Diskuze

V rachotu se nedá spát. Místní zuří, auta k domům však pustí výjimka

Hluk, že se ani v noci nedá otevřít okno a celý dům se třepe. A kolem toho velké zmatky s administrativou. Taková je momentálně dopravní situace v městské části Brno-Bosonohy. Zlepšení je v nedohlednu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KZ

Limity jsou k smíchu. Kraj udělí výjimku a je klid.:-/Rv

3 0
možnosti
PB

P75e37t38r 24B20á80č87a

4. 4. 2016 13:44

To mam nejradsi tyhle skreky vzdycky, si nekupujte levne barak u silnice.

A zadruhe laskave prestante blokovat R43 vy chytraci z Bosonoh.

A za treti to mate za ty trapny ostruvky :-P

2 2
možnosti
LD

Paní Hromková, než něco napíšete, měla byste si toho trochu více prostudovat. Nadlimitní hluk přesahuje v Bosonohách hlukové limity přes 16 dB v noci a 12 přes den. Problém nevytváří automobilismus, ale neschopnost KHS Jmk tento problém řešit. Je-li řešením obchvat, proč není obchvat vystaven? Problém je, že není ani v plánu výstavby či jakémkoliv návrhu. A to zde již hluk přesahuje hlukové limity již 16 let !!!

Na vině je především KHS Jmk, která by měla garantovat ochranu obyvatelstva a trvat na řešení vedoucí k ochraně obyvatelstva. Avšak KHS Jmk raději volí ochranu průjezdnosti Bosonoh. Je z podivem, že za 16 let v Bosonohách nebylo vybudováno jediné ochranné opatření, které by vedlo ke snížení hlukového zatížení. Avšak bylo investováno 108 mil. kč, tak aby byl zajištěn rychlejší průjezd Bosonohami. Nejhorší je, že KHS Jmk navrhne ochranné opatření ve výjimce, které v době trvání výjimky zruší, či nikdo z KHS Jmk ochranné opatření nezkontroluje či neřídí z pozice hluku (snížení rychlosti, obchvat, protihlukový koberec..). Pak se nesmí divit, že hlukové zatížení se zvyšuje. Svým podivným řešením vytváří nesmyslná úřední rozhodnutí, která dlouhodobě poškozují zdraví obyvatelstva před automobilismem a označují to jako ochranu zdraví, přičemž je obyvatelstvu bráněno se bránit a chrání se vlastník silnice.....

Laciná řešení jako snížení rychlosti, omezení vjezdu kamionů, které dle akustických měření je hlavní příčinou nadlimitního hluku v nočních hodinách, či nízkoemisní zóna, není zvoleno..... Čeká se na obchvat, ale na obchvatu nikdo nepracuje, přičemž Bosonohy již obchvat mají a to od roku 1980 v podobě D1.....A že by byl v nočních hodinách přeplněn.....Nestálo by za to nehledat žádné těžká řešení, ale prostě řešit problém selským rozumem. To se ale KHS Jmk nedostává

1 0
možnosti

Masový automobilismus je státní systém založený na násilí, článek to dostatečně jasně ilustruje. Masový automobilismus by proto měl být slušnými lidmi odmítnut jako morálně vadný a zastaralý.

1 15
možnosti
RM

Vy ve svém příspěvku ilustrujete, že totalitní myšlení nacistů, fašistů i marxistů je v lidech hluboce zakořeněné.

12 1
možnosti
TN

To máte za to, že pořád blokujete spolu s dalšími aktivisty rozšíření dálnice na 3+3 a že jste si tu silnici "zlidňovali" tak dlouho, až je tam víc hluku než kdybyste ji nechali být.

7 3
možnosti
PM

Nesouhlasím.

Tímto tvrdíte, že po 602 jezdí auta namísto D1. Jenže k tomu není důvod - snad jen po havárii či ve velké koloně má smysl D1 objet, jinak i pomalá jízda po ní je lepší než sjet na starou a proplétat se tam.

0 1
možnosti