Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Brna začne létat pravidelná linka do Mnichova. Vznikne ještě letos

Z brněnského letiště začne do konce letošního roku létat pravidelná linka do Mnichova. Informaci sdělil jihomoravský hejtman Michal Hašek (ČSSD). Spojení podle něj bude fungovat šest dnů v týdnu kromě soboty. Letadlo bude mít kapacitu do 50 míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I15v65a70n 33H16o15l60a98s 5927917248257

Dost zásadní chybou článku je, že autor buď z neznalosti či pro jistotu pomíjí "drobný detail" - linka Brno-Mnichov s velkou slávou (dokonce hasiči dělali na ranveji vodní slavobránu pro letadlo) zahájila provoz už před několika léty, aby zanedlouho (pochopitelně už bez vodní i jiné slavobrány) tiše zanikla ...

0/0
8.10.2015 16:35

Š54t30e31f62a87n 16F88r25i15č22a 7352178863496

Myslím, že podstatné je, že JM region  získá třetí možnost na výběr spojení se světem. K Vídni a Praze nyní přibude i Mnichov.

+2/0
8.10.2015 15:48

I98v40a45n 95H49o63l12a37s 5517767358657

Už jednou přibyl a moc to poznat nebylo.

0/0
8.10.2015 17:02

B11ě14t83a 10N69e43u39m85a96n49o17v25á 9305501464250

Naprostý souhlas...V tomhle Haška podporuji...Myslím, že za posledních pár let se díky němu na Jižní Moravě žije líp a líp--

0/−1
8.10.2015 18:52

P77a92v40e62l 46O66d16r29a63z95i52l 6594229267780

Když jsem to porovnal, auto s letadlem, tak z bytu do kanclu to vycházelo letadlo 6 hodin a auto 6 hodin. Auto jede, kdy chci já. Takže nevím.

0/0
8.10.2015 15:30
Foto

J54a37r32o15s84l40a14v 51R90e77z11n51i59k 1339292757985

Njn, me to trva letadlem do kanclu z nejakeho hubu 8 hodin a to jeste neberu cestu do Prahy ci Vidne a cestu z Bostonu...

0/0
8.10.2015 18:20

A27l86e59s 58M46a71c29h43a97c 3637468738901

Skvela zprava.

+2/0
8.10.2015 15:23

P79ř72e80m69e62k 87H97o45m60o83l72a 5508485845446

Navrhuju si tento článek uložit a vytáhnout ho až skončí dotaci a sním společně i tu linku ;-D

+2/0
8.10.2015 15:19

M55i95c43h29a52l 41P35a66l30e17č64e13k 2701868762674

Tak a teď je zažaluje O´Leary za nedovolenou podporu konkrétní linky a společnosti a bude po slávě

0/0
8.10.2015 15:11

P77ř98e96m38e70k 88H69o41m76o63l65a 5128855175966

;-D

0/0
8.10.2015 15:18

K85a83r29e51l 66F13a53j47t 5478472231493

Já bych to spojení s delšími cestami přes Mnichov nepřeceňoval. Zřejmě nepůjde o lety code-share lety s Lufthansou (a jiné spojení by stejně přes Německo nemělo smysl), takže tvrzení " do dvou hodin odlétá 200 spojů" je na draka. Samostatná cena letenky, tahání se s (nekabinovými) zavazadly a jejich opakované odbavování - takže na přesup počítat s minimálně 1,5 hodinou, cesta jen jedenkrát denně (a je vlastně jedno jestli ráno, v poledne nebo večer) ,tzn. sice dál poletím relativně hned, ale nejspíš návrat bude s přespáním - tedy počítám při destinacích kam to z Mnichova nelétá každou druhou hodinu. Tohle by mělo smysl kdyby se létalo dvakrát, ale spíš třikrát denně a pak ať na to město nebo kraj klidně i přispívá.

0/0
8.10.2015 14:42

O54n32d94ř73e73j 17Z15d71e48r86a16d52i66č35k11a 6524885743338

A já bych to zase nezatracoval, podle mě to codeshare bude (jinak to nemá význam a BMI má většinu letů jako codeshare, někde s KLM, někde s Lufthansou) a s těmi časy.. No, pořád se dá udělat odlet z Brna a návrat do Vídně (nebo vice versa), cestující pořád ušteří jednu cestu do Rakouska. Je fakt že dva lety denně by byly daleko lepší, ale tohle mi úplně zbytečný nepřijde.

0/0
8.10.2015 15:04

J80o22s20e78f 28R51i44c19h64t34e61r 9596895577483

samozřejmě že to bude code share, jinak to nemá šanci přežít

+1/0
8.10.2015 15:15

O25l19d81ř88i91c93h 79J44a57n97e77č75e84k 8409116103571

bez codeshare s Lufthansou by to podle mě vůbec nemělo smysl. samotná linka Mnichov - Brno bez přípojů to určitě neuživí. a když by se měl člověk v Mnichově znova komplet odbavovat, tak už asi vyjde podobně letět rovnou do Vídně a odtamtu jet vlakem nebo busem. evropských destinací, kam se létá z Mnichova a ne z Vídně asi moc není a po zemi to z Vídně do Brna jede každé 2 hodiny narozdíl od jednoho letu Mnichov - Brno.

0/0
8.10.2015 15:24
Foto

J71a23r42o36s43l53a76v 32R39e96z50n46i86k 1379252947275

Tak je pravda, ze to mohl byt nejaky hub, takhle se clovek dotrcka do Mnichova a pak se trcka dal do Frankfurtu (kdyz uz Mnichov). Ale porad lepsi nez nic.

0/0
8.10.2015 18:22

Š20t91e69f10a82n 38F10r76i62č79a 7492748583786

Není to úplně nejčerstvější informace. Přesto, v roce 2012 bylo mnichovské letiště 30. největším na světě. Spojení přes Mnichov tedy bude určitě atraktivní a velmi bohaté na množství navazujících linek. I když jistě dražší, než autobusem přes Vídeň.

Zdroj: http://www.kompas.estranky.cz/clanky/statistiky---hospodarstvi/nejvetsi-letiste-sveta-v-roce-2012-petr-daubner.html

0/0
8.10.2015 14:06

I63v33a13n 86H76o24l21a81s 5657147668617

A proč tedy stejná linka před deseti léty skončila nakonec dost neslavně?

0/0
8.10.2015 18:29

O96l39d97ř69i70c62h 80J67a30n18e39č57e88k 8849426593801

už jsem se lekl, že to bude provozovat Ryanair :-P

předpokládám, že letenky budou tak drahé, že to bude zajímavé jen pro byznys klientelu. ale pokud to ta uživí, proč ne.

+4/−1
8.10.2015 13:06

P72a36v57e79l 28O86d22r82a49z48i80l 6154389367640

I byznys strká lidi do žlutýho busu, krom těch, co lítaj firemním létadlem.

0/0
8.10.2015 15:36

P43e30t40r 69N78i91v18n86i93c90k57ý 3542924545977

„Nová linka otevírá úplně nové možnosti rozvoje našeho regionu v řadě oblastí, ať už je to turistika, byznys, výstavnictví a další odvětví,“

A toto všechno spasí 50 ecstujících denně?

+1/0
8.10.2015 12:56

O90l80d61ř10i91c77h 18J81a78n52e84č85e30k 8239986613911

ano, může být. protože na krátkou služební cestu se v současnosti ze zahraničí do Brna takřka nemáte šanci dostat - nejbližší velké letiště je přes 2 hodiny daleko, nepočítaje Bratislavu, kde ale létá takřka jen Ryanair.

je samozřejmě otázka, jak bude nastaven letový řád, pokud se poletí jen jednou denně a v Brně bude jen krátká obrátka, tudíž všichni ti manažeři a návštěvníci veletrhů stejně budou muset přespat, asi to nevyjde o mnoho lépe než letět do Vídně, odkud (z letiště) do centra Brna dojedete za 2 hodiny pohodlně vlakem.

+1/0
8.10.2015 13:23

L81u73k24á67š 53H71l79o87u63c49a63l 6872690411284

ve zprávě chybí poměrně zásadní informace, kolik to bude kraj a město stát...

+1/0
8.10.2015 12:52

D38a51d56a98k 52P37e43t86r 7341480614278

Nic to nebude stát, provoz hradí Angela. Do Mnichova po,prázdnu a zpět plno jejich dětí.

0/−1
8.10.2015 12:55

Š92t15e87f72a93n 39F65r72i28č40a 7402478183806

To je výborná zpráva. Jen tu linku udržet při životě.

0/0
8.10.2015 12:46

P21e37t38r 54J92u19r20č65e57k 4789664100

To je taková psychoterapie. Ne letišti v Brně se zvýší provoz o neuvěřitelných 20 % a Brňáci zažijí hromadný orgasmus lokálního patriotismu. ;-D

+3/−6
8.10.2015 12:34

M18i63c47h86a89l 28B91r54ň85á82k 6754754687588

Boze boze...

0/0
8.10.2015 15:28

Z13u68z98a96n20a 19K89u71b25á15t58o78v54á 1526163376564

Smát se vlastním a ještě k tomu značně ubohým vtipům je trochu smutné.

+3/0
8.10.2015 15:40

P18e16t92r 30B12e34z41s50t21a54r63o93s38t61i 2619846443151

Nechapu moc k čemu, ale pokud si to najde své cestující... Za humny je Vídeň s nabídkou spojení do celého světa...

+4/−4
8.10.2015 12:18
Foto

J50a65r60o67s56l19a46v 47R42e37z20n73i48k 1479582357665

Do Brna létá spousta lidí a první otázka je vždycky - proč do tak velkého města s tolika firmami nelétají skoro žádná letadla. Z Brna naopak zase létá kupa lidí. Teď jde o to, jak moc se to projeví na ceně letenky. Dřív, když ta linka byla, tak to udělalo velký rozdíl a travel budgety jsou vždycky omezené ;-).

+2/0
8.10.2015 12:39

Š68t74e37f11a44n 67F56r98i63č36a 7762868533966

Omyl. Brno není velké město. Pokud bude chtít kraj tu linku udržet, bude muset nasypat. Než bude soběstačná, může to trvat několik let.

0/0
8.10.2015 15:52
Foto

J92a19r46o65s70l95a49v 58R83e83z63n91i14k 1399472167255

Je to velkem mesto z pohledu toho, ze do mnohem mensich mest, se da v pohode dostat letecky. Zajem bude skutecne podle ceny. Budeli rozumna, tak vidim velmi slusne vyuziti. Ale pokud proste let z Brna a do Brna prida tricet procent na letence, jak to bylo driv, tak si to proste neobhajim. I kdyz s cenama letenek, kde to skace sem tam nakonec mozna i ano :). Vidim jen v tymu, ze se tady (v BOS) vystridame z Brna cely tym behem pristich par tydnu a to cestuje kupa lidi a tech firem je tu celkem dost.

0/0
8.10.2015 17:58

O60l57d20ř40i83c59h 14J83a12n42e58č72e91k 8809656113241

protože Vídeň je pro byznys cestujícího moc daleko - ten potřebuje přistát a dojet taxíkem z letiště na schůzku nebo do firmy. z Vídně by ho to stálo nejméně 2 hodiny po příletu a 3 hodiny na cestě zpět, což je strašně moc.

z Brna se stalo mezinárodně významné město a fakt, že se tam v podstatě nedá doletět, ho myslím dost brzdí.

je jen otázka, jaký bude letový řád. pokud to letadlo poletí někdy uprostřed dne z Mnichova a pak hned zpátky, tak to taky extra terno nebude.

samozřejmě to těžko bude něco pro běžného Čecha letícího na dovolenou nebo na výlet - pro něj je Vídeň určitě lepší. leda že by BMI létal v codeshare s Lufthansou a za zajímavé ceny.

+4/0
8.10.2015 13:13

J13i13ř72í 22K82o14c43u57r73e76k 6815284635678

Ovšem když kraj utopí 10-15 mega v dotacích na provoz, tak málokdo bude mít zájem lítat nedotovaně. Abychom se pak neprodotovali k chudobě.

0/0
8.10.2015 16:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.