- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chtěla bych se jen zeptat proč z Brna a do Brna lítá všechno do Londýna,proč nelítá nějaké letadlo i na sever Anglie,třeba do Birminghemu?? Dík za odpověď
Nepoužitelné. Blbý čas na lety do Evropy - mizivé přípoje, zabitý den, drahé.
Aby to bylo k něčemu muselo by to lítat 2x denně - ráno v 7 z Brna, večer v 18h do Brna a ne z Mnichova, ale z FRA. Případně z Paříže či LHR.
Nevypoveditelna, jednostranne maximalisticky vyhodna smlouva proste nema nikdy nabyt pravni ucinnosti.
Proboha z Brna je to 2 hodiny na Ruzyni i na Schwechat, na co cpát desítky milionů na linky do Mnichova??
Neser, Pražáku mmch. Mnichov je na počty cestujících 2x větší než Schwechat, takže to není špatná volba. I pro mne je to zajímavá alternativa k railjetu.
"BMI Regional přitom není žádný nízkonákladový dopravce. Na webu se chlubí například tím, že na svých letech servíruje jídlo..." Hmm, chlubit se může. Ale kolik toho stihne na lince z Brna do Mnichova? Vzdušnou čarou je to 380 km.
"Před 10 lety podobný spoj prodělával a zanikl. Politici chtějí milionovými dotacemi zajistit, aby se scénář neopakoval"
Tak to jo...
Pred deseti lety bylo v nasi firme asi 250 lidi. Ted je nas tu 1500 a rosteme. Neustale od nas nekdo jezdi do zamori na sluzebku nebo naopak ze zamori kolegove sem. Firem jako je ta nase se za poslednich nekolik let v Brne vyrojilo vice. Sance na preziti tehle linky jsou rozhodne vetsi nez pred temi 10 lety.