Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obchvat musí počkat kvůli přírodě. Nejvíc tu trpí homo sapiens, řekl Ťok

Břeclaví denně projede patnáct a půl tisíce aut. Městu by výrazně pomohl obchvat. Kvůli ochraně přírody se ale kopne do země nejspíš až za pět let. Kritizuje to i ministr dopravy, který slíbil pomoc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35i18l87a63n 88V48a29l21á66š27e85k 5943492881760

Jé,to můžou být rádi, že tam jezdí cca 15tis.aut denně. Takovým Náchodem projede za den i 25tis.aut ;-D a obchvat stále v nedohlednu stejně jako D11 do Polska.;-(

0/0
17.3.2016 4:21

M53i38l83o83š 56R91u21f57e19r 3359935802596

Jsem místní a bydlím nedaleko možného obchvatu. Tim, ze není postaven rozhodně netrpim (po cyklostezkach kolony aut rychle objedu), . Mám obavy, zda zmiňovaný obchvat neodrizne obyvatele od možnosti pohodlného vstupu do lesa, jenž nyní mají kousek od domovů.

0/0
16.3.2016 10:01

Z18d45e41n22ě39k 10S17a72m46e96k 5611496543

Lokality kolem Dyje nejvíce zničil bolševik stavbou Novomlýnských nádrží. Silnice staví všude, jen u nás to jde hodně ztuha a nejhorší je kvalita. I se zavřenýma očima člověk pozná, že už není v Německu nebo Rakousku, ale kodrcá se po hrbech postavených našimi skvělými a hóódně bohatými staviteli pseudodálnic.

+1/−1
15.3.2016 16:40

R60e57g66i82n86e 53M94a91r53t66i66n 6142428280238

?? Vlivu výstavby nádrží na krajinu a faunu bylo věnováno několik odborných studií z nichž vyplývá,! že novomlýnské nádrže jsou výrazným stabilizujícím prvkem ovlivňujícím velmi pozitivně klimatické prvky v krajině. V nivě jižní Moravy probíhají totiž procesy vysušování krajiny způsobené jak globálními klimatickými změnami, tak i intenzitou čerpání podzemních vod do vodovodní sítě. Samotná existence lužních lesů jižní Moravy tak může být v současné době podmíněna maximální funkčností vodního díla Nové Mlýny.

?? Taky názor:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Vodn%C3%AD_d%C3%ADlo_Nov%C3%A9_Ml%C3%BDny

0/0
15.3.2016 19:18

V59i78k38t94o67r 68Z13á31b84r73a64n48s80k13ý 3170418314433

Včera na debatě s Brňany min. Ťok jasně definoval současnou tristní situaci s dopravními stavbami u nás: aktivní menšina omezuje pasivní většinu.

Ta aktivní menšina hájí většinou své soukromé zájmy - buď jsou to majitelé nemovitostí nebo kulichové ekologických organizací, kteří si udělali z ochrany přírody výnosný job. A jelikož to dělají pro svůj osobní prospěch, nelze se divit, že jsou tak aktivní.

Jsme opět papežštější než papež. Nikde ve vyspělé Evropě není v případě dopravních staveb ochrana soukromého majetku nebo přírody takovou mantrou, jako u nás. Podle toho také rozvíjí svoji infrastrukturu, bez níž nelze rozvíjet ekonomiku. I proto nám ujíždí jejich vlak.

+2/−3
15.3.2016 14:05

Š12t40e63f90a35n 47F49r85i67č64a 7772748173956

Pláčete na nesprávném hrobě. Česko převzalo závazné postupy EU. V Česku se ale úřady nezřídka snaží tyto postupy obcházet, nebo dokonce vynechávat. To samozřejmě dotčeným obcím velmi vadí. Protože v řádně vedených postupech je záruka, že obce budou chráněny před negativními vlivy staveb na životní prostředí a zdraví obyvatel. Naopak nesprávně vedené postupy jsou objektivně a úspěšně napadány u soudu.

+2/0
15.3.2016 14:12

Š80t92e22f66a68n 65F80r84i57č35a 7802188323156

Pan Ťok by chtěl obcházet zákonem stanovené postupy? Nebo jak si ty jeho lamentace vyložit. Nejlépe vše zabetonovat z moci úřední, a ti zlí odpůrci nechť do ničeho nekecají.

+1/−1
15.3.2016 13:18

V24i87k46t35o44r 69Z40á87b59r68a52n89s55k81ý 3110488524203

O obcházení zákonů p. Ťokem v článku nic není. P. Ťok jen ukazuje na příčiny neprůchodnosti dopravních staveb a předpokládám, že by chtěl zákony jiné, přijatelnější. Zákony, které by sloužily většině, ne menšině.

+3/−1
15.3.2016 14:10

Š66t67e67f86a90n 49F72r65i61č26a 7822378203266

Zasaďte se o dodržování postupů v souladu se zákonem. Např. aby nebyl v dotčeném území hluk a prach nad stanovenou normou, při níž se má zato, že zdraví obyvatel je poškozováno. Pak se můžeme bavit dál.

+2/−1
15.3.2016 14:15

M25i43r71e78k 27Z52á40v46o65d92n43ý 7532237770208

To je těžké, když se lidé a jejich miláčci přemnožili :))

+3/0
15.3.2016 11:46

J98a82r19o82s69l51a63v 46T36e96s96a62ř 1777177239148

Homo sapiens trpí, protože vymyslel auta a silnice. Čili užívá svou vlastní "medicínu" a může si za to sám.

+3/−5
15.3.2016 10:57

P32e57t36r73a 21V19a32ň30k10o79v29á 4124734536462

správně, nejlepší by bylo bydlet pořád v jeskyních...

+8/0
15.3.2016 11:21

T35o93m55á61š 43B72y54d50e74l61s96k44ý 8810301890

ale rodina nemusí mít 3 auta,stačilo by jedno. Příroda stále nemusí ustupovat před expanzí aut a jejich příznivců. I když postavíte další silnice stále to nebude stačit. Máme přehuštěnost silniční sítě

+2/−1
15.3.2016 14:55

L61u38d51v87í20k 95G86a13j97d89o60š88í81k 2895313604712

Mezi bydelním v jeskyni a individuální automobilovou dopravou je stovky poloh, které dokáží vytvořit dobrý kompromis mezi tím co člověk chce a tím jak škodí svému okolí.

+1/0
15.3.2016 15:47

T81o59m70á67š 32T54a79t41í77č17e60k 5220242740498

Neřekl bych, že by zrovna vožení hýždí ve svaté plechové krabici bylo lakmusovým papírkem pokroku.

+2/0
15.3.2016 17:42

L98u19d27v90í59k 85G42a49j47d90o56š71í82k 2835713594522

Pan Ťok by si měl uvědomit, že pokud Homo Sapiens v Břeclavi trpí, tak jedině tím, co dělá sám sobě. Nikdo jiný za to "utrpení" nemůže.

+4/−3
15.3.2016 10:54

Š10t34e61f31a58n 31F39r82i71č56a 7422888353896

Přesně. Lépe to říci nelze.

+1/0
15.3.2016 11:54

Š83t24e20f88a72n 71F40r11i85č49a 7202338763746

Přesně. Lépe to říci nelze.

0/0
15.3.2016 11:54
Foto

J81i95ř57í 15D56v18o22ř89á22č28e50k 5874873174873

Zelení teroristi řídí celý běh světa, postavil bych je mimo zákon.

+5/−2
15.3.2016 10:45

P39a98v60e21l 10M72o57r71a93v98e86c 3222989472228

Zvláštní, že přitom nejsou ani v Poslanecké sněmovně.

Jak jen to ti Zelení dokážou? Ovládat svět a nebýt u moci?

0/−1
15.3.2016 18:24

K21a35r53e63l 10N74o97v36o41t27n77ý 4926120915485

To je jednoduchý, zelení ekoteroristi nedostali do korýtka, tak pruděj. Někde už to došlo tak daleko, že se tím ani netajej...

+8/−2
15.3.2016 10:29

T83o83m33á22š 55B49y58d21e76l12s34k33ý 8620161690

postavím to jinak,máte rád přírodu,tichá místa,dobrou vodu,čistý vzduch. Anebo se Vám smog ve městech dýchat výfukové plyny z aut apod

0/0
15.3.2016 14:57

L94u23b51o98š 16R24u43b34ý 7162220404710

Jó ekoterorismus bychom mohli vyvážet! Plzeň kvůli němu čekala na obchvat 10 let a takzvaným ochráncům bylo úplně jedno co tím působí obyvatelům města. Nakonec docílili stavby příšerně drahého tunelu pod vrchem Valík. Když na tomto velevzácném vrchu natočila televize reportáž, viděli jsme že slouží hlavně jako skládka pro okolní obyvatele. Břeclavské okolí bude nejspíš mnohem hezčí, ale možná by stálo za to založit proti všelijkým těm Dětem země třeba Děti města, aby jim někdo opravdu účinně vzdoroval...Zlaté Rakousko, znovu připomínám úchvatný úsek dálnice od Dolního Dvořiště směrem do Passau jako obchvat Freistadtu. Vznikl bez humbuku, rychle, je krásný a funkční :-/....

+18/−2
15.3.2016 10:26

T29o93m31á78š 54B79y55d24e13l88s85k90ý 8710621240

jenom ekologové za to nemůžou, může za to Natura 2000, kterou Česká republika taky podepsala. jde o celosvětová chráněná místa, fauny a flóry.

0/0
15.3.2016 15:00

R76e60g74i51n45e 30M71a32r63t50i12n 6852348500598

CITACE:

Vykácený pás lesa ve vzácné přírodní lokalitě je potřeba nejdříve nahradit výsadbou stromů KONEC CITACE

Kolem svých "vileček" s nemalými okolními pozemečky si politici a jejich lobisti dokáží vysadit lesík s terénními úpravami za pár měsíců.Rv

F čem je problém??

Ahááá ... produmat s lobisty, jak z toho něco vyždímat. -> Skoupit dotčené pozemky a pak je státu prodat - radím zadara.:-)

+3/0
15.3.2016 10:19

P26a10v25e76l 39Ř26a54p32e79k 7532176919665

"Nejvíc trpí homo sapiens" - přesně tak, zejména vlivem zhoubného masového automobilismu a v neposlední řadě i vlivem takových politiků.

Masový automobilismus je amorální násilím vybudovaný systém, založený na privatizaci zisků a socializaci ztrát. Je to zločinný systém, a se zločinem je nutno bojovat všemi prostředky. Proto jsem v tomto případě na straně ekologů i ekologistů. Zde beze zbytku platí heslo, že účel světí prostředky.

+4/−15
15.3.2016 10:02

L16u37k60á37š 53K98e65l72l40e70r 6949513573715

Vy ty nesmysly hodláte plácat do každého tématu?

+9/−2
15.3.2016 10:23

R67o37m51a93n 31Š73e53n71k84e75ř93í33k 1962325384949

Blá blá... Sám proti všem... nepřijde Vám to už konečně divný?

+1/0
15.3.2016 10:49

T96o38m37á15š 25B36y89d74e41l34s83k85ý 8850391290

není sám,je nás víc,ale málokdo pochopí,že se svět řítí do zkázy pokud se bude postupovat Vaší cestou

0/0
15.3.2016 15:01

P35e80t54r86a 93V37a59ň84k28o22v43á 4514834426302

;-D;-D;-D

0/0
15.3.2016 11:22

M11i43l44a45n 72N66o24v52o55t40n47ý 3760611951881

Věřím, že je u nás možné téměř vše, a neznám přesně tamní situaci, ale přece jen vyhlásit EVL / natura 2000 bez účasti obce, jejíhož katastru se to týká a možná i vlastní některé dotčené pozemky?

0/0
15.3.2016 10:02

P66e85t55r 55Č68a51d51a 6446431660472

... ono se to dost často děje i bez aktivní účasti Ministerstva ŽP, které dlohodobě rezignovalo a nechává prostor "zeleným".

0/0
15.3.2016 11:10

T52o19m91a80s 84N15o41v21o32t50n51y 1501654626215

A hlavně že aktivisti řvou, že se nemá stavět R52 přes Nové Mlýny (což je sám o sobě šílený projekt, který s ekologií neměl nic společného, ale bylo to v době, kdy aktivisti ještě ani nebyli na světě a zjevně si myslí, že to jsou přírodní nádrže v krajině odjakživa) a prosazují právě vedení D2 - obchvat Břeclavi přes lužní lesy do Rakouska. Čili jim nejde o ekologii, ale další zdržování - u Břeclavi se hned tak stavět nebude a R52 by tím zastavili. Jen jim ještě nikdo neřekl, že by po D2 takto nesmyslně si zajížděl málokdo snad krom poláků.....

+5/−1
15.3.2016 9:47

R38o98m56a56n 59Š96e88n39k55e57ř94í38k 1722775584979

Taky nerozumím proč je takový problém postavit paralelně k silnici (rozšířit stávající vedení silnice o pár metrů) napříč nádržemi, které samy o sobě byly katastrofou... Tady se hezky ukazuje o co jde... o ochranu přírody určitě ne... jen donekonečna zdržovat, vydírat a brát si lidi jako rukojmí a desítky mrtvých na přetížených silnicích na své triko

+1/−1
15.3.2016 10:53

K10a77r35e23l 14Z60a73c55e41k 7441499721487

Zelený mor, neziskový mor, dotace na nesmyslné projekty...:-/Rv

+23/−1
15.3.2016 9:30

J45o89s91e57f 22N52a87d85r17c49h63a79l 9453331881763

R^

+2/0
15.3.2016 9:35

I68v42a72n51a 50N72o40v48á 2162772349118

Homo Sapiens nejvíce trpí, když vidí, kdo je vše ve vládě.

+13/−2
15.3.2016 9:11

L25a25c56o 25K89a40j22a15b45a 7255656160193

Jo, jo, pravdu díš;-(

0/0
15.3.2016 9:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.