- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jé,to můžou být rádi, že tam jezdí cca 15tis.aut denně. Takovým Náchodem projede za den i 25tis.aut a obchvat stále v nedohlednu stejně jako D11 do Polska.
Jsem místní a bydlím nedaleko možného obchvatu. Tim, ze není postaven rozhodně netrpim (po cyklostezkach kolony aut rychle objedu), . Mám obavy, zda zmiňovaný obchvat neodrizne obyvatele od možnosti pohodlného vstupu do lesa, jenž nyní mají kousek od domovů.
Lokality kolem Dyje nejvíce zničil bolševik stavbou Novomlýnských nádrží. Silnice staví všude, jen u nás to jde hodně ztuha a nejhorší je kvalita. I se zavřenýma očima člověk pozná, že už není v Německu nebo Rakousku, ale kodrcá se po hrbech postavených našimi skvělými a hóódně bohatými staviteli pseudodálnic.
Vlivu výstavby nádrží na krajinu a faunu bylo věnováno několik odborných studií z nichž vyplývá, že novomlýnské nádrže jsou výrazným stabilizujícím prvkem ovlivňujícím velmi pozitivně klimatické prvky v krajině. V nivě jižní Moravy probíhají totiž procesy vysušování krajiny způsobené jak globálními klimatickými změnami, tak i intenzitou čerpání podzemních vod do vodovodní sítě. Samotná existence lužních lesů jižní Moravy tak může být v současné době podmíněna maximální funkčností vodního díla Nové Mlýny.
Taky názor:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vodn%C3%AD_d%C3%ADlo_Nov%C3%A9_Ml%C3%BDny
Včera na debatě s Brňany min. Ťok jasně definoval současnou tristní situaci s dopravními stavbami u nás: aktivní menšina omezuje pasivní většinu.
Ta aktivní menšina hájí většinou své soukromé zájmy - buď jsou to majitelé nemovitostí nebo kulichové ekologických organizací, kteří si udělali z ochrany přírody výnosný job. A jelikož to dělají pro svůj osobní prospěch, nelze se divit, že jsou tak aktivní.
Jsme opět papežštější než papež. Nikde ve vyspělé Evropě není v případě dopravních staveb ochrana soukromého majetku nebo přírody takovou mantrou, jako u nás. Podle toho také rozvíjí svoji infrastrukturu, bez níž nelze rozvíjet ekonomiku. I proto nám ujíždí jejich vlak.
Pláčete na nesprávném hrobě. Česko převzalo závazné postupy EU. V Česku se ale úřady nezřídka snaží tyto postupy obcházet, nebo dokonce vynechávat. To samozřejmě dotčeným obcím velmi vadí. Protože v řádně vedených postupech je záruka, že obce budou chráněny před negativními vlivy staveb na životní prostředí a zdraví obyvatel. Naopak nesprávně vedené postupy jsou objektivně a úspěšně napadány u soudu.
Pan Ťok by chtěl obcházet zákonem stanovené postupy? Nebo jak si ty jeho lamentace vyložit. Nejlépe vše zabetonovat z moci úřední, a ti zlí odpůrci nechť do ničeho nekecají.
O obcházení zákonů p. Ťokem v článku nic není. P. Ťok jen ukazuje na příčiny neprůchodnosti dopravních staveb a předpokládám, že by chtěl zákony jiné, přijatelnější. Zákony, které by sloužily většině, ne menšině.
To je těžké, když se lidé a jejich miláčci přemnožili :))
Homo sapiens trpí, protože vymyslel auta a silnice. Čili užívá svou vlastní "medicínu" a může si za to sám.
správně, nejlepší by bylo bydlet pořád v jeskyních...
Pan Ťok by si měl uvědomit, že pokud Homo Sapiens v Břeclavi trpí, tak jedině tím, co dělá sám sobě. Nikdo jiný za to "utrpení" nemůže.
Zelení teroristi řídí celý běh světa, postavil bych je mimo zákon.
Zvláštní, že přitom nejsou ani v Poslanecké sněmovně.
Jak jen to ti Zelení dokážou? Ovládat svět a nebýt u moci?
To je jednoduchý, zelení ekoteroristi nedostali do korýtka, tak pruděj. Někde už to došlo tak daleko, že se tím ani netajej...
postavím to jinak,máte rád přírodu,tichá místa,dobrou vodu,čistý vzduch. Anebo se Vám smog ve městech dýchat výfukové plyny z aut apod