- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ééééééé..... Cokoliv, jenom ne staré žabotlamy.
Na střídavinu do JM kraje? :D leda tak s přípřeží Brejlovce
Na to bude smlouva. Jestli dobrá, tak to bude platit nájemce, jestli špatné, tak to bude platit kraj. Takže kraj :D
Zajišťování dopravní obslužnosti je především službou kraje poskytovanou lidem, a dobře, pokud i takto se kraj této služby chce zhostit co nejlépe.
Dle ilustračního snímku je ten nákup skutečně potřeba, ty půl století staré pantografové jednotky na stejnosměrný proud jsou v Jihomoravském kraji už opravdu k ničemu.
Proto je tam napsáno "ilustrační snímek". Tyto jednotky vůbec v jihomoravském kraji nejezdí.
Co je to za totální hloupost
Od kdy má Kraj podnikat na železnici či kdekoliv jinde
Komedianti a bezmozci...neuvěřitelný...to 1.dubna
To nemůžou myslet vážně...za chvíli budou stavět pekárny a pordejny kol
A kde máte napsáno, že kraj bude podnikat na železnici? Kraj jenom pořídí jednotky, které bude následně pronajímat dopravcům.
A zase DOTACE z jůnyje!
Takže experiment jihomoravských politiků zaplatíme opět my všichni, daňoví poplatníci! I ti, kteří s jižní Moravou nemají vůbec nic společného a vlakem tam nikdy nepojedou.
Uvědomte si konečně, že všechny dotace jsou jen naše vlastní daně, přerozdělené socialistickou Bruselí! A při přerozdělování se hodně z těch peněz "ztratí" mezi zúčastněnými úředníky...
To není žádný experiment. Vlaky se tímto způsobem pořizují běžně.
Proč sakra stát má suplovat roli soukromých přepravců?
Jakou levárnu zase Hašek šije?
1. Bohužel z "cizího" krev neteče - podojí dotace EU.
2. V tak velké zakázce může něco slušně kápnout bokem. Kdyby si vlaky nakoupili dopravci, co by z toho měli krajští politici?