- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím vás, jakápak "silnice smrti"??? Nejvíc nehod je na rovných! širokých úsecích mezi ZN a Mor. Budějovicemi... A to proto, že nebezpečná není tato zcela modernizovaná silnice, ale nebezpeční jsoi mnozí řidiči!!!!!!!!!!! Deně i když tudy jezdím 100 a při předjíždění chvilku maximálně 110km, ač je limit 90kmh, se vždy najde každý 2.! mnohem rychlejhší hovado, než já, co je i z mojí jízdy nervózní, jakobych i přes porušování rychlosti, je zdržoval nebo co???
To samé na "silnici smrti"... na Brno kde je absolutní rovina bez převýšení!...
Dále je problém, že většina!!! řidičů z vedlejší neumí dávat ani základní přednost!!!!!v jízdě vozidlům na hlavní! Odbočujíli vpravo, kouknou pouze doleva a z jedné vody vjedou doprava přímo proti již předjíždějícímu! Ale přednost jste povini dát vozidlům na hlavní, všem! I předjíždějícím!
I proro se hlavní často malují plné i dvojité! řáry a omezují se ti na hlavní pro neschppnost těch z vedlejší, čímž se jakoby dává za pravdu těm z vedlejší...
Ty plné ale nejsou všude a musely by být i u výjezdů z poních cest i z vrat... To je nereálné a tak je jejich účinost paradoxně kontraproduktivní!
Nejezděta lůidi jakop hovada (max +10%) a dávejte přednost těm na hlavní i předjíždějícícm!!!! (kooor na těch rpvinkách kde je střet čelní a zúravidla pro ty rovinky ve velkých rychlostech!
Jo a na širokých úsecích jezděte při pravém! okraji! vozovky, jak zákon káže Předjíždějící proti vám to třeba jen neodhadne neb jedete často rychjeji o dost na těch rovinách a zbytečně se čelně střetnet i na širokém rovném úseku... Při tom jste povini se vyhnout a případně lze! použít při vyhábání i krajnici!!! (kooor tu širokou novou vyasfaltovanou, jinak se nedivte spoluúčasti až 50% na rovném širokém úseku i když předjížděl ten protio vám)
I/50 z Vyškova do Brna
Tak nevím, jak u ilupy, ale všude jinde ta silnice Vyškovem ani v nejbližším okolí Vyškova nevede.
No největší problém I/38 Jihlava - Znojmo je kamionová doprava, která si zkracuje cestu místy, kde není mýto. Pak občas na tý silnici býva dost plno. Spolu s průjezdy přes obce, kdy člověk musí fungovat na principu brzda - plyn ...
Jihlava Znojmo je proti trasam Brno Svitavy, Mohelnice HK krasna projizdka.
Nechápu proč bych měl platit jako fyzická osoba silniční daň. Kupuji si dálniční známku kvůli cca 6 km obchvatu Brna a z toho většinu roku je ten úsek opravován a po zbytek roku stojím v koloně.
a co krom DPH i spotřební daň z paliva!
Nebezpečné jsou především silnice první třídy vedoucí v trasách plánovaných kapacitních komunikací (dálnice a rychlostní silnice).
Proč?
Přetížení, průjezdy vesnic spojené s buzerací řidičů, zbytečné prodlužování doby jízdy atd. vedou jen k vyšší nervozitě.
Řešením je jen urychlení výstavby bez ohledu na ukřičence, kteří si postavili domy na levných pozemcích u tras budoucích dálnic.
S tím článkem souhlasím, silnici dobře znám.
Nicméně nyní chci tímto vynadat brněnským rádiím.
Dnes bylo Brno od 16:30 neprůjezdné a žádné z tech podělaných rádii nic nehlásil a jel jsem domu 2 hodiny.
Na co je dopravní hlášení, na h...o !!!
Kdybyste se prenesl do 21. stoleti kde existuje mobil a google, tak nemusite zadny radia ani poslouchat.
Proc k tomu rvete video z dalnice u Vyskova?
v tomto se shodneme = proč ?
Jak překvapivé zjištění, že kde je větší provoz, tam je více havárií ...
Dopravni experti to jsou vetsinou hlavicky