Diskuze

Růžových kol je v Brně už padesát, mají čipy pro sledování polohy i košíky

Brněnský bikesharing vstoupil do své třetí sezony s řadou novinek. Počet růžových kol, která můžou lidé ve městě sdílet, se oproti loňskému roku zvýšil z dvaceti na padesát. Mají v sobě zabudované čipy, díky kterým zájemci o zapůjčení snadno z mapky v mobilní aplikaci zjistí přesnou polohu a typ bicyklu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Držím palce, ale ty kola jsou strašný vraky. V projektu lítaj statisíce a přitom takový krámy.....

0 0
možnosti

P73e82t21r 43B42á10č21a

4. 4. 2016 13:44

Radsi budu stat hodinu na Kolisti nez sednout na tuhle socku.

0 0
možnosti

S růžovou barvou bych byl ochoten se smířit, ale když ta kola vidím, tak si vzpomenu na kola ze 70.-80. let na vesnici (dle sloganu: "Chceš-li poznat, co je dřina, kup si kolo ukrajina"). Na něčem s tak pochybným technickým stavem bych si troufl dojet snad v Dolních Dunajovicích přes ulici na pivo, ale v Brně raději pěšky nebo na vlastním kole.

9 0
možnosti

Kdo nemá na kolo, nechť nejezdí....

2 1
možnosti

Tak náhodou, právě pro turistu to může být velice zajímavá možnost. Jezdit autem nebo MHD po štatlu, to člověk prd vidí a vůbec. Pěšky, to je zase jenom ne centrum. Ale zaplatit 150,- ká a moct si zajet na bicyklu dle libosti, to je ideální.

2 3
možnosti

Hlavně že v létě Flamiková křičela, že se musí šetřit a město nemá ani na to, aby na Středu projel v horkých dnech párkrát kropící vůz na rozdíl třeba od KrPole. A pak vyhodí 300 000 za naprostý nesmysl. Inu, zelení a hnítbrno v akci...

9 3
možnosti

P54e20t50r 75S92u40c35h42ý

27. 3. 2016 20:02

Naštěstí to co je nesmysl neposuzujete vy. Mě přijde kropící vůz (který doslova stříká peníze ven) méně důležitý, než projekt, který je trvalý (narozdíl od kropícího vozu, kdy po zaparkování užitek z peněz končí)

2 3
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti

Řidič je taky povinnen si zkontrolovat stav vozidla před jízdou, tak předpokládám, že tady to bude podobné. Jak si to pak už bude vyřizovat jedoucí pumpička s pumpičkama co to provozují, je jejich problém.

2 0
možnosti

Představuji si Mojmíra, jak mu to na té růžovce sekne;-D

0 0
možnosti

Jen ze zajímavosti - spojení "LED diody" je nesmysl. Je to stejné, jako byste řekli "světlo emitující dioda dioda". Vše potřebné už je obsaženo v obecně zažité zkratce LED :)

10 0
možnosti

L27u70k20a63s 75N91e78m89e10c

27. 3. 2016 18:50

A neco duleziteho bys pro nas nemel?

3 0
možnosti

J12a25n 75J24a20d78r41n72ý

27. 3. 2016 17:13

Byl jsem v Amsterdamu, jakožto město (celkově Holandsko) více známé právě díky kolám. Nemůžu si to vynachválit, kola všude, půjčovny taky všude, půjčíte tam, vrátíte jinde. Aut tam moc nebylo. Kéž se to dostane na takovou úroveň i k nám R^

9 7
možnosti

Nojo, ale zkuste to vysvětlovat místním zapšklým lidem, co každého cyklistu paušálně uráží a nejraději by si vozili svou zadnici až na Svoboďák autem.

7 6
možnosti

Hmmmm ..... a co dotace, šlo by to i bez nich? Asi ne, že. Takže budeme pod klišé "veřejný prostor" nechávat sféru vlivu dobroser.... financovaným rovněž z dotací, kteří nám budou kázat, co je jediné správné a veřejně prospěšné !

8 2
možnosti

Zrovna toto začalo bez dotací. Až když to bylo úspěšné, Brno tomu pár korun dalo, protože je pro město výhodnější, když si někdo půjčí kolo než kdyby trasu jel autem.

Toto není dotace typu Čapí hnízdo, kde za naše peníze se vybuduje luxusní areál za nehorázné ceny. A ještě se lže o tom komu to (ne)patří.

2 1
možnosti