Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V rachotu se nedá spát. Místní zuří, auta k domům však pustí výjimka

Hluk, že se ani v noci nedá otevřít okno a celý dům se třepe. A kolem toho velké zmatky s administrativou. Taková je momentálně dopravní situace v městské části Brno-Bosonohy. Zlepšení je v nedohlednu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K52a18r13e50l 58Z59a27c31e87k 7191899811967

Limity jsou k smíchu. Kraj udělí výjimku a je klid.:-/Rv

+3/0
4.4.2016 18:23

P38e89t55r 66B22á29č82a 8625336645355

To mam nejradsi tyhle skreky vzdycky, si nekupujte levne barak u silnice.

A zadruhe laskave prestante blokovat R43 vy chytraci z Bosonoh.

A za treti to mate za ty trapny ostruvky :-P

+2/−2
4.4.2016 13:44

L48i88b92o62r 94D24o90l13á65k 9829806578

Paní Hromková, než něco napíšete, měla byste si toho trochu více prostudovat. Nadlimitní hluk přesahuje v Bosonohách hlukové limity přes 16 dB v noci a 12 přes den. Problém nevytváří automobilismus, ale neschopnost KHS Jmk tento problém řešit. Je-li řešením obchvat, proč není obchvat vystaven? Problém je, že není ani v plánu výstavby či jakémkoliv návrhu. A to zde již hluk přesahuje hlukové limity již 16 let !!!

Na vině je především KHS Jmk, která by měla garantovat ochranu obyvatelstva a trvat na řešení vedoucí k ochraně obyvatelstva. Avšak KHS Jmk raději volí ochranu průjezdnosti Bosonoh. Je z podivem, že za 16 let v Bosonohách nebylo vybudováno jediné ochranné opatření, které by vedlo ke snížení hlukového zatížení. Avšak bylo investováno 108 mil. kč, tak aby byl zajištěn rychlejší průjezd Bosonohami. Nejhorší je, že KHS Jmk navrhne ochranné opatření ve výjimce, které v době trvání výjimky zruší, či nikdo z KHS Jmk ochranné opatření nezkontroluje či neřídí z pozice hluku (snížení rychlosti, obchvat, protihlukový koberec..). Pak se nesmí divit, že hlukové zatížení se zvyšuje. Svým podivným řešením vytváří nesmyslná úřední rozhodnutí, která dlouhodobě poškozují zdraví obyvatelstva před automobilismem a označují to jako ochranu zdraví, přičemž je obyvatelstvu bráněno se bránit a chrání se vlastník silnice.....

Laciná řešení jako snížení rychlosti, omezení vjezdu kamionů, které dle akustických měření je hlavní příčinou nadlimitního hluku v nočních hodinách, či nízkoemisní zóna, není zvoleno..... Čeká se na obchvat, ale na obchvatu nikdo nepracuje, přičemž Bosonohy již obchvat mají a to od roku 1980 v podobě D1.....A že by byl v nočních hodinách přeplněn.....Nestálo by za to nehledat žádné těžká řešení, ale prostě řešit problém selským rozumem. To se ale KHS Jmk nedostává

+1/0
4.4.2016 13:40

P49a26v91e82l 88Ř66a65p14e21k 7322576919505

Masový automobilismus je státní systém založený na násilí, článek to dostatečně jasně ilustruje. Masový automobilismus by proto měl být slušnými lidmi odmítnut jako morálně vadný a zastaralý.

+1/−15
4.4.2016 9:59

R24o18b68e32r10t 10M63o24t49k54a 4436677239655

Vy ve svém příspěvku ilustrujete, že totalitní myšlení nacistů, fašistů i marxistů je v lidech hluboce zakořeněné.

+12/−1
4.4.2016 10:09

P15a38v42e42l 80Ř45a17p66e98k 7562246719405

To je bezesporu pravda, ale snad tím nechcete říci, že jsem nacista? Víte, že to byl právě Hitler, kdo v Evropě odstartoval éru masového automobilismu masivní výstavbou dálnic?

0/−2
4.4.2016 10:14

R74o71b84e33r79t 33M40o94t24k37a 4876257389475

Chováte se jako výše uvedené totalitní ideologie. Jste přesvědčen, že Váš názor je jediný správný, odvoláváte se na morálku a pasujete se do toho, kdo může rozhodovat v "zájmu" lidu a to i proti jeho vůli. Kritika automobilismu sama o sobě totalitní není, ale způsob jakým vnucujete druhým své názory.

+9/0
4.4.2016 11:26

T88o35m60a86s 54N55o34v83o67t13n65y 1581454356525

;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
4.4.2016 10:15

T77o93m59a24s 75N82o90v19o59t28n40y 1351494766895

To máte za to, že pořád blokujete spolu s dalšími aktivisty rozšíření dálnice na 3+3 a že jste si tu silnici "zlidňovali" tak dlouho, až je tam víc hluku než kdybyste ji nechali být.

+7/−3
4.4.2016 9:57

P53a17v30e58l 62M20o74r71a55v67e74c 3262369582808

Nesouhlasím.

Tímto tvrdíte, že po 602 jezdí auta namísto D1. Jenže k tomu není důvod - snad jen po havárii či ve velké koloně má smysl D1 objet, jinak i pomalá jízda po ní je lepší než sjet na starou a proplétat se tam.

0/−1
4.4.2016 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.