Diskuze

Ulice v centru Brna je pěší zónou. Jezdí tudy ale stovky tramvají i aut

Masarykova ulice a náměstí Svobody v centru Brna tvoří dlouhou pěší zónu. Ovšem na chodce se v ní trochu zapomnělo, myslí si Brňané. Jezdí tudy totiž tramvaje, taxíky, dodávky a od listopadu mají vjezd povolený také cyklisté.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdo chce "víc pěší" pěší zónu, musí holt po Josefské. Pro některé asi děsnej problém.

0 0
možnosti

Jedinej problém jsou blbě zaparkovaný dodávky a auta brněnské vekslhonorace, které stojí na "chodníku" a chodci je musejí obcházet, nejlépe v kombinaci se zahrádkami.

Projíždějící vozidla pro mě žádný problém nepředstavují. V běžné brněnské ulici je navíc aut řádově více. Provoz v pěší zóně celkem jednoznačně definuje ZPPK.

Redakce hledá problém, kde není. Bielko je poněkud zmatený, který taxikář se jen tak projíždí po městě?

0 0
možnosti

A23n36n30a 17Č21e63r84n64á

24. 11. 2015 15:08

Šaliny mi nevadí. Krom toho, že jezdí v prostoru vyhrazeném kolejemi, jsou při jízdě i slyšet, navíc zvoní. R^

Ale cyklisti jsou problém! Kdy jste naposledy slyšeli cyklistu zazvonit, když se "řítí" zezadu? Asi je nějakej papaláš cyklista, že je pustili do pěší zóny. ;-€

1 0
možnosti

P52a12v80e56l 66M24a95r50e80š

24. 11. 2015 12:47

Šaliny tam jezdí krokem. Pokud není člověk hluchý a slepý, tak dvouvozový dvacet metrů dlouhý vlak fakt nepřehlídne.

Ta frekvence šalin, není ( pokud není mimořádnost a   jede tudy jen pravidelná linka) kdovíjak častá, čtyřka má interval 5 minut. Lidé už si na šaliny zvykli a chodí buď při krajích nebo, jako já, v protisměrné koleji, takže vidíte tramvaj přijíždět.

Tramvaj přes historické jádro města je významný městotvorný prvek oživující centrum a to je přece to, o co se spousta aktivistů a radnic dnes snaží. A navíc je jeho přirozenou součástí už více než 110 let.

Co by stálo zato omezit jsou naopak taxíky a někdy zbytečně moc zásobovacích aut , je fakt že většina provozoven se dá zásobovat brzo ráno, nebo v brzkých odpoledních hodinách, kdy už lidé zaměstnaní v okolí nechodí na obědy a jsou už zase  v práci.

Mimochodem, technické služby Brno, městapo a  jejich auta mají zvyk zajíždět do pěší zóny v době největšího pěsího provozu

6 0
možnosti

Problémem nejsou cyklisti, ale šaliny a mraky aut. Zásobování může probíhat mimo špičku a taxík vůbec nemusí po Masarykové jezdit.

7 7
možnosti

Šaliny nemají na Masarykové ul. co dělat, zcela to ztrácí smysl pěší zóny.

A že tam jezdí i o Vánočních trzích je strašný!!

Nechal bych je tam jezdit v případě poruchy nebo nehody na Husove ul. nebo Roosweltove.

9 7
možnosti

P68a36v37e15l 94M73a91r14e56š

24. 11. 2015 9:50

Šaliny na pěší zónu patří. na rozdíl od cyklistů a taxíků.

Zásobování nevyřešíte jinak, pokud tam ty obchody chcete zachovat

8 1
možnosti

Orloj neukáže čas, pěší zóně je radno se pěšky raději vyhnout, policisté kteří vás obejdou, místo aby vám pomohli... Co bude následovat? Školy bez učitelů (bez žáků?), ordinace bez doktorů (bez pacientů?)... tramvaje bez elektřiny(?) ... Co všechno se může stát? Kdo to ví? ;-)

2 1
možnosti

Masaryčka je v pohodě, s šalinama to člověk zvládne a tu a tam s autem by to taky zvládl, ale těch aut je tam moc.. A co je nejhorší, tak taxikáři, klasika... Pokud vím, tak v pěší zóně se jezdí max 20km/h no a taxikáři to asi blbě pochopili a berou to číslo jako min... Ale hlavně, že se pořád dělají restrikce vůči obyčejným autům... Posunutí parkovacích hodin atd...

11 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 3
možnosti

Ve světě je běžné, že cyklisti můžou do centra města. Salzburg, Vídeň, Drážďany atd.

U nás je problém ten, že cyklista vjede na cykloztezku (cyklopruh) a myslí si, že je to pro něho závodní dráha. Stejné to bude na Masarykově ulici.

Jezdím přes Brno na kole do práce celoročně. Největší problém je průjezd z Nových sadů přes hlavní nádr. a dále po Cejlu nebu Křenové.

Na Masaryčku bych na kole nevjel.

8 1
možnosti