použitelnost drážní dopravy k tomuto účelu.

+1/−1
21.9.2015 12:11

P26a17v61e19l 49M68a40r23e19š 8345400457815

Tak ono už brzo nebude důvod do toho historického centra jezdit. Aktivisti usilovně pracují na tom aby se normální člověk do centra nedostal ( auta jsou fuj), je třeba zklidnit a zhumanizovat ulice. takže zklidnovači budou tak dlouho zklidnovat, až těch pár posledních podnikatelů a firem uteče z centra . Obyvatelé je budou ve druhé vlně následovat, co v centru, kde nekoupíte rohlík, protože ho tam nemá kdo přivézt. 

Už dnes není moc důvodů do historického centra jezdit, vše potřebné k životu  máte ve stejné nebo vyšší kvalitě jinde a to včetně zábavy.

0/0
22.9.2015 12:01
Foto

P70a93v38e15l 54V16e54s33e37l22ý 2808174264704

To je autocentrický pohled. Taky mám auto, ale do města s ním jezdím jen velmi nerad. Myslím, že jsou i jiné a příjemnější možnosti, jak se pohybovat po centru, než auto. Co třeba šalina či nohy?

+1/0
22.9.2015 12:39

P50a45v18e44l 10M91a61r69e89š 8585940257705

tak já do centra když už tam musím, jedu také šalinou, nebo nechávám auto u Ferony na Křenové. 

Ale pro mně je oproti autu MHD drahá.Nemám šalikartu a jednotlivé jízdné se mi nevyplatí. Šalinkartu nemám protože nejezdím tramvají kažfý den, max.jednou týdně. Do práce jezdím z Juliánova do Medlánek, tramvají to je hodina, autem po MO 15 minut.

ovšem když do centra opravdu nemusím, tak tam nejedu,dlouhodobější parkování je na placeným parkovišti ekonomická sebevražda a městapo vás buzeruje kvůli sebemensí blbosti. V širším centru díky cyklonesmyslům prakticky legálně nezaparkujete u chodníku (viz Lidická)

 Ovšem auta jsou v centru potřeba také pro zásobování obchodů,různí poslíčci, řemeslníci... Aktivistická představa, že všichni budeme jezdit na kole a tramvají je utopie.

Navíc odmítám, aby hrstka fanatiků přikazovala lidem čím smějí jet do centra.Opravdu nikdo se nejede do centra jen tak projet ale jede tam proto, žez nějakého důvodu do centra potřebuje

0/−1
22.9.2015 17:36
Foto

P36a79v33e67l 84V37e70s58e85l37ý 2718754664244

Do jisté míry máte pravdu. Drahé jednorázové jízdné je tragickou vizitkou města a jeho veřejné dopravy, když to ve výsledku je autem levnější. Vím, zažil jsem to taky v době, kdy jsem bydlel jen kousek od práce a chodil jsem pěšky. Šalinkarta se mi nevyplatila a na cestu do města jsem používal auto. Je tam ale problém s parkováním, často jsem deset minut kroužil, abych našel jedno místo a pak dalších deset šel pěšky na místo, kam jsem se potřeboval dostat. Nicméně jsou lidi, co jezdí autem do města z čisté pohodlnosti a často v něm sedí sami. Takoví skutečně zabírají moc místa, ať si to tučně zaplatí. Kdyby se tak choval každý, nebylo by se ve městě pro samá auta kam hnout. Obyvatele by měla motivovat levná šalinkarta i jednorázové jízdné. Možná by nebylo taky od věci zavést parkování s kotoučem na 15-30 min zdarma v okrajovějších částech centra pro ty, co jedou autem jen proto, že potřebují odvézt něco rozměrného/těžkého.

+1/0
22.9.2015 18:01

R92o87m93a79n 12J33e97s89c76h11k89e 9408525307115

V Praze zlevnili roční na 3650 Kč na MHD. V Brně zdechl pes. Brno je drahé. Já se z Brna odstěhoval na lont a su v pohodě.

0/0
6.10.2015 12:31

P14a79v20e39l 45O27d52r14a53z94i79l 6544219637180

Inteligentní lidé si ve vaší situaci koupí univerzální jízdenku, pane Mareši. A já také odmítám, aby hrska fanatiků jako vy, navíc přistěhovalců bez trvalého pobytu v Brně, rozhodovala o tom, co kam bude jezdit.

0/−2
24.9.2015 13:38

P45a68v42e77l 67M80a94r78e92š 8915710467125

Na univerzální jizdence není tak velká sleva,aby se mi vyplatila proti autu.Společně z cestou pěšky z parkoviště u Ferony na Křenové jsem v centru rychleji než šalinou (jezdím z Bělohorské)Jezdím tam do Centrumu,tam pravda jsou kousek garáže ovšem obsazené rezidenty a vozy firem z okolí

Mimochodem trvalé bydliště mám v Brně od roku 2008, byť teda jinde než fyzicky bydlím.Ono se stačí mrknout do ARESu

0/0
24.9.2015 14:00

P32a77v54e83l 50O57d81r57a61z45i31l 6954509837490

Ještě nedávno jste tvrdil, že trvalý pobyt v Brně nemáte a že jezdíte do Medlánek, to je pak těžké vám něco věřit, když pokaždé tvrdíte něco jiného.

0/0
27.9.2015 8:43

P83a31v77e85l 36M68a64r30e96š 8745620297195

I tady ve vlákně píšu,ze PRAVIDELNĚ jezdím Juliánov Medlánky,protože tam máme kancelář.A ze občas potřebuju do centra ,protože v Centrumu sedí člověk pro kterého rovněž pracuju.

0/0
27.9.2015 8:52

P10a26v47e72l 80O49d81r75a50z94i14l 6634819607830

Tak určitěé, po okruhu z Julcu do Medlánek za 15 minut v ranní špičce, HA, HA, HA.

0/0
28.9.2015 12:48

P32a21v80e27l 96M54a93r70e23š 8855200437665

O ranní špičce jsem nic nepsal,jezdím až po deváté.

To už jsou lopaty u strojů a kancelářské krysy u PC :-).Jedna z výhod když jste sám sobě šéfem - pracovní dobu si stanovujete sám.Na druhou stranu, mimo pátku neodchazim domu před sedmou večer...

0/0
28.9.2015 14:43

R57o57m19a87n 37J72e56s44c97h57k24e 9108125737435

Já v Brně nebydlím ale jezdím vlakem 5 krát týdně. Proč mají rozhodovat lidi o nádraží, kteří jezdí autem ? Jízdné v Brně je drahé. Před válkou si mohl člověk koupit měsíční jízdenku na jednu linku. Dnes to IDS JMK nechce, páni by měli menší výnos. Právě kvůli přecpanosti jsem se z Brna odstěhoval. V Praze zlevnili roční na 3650 Kč a kolik tam mají linek včetně metra ? Ač Pražáky nemusím, za to je chválím.

0/0
6.10.2015 12:36

P36a72v31e53l 18O79d97r84a92z44i32l 6634169547330

Proč tohoto zkrachovalce ještě tahají do médií. O kvalitě práce tohoto člověka vypovídá například návrh destrukce dopravního uzlu na Mendlově náměstí pro dostavbu soukromé budovy, nebo výtky na jeho webu brnoplus k nové podobě Zelného trhu, přitom ta je výsledkem JEHO práce.

Tomuto člověku nevěřím ani Dobrý den a to také každému doporučuji.

VRT samozřejmě na stávající nádraží napojit lze, když se chce, tak jde vše.

+4/−1
21.9.2015 10:31

P85a70v16e24l 28O91d85r26a36z18i13l 6484349627650

Linky, které mají obsluhovat nádraží tzv. u řeky vůbec neexistují a nikdo, včetně tohoto člověka, nepředložil důkaz toho, jak jím navrhovaná jedna šalinová trať odveze v ranní špičce několik vlaků, které zaráz na nádru vysypou několik tisíc lidí.

+1/−1
21.9.2015 10:33

P27a93v79e60l 44M49a63r65e35š 8855590717255

Vy jste studoval stavební fakultu, obor železniční doprava, stavba a projektování železniční cesty? Že tak s jistotou víte, že to jde i když jiní odborníci tvrdí, že to nejde?

0/0
22.9.2015 12:04

P52a15v18e50l 89O73d70r53a92z86i55l 6504499567940

Jací "jiní" odborníci? Kotzian žádný odborník není a vy také ne.

0/0
24.9.2015 13:40

P45a14v41e72l 32J36e26ř37á83b54e20k 7821322144807

2050 - no to už budou světové zásoby ropy na minimu, uhlí v Africe bude pod palcem Číny, jádro ovládne USA a Rusko.

Takže lepší by bylo přemýšlet o nádraží s přepřehávací stanicí koni.

+1/0
20.9.2015 18:07

Š38t68e30f70a72n 30F98r62i58č59a 7902228343166

Kotzian měl možnost, když byl na radnici, zlepšit spojení na Zvonařku. ÚAN stojí přesunuté z Uhelné ulice více než 40 let, a pořád je infrastruktura na Zvonařce naprosto stejná, jako v r. 1975. Takže Kotzianovi nevěřím z mnoha důvodů, tedy nejen proto, že nemá odborné vzdělání a problému nerozumí ani za mák..

+14/−1
20.9.2015 14:32

P34a19v94e92l 68S29t30a54v85j49a87n35í76k 6348945787901

Pokud se nehýbe s nádražím, tak se logicky nedá dělat nic ani s ÚAN, protože to spolu logicky souvisí.Co je na tom tak složitého?

+2/−2
20.9.2015 14:34

Š48t48e21f58a86n 30F78r83i73č45a 7502818223406

O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo, ale dokonce se jen o pár let později podchod u hlavního nádraží, což byla největší stavba tehdejší pětiletky a provedla se také generální oprava hlavní budovy hlavního nádraží. Politici slibovali zlepšit spojení MHD a ÚAN, to se však nikdy neuskutečnilo. Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám. Cestující, kteří dojíždí denně do Brna většinou k tramvajím u hlavního nádraží dodnes chodí pěšky.

+3/−2
20.9.2015 14:46

P24a91v30e59l 45S24t89a62v84j59a82n81í79k 6818465537741

Jenže se 20 let, možná déle,  přemisťuje virtuálně vlakové nádraží. K čemu budovat spojení s ÚAN, když bude všechno jinak. Celá ta oblast je naprosto mrtvá a bude to tak nadále, dokud někdo nerozhodne. Zajímavé je, že toto v argumentacích chybí, že jsou cestující, kteří přijedou autobusem a rádi by pokračovali vlakem a naopak. "Nejdůležitější" je vystoupit v centru. Zajímalo by mě, kolik lidí z dojíždějících v něm skutečně pracuje.

+2/0
20.9.2015 14:55

Š67t78e68f51a72n 22F57r46i87č26a 7182938833786

Půdorys města je založen historicky. Není absolutně žádný důvod do něj lehkovážně zasahovat. Chápu sice snahu stavební lobby zbořit velkou část města a vytvořit stavební příležitosti pro nové záměry. Daňoví poplatníci však nad takovým bezbřehým plýtváním musí plakat.

+4/−1
20.9.2015 15:00

P71a72v18e73l 43S55t74a58v63j10a84n63í60k 6758145497951

Napřed bylo město, potom, dlouho potom, byla železnice. Co míníte tím bouráním, netuším, v těch místech už není co bourat, kromě areálu ČSAD.

+2/−1
20.9.2015 15:16

T46o29m70á82š 12T53a87t51í79č72e22k 5560972800688

Správně řečeno - oblast je mrtvá. A mrtvou by zůstala i po přesunu.

0/−2
21.9.2015 9:58

P10a80v20e19l 71O18d13r97a10z18i24l 6684669187600

Zavést autobusovou linku není žádné budování, ježišmarjá.

0/0
21.9.2015 10:34

I81v41a47n 29H71o73l23a94s 5697297298317

> O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo

Tak to je samozřejmě nesmysl, lokalita pro ÚAN byla zvolena právě s ohledem na budoucí umístění přesunutého nádraží (s dost velkou tolerancí. A vybudování podchodu v tom není v žádném rozporu, tehdy se vědělo, že to nové vlakové nádraží nebude (z různých důvodů) hned.

> Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám

Dnes už s ohledem na kapacitu ÚAN velmi málo, resp. většina poloprázdných (od dob spuštění IDS nemají mnozí mimobrněnští důvod táhnout se až na Zvonařku, když mohou využít některý z vnějších přestupních uzlů).

+2/0
20.9.2015 22:11

Š62t81e61f12a65n 29F26r62i79č64a 7942778863436

Typicky arogantní zdůvodnění. Vám to jako Brňákovi přijde asi normální, ale zeptejte se venkovanů, co říkají na snížení komfortu svého cestování. Autobusy IDS natvrdo prostě vysadí cestující na kraji města, chtěl jste přesně říci. A to uvádíte jako co? Jako výhodu? Nebo jako řešení? Mnoha z těchto cestujících pak nezbývá nic jiného, než ztrácet čas při přestupech a do centra Brna se dopravit přeplněnými tramvajemi.

+2/−1
21.9.2015 8:07

P31a70v74e86l 84M31a42r28e90š 8795180777195

Ten venkovan na Úzké sedne na MHD a jede do práce třeba do Slatiny do fabriky.Naprosto zbytečně tak zajizdi do centra,jen aby přestoupil a zase odjel na okraj města.Lidí pracujicich přímo v centru a zároveň do Brna dohizdejicich je výrazná menšina.To je smysl integrované dopravy-aby další autobusy zbytečně nejezdili do centra města ,když mohou z konečné u MHD lidé pokračovat městskou linkou.Už dnes spousta lidí vystupuje z regionalky u Ústředního hřbitova,v Komárově u šaliny ,v Černovicích na Olomoucké a na královopolském nádraží

+1/0
22.9.2015 9:26

P93a86v84e50l 88O51d85r49a25z47i15l 6584489497540

Jakožto přistěhovalec nemůžete logicky Brno znát, takže kdo jede do Slatiny, pro vaši informaci, nejspíš využije nádraží Židenice, kdo jede na jiný okraj města, nejede do centra. Hodně lidí ale pracuje v tom centru, na rozdíl od vás, a vy tady urputně bojujete za to, aby vlak, který nevyužíváte, nejezdil do centra, kde se nepohybujete. Vaše motivace je nejasné, ledaže byste byl napojen na ODS, tam je motivace naprosto zřetelná.

0/0
24.9.2015 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.