Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na islámské centrum pošlete kontrolu, vyzvali zastupitelé starostku

Vznikající islámské kulturní centrum se stalo horkým tématem na středečním jednání zastupitelstva brněnské městské části Královo Pole. Část obyvatel je totiž znepokojena a chce kontrolu toho, co se děje. Centrum se totiž nachází v budově, která je ale nahlášená jako místo pro podnikání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F85r94a56n85t68i80š41e71k 84S30o37w78a 7223512911

No jo Brno. Mešita, Ander, Hollan a obrovské hejno menších rybek. Muslim ví kde mu povolí o co si řekne;-)

0/0
15.2.2016 10:13
Foto

D96a41n14i51e68l 59V57a89l94e23n98t49a 4818495598

Ale tady je problém v tom, že o povolení žádat nemusí.

0/0
15.2.2016 11:36

J83o61s59e72f 18H63a75n35y12á23š 2194229973

Centrum se nachází v budově, která je ale nahlášená jako místo pro podnikání.8-o

Takže není co řešit.;-€

0/0
13.2.2016 22:08

T12o59m33á15š 27H87o26l79u86b 2669226736352

A nemělo by projít, že budou podnikat bohoslužby ;-O

0/0
14.2.2016 6:58

P46a66v89e55l 80F90o88l45t69á52n 4260622774

Psal jsem to u minulého článku, napíši to i teď.

·

"Účelem centra je sdružování české a islámské kultury."

Ale já se nechci sdružovat.

Známe to z pohádek – Jenom prstíček si ohřejeme...

+2/0
13.2.2016 7:01

M82i43r65o78s49l54a50v 45V90y92k62o75u43p63i60l 3430146743925

Politika vyžaduje osobnosti, které dovedou "masu" přesvědčit o správnosti směru, kterým se vydáváme.

Bohužel politika u nás i v celém světe, je hlavně o tom mít vliv na zakázky. Politici se tak mnohdy stávají pouhými obchodníky.

I proto je celý západ tak náchylný k jakékoliv destrukci od jinak "primitivnějších! forem života, které však svoji ideologii dokážou velmi razantně prosazovat.

Musíme si prostě uvědomit, že slovo degenerace vyspělé civilizace je zde plně na místě.

+1/0
12.2.2016 19:00

J59i44ř38í 39E67u21l67e37r 5308189666896

Kde ten barák v Krpcu je?

0/−1
12.2.2016 11:46

J79i87r64i 20J42o45n31á86š 2723289837101

hned pod semalem. kdyz pujdes dolu, tak mas po leve strane parkal a hned pod nim.

+1/0
12.2.2016 13:16

Z74d96e91n14ě56k 35Š83v35e47c 9518688276488

Zavedl bych povinnou arabštinu do mateřských škol a bylo by po problému s domluvou pro budoucí migranty a nápisy minimálně česky a arabsky pro lepší domluvu a aby věděly, že je taky zařízení jako třeba obchod ,kde za darmo nic nedostanou a speciální prodejny,kde by se nesměly prodávat věci a potraviny ,které nesmějí muslimové podle islámu požívat. Ne závěr podotýkám, že nejsem rasista a bylo dobré to co navrhuji předložit také do jednání parlamentu do EU.

0/−1
12.2.2016 10:41
Foto

H14o36n20z37a 86M23a24r82e36k 3729946553979

Sodoma Gomorra!

0/0
11.2.2016 20:42

T50o11m67a52s 15L86a25s53t38u92v24k74a 8329720817

U Kebabu to začíná a u Burek končí... Tento vývoj jestatisticky zmapován v některých zemích, které již dávno tyto hranicepřekročily. Když je muslimů v populaci pod 1 %, prezentují se jako mírumilovní(náboženství míru) a jsou považováni za zajímavé zpestření kultury. Kolem 2-3 %se začínají vyčleňovat ze společnosti a začínají masové nábory ve věznicích apodobně. Kolem 5 % vznášejí první politické nároky, jako je napříkladlegalizace halal a později se snaží prosadit šariu pro řízení vlastníchkomunit. Při zastoupení kolem 10 % se posouvají ještě více mimo zákon a sahajík násilí (zapalování aut, násilné protesty), každý protiislámský projevvyvolává násilí. Kolem 20 % začínají vytvářet agresivní milice, vypalovatsynagogy a podobně. Kolem 40 % se situace mění v otevřenou válku a etnické čistky.Od 60 % nastává neomezené persekuce jinověrců, genocida, prosazení práva šáriaa uvalení džizji, tj. speciální daně pro lid knihy (tj. křesťany a židy, jinánáboženství a bezvěrce šária netoleruje). Kolem 80 % jsou etnické čistky agenocida režírovány přímo státní mocí. 100 % v populaci by mělo vést k míruDar-es-salam, protože každý již je muslim. To však samozřejmě není pravda,protože muslimové se začínají vraždit mezi sebou, neboť taková je zkrátkajejich nátura. "Ještě před devátým rokem života jsem se naučil základníkánon muslimského života: Já proti bratrovi. Já a bratr proti otci. Má rodinaproti bratrancům a zbytku klanu. Klan proti kmenu. Kmen proti světu. A všichnimuslimové proti bezvěrcům." Islám je jediné náboženství, jehož podstatou anezpochybnitelným úkolem každého věřícího (o činech Mohameda se nepochybuje,bylo by to rouhání) je šířit sebe sama samozřejmě za cenu vyvraždění těch,kteří islám odmítají. Halalem to začíná a burkami končí. Naštěstí v Česku jepořád dost těch, kteří zpátky do středověku nechtějí

+7/−2
11.2.2016 20:18

M81a63r42t46i95n 91H93a41l93i76l45o41v70i84č 3903705283199

Byl jsem přímo na zastupitelstvu. Přímo z toho číšela nechuť většiny a hlavně paní starostky se tím zabývat, mlžení a neinformovanost. Zařazení jako poslední bod jednání s tím že občané se nebudou moc vyjadřovat. Díky panu Pelánovi se nakonec objevil zmíněný návrh a to, že se občané budou moci vyjádřit. Ze zastupitelstva se pak objevily dva hlasy - jeden z nich nechápal v čem je problém, druhá paní návrh považovala za šikanu muslimů. Nejlepší byla ovšem zastupitelka, která s majitelem objektu dvakrát jednala, aniž by se obtěžovala někoho informovat.Z publika se ozývaly chvílemi zmatené, ustrašené, ale většinou přesně zformulované námitky, doprovázané mohutným potleskem naší zadní řady. Nejspíše i díky tomu udělali zastupitelé tváří v tvář občanům to co umí nejlíp - schválili návrh, který je v podstatě přesunutím poviností na jiné úřady. Takže dílčí vítězství, ale jsem zvědavý jak to dopadne.

+4/0
11.2.2016 17:49
Foto

D11a36n42i34e78l 97V62a40l32e59n96t27a 4228225898

No, já bych spíš řekl, že jste se vlámávali do otevřených dveří, protože většina zastupitelů chtěla návrh podpořit i bez mnohdy emotivní diskuse.

+1/0
11.2.2016 20:24

J51o10s53e19f 62H18a12n58y16á36š 2574389513

Vám vadí diskuse a třeba i emotivní?

0/0
13.2.2016 21:43
Foto

D83a82n52i11e53l 55V23a70l54e48n38t62a 4478425608

Nevadí, ale pan Halilovič to popisuje tak, že to vypadá, že bez emotivních výstupů diskutujících by to zastupitelstvem neprošlo. Přitom většina zastupitelů byla rozhodnuta i před tím, že bude hlasovat pro.

0/0
14.2.2016 9:28

J70o80s96e59f 32H29a79n43y90á26š 2194559913

... Zařazení jako poslední bod jednání s tím že občané se nebudou moci vyjadřovat...

Informace v příspěvku p. Haliloviče je tedy smyšlená nebo pravdivá?

0/0
14.2.2016 11:07
Foto

D34a83n27i52e49l 34V88a47l76e54n25t68a 4658755798

Na program to bylo zařazeno dodatečně, takže jako poslední bod. Občané se vyjadřují k projednávaným bodům vždy a tedy i k tomuto. Nebyl vůbec žádný problém.

0/0
15.2.2016 8:14

J54o14s79e98f 70H68a97n44y55á60š 2784289643

Jste si jistit, že je vše OK a že v dalším programu schůze nedošůo k omylu vč. hlasování?

0/0
15.2.2016 18:17
Foto

D12a18n20i36e45l 66V78a30l64e20n20t97a 4178705338

Nepochopil jsem, co tím myslíte.

0/0
15.2.2016 19:04
Foto

D14a51n43i62e62l 13V63a45l21e39n56t31a 4648855828

Možná to tady bude dvakrát, protože odpověď, kterou jsem vám napsal, se nezobrazila. Tak tedy ještě jednou. Žádná diskuse mi nevadí. Jen pan Halilovič to popisuje tak, že to vypadá, jako by bez emotivního nátlaku návrh neměl projít. Jenže většina zastupitelů byla již od počátku rozhodnuta návrh podpořit.

0/0
14.2.2016 9:33

P96a88v55e69l 82M73o45r15a42v29e19c 3112349492688

Ale jo, klidně ať extra prošetří, jestli to centrum bude splňovat všechny zákonné podmínky.

Pokud ne, centrum nevznikne. Problem solved.

A pokud vše bude dle zákonů, ať jej tam nechají působit. Už jen proto, že nebude legální páka jim to zakázat.

+1/−2
11.2.2016 15:49

O88n72d61ř36e21j 50P18u44t65n11a 9971544731245

S tím tady moc nepochodíte. Muslimům se totiž musí měřit jiným metrem.

+1/0
11.2.2016 16:15

P16a20v56e64l 78M37o23r18a61v10e49c 3392169382298

Stejně jako cikánům, Židům, komunistům, a všem kteří neuznávají můj názor. Jasný.

I vy xenofobe jeden.

+1/−2
11.2.2016 17:42

B42o93ž62e21n71a 69O67u58l13e58h70l55o79v20á 5145801740892

Moravec, co tu pletete hrušky z jabkama? Takové krásné jméno máte a tolik svou vlast zrazujete, je mi za vás hanba. Nikomu kdo je proti islámu nevadí židé, židé jsou v boji s islámským fanatismem naši spojenci... Cigánská otázka je také zhola jiná, ostatně i cigáni už se proti islamizmu naší vlasti vyjádřili a proti komunistům jsme zcela zákonitě, protože moderní levice nejsou už jen komunisté, ale i socani, zelení, piráti a anarchisté, ti to jsou, co sem ten islám coby škodiče rozumného člověka a své voliče implantují... A jiným metrem se muslimům měřit musí, stejně jako se měří komunistům, fašistům a nacistům, nebo podle vás máme náckům umožnit stavbu koncentráků a bolševikovi gulagy?

+3/−3
11.2.2016 18:06

P40a28v23e98l 54M69o70r41a75v63e98c 3352709212118

Znáte pojem "kolektivní vina" a jaká je to sviňa?

+1/−1
11.2.2016 18:10

T16o45m67á14š 91H62o51l45u52b 2969606296652

Korán prosazuje a praktikuje princip kolektivní viny. Už proto do naší společnosti nepatří

+1/−1
12.2.2016 6:20

P66a38v50e94l 68M63o26r97a11v29e94c 3182519102388

Takže chcete být stejní jako muslimové? "Protože oni na nás kolektivní vinu, my na ně taky"?8-o

Btw. korán nic neprosazuje a nepraktikuje. Korán je kniha, ne živý tvor. A ne každý muslim se chová přesně podle koránu (resp. přesně podle jeho interpretace jak píšete). Moje osobní zkušenost s muslimy toto potvrzuje.

0/−2
12.2.2016 8:29

T90o94m13á33š 98H44o77l14u68b 2229706976762

S muslimy, kteří se neřídí koránem taky nemám problém.:-P

0/0
14.2.2016 6:56

J75i76r55i 56J18o51n74á18š 2343589397121

a lidska hloupost taky, ale to vis z vlastni zkusenosti.

0/−1
12.2.2016 13:22

P56a84v18e43l 48M19o83r21a50v17e60c 3112579952668

Ano, vím, spousta reakcí na můj komentář tomu odpovídá.

0/0
12.2.2016 14:04

J32a59n46a 36L55a92n27g30o34v51á 2485606420583

Kdo podporuje špatnou věc, je špatný taky. Běžte s tou kolektivní vinou už někam... Je hrozně pohodlné tvrdit, že za konkrétní zlo může jediný člověk či omezená skupina lidí, že?

0/−1
12.2.2016 14:32

P63a82v69e54l 92M95o86r91a95v34e73c 3612239652348

Kdo podporuje kolektivní vinu, je vinen taky. Běžte s tou kolektivní vinou už někjam.

je hrozně pohodlné tvrdit, že každý muslim je lump, že?

+1/0
12.2.2016 14:35
Foto

D69a94n54i60e55l 17P84a73w21l13i56k 6624662861183

Paní Boženo, je vidět, že Vaš znalost historie sahá tak maximálně k Vašemu narození. Nicméně jméno Moravec je i jménem zrádce Moravce i jménem Moravce vlastence.. Je to jenom jméno, které patřilo mnoha lidem. Zbytek vašeho vyhadření nekomentuji byť mu nerozumím...

+1/0
11.2.2016 23:48

Z95d69e32n77ě91k 52Š76v41e12c 9128698446678

Ano oni jsou citlivější povahy a mohli by se i pomstít. Tak poč jim raději neuhnout.Já bych osobně nechtěl aby něco podobnýho vzniklo u mého domu.

Neraďte prosím, ať se tam tedy nestěhuji, ani bych to neměl v úmyslu.

0/0
12.2.2016 10:30

J49i11r80i 41J13o64n10á81š 2533159817131

rozhodne !

0/0
12.2.2016 13:19

J55a97n 95F42i88a48l33a 7344187265779

Podněcování k násilí je dostatečný důvod.

+1/−1
11.2.2016 16:39

P90a90v86e42l 26M27o23r57a52v47e49c 3162719112758

", jestli to centrum bude splňovat všechny zákonné podmínky."

Číst předpokládám umíte. Snad i chápat text.

0/0
11.2.2016 17:42

T31o63m32á18š 23T26a26t95í87č96e78k 5450682220308

V každém případě se tam bude šířit nenávist a propagovat potlačování práv a svobod člověka. Jinak by to nebylo islámské centrum.

+1/−2
11.2.2016 18:29

P20a42v41e84l 13M49o22r76a66v64e35c 3912339602188

A víte, že existují muslimové, kteří jsou mírumilovní, tolerantní a nechtějí jinověrce a bezvěrce nijak perzekvovat?

Dále, i kdybyste měl pravdu, nevidím zákonný důvod jim to nyní zakazovat. Pokud se prokáže, že se v tom centru chovají nelegálně (šíření nenávisti proti skupině obyvatel či jak je ten paragraf), nebudu mít problém se zákazem.

Ale ctěte prosím presumpci neviny.

+1/−2
11.2.2016 18:34

T57o88m70á86š 72T12a70t84í17č63e74k 5730902530298

To ctím, ale podmínil bych povolení instalací kamer a mikrofonů (a úhradou překladů arabských proslovů a diskusí). Mešity a modlitebny jsou holt jednou líheň teroristů.

A ještě k těm mírumilovným muslimům: podle reakcí na teroristické akty jsou ti mírumilovní ti, kteří by sice kalašnikov ani bombu do ruky nevzali, ale očividně jim v rukou jiných muslimů nijak nevadí.

+2/−2
11.2.2016 18:40

J48i77n88d39ř26i38c72h 39H26r72a81d50e55c50k58ý 6905349712372

a budó se v té modlitebně modlit v hantecu?

+6/0
11.2.2016 15:44

K88a31r55e97l 34V56o18h71n56o76u48t 4748489850237

Zákon o církvích... Velmi zajímavý zákon. Třeba § 2, odstavec (3): "Nikdo nesmí být nucen ke vstupu do církve a náboženské společnosti ani k vystoupení z ní, k účasti nebo neúčasti na náboženských úkonech či úkonech církve a náboženské společnosti."

Jak tohle jde dohromady s islámem, který: a) určuje, že dítě narozené muslimovi (jedno jestli je muslimem muž, nebo žena) je automaticky muslimem, b) zapovídá odpadlictví od islámu pod trestem smrti (platí i pro ty muslimy donucené k islámu po narození) a c) nařizuje, že muslimku si může vzít za manželku jenom muslim (je tedy nutná jeho konverze k islámu)?

Až se bude zase někdo hájit islám, můžete mu omlátit o hlavu i tento zákon.

+15/0
11.2.2016 15:29

P44a86v23e44l 30M90o28r25a41v70e10c 3292309392668

Jen říkáte, že kdo se striktně drží vašeho výkladu islámu, tak porušuje naše zákony. (to ale porušuje také rodič nutící dítě k návštěvě kostela, btw.). Jak to ale souvisí s článkem?

0/−9
11.2.2016 15:51

B14o83ž48e28n26a 40O27u32l90e14h69l30o11v82á 5485331170122

Ano, to souhlasí, jenže je tu naše staletá až tisíciletá tradice a lidi prostě vychovávají své děti různě blbě... Ale, to křesťansky vychovávané dítě má možnost odejít od víry a nic se mu oproti islámskému dítěti nestane. Také není vychovávané v nenávisti k jinověrcům, křesťanství neučí podřezávat zvířata a bití žen... co kdybyste si o tom islámu něco přečetl? A než mi začnete nadávat, jsem sice pokřtěná kdysi, ale jsem ateista.

+1/−1
11.2.2016 18:11

P68a37v23e14l 20M36o16r96a12v39e65c 3632569872508

Aha, takže naše tradice nám přikazuje vychovávat naše děti blbě, ale když podobně blbě to někdo dělá dle jiné tradice, to už vám vadí?

Porušení toho zákona je jak pro muslima tak i pro křesťana, nic jiného neříkám.

0/0
11.2.2016 18:28

J26i20r44i 90J98o66n96á13š 2683909537261

videls nekde, ze by krestan ukamenoval sve dite, kdyz nebude chodit do kostela?

0/−1
12.2.2016 13:22

P31a97v23e57l 31M76o22r27a69v38e90c 3782389912198

??? Nechápu, jak to souvisí. Obě věci co píšu jsou porušením našeho zákona.

0/0
12.2.2016 13:23
Foto

D42a24n91i34e49l 22P41a59w65l37i88k 6254122121403

Takhle nějak začal pogrom na židy... Je třeba odlišit termíny terorista, muslim, uprchlík za přežitím, ekonomický uprchlík. Ekonomické uprchlíky určitě nepříjmat. Teroristy eliminovat, uprchlíky za přežitím prověřit a poté se snažit pomoct. Náboženství nezakazovat, to už tu bylo... Primárně se musí vyřešit situace v zemích odkud se utíká.. Pak nebude proč utíkat...

+5/−6
11.2.2016 14:59

K19a44r29e82l 89V75o14h25n18o41u78t 4758339550807

NE!

Na Židy se útočilo kvůli jejich původu. Víra byla vedlejší. Odnášeli to i židovští konvertité ke křesťanství. V případě islámu neexistují žádní Muslimové s velkým M. Odpadlíky od islámu pronásledují jen muslimové, ostatní si jejich činu váží, protože odpadlíkům jde o život.

Islám je ideologie. Není nijak hájená. Není vážená. Nemusíme brát speciální ohled na lidi, kteří ji věří.

Z islámských zemí se bude vždy utíkat. Příčinou je islám, který programově pro takové exody vytváří podmínky.

+7/0
11.2.2016 15:33

M53a21r70t74i86n 69V54a98s29i75n18a 7661633911936

Nějak to nemůžu poznat, kde to tam v Krpoli je?

0/0
11.2.2016 14:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.