Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obchvat musí počkat kvůli přírodě. Nejvíc tu trpí homo sapiens, řekl Ťok

Břeclaví denně projede patnáct a půl tisíce aut. Městu by výrazně pomohl obchvat. Kvůli ochraně přírody se ale kopne do země nejspíš až za pět let. Kritizuje to i ministr dopravy, který slíbil pomoc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55i93l85a77n 70V54a41l90á79š91e12k 5213142191650

Jé,to můžou být rádi, že tam jezdí cca 15tis.aut denně. Takovým Náchodem projede za den i 25tis.aut ;-D a obchvat stále v nedohlednu stejně jako D11 do Polska.;-(

0/0
17.3.2016 4:21

M66i47l42o59š 24R68u75f22e67r 3569765582736

Jsem místní a bydlím nedaleko možného obchvatu. Tim, ze není postaven rozhodně netrpim (po cyklostezkach kolony aut rychle objedu), . Mám obavy, zda zmiňovaný obchvat neodrizne obyvatele od možnosti pohodlného vstupu do lesa, jenž nyní mají kousek od domovů.

0/0
16.3.2016 10:01

Z11d29e87n44ě48k 64S30a44m86e56k 5911756533

Lokality kolem Dyje nejvíce zničil bolševik stavbou Novomlýnských nádrží. Silnice staví všude, jen u nás to jde hodně ztuha a nejhorší je kvalita. I se zavřenýma očima člověk pozná, že už není v Německu nebo Rakousku, ale kodrcá se po hrbech postavených našimi skvělými a hóódně bohatými staviteli pseudodálnic.

+1/−1
15.3.2016 16:40

R14e75g76i55n15e 86M86a16r29t51i53n 6702228430288

?? Vlivu výstavby nádrží na krajinu a faunu bylo věnováno několik odborných studií z nichž vyplývá,! že novomlýnské nádrže jsou výrazným stabilizujícím prvkem ovlivňujícím velmi pozitivně klimatické prvky v krajině. V nivě jižní Moravy probíhají totiž procesy vysušování krajiny způsobené jak globálními klimatickými změnami, tak i intenzitou čerpání podzemních vod do vodovodní sítě. Samotná existence lužních lesů jižní Moravy tak může být v současné době podmíněna maximální funkčností vodního díla Nové Mlýny.

?? Taky názor:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Vodn%C3%AD_d%C3%ADlo_Nov%C3%A9_Ml%C3%BDny

0/0
15.3.2016 19:18

V57i96k75t90o81r 72Z15á81b31r68a45n86s40k12ý 3490148354683

Včera na debatě s Brňany min. Ťok jasně definoval současnou tristní situaci s dopravními stavbami u nás: aktivní menšina omezuje pasivní většinu.

Ta aktivní menšina hájí většinou své soukromé zájmy - buď jsou to majitelé nemovitostí nebo kulichové ekologických organizací, kteří si udělali z ochrany přírody výnosný job. A jelikož to dělají pro svůj osobní prospěch, nelze se divit, že jsou tak aktivní.

Jsme opět papežštější než papež. Nikde ve vyspělé Evropě není v případě dopravních staveb ochrana soukromého majetku nebo přírody takovou mantrou, jako u nás. Podle toho také rozvíjí svoji infrastrukturu, bez níž nelze rozvíjet ekonomiku. I proto nám ujíždí jejich vlak.

+2/−3
15.3.2016 14:05

Š40t33e94f62a52n 92F96r10i94č85a 7882718643426

Pláčete na nesprávném hrobě. Česko převzalo závazné postupy EU. V Česku se ale úřady nezřídka snaží tyto postupy obcházet, nebo dokonce vynechávat. To samozřejmě dotčeným obcím velmi vadí. Protože v řádně vedených postupech je záruka, že obce budou chráněny před negativními vlivy staveb na životní prostředí a zdraví obyvatel. Naopak nesprávně vedené postupy jsou objektivně a úspěšně napadány u soudu.

+2/0
15.3.2016 14:12

Š26t12e87f36a84n 63F51r35i53č62a 7312978343826

Pan Ťok by chtěl obcházet zákonem stanovené postupy? Nebo jak si ty jeho lamentace vyložit. Nejlépe vše zabetonovat z moci úřední, a ti zlí odpůrci nechť do ničeho nekecají.

+1/−1
15.3.2016 13:18

V75i80k69t19o88r 70Z97á74b21r80a94n32s33k37ý 3910658984203

O obcházení zákonů p. Ťokem v článku nic není. P. Ťok jen ukazuje na příčiny neprůchodnosti dopravních staveb a předpokládám, že by chtěl zákony jiné, přijatelnější. Zákony, které by sloužily většině, ne menšině.

+3/−1
15.3.2016 14:10

Š96t78e63f78a49n 44F49r40i48č31a 7292328523516

Zasaďte se o dodržování postupů v souladu se zákonem. Např. aby nebyl v dotčeném území hluk a prach nad stanovenou normou, při níž se má zato, že zdraví obyvatel je poškozováno. Pak se můžeme bavit dál.

+2/−1
15.3.2016 14:15

M73i23r25e63k 70Z41á16v89o95d36n66ý 7612897760848

To je těžké, když se lidé a jejich miláčci přemnožili :))

+3/0
15.3.2016 11:46

J15a78r58o94s55l67a16v 88T71e77s11a61ř 1107617879398

Homo sapiens trpí, protože vymyslel auta a silnice. Čili užívá svou vlastní "medicínu" a může si za to sám.

+3/−5
15.3.2016 10:57

P48e21t70r22a 93V12a35ň96k36o83v81á 4544774666162

správně, nejlepší by bylo bydlet pořád v jeskyních...

+8/0
15.3.2016 11:21

T25o80m18á50š 51B48y75d53e63l42s70k65ý 8140271470

ale rodina nemusí mít 3 auta,stačilo by jedno. Příroda stále nemusí ustupovat před expanzí aut a jejich příznivců. I když postavíte další silnice stále to nebude stačit. Máme přehuštěnost silniční sítě

+2/−1
15.3.2016 14:55

L98u73d56v17í27k 93G71a79j25d47o15š37í35k 2685573884592

Mezi bydelním v jeskyni a individuální automobilovou dopravou je stovky poloh, které dokáží vytvořit dobrý kompromis mezi tím co člověk chce a tím jak škodí svému okolí.

+1/0
15.3.2016 15:47

T23o28m61á68š 59T35a54t34í46č95e52k 5830142190208

Neřekl bych, že by zrovna vožení hýždí ve svaté plechové krabici bylo lakmusovým papírkem pokroku.

+2/0
15.3.2016 17:42

L49u23d83v24í38k 78G79a78j89d25o94š24í16k 2165873384332

Pan Ťok by si měl uvědomit, že pokud Homo Sapiens v Břeclavi trpí, tak jedině tím, co dělá sám sobě. Nikdo jiný za to "utrpení" nemůže.

+4/−3
15.3.2016 10:54

Š49t52e22f64a30n 18F83r15i79č98a 7532388393736

Přesně. Lépe to říci nelze.

+1/0
15.3.2016 11:54

Š14t91e37f52a46n 15F20r62i80č24a 7142338393306

Přesně. Lépe to říci nelze.

0/0
15.3.2016 11:54
Foto

J83i85ř78í 73D42v35o41ř17á67č45e36k 5584633164533

Zelení teroristi řídí celý běh světa, postavil bych je mimo zákon.

+5/−2
15.3.2016 10:45

P72a10v78e46l 86M65o50r12a24v59e85c 3862439412588

Zvláštní, že přitom nejsou ani v Poslanecké sněmovně.

Jak jen to ti Zelení dokážou? Ovládat svět a nebýt u moci?

0/−1
15.3.2016 18:24

K82a16r13e59l 75N59o25v66o58t64n40ý 4776590305845

To je jednoduchý, zelení ekoteroristi nedostali do korýtka, tak pruděj. Někde už to došlo tak daleko, že se tím ani netajej...

+8/−2
15.3.2016 10:29

T11o77m61á98š 74B69y40d33e59l82s95k30ý 8380701280

postavím to jinak,máte rád přírodu,tichá místa,dobrou vodu,čistý vzduch. Anebo se Vám smog ve městech dýchat výfukové plyny z aut apod

0/0
15.3.2016 14:57

L74u55b30o33š 13R76u74b57ý 7122920964490

Jó ekoterorismus bychom mohli vyvážet! Plzeň kvůli němu čekala na obchvat 10 let a takzvaným ochráncům bylo úplně jedno co tím působí obyvatelům města. Nakonec docílili stavby příšerně drahého tunelu pod vrchem Valík. Když na tomto velevzácném vrchu natočila televize reportáž, viděli jsme že slouží hlavně jako skládka pro okolní obyvatele. Břeclavské okolí bude nejspíš mnohem hezčí, ale možná by stálo za to založit proti všelijkým těm Dětem země třeba Děti města, aby jim někdo opravdu účinně vzdoroval...Zlaté Rakousko, znovu připomínám úchvatný úsek dálnice od Dolního Dvořiště směrem do Passau jako obchvat Freistadtu. Vznikl bez humbuku, rychle, je krásný a funkční :-/....

+18/−2
15.3.2016 10:26

T63o78m38á10š 19B33y63d39e10l84s64k79ý 8590171450

jenom ekologové za to nemůžou, může za to Natura 2000, kterou Česká republika taky podepsala. jde o celosvětová chráněná místa, fauny a flóry.

0/0
15.3.2016 15:00

R72e36g26i75n29e 46M30a92r22t13i14n 6102608970108

CITACE:

Vykácený pás lesa ve vzácné přírodní lokalitě je potřeba nejdříve nahradit výsadbou stromů KONEC CITACE

Kolem svých "vileček" s nemalými okolními pozemečky si politici a jejich lobisti dokáží vysadit lesík s terénními úpravami za pár měsíců.Rv

F čem je problém??

Ahááá ... produmat s lobisty, jak z toho něco vyždímat. -> Skoupit dotčené pozemky a pak je státu prodat - radím zadara.:-)

+3/0
15.3.2016 10:19

P85a51v72e76l 43Ř83a94p14e67k 7302286479635

"Nejvíc trpí homo sapiens" - přesně tak, zejména vlivem zhoubného masového automobilismu a v neposlední řadě i vlivem takových politiků.

Masový automobilismus je amorální násilím vybudovaný systém, založený na privatizaci zisků a socializaci ztrát. Je to zločinný systém, a se zločinem je nutno bojovat všemi prostředky. Proto jsem v tomto případě na straně ekologů i ekologistů. Zde beze zbytku platí heslo, že účel světí prostředky.

+4/−15
15.3.2016 10:02

L45u54k44á67š 32K27e67l21l38e66r 6799723433425

Vy ty nesmysly hodláte plácat do každého tématu?

+9/−2
15.3.2016 10:23

R17o16m96a30n 58Š38e49n85k63e92ř18í44k 1682395514309

Blá blá... Sám proti všem... nepřijde Vám to už konečně divný?

+1/0
15.3.2016 10:49

T71o61m25á12š 55B57y66d59e64l91s74k82ý 8280391430

není sám,je nás víc,ale málokdo pochopí,že se svět řítí do zkázy pokud se bude postupovat Vaší cestou

0/0
15.3.2016 15:01

P19e62t20r61a 70V59a23ň30k26o15v16á 4154584146382

;-D;-D;-D

0/0
15.3.2016 11:22

M33i52l98a24n 59N10o81v26o14t59n49ý 3620981721561

Věřím, že je u nás možné téměř vše, a neznám přesně tamní situaci, ale přece jen vyhlásit EVL / natura 2000 bez účasti obce, jejíhož katastru se to týká a možná i vlastní některé dotčené pozemky?

0/0
15.3.2016 10:02

P20e80t74r 77Č10a58d75a 6416681110112

... ono se to dost často děje i bez aktivní účasti Ministerstva ŽP, které dlohodobě rezignovalo a nechává prostor "zeleným".

0/0
15.3.2016 11:10

T12o81m38a52s 59N54o16v87o45t72n94y 1861434946125

A hlavně že aktivisti řvou, že se nemá stavět R52 přes Nové Mlýny (což je sám o sobě šílený projekt, který s ekologií neměl nic společného, ale bylo to v době, kdy aktivisti ještě ani nebyli na světě a zjevně si myslí, že to jsou přírodní nádrže v krajině odjakživa) a prosazují právě vedení D2 - obchvat Břeclavi přes lužní lesy do Rakouska. Čili jim nejde o ekologii, ale další zdržování - u Břeclavi se hned tak stavět nebude a R52 by tím zastavili. Jen jim ještě nikdo neřekl, že by po D2 takto nesmyslně si zajížděl málokdo snad krom poláků.....

+5/−1
15.3.2016 9:47

R63o41m32a92n 33Š82e90n98k80e24ř32í30k 1962125534669

Taky nerozumím proč je takový problém postavit paralelně k silnici (rozšířit stávající vedení silnice o pár metrů) napříč nádržemi, které samy o sobě byly katastrofou... Tady se hezky ukazuje o co jde... o ochranu přírody určitě ne... jen donekonečna zdržovat, vydírat a brát si lidi jako rukojmí a desítky mrtvých na přetížených silnicích na své triko

+1/−1
15.3.2016 10:53

K67a73r18e79l 90Z65a63c73e31k 7891569551487

Zelený mor, neziskový mor, dotace na nesmyslné projekty...:-/Rv

+23/−1
15.3.2016 9:30

J10o74s46e27f 95N68a65d81r41c71h92a20l 9213211201963

R^

+2/0
15.3.2016 9:35

I39v32a41n82a 60N61o75v88á 2722232839498

Homo Sapiens nejvíce trpí, když vidí, kdo je vše ve vládě.

+13/−2
15.3.2016 9:11

L65a39c59o 61K11a51j35a74b31a 7555606840573

Jo, jo, pravdu díš;-(

0/0
15.3.2016 9:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.