- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedávno jsem zabrouzdal na web slovenského deníku a byl jsem překvapen nakolik se neustále Slováci srovnávají s ČR, naopak v ČR takovou rivalitu necítím. Podobné to bude s Prahou a Brnem. No nejsem ani z jednoho ze zmíněných měst, jenom to tak cítím :)
Tak si myslím, že to měla být recese, a Brňáci to splivli i s navijákem. Tak jim to dali. K.I
Jsem rozená Brňačka a o této kampani si myslím, že je to trapnost, marnost, ubohost.
Su z Bruna a totok je fakt trapne!
Je krásné vidět, za co naši zastupiči ( a politici vůbec) utrácejí peníze - z našich daní. To, že jsou koncem roku Vánoce a vánoční trhy je opravdu informace hodná reklamní kampaně. Popichováním mezi Brnem a Prahou možná někteří lidé stále žijí, pro ně však tato kampaň asi nebude, protože takoví neumějí číst.
Nechapu, proc na vanocni trhy vubec vytvari nejakou reklamu...
Příjde mi to naprosto zbytečné a hloupé. Kdyby to mělo aspoň nějaký vtip, jiskru zkratku.
Kdo jako má být cílovou skupinou? Pražáci kdyžtak jedou do Německa, Brňáci do Rakouska. Tak zbývají ti, kteří chtějí do "velkoměsta" na trhy a rozhodují se mezi Brnem a Prahou. Tak jako tak je to trapné. Trhům by měli dělat reklamu sami návštěvníci, když o nich budou doma vyprávět. Ne takový koniny.
Postavit kampaň na zamindrákovanosti je výbornej nápad