Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stop obchvatu Znojma. Bez chybějících zásad rozvoje kraje nejde stavět

Soud zrušil plánovanou výstavbu části obchvatu Znojma, který má ulevit dopravou mučenému městu. Výrok je ale zásadní pro celý kraj. Dokládá, že pokud hejtmanství nezmění postup, zarazí tím Brnu a dalším obcím rozvoj na řadu let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35i96ř65í 39N21e66k79u32l81a 3149338534485

Hašek je šašek, a znova ho lidi volí. Neblbněte už!!

+7/0
11.2.2016 11:48

J49a82k70u10b 48K84a41m92e50n50i95c36k33ý 4979862227616

jen bych doplnil ze haskova cssd a kdu - csl juranka za vse muzou a stejne je budou volit

+1/0
11.2.2016 13:50

L26u79d76ě58k 29M47u29s84e90l45í67k 3396809

Jense čeká na obálkovou metodu.Jenže asi nikdo nemá zájem naplnit obálky odpovídajícím obnosem.Proto hejtmanství přešlapuje a vyčkáváRv

0/0
11.2.2016 11:01

I63v19o 61H66e20b15e97l40k69a 8315310432970

Vyhnat Haška, kterej se nejvíc zajímá o to jak v Lánech udělat puč a stát se premiérem. Jak své milence přihrát pořádný odměny. A jak dotovat černou díru zvaná Velká cena, aby ho někdo svezl na motorce. A radši zvolit někoho, kdo bude dělat poctivou práci pro lidi v kraji, aby se nemuseli třeba dusit splodinama z aut.

+7/0
11.2.2016 10:18

L73u67c51i98a14n 63P52a14p55a13z15i29a63n 5904347421195

Patrně pan hejtman Hašek nějak pochybil. Co s tím?

+3/0
11.2.2016 9:35

J14a77n 82K87o83h85o31u35t 8667274897390

Jako vždy v ČR, mávne se nad tím rukou. A pak mu lidi nasypou plné urny hlasů při dalších volbách.:-(

+1/0
11.2.2016 13:16

Š81t80e13f89a77n 47F24r31i48č40a 7222358743446

Zastupitelé Jihomoravského kraje si vzali za rukojmí obyvatel dvou největších měst kraje. Schválit návrh Zásad územního rozvoje bez páteřních komunikací v Brně a okolí, a ve Znojmě, je neomluvitelným diletantismem. Dosud vyhrané spory obcí nad krajem ukazují, že návrhy nových silnic nelze prosazovat politickým tlakem shora, ale ryze odborně. Všude ve světě se budují obchvaty měst. Na jižní Moravě ale malá skupina zaostalých politiků prosazuje průtahy Brnem. Zatajuje přitom nebo nebere v potaz směrodatná data nebo i celé studie, která dokládají neprůchodnost tras územím, a interpretuje tyto k obrazu svému, Pak se nelze divit, že soudy už zrušily trasu R43 Brnem, ZÚR, ÚP Břeclavska, a nyní i trasu obchvatu Znojemska. Vzhledem k množství hrubých chyb, na nejlepší cestě k podobnému osudu je i nový návrh ZÚR.

+2/−1
11.2.2016 9:00

T55o70m41a76s 94N93o61v85o43t47n57y 1761474106345

Soud to zrušil na základě námitek pochybných ekologických aktivistů a organizací, z větší části šlo o formální nedostatky, kterých bude tak obrovský dokument vždy plný. Jistě, mohli se tomu na kraji více věnovat, ale daleko horší jsou mraky těchto různých aktivistů, kteří to shodili na místo konstruktivní kritiky a připomínkování jednotlivých záměrů. A ještě mají tu drzost ti stejní házet odpovědnost na někoho jiného, že Andere? Ty jsi jeden z těch, kdo může za katastrofální situaci v dopravě v Brně neustálými blokacemi a zdržováním. Jinak soud vůbec nerozhodoval o tom, zda je správné vést R43 tak nebo onak, ale řešil jen ty formální věci. Takže si stěžujte u aktivistů a podobných zelených hnítbrňáků, díky nic se tu nedá nic vybudovat. Kraj natož Hašek s Juránkem jsou sice extra exoti, ale hlavní vina je někde jinde.

+3/−2
11.2.2016 13:55

Š18t74e81f70a11n 64F35r67i14č41a 7522928303836

Pokud mezinárodní silnice není v ZÚR, pak není veřejně projednána. Je obyvatelům upřeno právo připomínkovat SEA, EIA, HIA, i ZÚR. To je důvod, proč soud vyhodil tu silnici z ÚP Znojma. A tak by to udělal i v Brně, kde ten průtah si nepřeje nikdo ze zadušeného jihu města.

+1/−1
11.2.2016 14:07

P38a42v37e27l 51M18o35r41a15v40e56c 3912349142648

Argument ad hominem. Vám může být u zadnice KDO ty námitky podal. Soud rozhodl, že ty námitky byly legitimní. A že jsou ZÚR neplatné. tečka.

Chybu zde udělal Hašek a jeho plánovači. Za ROKY není schopen udělat nic lepšího, než jednu verzi Zásad, plnou naprostých diletantských zmetků.

+1/0
11.2.2016 15:57
Foto

R89a53d38o49m49í76r 39M56i98k17e40s23k27a 3470563210642

Územní (dopravní) koncepce KÚ se řeší tak, že každou chvíli vydají novou koncepci. která se však vůbec neliší od té předchozí, která byla zamítnuta obcemi a soudem. KÚ kalkuluje s tím, že jednou nebude někdo dávat pozor a zmešká lhůtu k odvolání, což je ovšem nesmysl.

Takže já jsem klidný, možná se nepostaví užitečné věci, ale taky se nepostaví zrůdnosti (dálnice Bystrcem a Jinačovickým údolím, nádraží v Komárově apod.)

+1/−3
11.2.2016 8:50

T29o57m25a95s 48N50o16v94o92t61n81y 1561664466745

R43 je plánována již desítky let, že si pár breptalů v Bystrci koupí byt kousek od plánované silnice, je jejich problém. Je to ideální trasa, lepší není. Nádraží v Komárově je asi myšleno nové nádraží u řeky, které samozřejmě bude daleko přínosnější a v konečné variantě i levnější než plánovaný paskvil zvaný "Pod Petrovem", který z neznámých důvodů najednou začali "ekologičtí" aktivisti od tří ocásků prosazovat místo rekonstrukce stávajícího nádraží, o kterou se původně bojovalo....

+1/−1
11.2.2016 13:58

Š81t38e63f91a75n 63F72r83i31č12a 7242988133616

To je často uváděná fáma. Protože R43 nebyla už v ÚP BSRA (brněnská sídelní regionální aglomerace). Není tedy v územních plánech už od r. 1980. Tedy 36 let. Mimochodem, bylo to rovněž předmětem sporu. Podle soudu nebyla ve výkresové části, a tedy nebyla v ÚP BSRA.

0/0
11.2.2016 15:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.