Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Brna začne létat pravidelná linka do Mnichova. Vznikne ještě letos

Z brněnského letiště začne do konce letošního roku létat pravidelná linka do Mnichova. Informaci sdělil jihomoravský hejtman Michal Hašek (ČSSD). Spojení podle něj bude fungovat šest dnů v týdnu kromě soboty. Letadlo bude mít kapacitu do 50 míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I24v33a36n 43H86o78l57a45s 5417687328807

Dost zásadní chybou článku je, že autor buď z neznalosti či pro jistotu pomíjí "drobný detail" - linka Brno-Mnichov s velkou slávou (dokonce hasiči dělali na ranveji vodní slavobránu pro letadlo) zahájila provoz už před několika léty, aby zanedlouho (pochopitelně už bez vodní i jiné slavobrány) tiše zanikla ...

0/0
8.10.2015 16:35

Š48t55e48f52a18n 52F49r48i14č10a 7152808223316

Myslím, že podstatné je, že JM region  získá třetí možnost na výběr spojení se světem. K Vídni a Praze nyní přibude i Mnichov.

+2/0
8.10.2015 15:48

I13v73a19n 32H93o26l16a44s 5677617408647

Už jednou přibyl a moc to poznat nebylo.

0/0
8.10.2015 17:02

B80ě61t38a 40N85e51u70m76a17n46o36v19á 9415591864280

Naprostý souhlas...V tomhle Haška podporuji...Myslím, že za posledních pár let se díky němu na Jižní Moravě žije líp a líp--

0/−1
8.10.2015 18:52

P61a23v28e55l 30O64d74r82a36z19i74l 6164749137860

Když jsem to porovnal, auto s letadlem, tak z bytu do kanclu to vycházelo letadlo 6 hodin a auto 6 hodin. Auto jede, kdy chci já. Takže nevím.

0/0
8.10.2015 15:30
Foto

J86a21r53o71s86l19a72v 23R62e20z44n24i66k 1469982897435

Njn, me to trva letadlem do kanclu z nejakeho hubu 8 hodin a to jeste neberu cestu do Prahy ci Vidne a cestu z Bostonu...

0/0
8.10.2015 18:20

A38l86e81s 54M42a84c43h25a85c 3547148768751

Skvela zprava.

+2/0
8.10.2015 15:23
Foto

P63ř12e13m58e49k 96H86o87m98o19l87a 5988645455856

Navrhuju si tento článek uložit a vytáhnout ho až skončí dotaci a sním společně i tu linku ;-D

+2/0
8.10.2015 15:19

M50i18c45h36a28l 40P77a87l31e42č53e36k 2201558112634

Tak a teď je zažaluje O´Leary za nedovolenou podporu konkrétní linky a společnosti a bude po slávě

0/0
8.10.2015 15:11
Foto

P68ř46e86m55e42k 21H17o96m12o12l55a 5398765925546

;-D

0/0
8.10.2015 15:18

K76a49r56e74l 76F19a76j58t 5458852231813

Já bych to spojení s delšími cestami přes Mnichov nepřeceňoval. Zřejmě nepůjde o lety code-share lety s Lufthansou (a jiné spojení by stejně přes Německo nemělo smysl), takže tvrzení " do dvou hodin odlétá 200 spojů" je na draka. Samostatná cena letenky, tahání se s (nekabinovými) zavazadly a jejich opakované odbavování - takže na přesup počítat s minimálně 1,5 hodinou, cesta jen jedenkrát denně (a je vlastně jedno jestli ráno, v poledne nebo večer) ,tzn. sice dál poletím relativně hned, ale nejspíš návrat bude s přespáním - tedy počítám při destinacích kam to z Mnichova nelétá každou druhou hodinu. Tohle by mělo smysl kdyby se létalo dvakrát, ale spíš třikrát denně a pak ať na to město nebo kraj klidně i přispívá.

0/0
8.10.2015 14:42

O26n94d70ř76e41j 96Z54d29e62r77a88d52i39č11k48a 6344255833488

A já bych to zase nezatracoval, podle mě to codeshare bude (jinak to nemá význam a BMI má většinu letů jako codeshare, někde s KLM, někde s Lufthansou) a s těmi časy.. No, pořád se dá udělat odlet z Brna a návrat do Vídně (nebo vice versa), cestující pořád ušteří jednu cestu do Rakouska. Je fakt že dva lety denně by byly daleko lepší, ale tohle mi úplně zbytečný nepřijde.

0/0
8.10.2015 15:04

J20o37s86e75f 85R62i80c33h54t91e87r 9506695287383

samozřejmě že to bude code share, jinak to nemá šanci přežít

+1/0
8.10.2015 15:15

O89l11d40ř35i23c41h 31J73a90n98e59č14e45k 8759696523421

bez codeshare s Lufthansou by to podle mě vůbec nemělo smysl. samotná linka Mnichov - Brno bez přípojů to určitě neuživí. a když by se měl člověk v Mnichově znova komplet odbavovat, tak už asi vyjde podobně letět rovnou do Vídně a odtamtu jet vlakem nebo busem. evropských destinací, kam se létá z Mnichova a ne z Vídně asi moc není a po zemi to z Vídně do Brna jede každé 2 hodiny narozdíl od jednoho letu Mnichov - Brno.

0/0
8.10.2015 15:24
Foto

J60a47r13o53s39l28a83v 24R59e73z10n37i74k 1379292337105

Tak je pravda, ze to mohl byt nejaky hub, takhle se clovek dotrcka do Mnichova a pak se trcka dal do Frankfurtu (kdyz uz Mnichov). Ale porad lepsi nez nic.

0/0
8.10.2015 18:22

Š20t46e93f89a70n 16F87r62i94č76a 7362578453576

Není to úplně nejčerstvější informace. Přesto, v roce 2012 bylo mnichovské letiště 30. největším na světě. Spojení přes Mnichov tedy bude určitě atraktivní a velmi bohaté na množství navazujících linek. I když jistě dražší, než autobusem přes Vídeň.

Zdroj: http://www.kompas.estranky.cz/clanky/statistiky---hospodarstvi/nejvetsi-letiste-sveta-v-roce-2012-petr-daubner.html

0/0
8.10.2015 14:06

I83v48a54n 89H32o25l84a60s 5817557208637

A proč tedy stejná linka před deseti léty skončila nakonec dost neslavně?

0/0
8.10.2015 18:29

O67l31d46ř26i70c40h 79J44a65n33e58č51e89k 8409256903431

už jsem se lekl, že to bude provozovat Ryanair :-P

předpokládám, že letenky budou tak drahé, že to bude zajímavé jen pro byznys klientelu. ale pokud to ta uživí, proč ne.

+4/−1
8.10.2015 13:06

P50a57v65e24l 26O25d87r29a47z96i18l 6244589637470

I byznys strká lidi do žlutýho busu, krom těch, co lítaj firemním létadlem.

0/0
8.10.2015 15:36

P79e17t48r 66N26i78v16n95i77c10k90ý 3602894135987

„Nová linka otevírá úplně nové možnosti rozvoje našeho regionu v řadě oblastí, ať už je to turistika, byznys, výstavnictví a další odvětví,“

A toto všechno spasí 50 ecstujících denně?

+1/0
8.10.2015 12:56

O90l98d93ř27i41c96h 54J48a51n15e58č95e33k 8439706293161

ano, může být. protože na krátkou služební cestu se v současnosti ze zahraničí do Brna takřka nemáte šanci dostat - nejbližší velké letiště je přes 2 hodiny daleko, nepočítaje Bratislavu, kde ale létá takřka jen Ryanair.

je samozřejmě otázka, jak bude nastaven letový řád, pokud se poletí jen jednou denně a v Brně bude jen krátká obrátka, tudíž všichni ti manažeři a návštěvníci veletrhů stejně budou muset přespat, asi to nevyjde o mnoho lépe než letět do Vídně, odkud (z letiště) do centra Brna dojedete za 2 hodiny pohodlně vlakem.

+1/0
8.10.2015 13:23

L68u20k71á82š 91H58l73o63u44c61a86l 6232340641964

ve zprávě chybí poměrně zásadní informace, kolik to bude kraj a město stát...

+1/0
8.10.2015 12:52

D26a47d15a18k 30P41e32t49r 7341670964608

Nic to nebude stát, provoz hradí Angela. Do Mnichova po,prázdnu a zpět plno jejich dětí.

0/−1
8.10.2015 12:55

Š67t81e81f61a16n 79F84r91i78č41a 7262988503296

To je výborná zpráva. Jen tu linku udržet při životě.

0/0
8.10.2015 12:46

P62e95t45r 66J35u26r49č60e79k 4859374610

To je taková psychoterapie. Ne letišti v Brně se zvýší provoz o neuvěřitelných 20 % a Brňáci zažijí hromadný orgasmus lokálního patriotismu. ;-D

+3/−6
8.10.2015 12:34

M98i73c45h69a46l 25B93r96ň16á81k 6624984797428

Boze boze...

0/0
8.10.2015 15:28

Z49u72z28a83n31a 16K67u11b78á36t14o66v42á 1796213166114

Smát se vlastním a ještě k tomu značně ubohým vtipům je trochu smutné.

+3/0
8.10.2015 15:40

P95e34t54r 80B20e55z18s93t11a14r53o22s79t43i 2459866913761

Nechapu moc k čemu, ale pokud si to najde své cestující... Za humny je Vídeň s nabídkou spojení do celého světa...

+4/−4
8.10.2015 12:18
Foto

J76a42r94o63s31l93a96v 94R19e65z79n81i23k 1859102797665

Do Brna létá spousta lidí a první otázka je vždycky - proč do tak velkého města s tolika firmami nelétají skoro žádná letadla. Z Brna naopak zase létá kupa lidí. Teď jde o to, jak moc se to projeví na ceně letenky. Dřív, když ta linka byla, tak to udělalo velký rozdíl a travel budgety jsou vždycky omezené ;-).

+2/0
8.10.2015 12:39

Š73t35e61f38a26n 19F88r30i11č23a 7872978913676

Omyl. Brno není velké město. Pokud bude chtít kraj tu linku udržet, bude muset nasypat. Než bude soběstačná, může to trvat několik let.

0/0
8.10.2015 15:52
Foto

J79a50r13o43s73l15a41v 13R59e83z24n45i52k 1249282907675

Je to velkem mesto z pohledu toho, ze do mnohem mensich mest, se da v pohode dostat letecky. Zajem bude skutecne podle ceny. Budeli rozumna, tak vidim velmi slusne vyuziti. Ale pokud proste let z Brna a do Brna prida tricet procent na letence, jak to bylo driv, tak si to proste neobhajim. I kdyz s cenama letenek, kde to skace sem tam nakonec mozna i ano :). Vidim jen v tymu, ze se tady (v BOS) vystridame z Brna cely tym behem pristich par tydnu a to cestuje kupa lidi a tech firem je tu celkem dost.

0/0
8.10.2015 17:58

O22l10d75ř70i60c39h 47J59a33n15e43č29e79k 8189966263971

protože Vídeň je pro byznys cestujícího moc daleko - ten potřebuje přistát a dojet taxíkem z letiště na schůzku nebo do firmy. z Vídně by ho to stálo nejméně 2 hodiny po příletu a 3 hodiny na cestě zpět, což je strašně moc.

z Brna se stalo mezinárodně významné město a fakt, že se tam v podstatě nedá doletět, ho myslím dost brzdí.

je jen otázka, jaký bude letový řád. pokud to letadlo poletí někdy uprostřed dne z Mnichova a pak hned zpátky, tak to taky extra terno nebude.

samozřejmě to těžko bude něco pro běžného Čecha letícího na dovolenou nebo na výlet - pro něj je Vídeň určitě lepší. leda že by BMI létal v codeshare s Lufthansou a za zajímavé ceny.

+4/0
8.10.2015 13:13

J98i41ř20í 51K35o73c35u70r74e77k 6245804665748

Ovšem když kraj utopí 10-15 mega v dotacích na provoz, tak málokdo bude mít zájem lítat nedotovaně. Abychom se pak neprodotovali k chudobě.

0/0
8.10.2015 16:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.