Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stop obchvatu Znojma. Bez chybějících zásad rozvoje kraje nejde stavět

Soud zrušil plánovanou výstavbu části obchvatu Znojma, který má ulevit dopravou mučenému městu. Výrok je ale zásadní pro celý kraj. Dokládá, že pokud hejtmanství nezmění postup, zarazí tím Brnu a dalším obcím rozvoj na řadu let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91i65ř48í 24N83e46k12u12l94a 3829298944545

Hašek je šašek, a znova ho lidi volí. Neblbněte už!!

+7/0
11.2.2016 11:48

J85a64k97u52b 53K67a59m68e12n49i11c98k91ý 4909802457626

jen bych doplnil ze haskova cssd a kdu - csl juranka za vse muzou a stejne je budou volit

+1/0
11.2.2016 13:50

L17u66d56ě21k 85M98u46s15e72l10í10k 3456409

Jense čeká na obálkovou metodu.Jenže asi nikdo nemá zájem naplnit obálky odpovídajícím obnosem.Proto hejtmanství přešlapuje a vyčkáváRv

0/0
11.2.2016 11:01

I34v26o 53H85e59b84e93l63k95a 8785840812910

Vyhnat Haška, kterej se nejvíc zajímá o to jak v Lánech udělat puč a stát se premiérem. Jak své milence přihrát pořádný odměny. A jak dotovat černou díru zvaná Velká cena, aby ho někdo svezl na motorce. A radši zvolit někoho, kdo bude dělat poctivou práci pro lidi v kraji, aby se nemuseli třeba dusit splodinama z aut.

+7/0
11.2.2016 10:18

L18u89c67i91a25n 52P20a87p65a97z75i10a82n 5164327451775

Patrně pan hejtman Hašek nějak pochybil. Co s tím?

+3/0
11.2.2016 9:35

J91a75n 85K96o90h20o35u91t 8147444797100

Jako vždy v ČR, mávne se nad tím rukou. A pak mu lidi nasypou plné urny hlasů při dalších volbách.:-(

+1/0
11.2.2016 13:16

Š43t20e43f93a33n 59F18r81i88č74a 7532358883456

Zastupitelé Jihomoravského kraje si vzali za rukojmí obyvatel dvou největších měst kraje. Schválit návrh Zásad územního rozvoje bez páteřních komunikací v Brně a okolí, a ve Znojmě, je neomluvitelným diletantismem. Dosud vyhrané spory obcí nad krajem ukazují, že návrhy nových silnic nelze prosazovat politickým tlakem shora, ale ryze odborně. Všude ve světě se budují obchvaty měst. Na jižní Moravě ale malá skupina zaostalých politiků prosazuje průtahy Brnem. Zatajuje přitom nebo nebere v potaz směrodatná data nebo i celé studie, která dokládají neprůchodnost tras územím, a interpretuje tyto k obrazu svému, Pak se nelze divit, že soudy už zrušily trasu R43 Brnem, ZÚR, ÚP Břeclavska, a nyní i trasu obchvatu Znojemska. Vzhledem k množství hrubých chyb, na nejlepší cestě k podobnému osudu je i nový návrh ZÚR.

+2/−1
11.2.2016 9:00

T52o51m48a50s 98N39o46v69o12t92n27y 1751814106325

Soud to zrušil na základě námitek pochybných ekologických aktivistů a organizací, z větší části šlo o formální nedostatky, kterých bude tak obrovský dokument vždy plný. Jistě, mohli se tomu na kraji více věnovat, ale daleko horší jsou mraky těchto různých aktivistů, kteří to shodili na místo konstruktivní kritiky a připomínkování jednotlivých záměrů. A ještě mají tu drzost ti stejní házet odpovědnost na někoho jiného, že Andere? Ty jsi jeden z těch, kdo může za katastrofální situaci v dopravě v Brně neustálými blokacemi a zdržováním. Jinak soud vůbec nerozhodoval o tom, zda je správné vést R43 tak nebo onak, ale řešil jen ty formální věci. Takže si stěžujte u aktivistů a podobných zelených hnítbrňáků, díky nic se tu nedá nic vybudovat. Kraj natož Hašek s Juránkem jsou sice extra exoti, ale hlavní vina je někde jinde.

+3/−2
11.2.2016 13:55

Š49t73e13f68a88n 35F60r15i96č88a 7882568623766

Pokud mezinárodní silnice není v ZÚR, pak není veřejně projednána. Je obyvatelům upřeno právo připomínkovat SEA, EIA, HIA, i ZÚR. To je důvod, proč soud vyhodil tu silnici z ÚP Znojma. A tak by to udělal i v Brně, kde ten průtah si nepřeje nikdo ze zadušeného jihu města.

+1/−1
11.2.2016 14:07

P68a35v22e92l 31M31o98r40a98v47e89c 3212869572668

Argument ad hominem. Vám může být u zadnice KDO ty námitky podal. Soud rozhodl, že ty námitky byly legitimní. A že jsou ZÚR neplatné. tečka.

Chybu zde udělal Hašek a jeho plánovači. Za ROKY není schopen udělat nic lepšího, než jednu verzi Zásad, plnou naprostých diletantských zmetků.

+1/0
11.2.2016 15:57
Foto

R34a96d46o24m60í67r 74M22i36k51e54s41k64a 3900833730412

Územní (dopravní) koncepce KÚ se řeší tak, že každou chvíli vydají novou koncepci. která se však vůbec neliší od té předchozí, která byla zamítnuta obcemi a soudem. KÚ kalkuluje s tím, že jednou nebude někdo dávat pozor a zmešká lhůtu k odvolání, což je ovšem nesmysl.

Takže já jsem klidný, možná se nepostaví užitečné věci, ale taky se nepostaví zrůdnosti (dálnice Bystrcem a Jinačovickým údolím, nádraží v Komárově apod.)

+1/−3
11.2.2016 8:50

T10o55m51a35s 51N62o55v58o76t18n18y 1221834256935

R43 je plánována již desítky let, že si pár breptalů v Bystrci koupí byt kousek od plánované silnice, je jejich problém. Je to ideální trasa, lepší není. Nádraží v Komárově je asi myšleno nové nádraží u řeky, které samozřejmě bude daleko přínosnější a v konečné variantě i levnější než plánovaný paskvil zvaný "Pod Petrovem", který z neznámých důvodů najednou začali "ekologičtí" aktivisti od tří ocásků prosazovat místo rekonstrukce stávajícího nádraží, o kterou se původně bojovalo....

+1/−1
11.2.2016 13:58

Š60t58e54f63a46n 92F17r28i91č27a 7142808463166

To je často uváděná fáma. Protože R43 nebyla už v ÚP BSRA (brněnská sídelní regionální aglomerace). Není tedy v územních plánech už od r. 1980. Tedy 36 let. Mimochodem, bylo to rovněž předmětem sporu. Podle soudu nebyla ve výkresové části, a tedy nebyla v ÚP BSRA.

0/0
11.2.2016 15:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.