Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Brna začne létat pravidelná linka do Mnichova. Vznikne ještě letos

Z brněnského letiště začne do konce letošního roku létat pravidelná linka do Mnichova. Informaci sdělil jihomoravský hejtman Michal Hašek (ČSSD). Spojení podle něj bude fungovat šest dnů v týdnu kromě soboty. Letadlo bude mít kapacitu do 50 míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I16v80a91n 68H68o24l74a84s 5457197188747

Dost zásadní chybou článku je, že autor buď z neznalosti či pro jistotu pomíjí "drobný detail" - linka Brno-Mnichov s velkou slávou (dokonce hasiči dělali na ranveji vodní slavobránu pro letadlo) zahájila provoz už před několika léty, aby zanedlouho (pochopitelně už bez vodní i jiné slavobrány) tiše zanikla ...

0/0
8.10.2015 16:35

Š61t14e36f63a68n 96F72r86i58č37a 7682678733806

Myslím, že podstatné je, že JM region  získá třetí možnost na výběr spojení se světem. K Vídni a Praze nyní přibude i Mnichov.

+2/0
8.10.2015 15:48

I29v84a94n 57H38o65l85a76s 5497747678897

Už jednou přibyl a moc to poznat nebylo.

0/0
8.10.2015 17:02

B53ě19t27a 13N78e59u44m45a42n40o91v58á 9755441594710

Naprostý souhlas...V tomhle Haška podporuji...Myslím, že za posledních pár let se díky němu na Jižní Moravě žije líp a líp--

0/−1
8.10.2015 18:52

P81a77v22e33l 94O87d93r88a89z87i79l 6524889837640

Když jsem to porovnal, auto s letadlem, tak z bytu do kanclu to vycházelo letadlo 6 hodin a auto 6 hodin. Auto jede, kdy chci já. Takže nevím.

0/0
8.10.2015 15:30
Foto

J60a94r77o53s62l68a55v 57R18e33z37n48i87k 1919452807935

Njn, me to trva letadlem do kanclu z nejakeho hubu 8 hodin a to jeste neberu cestu do Prahy ci Vidne a cestu z Bostonu...

0/0
8.10.2015 18:20

A15l24e93s 70M62a44c94h64a24c 3387228908781

Skvela zprava.

+2/0
8.10.2015 15:23
Foto

P91ř56e57m75e41k 63H97o89m95o13l36a 5308135105676

Navrhuju si tento článek uložit a vytáhnout ho až skončí dotaci a sním společně i tu linku ;-D

+2/0
8.10.2015 15:19

M49i16c95h54a16l 85P46a74l89e92č97e60k 2821878472394

Tak a teď je zažaluje O´Leary za nedovolenou podporu konkrétní linky a společnosti a bude po slávě

0/0
8.10.2015 15:11
Foto

P42ř65e39m41e79k 89H22o60m81o82l13a 5188205675506

;-D

0/0
8.10.2015 15:18

K58a43r37e25l 18F42a66j84t 5928542811663

Já bych to spojení s delšími cestami přes Mnichov nepřeceňoval. Zřejmě nepůjde o lety code-share lety s Lufthansou (a jiné spojení by stejně přes Německo nemělo smysl), takže tvrzení " do dvou hodin odlétá 200 spojů" je na draka. Samostatná cena letenky, tahání se s (nekabinovými) zavazadly a jejich opakované odbavování - takže na přesup počítat s minimálně 1,5 hodinou, cesta jen jedenkrát denně (a je vlastně jedno jestli ráno, v poledne nebo večer) ,tzn. sice dál poletím relativně hned, ale nejspíš návrat bude s přespáním - tedy počítám při destinacích kam to z Mnichova nelétá každou druhou hodinu. Tohle by mělo smysl kdyby se létalo dvakrát, ale spíš třikrát denně a pak ať na to město nebo kraj klidně i přispívá.

0/0
8.10.2015 14:42

O81n43d13ř25e12j 57Z72d92e63r73a68d86i58č93k44a 6724335813388

A já bych to zase nezatracoval, podle mě to codeshare bude (jinak to nemá význam a BMI má většinu letů jako codeshare, někde s KLM, někde s Lufthansou) a s těmi časy.. No, pořád se dá udělat odlet z Brna a návrat do Vídně (nebo vice versa), cestující pořád ušteří jednu cestu do Rakouska. Je fakt že dva lety denně by byly daleko lepší, ale tohle mi úplně zbytečný nepřijde.

0/0
8.10.2015 15:04

J63o32s52e48f 26R55i71c39h96t74e80r 9456855977323

samozřejmě že to bude code share, jinak to nemá šanci přežít

+1/0
8.10.2015 15:15

O39l27d77ř67i11c59h 47J73a86n84e74č49e65k 8249966933601

bez codeshare s Lufthansou by to podle mě vůbec nemělo smysl. samotná linka Mnichov - Brno bez přípojů to určitě neuživí. a když by se měl člověk v Mnichově znova komplet odbavovat, tak už asi vyjde podobně letět rovnou do Vídně a odtamtu jet vlakem nebo busem. evropských destinací, kam se létá z Mnichova a ne z Vídně asi moc není a po zemi to z Vídně do Brna jede každé 2 hodiny narozdíl od jednoho letu Mnichov - Brno.

0/0
8.10.2015 15:24
Foto

J21a26r28o44s39l93a86v 68R39e28z75n27i81k 1379812887355

Tak je pravda, ze to mohl byt nejaky hub, takhle se clovek dotrcka do Mnichova a pak se trcka dal do Frankfurtu (kdyz uz Mnichov). Ale porad lepsi nez nic.

0/0
8.10.2015 18:22

Š63t27e93f65a80n 77F26r58i65č62a 7502158163246

Není to úplně nejčerstvější informace. Přesto, v roce 2012 bylo mnichovské letiště 30. největším na světě. Spojení přes Mnichov tedy bude určitě atraktivní a velmi bohaté na množství navazujících linek. I když jistě dražší, než autobusem přes Vídeň.

Zdroj: http://www.kompas.estranky.cz/clanky/statistiky---hospodarstvi/nejvetsi-letiste-sveta-v-roce-2012-petr-daubner.html

0/0
8.10.2015 14:06

I98v80a30n 34H69o78l87a10s 5327907978707

A proč tedy stejná linka před deseti léty skončila nakonec dost neslavně?

0/0
8.10.2015 18:29

O41l70d55ř14i56c91h 59J39a59n79e10č93e40k 8489116853731

už jsem se lekl, že to bude provozovat Ryanair :-P

předpokládám, že letenky budou tak drahé, že to bude zajímavé jen pro byznys klientelu. ale pokud to ta uživí, proč ne.

+4/−1
8.10.2015 13:06

P41a45v63e33l 13O75d46r61a13z22i19l 6474639937120

I byznys strká lidi do žlutýho busu, krom těch, co lítaj firemním létadlem.

0/0
8.10.2015 15:36

P67e19t45r 54N12i60v16n57i55c75k63ý 3292794355927

„Nová linka otevírá úplně nové možnosti rozvoje našeho regionu v řadě oblastí, ať už je to turistika, byznys, výstavnictví a další odvětví,“

A toto všechno spasí 50 ecstujících denně?

+1/0
8.10.2015 12:56

O31l77d12ř35i90c55h 43J47a37n93e18č52e52k 8799506913951

ano, může být. protože na krátkou služební cestu se v současnosti ze zahraničí do Brna takřka nemáte šanci dostat - nejbližší velké letiště je přes 2 hodiny daleko, nepočítaje Bratislavu, kde ale létá takřka jen Ryanair.

je samozřejmě otázka, jak bude nastaven letový řád, pokud se poletí jen jednou denně a v Brně bude jen krátká obrátka, tudíž všichni ti manažeři a návštěvníci veletrhů stejně budou muset přespat, asi to nevyjde o mnoho lépe než letět do Vídně, odkud (z letiště) do centra Brna dojedete za 2 hodiny pohodlně vlakem.

+1/0
8.10.2015 13:23

L84u97k36á30š 12H56l82o22u35c86a18l 6562480561664

ve zprávě chybí poměrně zásadní informace, kolik to bude kraj a město stát...

+1/0
8.10.2015 12:52

D35a19d90a41k 45P37e13t55r 7331700174598

Nic to nebude stát, provoz hradí Angela. Do Mnichova po,prázdnu a zpět plno jejich dětí.

0/−1
8.10.2015 12:55

Š93t17e62f76a14n 83F67r43i81č97a 7722288303286

To je výborná zpráva. Jen tu linku udržet při životě.

0/0
8.10.2015 12:46

P23e65t67r 35J90u88r47č51e26k 4429884180

To je taková psychoterapie. Ne letišti v Brně se zvýší provoz o neuvěřitelných 20 % a Brňáci zažijí hromadný orgasmus lokálního patriotismu. ;-D

+3/−6
8.10.2015 12:34

M56i67c81h51a12l 58B93r95ň88á14k 6714194137728

Boze boze...

0/0
8.10.2015 15:28

Z79u22z84a36n46a 71K20u26b24á46t87o97v79á 1286223526904

Smát se vlastním a ještě k tomu značně ubohým vtipům je trochu smutné.

+3/0
8.10.2015 15:40

P29e87t95r 36B10e60z39s95t23a34r34o38s18t92i 2579326273181

Nechapu moc k čemu, ale pokud si to najde své cestující... Za humny je Vídeň s nabídkou spojení do celého světa...

+4/−4
8.10.2015 12:18
Foto

J34a65r89o95s27l96a39v 53R45e63z14n78i74k 1829462237525

Do Brna létá spousta lidí a první otázka je vždycky - proč do tak velkého města s tolika firmami nelétají skoro žádná letadla. Z Brna naopak zase létá kupa lidí. Teď jde o to, jak moc se to projeví na ceně letenky. Dřív, když ta linka byla, tak to udělalo velký rozdíl a travel budgety jsou vždycky omezené ;-).

+2/0
8.10.2015 12:39

Š31t16e45f79a60n 54F40r33i46č85a 7862158523396

Omyl. Brno není velké město. Pokud bude chtít kraj tu linku udržet, bude muset nasypat. Než bude soběstačná, může to trvat několik let.

0/0
8.10.2015 15:52
Foto

J74a62r20o86s85l10a32v 69R97e96z56n25i75k 1909432587505

Je to velkem mesto z pohledu toho, ze do mnohem mensich mest, se da v pohode dostat letecky. Zajem bude skutecne podle ceny. Budeli rozumna, tak vidim velmi slusne vyuziti. Ale pokud proste let z Brna a do Brna prida tricet procent na letence, jak to bylo driv, tak si to proste neobhajim. I kdyz s cenama letenek, kde to skace sem tam nakonec mozna i ano :). Vidim jen v tymu, ze se tady (v BOS) vystridame z Brna cely tym behem pristich par tydnu a to cestuje kupa lidi a tech firem je tu celkem dost.

0/0
8.10.2015 17:58

O91l94d50ř35i25c81h 37J73a20n58e72č79e21k 8519476913331

protože Vídeň je pro byznys cestujícího moc daleko - ten potřebuje přistát a dojet taxíkem z letiště na schůzku nebo do firmy. z Vídně by ho to stálo nejméně 2 hodiny po příletu a 3 hodiny na cestě zpět, což je strašně moc.

z Brna se stalo mezinárodně významné město a fakt, že se tam v podstatě nedá doletět, ho myslím dost brzdí.

je jen otázka, jaký bude letový řád. pokud to letadlo poletí někdy uprostřed dne z Mnichova a pak hned zpátky, tak to taky extra terno nebude.

samozřejmě to těžko bude něco pro běžného Čecha letícího na dovolenou nebo na výlet - pro něj je Vídeň určitě lepší. leda že by BMI létal v codeshare s Lufthansou a za zajímavé ceny.

+4/0
8.10.2015 13:13

J38i26ř63í 95K59o22c29u61r18e48k 6335444785498

Ovšem když kraj utopí 10-15 mega v dotacích na provoz, tak málokdo bude mít zájem lítat nedotovaně. Abychom se pak neprodotovali k chudobě.

0/0
8.10.2015 16:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.