- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sebrat licence,určit místa,pokutovat.Poctivé drožkáře podpořit.
Tak nějak nevím.
Má Londýn, Glasgow, Berlín, Mnichov, Paříž nebo Marseille problém s taxikáři? Nemají? A proč? Co je tam jinak?
Možná by taky mohlo městapo taxikáře začít vybírat např. za zabírání místa u nádraží u pošty v zákazu, podobně jako vybírají normální lidi co si jedou na poštu a nemají povolení k vjezdu. Na taxikáře si zjevně netroufnou...
A proč štafly vůbec pronajímat? Proč je prostě nenechat a ať tam stojí ten, který přijede první. Nemáš místo, jeď jinam.
Celkem souhlas, jen bych za vjezd na štafl vybíral nějaký poplatek - paušální měsíčně či ročně. Přece jenom město dává kus své plochy v centru města k dispozici pro soukromé účely / výdělečnou činnost. Analogicky jako když zelinář na Zelňáku musí platit když chce mít stánek.
(a pak donutit městapo ať tam občas kontroluje)
Taxík bych si vzal pouze v nouzi nejvyšší. To dám mnohem raději přednost MHD, než podporovat tenhle cech vydřiduchů.
Taxíkem nejezdím, problémy taxikářů neznám, takže nemohu komentovat ani hodnotit, kdo je v právu. Ale situaci, kdy před budovu hlavního nádraží nemůžu přijet vlastním autem a naložit rodiče, již čekající s kufrem na chodníku, to mě opravdu vytáčí. Kus je zákaz zastavení, kvůli projíždějícím autobusům aby se tam vešly, a všechna místa v "zálivu" jsou vyhrazena taxíkům. Zmizelo i donedávna poslední místo před vchodem, na kterém se dalo zastavit a naložit. Vím, že bylo zneužíváno pro delší stání, ale občas tam místo bylo. Dnes je to všude přecpané taxíky, kterými (alespoň jak se mi zdá) nikdo nejezdí. Brno je v tomhle sto let za opicemi a různé lobby mají na radnici pořád zelenou. Je jedno, kdo tam sedí.
Přesně tak. Kdyby aspoň konečně v podchodu od nástupišť byl otevřený i východ k Tescu, tak by to problém nebyl, člověk by přijel z druhé strany. Zbytečně se to teď musí obcházet.
...která se s naší kvalitou nedokáže vyrovnat a nestíhá námi nastavené kroky, například týkající se dress codu řidičů či novosti aut
Slušná hláška. Většina lidí klidně pojede se slušným řidičem v riflích a 10 let starým autem, úplně jim bude stačit když řidič bude slušný a poctivý
V tomto mi prijde neco spatne, kdyz tam pred tim nadrazim stoji nejakych 20 let stara filcka a uctuje tu samou sazbu jako nove Mondeo ci dokonce Mercedes stojici za ni.
No pánové,jak je vidět tak jste někteří "odborníci" na problematiku taxislužby a proto jak velí naše česká nátura nenecháte na brněnských taxikářích nit suchou.Nenapadlo vás že se právě něco snaží vyřešit k lepšímu?Přeji vám krásný víkend a nechte starosti těm kdo to řeší a blbě netlachá:-)
Pražští taxíkáři by se ještě mohli od těch brněnských učit, protože co si tady v Brně něketří taxíkáři dovolují, to je donebevolající. A taky je jich tu moc, snad každý nefachčenko, který má řidičák, tu dělá taxíkáře. I když mají od dispečinku rozpis, tak když jim vyjde víkend do volna, stejně jezdí a berou kšefty těm, kteří mají regulérní službu a pak si nevydělá nikdo nic.