- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak v něčem jede Hašek,tak to smrdí levárnou.
Další Haškův a asi i Juránkův podvodný kšeft.
Proč dotovat? Deně ujedu do práce a z ní 60 km, podívejte se kolik zaplatím státu na spotřební dani Co dá kdo mě?
Dotování leteckých linek smysl dává. Podobně, jako dotování regionální a městské dopravy.
Všude, kde je namočený Hašek, tak od toho ruce pryč. A že je namočený ve spoustě firem. Jak tohoto korupčníka mohou lidi volit, to nepochopím. Ale jednou pohár přeteče, ty slizoune.
Neuvěřitelné, jak dokáže hejtman Hašek rozhazovat cizí peníze.
Brněnské letiště je pro tento segment dopravy naprosto mrtvé. Každý soudný člověk pojede raději do Vídně, Prahy nebo Bratislavy. Odkud se dostane do většiny destinací, na které by v Mnichově přestupoval, přímo. Pro charterové lety a nízkonákladovky do Londýna je to ok, ale jinak jde pouze o honění ega za peníze daňových poplatníků. Psal jsem to tu už při zmínce o otevření linky. Mnohem účelnější by bylo investovat peníze do rychlosní silnice na rakouské hranice nebo do rychlodráhy na vídeňské letiště.
Nejdříve je potřeba vybudovat rychlostní komunikaci Jihlava - Znojmo - Vídeň, a Otrokovice - Hodonín - Břeclav - Vídeň. Tím se odkloní nákladní tranzit, a bude míjet Brno. Ušetří se tak spousta tunokilometrů. Ostatně, bude tak dobudováno i spojení Brno - Břeclav - Vídeň. Úsek pod Pálavou by měl kvůli ochraně přírody zůstat, jak je.