Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stop obchvatu Znojma. Bez chybějících zásad rozvoje kraje nejde stavět

Soud zrušil plánovanou výstavbu části obchvatu Znojma, který má ulevit dopravou mučenému městu. Výrok je ale zásadní pro celý kraj. Dokládá, že pokud hejtmanství nezmění postup, zarazí tím Brnu a dalším obcím rozvoj na řadu let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13i98ř70í 57N39e51k46u61l63a 3829198414535

Hašek je šašek, a znova ho lidi volí. Neblbněte už!!

+7/0
11.2.2016 11:48

J27a87k95u33b 70K96a67m85e28n18i67c53k89ý 4239802827126

jen bych doplnil ze haskova cssd a kdu - csl juranka za vse muzou a stejne je budou volit

+1/0
11.2.2016 13:50

L58u87d16ě91k 37M86u49s59e23l45í35k 3876899

Jense čeká na obálkovou metodu.Jenže asi nikdo nemá zájem naplnit obálky odpovídajícím obnosem.Proto hejtmanství přešlapuje a vyčkáváRv

0/0
11.2.2016 11:01

I97v59o 83H41e39b46e14l50k18a 8835240612290

Vyhnat Haška, kterej se nejvíc zajímá o to jak v Lánech udělat puč a stát se premiérem. Jak své milence přihrát pořádný odměny. A jak dotovat černou díru zvaná Velká cena, aby ho někdo svezl na motorce. A radši zvolit někoho, kdo bude dělat poctivou práci pro lidi v kraji, aby se nemuseli třeba dusit splodinama z aut.

+7/0
11.2.2016 10:18

L95u22c68i32a58n 18P74a23p32a94z95i28a39n 5974967731855

Patrně pan hejtman Hašek nějak pochybil. Co s tím?

+3/0
11.2.2016 9:35

J64a37n 48K24o67h59o69u74t 8617614867890

Jako vždy v ČR, mávne se nad tím rukou. A pak mu lidi nasypou plné urny hlasů při dalších volbách.:-(

+1/0
11.2.2016 13:16

Š88t64e57f83a62n 72F27r63i27č27a 7952898913346

Zastupitelé Jihomoravského kraje si vzali za rukojmí obyvatel dvou největších měst kraje. Schválit návrh Zásad územního rozvoje bez páteřních komunikací v Brně a okolí, a ve Znojmě, je neomluvitelným diletantismem. Dosud vyhrané spory obcí nad krajem ukazují, že návrhy nových silnic nelze prosazovat politickým tlakem shora, ale ryze odborně. Všude ve světě se budují obchvaty měst. Na jižní Moravě ale malá skupina zaostalých politiků prosazuje průtahy Brnem. Zatajuje přitom nebo nebere v potaz směrodatná data nebo i celé studie, která dokládají neprůchodnost tras územím, a interpretuje tyto k obrazu svému, Pak se nelze divit, že soudy už zrušily trasu R43 Brnem, ZÚR, ÚP Břeclavska, a nyní i trasu obchvatu Znojemska. Vzhledem k množství hrubých chyb, na nejlepší cestě k podobnému osudu je i nový návrh ZÚR.

+2/−1
11.2.2016 9:00

T72o29m14a90s 32N45o89v47o18t62n98y 1411164326145

Soud to zrušil na základě námitek pochybných ekologických aktivistů a organizací, z větší části šlo o formální nedostatky, kterých bude tak obrovský dokument vždy plný. Jistě, mohli se tomu na kraji více věnovat, ale daleko horší jsou mraky těchto různých aktivistů, kteří to shodili na místo konstruktivní kritiky a připomínkování jednotlivých záměrů. A ještě mají tu drzost ti stejní házet odpovědnost na někoho jiného, že Andere? Ty jsi jeden z těch, kdo může za katastrofální situaci v dopravě v Brně neustálými blokacemi a zdržováním. Jinak soud vůbec nerozhodoval o tom, zda je správné vést R43 tak nebo onak, ale řešil jen ty formální věci. Takže si stěžujte u aktivistů a podobných zelených hnítbrňáků, díky nic se tu nedá nic vybudovat. Kraj natož Hašek s Juránkem jsou sice extra exoti, ale hlavní vina je někde jinde.

+3/−2
11.2.2016 13:55

Š11t95e67f77a78n 32F49r16i72č10a 7662598453256

Pokud mezinárodní silnice není v ZÚR, pak není veřejně projednána. Je obyvatelům upřeno právo připomínkovat SEA, EIA, HIA, i ZÚR. To je důvod, proč soud vyhodil tu silnici z ÚP Znojma. A tak by to udělal i v Brně, kde ten průtah si nepřeje nikdo ze zadušeného jihu města.

+1/−1
11.2.2016 14:07

P82a28v33e16l 68M67o74r53a66v77e84c 3952119782608

Argument ad hominem. Vám může být u zadnice KDO ty námitky podal. Soud rozhodl, že ty námitky byly legitimní. A že jsou ZÚR neplatné. tečka.

Chybu zde udělal Hašek a jeho plánovači. Za ROKY není schopen udělat nic lepšího, než jednu verzi Zásad, plnou naprostých diletantských zmetků.

+1/0
11.2.2016 15:57
Foto

R47a23d91o46m93í33r 46M81i39k83e75s65k86a 3480923960912

Územní (dopravní) koncepce KÚ se řeší tak, že každou chvíli vydají novou koncepci. která se však vůbec neliší od té předchozí, která byla zamítnuta obcemi a soudem. KÚ kalkuluje s tím, že jednou nebude někdo dávat pozor a zmešká lhůtu k odvolání, což je ovšem nesmysl.

Takže já jsem klidný, možná se nepostaví užitečné věci, ale taky se nepostaví zrůdnosti (dálnice Bystrcem a Jinačovickým údolím, nádraží v Komárově apod.)

+1/−3
11.2.2016 8:50

T70o71m21a10s 36N65o20v81o68t42n29y 1701974466425

R43 je plánována již desítky let, že si pár breptalů v Bystrci koupí byt kousek od plánované silnice, je jejich problém. Je to ideální trasa, lepší není. Nádraží v Komárově je asi myšleno nové nádraží u řeky, které samozřejmě bude daleko přínosnější a v konečné variantě i levnější než plánovaný paskvil zvaný "Pod Petrovem", který z neznámých důvodů najednou začali "ekologičtí" aktivisti od tří ocásků prosazovat místo rekonstrukce stávajícího nádraží, o kterou se původně bojovalo....

+1/−1
11.2.2016 13:58

Š36t39e76f56a64n 28F89r95i78č40a 7192768963136

To je často uváděná fáma. Protože R43 nebyla už v ÚP BSRA (brněnská sídelní regionální aglomerace). Není tedy v územních plánech už od r. 1980. Tedy 36 let. Mimochodem, bylo to rovněž předmětem sporu. Podle soudu nebyla ve výkresové části, a tedy nebyla v ÚP BSRA.

0/0
11.2.2016 15:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.