- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Držím palce, ale ty kola jsou strašný vraky. V projektu lítaj statisíce a přitom takový krámy.....
Radsi budu stat hodinu na Kolisti nez sednout na tuhle socku.
S růžovou barvou bych byl ochoten se smířit, ale když ta kola vidím, tak si vzpomenu na kola ze 70.-80. let na vesnici (dle sloganu: "Chceš-li poznat, co je dřina, kup si kolo ukrajina"). Na něčem s tak pochybným technickým stavem bych si troufl dojet snad v Dolních Dunajovicích přes ulici na pivo, ale v Brně raději pěšky nebo na vlastním kole.
Kdo nemá na kolo, nechť nejezdí....
Tak náhodou, právě pro turistu to může být velice zajímavá možnost. Jezdit autem nebo MHD po štatlu, to člověk prd vidí a vůbec. Pěšky, to je zase jenom ne centrum. Ale zaplatit 150,- ká a moct si zajet na bicyklu dle libosti, to je ideální.
Hlavně že v létě Flamiková křičela, že se musí šetřit a město nemá ani na to, aby na Středu projel v horkých dnech párkrát kropící vůz na rozdíl třeba od KrPole. A pak vyhodí 300 000 za naprostý nesmysl. Inu, zelení a hnítbrno v akci...
Naštěstí to co je nesmysl neposuzujete vy. Mě přijde kropící vůz (který doslova stříká peníze ven) méně důležitý, než projekt, který je trvalý (narozdíl od kropícího vozu, kdy po zaparkování užitek z peněz končí)
Řidič je taky povinnen si zkontrolovat stav vozidla před jízdou, tak předpokládám, že tady to bude podobné. Jak si to pak už bude vyřizovat jedoucí pumpička s pumpičkama co to provozují, je jejich problém.
Představuji si Mojmíra, jak mu to na té růžovce sekne
Jen ze zajímavosti - spojení "LED diody" je nesmysl. Je to stejné, jako byste řekli "světlo emitující dioda dioda". Vše potřebné už je obsaženo v obecně zažité zkratce LED :)
Byl jsem v Amsterdamu, jakožto město (celkově Holandsko) více známé právě díky kolám. Nemůžu si to vynachválit, kola všude, půjčovny taky všude, půjčíte tam, vrátíte jinde. Aut tam moc nebylo. Kéž se to dostane na takovou úroveň i k nám
Nojo, ale zkuste to vysvětlovat místním zapšklým lidem, co každého cyklistu paušálně uráží a nejraději by si vozili svou zadnici až na Svoboďák autem.
Hmmmm ..... a co dotace, šlo by to i bez nich? Asi ne, že. Takže budeme pod klišé "veřejný prostor" nechávat sféru vlivu dobroser.... financovaným rovněž z dotací, kteří nám budou kázat, co je jediné správné a veřejně prospěšné !
Zrovna toto začalo bez dotací. Až když to bylo úspěšné, Brno tomu pár korun dalo, protože je pro město výhodnější, když si někdo půjčí kolo než kdyby trasu jel autem.
Toto není dotace typu Čapí hnízdo, kde za naše peníze se vybuduje luxusní areál za nehorázné ceny. A ještě se lže o tom komu to (ne)patří.