- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dost zásadní chybou článku je, že autor buď z neznalosti či pro jistotu pomíjí "drobný detail" - linka Brno-Mnichov s velkou slávou (dokonce hasiči dělali na ranveji vodní slavobránu pro letadlo) zahájila provoz už před několika léty, aby zanedlouho (pochopitelně už bez vodní i jiné slavobrány) tiše zanikla ...
Myslím, že podstatné je, že JM region získá třetí možnost na výběr spojení se světem. K Vídni a Praze nyní přibude i Mnichov.
Když jsem to porovnal, auto s letadlem, tak z bytu do kanclu to vycházelo letadlo 6 hodin a auto 6 hodin. Auto jede, kdy chci já. Takže nevím.
Njn, me to trva letadlem do kanclu z nejakeho hubu 8 hodin a to jeste neberu cestu do Prahy ci Vidne a cestu z Bostonu...
Navrhuju si tento článek uložit a vytáhnout ho až skončí dotaci a sním společně i tu linku
Tak a teď je zažaluje O´Leary za nedovolenou podporu konkrétní linky a společnosti a bude po slávě
Já bych to spojení s delšími cestami přes Mnichov nepřeceňoval. Zřejmě nepůjde o lety code-share lety s Lufthansou (a jiné spojení by stejně přes Německo nemělo smysl), takže tvrzení " do dvou hodin odlétá 200 spojů" je na draka. Samostatná cena letenky, tahání se s (nekabinovými) zavazadly a jejich opakované odbavování - takže na přesup počítat s minimálně 1,5 hodinou, cesta jen jedenkrát denně (a je vlastně jedno jestli ráno, v poledne nebo večer) ,tzn. sice dál poletím relativně hned, ale nejspíš návrat bude s přespáním - tedy počítám při destinacích kam to z Mnichova nelétá každou druhou hodinu. Tohle by mělo smysl kdyby se létalo dvakrát, ale spíš třikrát denně a pak ať na to město nebo kraj klidně i přispívá.
A já bych to zase nezatracoval, podle mě to codeshare bude (jinak to nemá význam a BMI má většinu letů jako codeshare, někde s KLM, někde s Lufthansou) a s těmi časy.. No, pořád se dá udělat odlet z Brna a návrat do Vídně (nebo vice versa), cestující pořád ušteří jednu cestu do Rakouska. Je fakt že dva lety denně by byly daleko lepší, ale tohle mi úplně zbytečný nepřijde.
Není to úplně nejčerstvější informace. Přesto, v roce 2012 bylo mnichovské letiště 30. největším na světě. Spojení přes Mnichov tedy bude určitě atraktivní a velmi bohaté na množství navazujících linek. I když jistě dražší, než autobusem přes Vídeň.
A proč tedy stejná linka před deseti léty skončila nakonec dost neslavně?
už jsem se lekl, že to bude provozovat Ryanair
předpokládám, že letenky budou tak drahé, že to bude zajímavé jen pro byznys klientelu. ale pokud to ta uživí, proč ne.
I byznys strká lidi do žlutýho busu, krom těch, co lítaj firemním létadlem.
„Nová linka otevírá úplně nové možnosti rozvoje našeho regionu v řadě oblastí, ať už je to turistika, byznys, výstavnictví a další odvětví,“
A toto všechno spasí 50 ecstujících denně?
ano, může být. protože na krátkou služební cestu se v současnosti ze zahraničí do Brna takřka nemáte šanci dostat - nejbližší velké letiště je přes 2 hodiny daleko, nepočítaje Bratislavu, kde ale létá takřka jen Ryanair.
je samozřejmě otázka, jak bude nastaven letový řád, pokud se poletí jen jednou denně a v Brně bude jen krátká obrátka, tudíž všichni ti manažeři a návštěvníci veletrhů stejně budou muset přespat, asi to nevyjde o mnoho lépe než letět do Vídně, odkud (z letiště) do centra Brna dojedete za 2 hodiny pohodlně vlakem.