Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V rachotu se nedá spát. Místní zuří, auta k domům však pustí výjimka

Hluk, že se ani v noci nedá otevřít okno a celý dům se třepe. A kolem toho velké zmatky s administrativou. Taková je momentálně dopravní situace v městské části Brno-Bosonohy. Zlepšení je v nedohlednu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K94a47r37e74l 96Z23a62c60e62k 7701349641677

Limity jsou k smíchu. Kraj udělí výjimku a je klid.:-/Rv

+3/0
4.4.2016 18:23

P53e69t91r 56B15á63č67a 8555196235805

To mam nejradsi tyhle skreky vzdycky, si nekupujte levne barak u silnice.

A zadruhe laskave prestante blokovat R43 vy chytraci z Bosonoh.

A za treti to mate za ty trapny ostruvky :-P

+2/−2
4.4.2016 13:44

L46i96b13o33r 98D62o45l62á63k 9319436578

Paní Hromková, než něco napíšete, měla byste si toho trochu více prostudovat. Nadlimitní hluk přesahuje v Bosonohách hlukové limity přes 16 dB v noci a 12 přes den. Problém nevytváří automobilismus, ale neschopnost KHS Jmk tento problém řešit. Je-li řešením obchvat, proč není obchvat vystaven? Problém je, že není ani v plánu výstavby či jakémkoliv návrhu. A to zde již hluk přesahuje hlukové limity již 16 let !!!

Na vině je především KHS Jmk, která by měla garantovat ochranu obyvatelstva a trvat na řešení vedoucí k ochraně obyvatelstva. Avšak KHS Jmk raději volí ochranu průjezdnosti Bosonoh. Je z podivem, že za 16 let v Bosonohách nebylo vybudováno jediné ochranné opatření, které by vedlo ke snížení hlukového zatížení. Avšak bylo investováno 108 mil. kč, tak aby byl zajištěn rychlejší průjezd Bosonohami. Nejhorší je, že KHS Jmk navrhne ochranné opatření ve výjimce, které v době trvání výjimky zruší, či nikdo z KHS Jmk ochranné opatření nezkontroluje či neřídí z pozice hluku (snížení rychlosti, obchvat, protihlukový koberec..). Pak se nesmí divit, že hlukové zatížení se zvyšuje. Svým podivným řešením vytváří nesmyslná úřední rozhodnutí, která dlouhodobě poškozují zdraví obyvatelstva před automobilismem a označují to jako ochranu zdraví, přičemž je obyvatelstvu bráněno se bránit a chrání se vlastník silnice.....

Laciná řešení jako snížení rychlosti, omezení vjezdu kamionů, které dle akustických měření je hlavní příčinou nadlimitního hluku v nočních hodinách, či nízkoemisní zóna, není zvoleno..... Čeká se na obchvat, ale na obchvatu nikdo nepracuje, přičemž Bosonohy již obchvat mají a to od roku 1980 v podobě D1.....A že by byl v nočních hodinách přeplněn.....Nestálo by za to nehledat žádné těžká řešení, ale prostě řešit problém selským rozumem. To se ale KHS Jmk nedostává

+1/0
4.4.2016 13:40

P15a72v24e71l 58Ř83a87p96e88k 7952826469675

Masový automobilismus je státní systém založený na násilí, článek to dostatečně jasně ilustruje. Masový automobilismus by proto měl být slušnými lidmi odmítnut jako morálně vadný a zastaralý.

+1/−15
4.4.2016 9:59

R35o56b50e67r84t 51M84o33t56k38a 4106197399615

Vy ve svém příspěvku ilustrujete, že totalitní myšlení nacistů, fašistů i marxistů je v lidech hluboce zakořeněné.

+12/−1
4.4.2016 10:09

P10a35v71e10l 45Ř19a21p85e82k 7892906199715

To je bezesporu pravda, ale snad tím nechcete říci, že jsem nacista? Víte, že to byl právě Hitler, kdo v Evropě odstartoval éru masového automobilismu masivní výstavbou dálnic?

0/−2
4.4.2016 10:14

R31o26b90e50r24t 66M65o73t16k93a 4946787799575

Chováte se jako výše uvedené totalitní ideologie. Jste přesvědčen, že Váš názor je jediný správný, odvoláváte se na morálku a pasujete se do toho, kdo může rozhodovat v "zájmu" lidu a to i proti jeho vůli. Kritika automobilismu sama o sobě totalitní není, ale způsob jakým vnucujete druhým své názory.

+9/0
4.4.2016 11:26

T34o58m43a23s 62N29o32v86o71t27n94y 1461364556485

;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
4.4.2016 10:15

T72o59m75a75s 78N63o16v64o87t84n52y 1721864926405

To máte za to, že pořád blokujete spolu s dalšími aktivisty rozšíření dálnice na 3+3 a že jste si tu silnici "zlidňovali" tak dlouho, až je tam víc hluku než kdybyste ji nechali být.

+7/−3
4.4.2016 9:57

P76a31v65e60l 86M37o48r75a38v88e49c 3442549722548

Nesouhlasím.

Tímto tvrdíte, že po 602 jezdí auta namísto D1. Jenže k tomu není důvod - snad jen po havárii či ve velké koloně má smysl D1 objet, jinak i pomalá jízda po ní je lepší než sjet na starou a proplétat se tam.

0/−1
4.4.2016 12:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.