Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Návštěvníci kraje lámou rekordy. Vytížené silnice jim ale nestačí

Na jih Moravy letos přijel rekordní počet návštěvníků. Lichotivá čísla ze statistik jsou ale vykoupená dopravními problémy. Turisté představují nápor, který silnice nezvládají. Lidem auta vadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P20a93v87e12l 70P88o42k38o87r82n39ý 2696424970922

"nicméně investice do sčítacího zařízení, které dokáže hustotu dopravy zaznamenat, je vysoká." - pár nezaměstnaných s tužkou je vysoká investice. A snad to nepotřebují superpřesně, když nějakou čárku neudělá.

0/0
14.12.2015 10:37

L76u37d12ě36k 80M32u26s42e77l95í56k 6593989482248

Tak to bylo kvůli turistům ty rozkopaný silnice,aby se nedostali až do Brna:-)

+1/0
13.12.2015 17:53

A89l60e89š 84L46i79s89o50v62s84k32ý 9239548232252

Člověk musí obdivovat Liechtenstejny, kteří to vybudovali, a malost českých úředníčků, kteří jim to odmítli vrátit a radši sypou miliardy do oprav.

+1/0
12.12.2015 13:36
Foto

M48i90l15o89s97l41a97v 95Z95í26t93k61a 8190154237380

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadníte a zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+2/−3
12.12.2015 9:00

F42a89b73i92o 78S78g57a60t22t85o85n48i 9501580187700

Jasný, už se těšíme na atraktivní spojení třeba Liberec - Lednice nebo Chomutov - Břeclav. Dejte si obklad, resenim je dostavba R52, obchvat Znojma a Břeclavi.

+5/−1
12.12.2015 10:31

T28o61m57a65s 53N19o49v81o91t63n92y 1671524286805

Plus by se hodil i ten obchvat Podívína, jako uznávám, že ta doprava tam problém je.

0/0
12.12.2015 12:10

R45o48m56a89n 33J80e30s46c68h42k53e 9768225557585

Je potřeba jak lepší silnice tak lepší železnice. A také levnější. Problém je, že se všichni na silnice nevlezeme. Kam vedou koleje a jsou rychlé volím vlak. Kam nevedou tam volím auto. Mne chybí dálnice R 43 + 35 Brno - Hradec Králové. Také mne vadí, že Praha nabídla občanům levnější MHD - chválím a ostatní města jsou drahá. A také  mne vadí nemožnost koupit si měsíční traťovou jízdenku na MHD, před válkou ta možnost byla. Nač kupovat celosíťovou jízdenku, když někdo požívá jednu linku na cestu do práce ?

0/0
13.12.2015 6:38

T55o47m17a33s 42N57o56v57o83t33n49y 1901104246855

Tady ty kecy o tom, že se zatraktivní doprava autem jsou úplně mimo. Kdo auto má, tak jezdí a do veřejné dopravy ho stejně nikdo nedostane, protože je to většinou o dost pomalejší. Veřejná doprava má smysl pouze na dálkové trasy, kdy může jet po dálnici nebo koridoru (po čem by ovšem jezdila, když nechcete stavět nové silnice....) nebo pak v příměstu jako doprava do práce, školy, tam docela funguje IDS JMK. Na výlety, volný čas, dovolené, pro turisty vesměs smysl nemá, vzláště když cestuje celá rodina.

+1/0
12.12.2015 12:12

L88u18d93ě15k 49M98u93s67e84l88í96k 6243889332988

Nevopakuješ se?

0/0
13.12.2015 17:54
Foto

M42i37l35o42s18l55a60v 28Z85í32t88k90a 8710664827890

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadní te až zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+1/−3
12.12.2015 8:59

M29a32r81e53k 45K82o16s15t59e61l78e32c43k44ý 6423666338

To už tu bylo: Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi, tak ji musel zavřít.

Takže ti turisté jsou vlastně pro dědiny i kraj málem neštěstím!? Nebylo by lepší, kdyby byly památky uzavřeny, popřípadě zbourány, aby byl v obcích klid?

Místo, abyste byli rádi a snažili se z turistického ruchu něco získat, přilákat turisty a něco jim nabídnout, tak chcete postavit zdi, vyhnat návštěvníky pryč, aby to všechno objeli velkým obloukem a neotravovali vás, místní zapr.ěnce? Dobrý cíl, přeji úspěch!

A pak budete moct zase brečet...

+1/0
12.12.2015 8:31

J83a89n 21Z64ř67í16d39k38a88v18e81s60e17l32ý 5116112987

Nutno podotknout, že v Podivíně nejsou ani u dálnice protihlukové stěny a nikdo je není schopný zajistit, jediná možnost je prý jako jednotlivec sepsat petici a chodit po domech a žádat podpisy od lidí ve městě, což si nemyslím, že je zrovna vhodné řešení, když i kvůli podomnímu prodeji Vás nikdo do bytu až na pár vyjímek nepustí. Navíc ani lidi nemají čas a měl by to řešit někdo zodpovědný, ale je to marné, ikdyž provoz na dálnici rok od roku stoupá....

+1/−1
11.12.2015 23:12

Š77t91e17f78a63n 58F31r30i81č56a 7752378843506

Obchvaty obcí na silnicích 2. a 3. třídy jsou v kompetenci kraje. Zde neobstojí žádné vymlouvání na Prahu. Je to záležitost kraje. Když ten ale není schopen ani ochoten prosadit ani obchvaty Brna, místo toho prosazuje průtah 30 tisícovou Bystrcí (a tedy průtah Brnem), těžko po krajských úřednících žádat obchvat Podivína. Způsob myšlení krajských územních plánovačů je ve srovnání s vyspělou Evropou někde o 90 let zpět. Ten se dá vyjádřit jen třemi slovy: "neschopnost, neschopnost, a ještě jednou neschopnost".

+5/−3
11.12.2015 20:51

T89o31m66a86s 75N71o34v61o26t51n24y 1551744336545

V Bystrci se to dotkne asi 3 paneláků a pár chatičkářů. Teď se jezdí prakticky skrz několik obytných čtvrtí, to pokrytcům z Bystrce nevadí že kvůli nim se dusí půl Brna.

+3/−1
12.12.2015 1:25

Š51t39e76f30a44n 66F49r59i54č30a 7402898443846

Co to melete. Buď o problematice nic nevíte, nebo jste jen demagog. Ta trasa by vedla skrz pět brněnských městských částí - Kníničky, Bystrc, Kohoutovice, Žebětín a Bosonohy), a vyústila by na D1 u Troubska a Bosonoh (vzdálenost mezi obytnými zástavbami je 500 metrů), kde lidé už 20 let vlivem provozu na dálnici trpí hlukem a imisemi polétavého prachu nad zákonem stanovenými limity. O likvidaci rekreační zóny u přístaviště v Bystrci ani nemluvě. Koneckonců i město Brno v současné době prosazuje jinou trasu vně města.

0/−2
12.12.2015 10:26

T58o62m10a14s 66N91o39v50o44t35n39y 1731254746645

Mě vůbec nezajímá, že si někdo koupil pozemek, byt nebo barák někde, kde moc dobře ví, že ta silnice je plánovaná roky. To je problém většiny těch městských částí. Stejně jako Bosonohy řvou proti rozšíření dálnice na 3+3 i když je jasné, že doprava bude plynulejší = méně exhalací a hluku než když jim tam teď prakticky co den se sune zácpa na jedničku nebo dvojku. Demagog jste vy, když raději necháte jezdit dopravu středem města. Jiné řešení R43 nemá, protože když se posune někam dál, tak se nevyřešení nic. Nikdo nebude jezdit z jihu x kilometrů okolo Brna kvůli pár zeleným bláznům a důchodcům z Bystrce.

+2/0
12.12.2015 12:16

T64o18m83a96s 75N40o26v98o17t49n82y 1491704226665

Jinak ta "rekreační zóna" u přístaviště, tím asi myslíte ten 20 let stejný hnus plný stánků s cetkami a pár metrů "pláže"? Vždyť to bude vést přes hráz a pak horem, takže toho se to vůbec nedotkne. Tedy kromě zbohatlíků, co si načerno vybudovali místo chatiček vily na bydlení, to stejné Kníničky.

+3/0
12.12.2015 12:18

R44o80m89a75n 66J87e24s50c17h41k24e 9118935517905

Já bydlel několik roků v Bohunicích na kraji asi 500 od dálnice. Je paradoxní, že Bohunice měly nejčistější ovzduší v Brně - proudění vzduchu. To vím od jednoho lékaře, co prováděl výzkum a měření.

Neschopnost JM kraje je otřesná. Není R 43, není nádraží není dálnice Pohořelice - Mikulov.  U nás nejsou schopni postavit silnici Rájec - Boskovice.

0/0
13.12.2015 6:50

R70o50m74a94n 88J21e56s91c68h54k42e 9638925647825

Vy jste si nevšiml za ty roky, že kraje nefungují ? Ani stát nefunguje.

0/0
13.12.2015 6:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.