Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návštěvníci kraje lámou rekordy. Vytížené silnice jim ale nestačí

Na jih Moravy letos přijel rekordní počet návštěvníků. Lichotivá čísla ze statistik jsou ale vykoupená dopravními problémy. Turisté představují nápor, který silnice nezvládají. Lidem auta vadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P49a34v83e11l 31P92o86k38o46r34n86ý 2226984790302

"nicméně investice do sčítacího zařízení, které dokáže hustotu dopravy zaznamenat, je vysoká." - pár nezaměstnaných s tužkou je vysoká investice. A snad to nepotřebují superpřesně, když nějakou čárku neudělá.

0/0
14.12.2015 10:37

L13u91d39ě24k 53M57u35s52e22l83í39k 3786799

Tak to bylo kvůli turistům ty rozkopaný silnice,aby se nedostali až do Brna:-)

+1/0
13.12.2015 17:53

A18l42e77š 91L94i94s21o80v69s89k65ý 9389418692412

Člověk musí obdivovat Liechtenstejny, kteří to vybudovali, a malost českých úředníčků, kteří jim to odmítli vrátit a radši sypou miliardy do oprav.

+1/0
12.12.2015 13:36
Foto

M66i54l65o58s67l22a21v 91Z86í49t38k73a 8100954527570

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadníte a zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+2/−3
12.12.2015 9:00

F86a51b68i47o 60S58g36a26t28t66o57n20i 9961810887610

Jasný, už se těšíme na atraktivní spojení třeba Liberec - Lednice nebo Chomutov - Břeclav. Dejte si obklad, resenim je dostavba R52, obchvat Znojma a Břeclavi.

+5/−1
12.12.2015 10:31

T96o44m96a60s 50N38o17v25o98t27n70y 1241134586135

Plus by se hodil i ten obchvat Podívína, jako uznávám, že ta doprava tam problém je.

0/0
12.12.2015 12:10

R98o40m40a57n 38J29e91s32c55h57k83e 9698165247755

Je potřeba jak lepší silnice tak lepší železnice. A také levnější. Problém je, že se všichni na silnice nevlezeme. Kam vedou koleje a jsou rychlé volím vlak. Kam nevedou tam volím auto. Mne chybí dálnice R 43 + 35 Brno - Hradec Králové. Také mne vadí, že Praha nabídla občanům levnější MHD - chválím a ostatní města jsou drahá. A také  mne vadí nemožnost koupit si měsíční traťovou jízdenku na MHD, před válkou ta možnost byla. Nač kupovat celosíťovou jízdenku, když někdo požívá jednu linku na cestu do práce ?

0/0
13.12.2015 6:38

T94o36m98a10s 66N84o96v35o85t72n47y 1191444616275

Tady ty kecy o tom, že se zatraktivní doprava autem jsou úplně mimo. Kdo auto má, tak jezdí a do veřejné dopravy ho stejně nikdo nedostane, protože je to většinou o dost pomalejší. Veřejná doprava má smysl pouze na dálkové trasy, kdy může jet po dálnici nebo koridoru (po čem by ovšem jezdila, když nechcete stavět nové silnice....) nebo pak v příměstu jako doprava do práce, školy, tam docela funguje IDS JMK. Na výlety, volný čas, dovolené, pro turisty vesměs smysl nemá, vzláště když cestuje celá rodina.

+1/0
12.12.2015 12:12

L95u67d88ě47k 64M87u50s33e15l90í90k 3306319

Nevopakuješ se?

0/0
13.12.2015 17:54
Foto

M65i23l39o17s58l23a30v 45Z37í40t21k92a 8640784227610

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadní te až zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+1/−3
12.12.2015 8:59

M69a39r54e67k 67K17o60s64t24e33l55e73c70k84ý 6703586368

To už tu bylo: Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi, tak ji musel zavřít.

Takže ti turisté jsou vlastně pro dědiny i kraj málem neštěstím!? Nebylo by lepší, kdyby byly památky uzavřeny, popřípadě zbourány, aby byl v obcích klid?

Místo, abyste byli rádi a snažili se z turistického ruchu něco získat, přilákat turisty a něco jim nabídnout, tak chcete postavit zdi, vyhnat návštěvníky pryč, aby to všechno objeli velkým obloukem a neotravovali vás, místní zapr.ěnce? Dobrý cíl, přeji úspěch!

A pak budete moct zase brečet...

+1/0
12.12.2015 8:31

J83a14n 50Z45ř17í97d50k95a48v83e16s28e17l19ý 5296822267

Nutno podotknout, že v Podivíně nejsou ani u dálnice protihlukové stěny a nikdo je není schopný zajistit, jediná možnost je prý jako jednotlivec sepsat petici a chodit po domech a žádat podpisy od lidí ve městě, což si nemyslím, že je zrovna vhodné řešení, když i kvůli podomnímu prodeji Vás nikdo do bytu až na pár vyjímek nepustí. Navíc ani lidi nemají čas a měl by to řešit někdo zodpovědný, ale je to marné, ikdyž provoz na dálnici rok od roku stoupá....

+1/−1
11.12.2015 23:12

Š53t36e75f95a74n 91F52r53i46č98a 7862458403856

Obchvaty obcí na silnicích 2. a 3. třídy jsou v kompetenci kraje. Zde neobstojí žádné vymlouvání na Prahu. Je to záležitost kraje. Když ten ale není schopen ani ochoten prosadit ani obchvaty Brna, místo toho prosazuje průtah 30 tisícovou Bystrcí (a tedy průtah Brnem), těžko po krajských úřednících žádat obchvat Podivína. Způsob myšlení krajských územních plánovačů je ve srovnání s vyspělou Evropou někde o 90 let zpět. Ten se dá vyjádřit jen třemi slovy: "neschopnost, neschopnost, a ještě jednou neschopnost".

+5/−3
11.12.2015 20:51

T93o14m94a23s 81N72o76v63o21t47n58y 1471334436205

V Bystrci se to dotkne asi 3 paneláků a pár chatičkářů. Teď se jezdí prakticky skrz několik obytných čtvrtí, to pokrytcům z Bystrce nevadí že kvůli nim se dusí půl Brna.

+3/−1
12.12.2015 1:25

Š87t57e58f97a78n 42F26r21i36č96a 7682208583226

Co to melete. Buď o problematice nic nevíte, nebo jste jen demagog. Ta trasa by vedla skrz pět brněnských městských částí - Kníničky, Bystrc, Kohoutovice, Žebětín a Bosonohy), a vyústila by na D1 u Troubska a Bosonoh (vzdálenost mezi obytnými zástavbami je 500 metrů), kde lidé už 20 let vlivem provozu na dálnici trpí hlukem a imisemi polétavého prachu nad zákonem stanovenými limity. O likvidaci rekreační zóny u přístaviště v Bystrci ani nemluvě. Koneckonců i město Brno v současné době prosazuje jinou trasu vně města.

0/−2
12.12.2015 10:26

T92o54m82a65s 20N39o64v95o70t70n44y 1911194266875

Mě vůbec nezajímá, že si někdo koupil pozemek, byt nebo barák někde, kde moc dobře ví, že ta silnice je plánovaná roky. To je problém většiny těch městských částí. Stejně jako Bosonohy řvou proti rozšíření dálnice na 3+3 i když je jasné, že doprava bude plynulejší = méně exhalací a hluku než když jim tam teď prakticky co den se sune zácpa na jedničku nebo dvojku. Demagog jste vy, když raději necháte jezdit dopravu středem města. Jiné řešení R43 nemá, protože když se posune někam dál, tak se nevyřešení nic. Nikdo nebude jezdit z jihu x kilometrů okolo Brna kvůli pár zeleným bláznům a důchodcům z Bystrce.

+2/0
12.12.2015 12:16

T47o26m92a72s 20N29o87v59o48t71n75y 1451914126685

Jinak ta "rekreační zóna" u přístaviště, tím asi myslíte ten 20 let stejný hnus plný stánků s cetkami a pár metrů "pláže"? Vždyť to bude vést přes hráz a pak horem, takže toho se to vůbec nedotkne. Tedy kromě zbohatlíků, co si načerno vybudovali místo chatiček vily na bydlení, to stejné Kníničky.

+3/0
12.12.2015 12:18

R98o17m66a33n 55J51e86s76c88h51k10e 9708695207815

Já bydlel několik roků v Bohunicích na kraji asi 500 od dálnice. Je paradoxní, že Bohunice měly nejčistější ovzduší v Brně - proudění vzduchu. To vím od jednoho lékaře, co prováděl výzkum a měření.

Neschopnost JM kraje je otřesná. Není R 43, není nádraží není dálnice Pohořelice - Mikulov.  U nás nejsou schopni postavit silnici Rájec - Boskovice.

0/0
13.12.2015 6:50

R84o69m16a91n 48J46e29s48c82h76k11e 9528245667135

Vy jste si nevšiml za ty roky, že kraje nefungují ? Ani stát nefunguje.

0/0
13.12.2015 6:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.