Diskuze

Z Brna začne létat pravidelná linka do Mnichova. Vznikne ještě letos

Z brněnského letiště začne do konce letošního roku létat pravidelná linka do Mnichova. Informaci sdělil jihomoravský hejtman Michal Hašek (ČSSD). Spojení podle něj bude fungovat šest dnů v týdnu kromě soboty. Letadlo bude mít kapacitu do 50 míst.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I24v11a34n 44H17o31l13a33s

8. 10. 2015 16:35

Dost zásadní chybou článku je, že autor buď z neznalosti či pro jistotu pomíjí "drobný detail" - linka Brno-Mnichov s velkou slávou (dokonce hasiči dělali na ranveji vodní slavobránu pro letadlo) zahájila provoz už před několika léty, aby zanedlouho (pochopitelně už bez vodní i jiné slavobrány) tiše zanikla ...

0 0
možnosti

Myslím, že podstatné je, že JM region  získá třetí možnost na výběr spojení se světem. K Vídni a Praze nyní přibude i Mnichov.

2 0
možnosti

I49v59a38n 60H45o44l29a29s

8. 10. 2015 17:02

Už jednou přibyl a moc to poznat nebylo.

0 0
možnosti

Když jsem to porovnal, auto s letadlem, tak z bytu do kanclu to vycházelo letadlo 6 hodin a auto 6 hodin. Auto jede, kdy chci já. Takže nevím.

0 0
možnosti
Foto

Njn, me to trva letadlem do kanclu z nejakeho hubu 8 hodin a to jeste neberu cestu do Prahy ci Vidne a cestu z Bostonu...

0 0
možnosti

A91l44e63s 34M33a57c76h94a98c

8. 10. 2015 15:23

Skvela zprava.

2 0
možnosti

Navrhuju si tento článek uložit a vytáhnout ho až skončí dotaci a sním společně i tu linku ;-D

2 0
možnosti

Tak a teď je zažaluje O´Leary za nedovolenou podporu konkrétní linky a společnosti a bude po slávě

0 0
možnosti

K67a51r35e28l 19F95a33j93t

8. 10. 2015 14:42

Já bych to spojení s delšími cestami přes Mnichov nepřeceňoval. Zřejmě nepůjde o lety code-share lety s Lufthansou (a jiné spojení by stejně přes Německo nemělo smysl), takže tvrzení " do dvou hodin odlétá 200 spojů" je na draka. Samostatná cena letenky, tahání se s (nekabinovými) zavazadly a jejich opakované odbavování - takže na přesup počítat s minimálně 1,5 hodinou, cesta jen jedenkrát denně (a je vlastně jedno jestli ráno, v poledne nebo večer) ,tzn. sice dál poletím relativně hned, ale nejspíš návrat bude s přespáním - tedy počítám při destinacích kam to z Mnichova nelétá každou druhou hodinu. Tohle by mělo smysl kdyby se létalo dvakrát, ale spíš třikrát denně a pak ať na to město nebo kraj klidně i přispívá.

0 0
možnosti

A já bych to zase nezatracoval, podle mě to codeshare bude (jinak to nemá význam a BMI má většinu letů jako codeshare, někde s KLM, někde s Lufthansou) a s těmi časy.. No, pořád se dá udělat odlet z Brna a návrat do Vídně (nebo vice versa), cestující pořád ušteří jednu cestu do Rakouska. Je fakt že dva lety denně by byly daleko lepší, ale tohle mi úplně zbytečný nepřijde.

0 0
možnosti

Není to úplně nejčerstvější informace. Přesto, v roce 2012 bylo mnichovské letiště 30. největším na světě. Spojení přes Mnichov tedy bude určitě atraktivní a velmi bohaté na množství navazujících linek. I když jistě dražší, než autobusem přes Vídeň.

Zdroj: http://www.kompas.estranky.cz/clanky/statistiky---hospodarstvi/nejvetsi-letiste-sveta-v-roce-2012-petr-daubner.html

0 0
možnosti

I16v53a30n 86H85o38l54a10s

8. 10. 2015 18:29

A proč tedy stejná linka před deseti léty skončila nakonec dost neslavně?

0 0
možnosti

už jsem se lekl, že to bude provozovat Ryanair :-P

předpokládám, že letenky budou tak drahé, že to bude zajímavé jen pro byznys klientelu. ale pokud to ta uživí, proč ne.

4 1
možnosti

I byznys strká lidi do žlutýho busu, krom těch, co lítaj firemním létadlem.

0 0
možnosti

„Nová linka otevírá úplně nové možnosti rozvoje našeho regionu v řadě oblastí, ať už je to turistika, byznys, výstavnictví a další odvětví,“

A toto všechno spasí 50 ecstujících denně?

1 0
možnosti

ano, může být. protože na krátkou služební cestu se v současnosti ze zahraničí do Brna takřka nemáte šanci dostat - nejbližší velké letiště je přes 2 hodiny daleko, nepočítaje Bratislavu, kde ale létá takřka jen Ryanair.

je samozřejmě otázka, jak bude nastaven letový řád, pokud se poletí jen jednou denně a v Brně bude jen krátká obrátka, tudíž všichni ti manažeři a návštěvníci veletrhů stejně budou muset přespat, asi to nevyjde o mnoho lépe než letět do Vídně, odkud (z letiště) do centra Brna dojedete za 2 hodiny pohodlně vlakem.

1 0
možnosti