Diskuze

Brno chce letecké linky do celého světa. Investuje do nich miliony

Dopravní spojení se zahraničím. Odpověď řady manažerů velkých firem na dotaz, co je nejpalčivějším nedostatkem Brna, je stejná. A kromě výstavby dálnice na Vídeň, o které se posledních šest let už jen mluví, v této souvislosti zaměstnavatelé tisíců lidí nejčastěji zmiňují brněnské letiště.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak se zda, tak jsem asi prvni a jediny, kdo tento plan rozhodne bude obhajovat.

Brnenske letiste neslouzi jenom Brnu, ale cele jizni Morave  - od Jihlavy po Zlin, od Prostejova po Znojmo - jenom si sectete, kolik obyvatel na tomto uzemi bydli - budete sami prekvapeni.  Jsem presvedcen o tom, ze letecke spojeni (pravda s urcitym zpozdenim) privede do Brna nove investory, vytvori nova, kvalitni a dobre placena pracovni mista (ne montovny ani amazon), navic cely region bude moci tezit z vetsiho prilivu turistu. V zahranici maji i daleko mensi mesta nez Brno kvalitni spojeni do vyznamnych uzlu. Penize investovane na rozletani linky do Frankfurt nebo Mnichova jsou vynikajici investici - pan Vokral (ac Babisovec) je skvely primator, ktery prisel ze soukrome sfery, ma za sebou manazerskou zahranicni zkusenost a Brnu zatim dela jenom dobrou povest.

0 0
možnosti

J94a61n 81D32r17b57u54š36e63k

1. 10. 2015 17:07

Vím, že mě za to bude spousta lidí kamenovat, ale cpát peníze do lákání linek na brněnské letiště je blbost non plus ultra. Obzvlášť v případě, kdy do hodiny a půl jízdy autem jsou dostupná 2 národní letiště (Vídeň, Bratislava) a další do 2,5 hodiny (Praha). Mnohem rozumnější by bylo vytvořit kvalitnější (myšleno dálnici x rychlostní komunikaci, popřípadě rychlodráhu) spojení s Vídní, kdy by cestovní čas klesl na nějakých 75 minut.

A vůbec nevěřím tomu, že 2 letadla týdně (u business klientely) houfně přivedou řadu investorů. To je úplné sci-fi. Protože nikdy nebudou letové řády u 2 letadel týdně tomuto segmentu vyhovovat, takže by stejně alespoň jeden let realizoval přes Vídeň.

Při kvalitní infrastruktuře a cestovním času 75 minut (rychlodráhou by se to dalo zvládnout za minut 45) z Vídně by bylo mnohem pohodlnější letět odkudkoli z Evropy přímým letem do Vídně než s přestupem ve Frankfurtu (jak je v článku podsouváno) či kdekoi jinde na brněnské letiště. A ruku na srdce, ani kdyby na brněnské letiště přiteklo peněz nepočítaně, nikdy vídeňskému ani bratislavskému letišti co do počtu letů konkurovat nebude.

Jiná situace je však u turistických letů. Tam bych si spojení třeba 2x týdně dokázal představit třaba s takovým Římem, Barcelonou a Paříží.

3 0
možnosti

Stačilo nerušit lety do Prahy... to bylo 4x denně a navazovalo to pěkně. Rychlovlak na vídeňské letiště by ale taky stačil a možná by to bylo ekologičtější a levnější.

2 0
možnosti

Dle mého blbost stejně jako linka do Ostravy...

1 2
možnosti

J14o89s47e67f 17N11o25v64á68k

1. 10. 2015 14:35

solární byznys u letiště....

0 0
možnosti

Třeba tam pražáci dotáhnou metro...:-P

0 0
možnosti

Hlavně by to chtělo linku do Horních Uher, pro JUDr. Haszka Mihályho.

4 1
možnosti

Nevím jestli dotování jedné konkrétní linky není nedovolená podpora a a jestli jim to projde. Jinak Morava má už jedno velice dobré mezinárodní letiště a to je ve Vídni.

4 1
možnosti

Tak místo dálnice do Vídně udělejte leteckou linku Brno - VídeňR^

0 0
možnosti

J14a39n 60D91r13á40b47e88k

1. 10. 2015 14:23

však dálmnce do Rakouska bude dřív před budějovice než přes Brno...:-/

1 0
možnosti