Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návštěvníci kraje lámou rekordy. Vytížené silnice jim ale nestačí

Na jih Moravy letos přijel rekordní počet návštěvníků. Lichotivá čísla ze statistik jsou ale vykoupená dopravními problémy. Turisté představují nápor, který silnice nezvládají. Lidem auta vadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P37a20v83e77l 44P44o67k40o97r58n45ý 2466334300112

"nicméně investice do sčítacího zařízení, které dokáže hustotu dopravy zaznamenat, je vysoká." - pár nezaměstnaných s tužkou je vysoká investice. A snad to nepotřebují superpřesně, když nějakou čárku neudělá.

0/0
14.12.2015 10:37

L90u50d11ě93k 40M10u48s71e39l50í14k 3906159

Tak to bylo kvůli turistům ty rozkopaný silnice,aby se nedostali až do Brna:-)

+1/0
13.12.2015 17:53

A76l77e69š 59L37i23s86o87v10s16k59ý 9329988782912

Člověk musí obdivovat Liechtenstejny, kteří to vybudovali, a malost českých úředníčků, kteří jim to odmítli vrátit a radši sypou miliardy do oprav.

+1/0
12.12.2015 13:36
Foto

M21i48l31o20s20l42a68v 14Z19í24t54k32a 8870484547370

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadníte a zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+2/−3
12.12.2015 9:00

F40a53b62i62o 30S88g85a19t20t42o22n90i 9441510717400

Jasný, už se těšíme na atraktivní spojení třeba Liberec - Lednice nebo Chomutov - Břeclav. Dejte si obklad, resenim je dostavba R52, obchvat Znojma a Břeclavi.

+5/−1
12.12.2015 10:31

T30o55m59a89s 28N93o79v72o18t73n60y 1451824896985

Plus by se hodil i ten obchvat Podívína, jako uznávám, že ta doprava tam problém je.

0/0
12.12.2015 12:10

R49o54m78a29n 77J46e25s71c32h61k22e 9108775297775

Je potřeba jak lepší silnice tak lepší železnice. A také levnější. Problém je, že se všichni na silnice nevlezeme. Kam vedou koleje a jsou rychlé volím vlak. Kam nevedou tam volím auto. Mne chybí dálnice R 43 + 35 Brno - Hradec Králové. Také mne vadí, že Praha nabídla občanům levnější MHD - chválím a ostatní města jsou drahá. A také  mne vadí nemožnost koupit si měsíční traťovou jízdenku na MHD, před válkou ta možnost byla. Nač kupovat celosíťovou jízdenku, když někdo požívá jednu linku na cestu do práce ?

0/0
13.12.2015 6:38

T69o66m52a23s 12N41o87v63o18t46n72y 1881544566385

Tady ty kecy o tom, že se zatraktivní doprava autem jsou úplně mimo. Kdo auto má, tak jezdí a do veřejné dopravy ho stejně nikdo nedostane, protože je to většinou o dost pomalejší. Veřejná doprava má smysl pouze na dálkové trasy, kdy může jet po dálnici nebo koridoru (po čem by ovšem jezdila, když nechcete stavět nové silnice....) nebo pak v příměstu jako doprava do práce, školy, tam docela funguje IDS JMK. Na výlety, volný čas, dovolené, pro turisty vesměs smysl nemá, vzláště když cestuje celá rodina.

+1/0
12.12.2015 12:12

L50u35d29ě43k 72M45u64s32e92l93í15k 3836379

Nevopakuješ se?

0/0
13.12.2015 17:54
Foto

M38i15l92o11s53l40a13v 92Z92í68t87k66a 8600904697810

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadní te až zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+1/−3
12.12.2015 8:59

M14a56r70e25k 92K21o85s79t44e56l41e14c44k58ý 6293956578

To už tu bylo: Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi, tak ji musel zavřít.

Takže ti turisté jsou vlastně pro dědiny i kraj málem neštěstím!? Nebylo by lepší, kdyby byly památky uzavřeny, popřípadě zbourány, aby byl v obcích klid?

Místo, abyste byli rádi a snažili se z turistického ruchu něco získat, přilákat turisty a něco jim nabídnout, tak chcete postavit zdi, vyhnat návštěvníky pryč, aby to všechno objeli velkým obloukem a neotravovali vás, místní zapr.ěnce? Dobrý cíl, přeji úspěch!

A pak budete moct zase brečet...

+1/0
12.12.2015 8:31

J60a35n 13Z52ř71í45d23k52a44v57e66s41e75l21ý 5546932497

Nutno podotknout, že v Podivíně nejsou ani u dálnice protihlukové stěny a nikdo je není schopný zajistit, jediná možnost je prý jako jednotlivec sepsat petici a chodit po domech a žádat podpisy od lidí ve městě, což si nemyslím, že je zrovna vhodné řešení, když i kvůli podomnímu prodeji Vás nikdo do bytu až na pár vyjímek nepustí. Navíc ani lidi nemají čas a měl by to řešit někdo zodpovědný, ale je to marné, ikdyž provoz na dálnici rok od roku stoupá....

+1/−1
11.12.2015 23:12

Š87t46e43f67a43n 26F28r23i66č95a 7972988573436

Obchvaty obcí na silnicích 2. a 3. třídy jsou v kompetenci kraje. Zde neobstojí žádné vymlouvání na Prahu. Je to záležitost kraje. Když ten ale není schopen ani ochoten prosadit ani obchvaty Brna, místo toho prosazuje průtah 30 tisícovou Bystrcí (a tedy průtah Brnem), těžko po krajských úřednících žádat obchvat Podivína. Způsob myšlení krajských územních plánovačů je ve srovnání s vyspělou Evropou někde o 90 let zpět. Ten se dá vyjádřit jen třemi slovy: "neschopnost, neschopnost, a ještě jednou neschopnost".

+5/−3
11.12.2015 20:51

T48o90m19a98s 64N66o39v42o21t56n71y 1581634296475

V Bystrci se to dotkne asi 3 paneláků a pár chatičkářů. Teď se jezdí prakticky skrz několik obytných čtvrtí, to pokrytcům z Bystrce nevadí že kvůli nim se dusí půl Brna.

+3/−1
12.12.2015 1:25

Š68t44e86f20a94n 70F82r62i88č27a 7192838383146

Co to melete. Buď o problematice nic nevíte, nebo jste jen demagog. Ta trasa by vedla skrz pět brněnských městských částí - Kníničky, Bystrc, Kohoutovice, Žebětín a Bosonohy), a vyústila by na D1 u Troubska a Bosonoh (vzdálenost mezi obytnými zástavbami je 500 metrů), kde lidé už 20 let vlivem provozu na dálnici trpí hlukem a imisemi polétavého prachu nad zákonem stanovenými limity. O likvidaci rekreační zóny u přístaviště v Bystrci ani nemluvě. Koneckonců i město Brno v současné době prosazuje jinou trasu vně města.

0/−2
12.12.2015 10:26

T48o25m53a86s 23N27o50v66o21t88n37y 1191544346855

Mě vůbec nezajímá, že si někdo koupil pozemek, byt nebo barák někde, kde moc dobře ví, že ta silnice je plánovaná roky. To je problém většiny těch městských částí. Stejně jako Bosonohy řvou proti rozšíření dálnice na 3+3 i když je jasné, že doprava bude plynulejší = méně exhalací a hluku než když jim tam teď prakticky co den se sune zácpa na jedničku nebo dvojku. Demagog jste vy, když raději necháte jezdit dopravu středem města. Jiné řešení R43 nemá, protože když se posune někam dál, tak se nevyřešení nic. Nikdo nebude jezdit z jihu x kilometrů okolo Brna kvůli pár zeleným bláznům a důchodcům z Bystrce.

+2/0
12.12.2015 12:16

T94o84m61a98s 74N97o60v21o87t62n71y 1651384296815

Jinak ta "rekreační zóna" u přístaviště, tím asi myslíte ten 20 let stejný hnus plný stánků s cetkami a pár metrů "pláže"? Vždyť to bude vést přes hráz a pak horem, takže toho se to vůbec nedotkne. Tedy kromě zbohatlíků, co si načerno vybudovali místo chatiček vily na bydlení, to stejné Kníničky.

+3/0
12.12.2015 12:18

R55o82m10a38n 71J41e28s71c49h12k96e 9118335977825

Já bydlel několik roků v Bohunicích na kraji asi 500 od dálnice. Je paradoxní, že Bohunice měly nejčistější ovzduší v Brně - proudění vzduchu. To vím od jednoho lékaře, co prováděl výzkum a měření.

Neschopnost JM kraje je otřesná. Není R 43, není nádraží není dálnice Pohořelice - Mikulov.  U nás nejsou schopni postavit silnici Rájec - Boskovice.

0/0
13.12.2015 6:50

R84o26m57a75n 92J42e56s83c63h16k87e 9138645337515

Vy jste si nevšiml za ty roky, že kraje nefungují ? Ani stát nefunguje.

0/0
13.12.2015 6:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.