Diskuze

Při nehodách v Brně a na D2 dopoledne zemřeli tři lidé

Tři lidé zemřeli dopoledne při dopravních nehodách v jižní části Brna a na přilehlé dálnici D2. Nejprve se u Olympie srazilo osobní auto s kamionem, pak dva kamiony. Ve Vídeňské ulici ve směru na Mikulov se zase střetla dvě osobní auta. Tragické nehody doprovázely dopravní komplikace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V27l86a35d14a 26M35u72s61i53l

12. 11. 2015 17:25

Ja jsem moc   v   zahranici nebyl....

    Ale   za podobne   situace   v Lipsklui a v Milane  dopravu   ridií Policie...

  Ono se  vsude  setri, nicemu se nedivta

0 0
možnosti

Koukám,že CC nemělo nějakého toho pre safe asistenta.

0 0
možnosti

Jsem rád ,že se konečně začalo z opravami dálnic , ale nechápu proč na mnoha úsecích se současně opravují souběžné silnice. Letošní pasti jako Velké Meziříčí nebo Brno - Vyškov jsou náporem na nervy řidičů a potom mohou vznikat tyto nebezpečné situace. Dotace jsou dotace , ale za životy lidí nestojí. Ministerstvo dopravy řeší přednostně tendry a nákupy a nevěnují žádnou pozornost koordinaci opravovaných úseků. Včera Šlapanice - Kaštanová 1,5 hodiny. Celkem asi 5 km.

6 0
možnosti

Nejhorší je, že zdržení znamená milardy z kapes uživatelů a vlastníků vozidel. Běžně se oceňuje hodina ztraceného času mnoha stokorunami. Pokud je ve voze více lidí, jedná se o tisíce. Jen proto, že úředníkům je to lhostejné.Rv

0 0
možnosti

Neočekávaný manévr- předjede vás pak zjistí že jede rychle a dupne na brzdu.

1 0
možnosti

Ten necekany manevr vidim kazdou chvili...za celou delku pripojovaciho pruhu se dotycny ridic rozjede tak 40, na konci zastavi a pak tam vjede jak z krizovatky..

3 0
možnosti

!!!! Souhlas !!!! To je jako odjíždět z Globusu, klobouk vyjede a z připojovacího pruhu se připojí na slinici, kde se lítá 130km/h rychlostí 50-60km/h. ;-O

0 1
možnosti

J30a64n 51V52o48r54á98č

3. 11. 2015 19:00

Tak jen doplnění ten sjezd už zavřeli teď , je tam kolona až k Rousínovu

1 0
možnosti

Policisté situaci absolutně nezvládli - aspoň na té Vídeňské ulici. Zatarasili ji před Futurem a naváděli řidiče na dálnici, Přitom stačilo pustit je k Futuru (tam žádné kolony nebyly), kde by se stočili pod Vídeňskou a vyjeli na druhé straně té čtyřproudovky a odtama už se dalo krásně pokračovat na Rajhrad... A ještě byli protivní jak pr*el... ;-€

0 0
možnosti

T15o46m47a86s 33C80e14n19e18k

3. 11. 2015 17:05

Tomu říkám ztratit hlavu v koloně.

0 0
možnosti

jo, na tento typ nehody je každý crashtest krátký. přesto by stálo za to zavelet k úpravě návěsů a přívěsů...když to šlo s jakýmasi reflexníma proužkama okolo obvodu, které podle mého mají menší význam...

0 1
možnosti

I44v13a23n 75M51a86n89t91a66s

3. 11. 2015 15:43

No, ale napsasoval to tam pěkně, myslím, že vina je i v homologaci  zadní zábrany proti podjetí, protože tek šusplech, co  se nyní dává, neudrží ani motorku, natož auto.  Stačí se podívat na Metaco, Briab, Van Holl, jak má vypadat správná zábrana proti podjetí, ovšem něco váží, takže  se od toho ve velkém upouští... tady vidíte výsledek, A neomlouvám tím řidiče,  ten už cenu nejvyšší zaplatil,:-/

10 0
možnosti

Ta zábrana je tak schválně, protože působí jako deformační zóna. Není problém ji udělat jako kus tanků, ale kdo do ní najede, dopadne stejně, jako při střetu se stromem, nebo mostním pilířem. Od určité rychlosti je to pak jedno, buď vás zabije střih střechy, nebo kinetická energie.

0 0
možnosti