Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Učitelka, která v televizi odsoudila komunismus, zvažuje vstup do politiky

Učitelka, která se v pořadu České televize vyjádřila proti komunismu a vládě ruského prezidenta Vladimira Putina, pravděpodobně odejde ze školství. Zvažuje vstup do politiky. Ředitel školy, kde Petra Štěpánová učí, se obrátil na Českou školní inspekci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25i31n51d18ř56i40c44h 42H12r98a86d77e48c17k70ý 6205989432522

holt, kdo nic pořádného neumí, odchází do politiky...

0/0
8.4.2016 17:48
Foto

P95a78v72l88a 18Z21a70n84d39l39o52v85á 7654415470142

Inspekce by si naopak měla posvítit na ředitele školy, který by tam měl nejspíš nejradši soudružku Semelovou.

0/0
8.4.2016 17:10
Foto

P41e35t54r 67N94o62v28o47t58ň15á49k 1375411103778

Nikdo z vás nemá ani nejmenší představu o tom, jak učitelka děti vede a pouze z jedné věty vytržené z kontextu ji odsuzujete. Odsuzujete ji jenom proto, že se snažíte obhajovat druhé největší zlo, které nás potkalo v minulém století a pro mnohé národy to největší zlo za jejich historii. Komunisti zavraždili a zotročili víc lidí a národů než kdokoliv před nimi mnohem víc než nacisté byli pro mnohé národy větším zlem než nacisti. To že jsme byli okrajovou částí ruské gubernie a jejich zvěrstvy jsme byli zasaženi méně než jiné národy, komunismus neomlouvá.

+3/−1
6.4.2016 20:47

L67i28b36o64r 12M52a41l43ý 7956853544155

Co tady přesně píšete, je západní lživá propaganda probouzejícího se nacismu v Evropě po 70 letech, který napáchal 70 milionů mrtvých a Vy tady budete namlouvat lidem, že existoval horší režim? Kdyby nevyprodukoval západ dvě světové války a nevytvořil první světovou válku či nacismus s Hitlerem, žádný komunismus by neexistoval. Nacismus a agresivita západu svým způsobem vytvořila komunistický režim, protože se opět lidé báli, že lidé s majetkem budou opět skrze svou moc financovat novou válku, což se vždy stejně dělo a děje. A to proto, že nacismus vznikl skrze demokracii, která stvořila ve 30. letech minulého století korporativismus, ovládání skrze nadnárodní korporace světových oligarchů, kteří financovali Hitlera. Tento scénář se děje v současné době také, ale skrze agresivní Spojené státy, které vyvolaly občanské války a násilné převraty v desítkách zemích světa pod vedení světových koncernů a jejich majitelů za posledních 26 let. V tomto pořadu Máte slovo, kde paní Štěpánová říkala polopravdy, jako nám říkal komunistický režim před rokem 1989, akorát, že opačně, jsem byl osobně mezi hlavními hosty a žádná věta nebyla vytržena z kontextu. Pani Štěpánová je loutka celé TOP 09, se kterou už spolupracovala před tímto pořadem. TOP 09 je posluhující strana Washingtonu, která chtěla ve střední a východní Evropě nastolit novou totalitu řízenou Washingtonem a Bruselem a snaží se o umlčení pravd. Srpen 1968 je jenom vaše vytvořená propaganda, protože neexistuje žádné RVHP, ani Varšavská smlouva, takže Rusko se jen brání tomu, když americké tajné služby začnou vraždit v sousedních zemích RF ruskou menšinu.Jsem přesvědčen, že kdyby tu byl komunismus, lidé jako je pan Kalousek či paní Štěpánová, by pracovali pro moskevskou propagandu. Jen, aby se měli, co nejlépe, protože pan Kalousek začal politickou kariéru před rokem 1989 u Lidovců, což byla komunisty řízená opozice, aby navenek jako neexistovala jediná totalitní strana, která ve skutečnosti vše ovládala i s Lidovci.

+3/−2
7.4.2016 1:30

J13a58n 23V31o46j10t13í38š84e53k 6752571425606

První výstřel první světový války byl vypálen z naší pušky, tak s tim, že ji "vytvořil západ" běžte někam. Ideálně na zakládku se to doučit.

+1/−1
8.4.2016 0:16
Foto

P34a40v12l70a 42Z53a39n60d84l67o39v75á 7444615100912

Tak osobně mezi hlavními hosty? Aha. Tím se mnohé vysvětluje.

0/0
8.4.2016 17:12

Z58d81e49n57ě24k 87F45o83l13t36ý38n 2702925231510

Srovnávat Německou a Ruskou okupaci je opravdu přes čáru. Při ruské jsem opravdu nezažil, že by tady začali běhat v každém městě i obci hordy jedinců hlásících se k ruské národnosti a učit své děti pokřikovat na ty, kdo zůstali Čechy české prase a bít beztrestné jejich děti.

+3/0
6.4.2016 14:28

P77a31u50l 27J11a40r34o52s 2113748510

Foltyn..A pri okupaci nemecke,jsi nebyl na svete,Tak jsi to nezazil.;-D

0/0
6.4.2016 17:35
Foto

P73e55t91r 69N64o50v37o91t94ň93á18k 1845451463938

Byla tu obrovská spousta lidí hlásící se k ruské ideologii, kolektivizaci a pod. Tihle lidé začali běhat v každém městě i obci a MUČILI a pokřikovali znám osobně lidi z naší obce kteří byli po mnoho let mučeni těmito komunisty. Beztrestně trestali jejich děti, za to že byli dětmi lidí označovaných za "kulaky". To že jste to osobně nezažil, neznamená že se to nedělo.

+1/0
6.4.2016 20:51

J28i67n15d24ř67i66c70h 25H60r53a93d43e97c61k33ý 6385479812722

To že jste to osobně nezažil, neznamená že se to dělo.

0/0
8.4.2016 17:43
Foto

P23e89t90r 42T71u86r42e11č28e57k 8692462157805

Tak to by mě taky zajímaly ty podklady pro výuku historie které chce soudruh ředitel prověřovat. Děti se jistojistě učí, že nacisté byli zlí. Pravděpodobně se to navíc učí špatně - že němci byli fašisti. Italští fašisté přitom židovskou otázku vůbec neřešili, tohle byla čistě Hitlerova obsese. Překvapuje mě, že v osnovách není stejně samozřejmě uvedeno, že komunismus je také zločinný politický systém, který má na svědomí více mrtvých než nacisté za II. sv. války a který se od nacistů liší pouze klíčem k výběru obětí. Komunistická třídní nenávist není o nic lepší než antisemitismus. Dětem je třeba už jednou pro vždy vysvětlit, že ta "krásná" komunistická idea stojí na milionech mrtvých a nikdy nemůže fungovat. Duševně slabší dospělí v tomto utopickém bludu holt dožijí, za to že je někdo hloupý a věří v komunismus ho do Jáchomova nepoženem, ale bylo by fajn aby aspoň děti měly komplexní přehled o historii a pochopily že tudy cesta nevede.

+5/−1
6.4.2016 12:13

J17a21r66o46s86l17a83v 13M40a40š26e70k 5179390394703

Náš problém je v tom, že komunisti se u nás nepředvedli tak jako třeba v Polsku v roce 1939. Když k nám dorazila RA, zbývalo soudruhům z NKVD a podobných organizací jen dokončit práci kterou tady 6 let provádělo Gestapo. A navíc u nás byl i dostatek soudruhů ochotných ke spolupráci .....

0/0
6.4.2016 12:51

J64o69s13e72f 32Š14k37y34v43a36r35a 9657512669904

Doufám pane Tureček, že tou větou " Duševně slabší dospělí " myslíte i sebe.

+1/0
6.4.2016 12:53

T17o88m62á90š 50H66r90e59j74s87e20m59n59o26u 4109796134700

Komunisti v Československu nikoho hromadně nezabíjeli. To jak píšete o milionech mrtvých za komunismu... to chcete dokázat jak?

+5/0
6.4.2016 13:00

M56a92r98t42i41n 58S12y83k41o13r60a 5819285609726

Pravda, u nás jen po desítkách, ale zkuste se podívat do kolébky tohoto učení do Ruska. Také např. Kambodža je "hezký" příklad.

0/0
6.4.2016 13:40

R49o18b81e53r47t 88P14a72c20i38n83a 7214539765181

Kambodža je velmi zajímavý příklad. Už jen tím, kdo ty zrůdy platil a jak se dostali k moci.

+1/0
6.4.2016 14:29

J43a55n 31P93o94s72p91i73s56i14l 7876667356875

kolebkou tohoto uceni nebylo Rusko...

0/0
6.4.2016 16:27

J98a91n 69V58a85l20a17l27í35k 6646819520296

Odsuzuje komunismus a tvrdí, že Českou republiku osvobodili Američané a Rusové ji okupovali.

Zdroj: http://brno.idnes.cz/ucitelka-z-mate-slovo-chce-opustit-skolu-ffw-/brno-zpravy.aspx?c=A160405_154955_brno-zpravy_vh

Tudíž mohu tvrdit že USA přenechala ČR SSSR aby nás okupovali a tudíž za to že jsme byli okupováni mohou USA

+4/0
6.4.2016 12:08
Foto

P87e14t57r 46T57u16r32e69č14e59k 8332652987575

Ano, to samozřejmě můžete. Stejně tak můžete tvrdit že ženy na silvestrovských oslavách v Kolíně nad Rýnem si za obtěžování mohly samy, protože byly vyzývavě oblečené (v zimních bundách). Je to čistě vaše volba jakým způsobem se ztrapníte.

+3/−7
6.4.2016 12:16

J44a35n 49V58a32l78a84l20í45k 6246629670666

Tím chcete říct že neexistuje dohoda mezi USA a SSSR o rozdělení vlivu v evropě po válce???

+4/0
6.4.2016 12:23
Foto

P10e25t29r 65T22u51r53e13č68e97k 8662392597125

Tím chci říct, že USA nejsou evropská země a že můžeme být rádi, že nám přišli vůbec na pomoc a že ve finále před vlivem SSSR zachránili tou vámi zmiňovanou dohodou alespoň západní Evropu.

+3/−5
6.4.2016 12:29

J28a93n 42K45a91š85p62a71r 9911853150597

USA se začalo angažovat v Evropě až když reálně hrozilo, že ji celou osvobodí Rus.

+4/0
6.4.2016 14:29

P72a44u76l 68J43a82r89o49s 2313538830

Kaspare,ty toho z historie a angazovani USA v Evrope nic nevis.Precti si nejdrive historii,nez napises takovou blbost

0/−2
6.4.2016 17:33

L92u21b24o55m53i75r 36O81n29d71e75r65k26a 4126775708802

Můžete konkrétně napsat, kolik Američané nás osvobodili ?? To že zbytečně bombardovali podniky v Praze a Plzni Škodovku, doufám víte. Jak se chovali Američané v Plzni taky. Kdo nesl největší tíhu války, víte kolik Američanů padlo při osvobozování republiky a kolik Rusů ??

0/0
7.4.2016 11:08

S13t37a33n43i59s62l77a18v 35H10o64l83b49a 5204793730195

Dohoda existovala,ale její důsledky byly naprosto odlišné. Zatímco spojenecké straně došlo k osvobození části Německa od fašistické totality s vybudováním rozvíjejícího se demokratického státu, na sovětské straně vystřídala komunistická totalita tu fašistickou s následným politickým, hospodářským a hlavně morálním úpadkem obsazených států. Bohužel, přes varování Churchilla, nedokázal Roosevelt prohlédnout Stalinovy úmysly - celosvětovou komunistickou revoluci pod vedením kominterny.

+1/0
6.4.2016 12:38

J48o34s77e40f 18S95v64á13r85o86v96s77k60ý 3651656223185

Blíží se volby, tak to je ze strany paní učitelky dobrý marketingový tah, jak se dostat do politiky. Plat učitele nic moc. Politik se o sebe a své blízké dokáže velmi dobře postarat.

+5/0
6.4.2016 12:03

J45a92n 30B50u43r57i45a46n 2273749714970

Učitelka má de-facto pravdu. Uvedu příklad.

Jednu ženu drží ve sklepě muž A. Nechová se k ní nijak hezky (viz tř. v Rakousku Přiklopil-Kampusch). Přijde soused B, muže A odstraní, ale pro ženu se nic nezmění. Je stále držena ve sklepě a jediná změna je v tom, že už neplní všechna přání pro muže A, ale pro muže B.

Byla tedy ta žena osvobozena?

+2/0
6.4.2016 11:29

J78a61n 95P91o16s63p52i92s50i94l 7406687406725

potom prijde muz C, vymaluje sklep a rekne jsi volna a pokracuje v tom, co ti pred nim. ;-D

+1/0
6.4.2016 11:43

J74a80n 40B73u43r98i71a40n 2733859534680

Pletete se - přišel muž C, vymaloval a řekl: "Jsi volná. Ale jestli nemáš kam jít, tak tu můžeš zůstat"

Za Němců či za socialismu jste nemohl z republiky vycestovat. Dnes Vás tu nikdo nedrží.

+2/0
6.4.2016 11:49

J15a76n 42P92o89s31p91i14s17i35l 7106857546115

takhle to bylo i v pripade s muzem B, dokonce si ta zena sama zvolila s nim byt.

Abychom se vratili od metafor k traktovani historie. CR byla osvobozena od fasismu! To, ze doslo ke smene na jiny totalitni system, je neco druheho.

Jinak ja svobody a demokracii chapu ponekud sireji, nez jen jako mit moznost vycestovat do zahranici.

+1/0
6.4.2016 12:00

P22a29v67e50l 62A60d19a69m81e63c 6164536

neřekl bych, že je to něco druhého, dost to souvisí

0/0
6.4.2016 12:08

J41a72n 36P48o86s19p47i46s58i75l 7596577146195

Prosim o vysvetleni te souvislosti. Jakou souvislost ma skutecnost, ze SSSR osvobodil cast Evropy od fasismu a to, ze po osvobozeni a skonceni valky jsme si zvolili komunismus jako politicky system?

0/0
6.4.2016 16:34

J75a35n 65V49o80j54t29í41š85e52k 6722331335916

Že jsme si ho nezvolili. Zvolili jsme si Komunistickou stranu, jako dominantní sílu v parlamentu, ale ten zbytek byl nechutnej převrat s podporou sovětskejch tajnejch služeb, hrozbou sovětský intervence, vraždama atd. A v 68 jsme si teda nevolili už vůbec nic.

0/0
8.4.2016 0:25

J59a45n 93P77o85s46p88i29s77i67l 7476897476185

a co to ma co spolecneho s tim, ze SSSR se podilel na osvobozeni Evropy od fasismu???!!!!

0/0
8.4.2016 19:31

J52a46n 68V19o45j52t84í82š13e42k 6822611335986

Že všude, kde se podílel, organizoval převraty a násilně tahal státy pod svůj vliv, nebo je dokonce rovnou anektoval, čili se na OSVOBOZENÍ nepodílel ani náznakem, neboť osvobození, po kterym není svoboda, není osvobození. Po našem osvobození svoboda nebyla a Sovětský svaz na tom měl neodpiratelný a velmi významný podíl viny. Ano, Můžeme říct, že Sovětský svaz z půlky Evropy vyhnal nacisty, ale nemůžeme tvrdit, že Evropu osvobodil, to udělaly pouze Spojené státy, Spojené království a ostatní spojenci.

0/0
8.4.2016 20:50

J86a83n 74P63o85s54p86i23s80i81l 7716667306565

US zase ve "svych osvobozenych" zemich zavedly sve systemy. Nemecko bylo pod tak silnym ekonomickym bremen, ze to bylo neunosne. Japonsko dostalo uplne novy politicky system importovany ze US. Kazda ze stran si zajistila vliv na 'svem' uzemi. Na obou stranach se po valce delala zverstva. Nechci obhajovat SSSR a jeho zrudny politicky system, ale ani v pripade US nemuzeme hovorit o osvobozeni a je to videt i v dnesni dobe.

A jeste jednou SSSR se podilel na osvobozeni Evropy od fasismu! A pokud jde o vyrok, ze US zbavily Evropu od Hitlera, tak to je uz nejvetsi blbost (s prominutim).

0/0
10.4.2016 13:36

J57a96n 12V89o16j20t88í48š82e62k 6862801175756

To trochu blouzníte. Německo i Japonsko byly poražený země. To jsme my ani třeba Polsko nebyli. A chudák Německo bylo pod tak hroznym břemenem, že se z něj stala největší Evropská ekonomika a nebohý Japonsko jakbysmet. A ještě jednou, SSSR se na žádnym OSVOBOZENÍ nikdy nepodílel!

0/0
10.4.2016 23:01

R41a60d94o33v22a88n 42S92ý92k83o14r91a 6314395644860

USA osvobodili Francii, Itálii, Holandsko, Belgii, Lucembursko, Norsko a většinu Německa od fašismu. Tyto státy leží v Evropě. Tedy výrok, že USA osvobodily Evropu od Hitlera, je pravdivý. Rusko od fašismu nikoho neosvobodilo. To byl přece Sovětský svaz a ten již neexistuje, jak mi neustále příznivci Kremlu připomínají.

+3/−9
6.4.2016 11:23

J47a77n 31P37o35s15p40i92s55i22l 7206477106225

opominu Vase "USA osvobodili"... Evropa nekonci Plzni, ale pokracuje dal na vychod az k Uralu - toliko k geografickemu pojmu Evropa a jejimu osvobozeni USA. Soucasne Rusko, chcete-li Ruska Federace, se hlasi ke vsem svym zavazkum a pohledavkam Sovetskeho svazu a Sovetsky Svaz bere jako soucast svych dejin (proto se v Rusku nebouraji pamatniky Lenina, Stalina atd.., ale to je jina diskuze). V OSN a jejich strukturach byl Sovetsky Svaz nahrazen RF a tyka se to jinych organizaci, mezinarodnich smluv atd..

Jak by USA mohly osvobodit Evropu bez pomoci Sovetskeho svazu a opacne? Jak by obe tyto zeme mohly byt uspesne v osvobozovani Evropy od fasismu bez jinych evropskych (ale i asijskych) zemi a jejich narodu - Anglie, Francie, Polsko, Cesko, Belorusko, atd..

Historie neni cernobila, jak se nam drive a nyni snazi/li vtloukat.

+8/−1
6.4.2016 11:42

R75a14d47o21v80a29n 85S47ý54k40o24r63a 6144285844230

Ano, opravuji se: Vojáci USA osvobodili Francii, Itálii, Holandsko, Belgii, Lucembursko, Norsko a většinu Německa od fašismu. Tyto státy leží v Evropě. Tedy výrok, že USA osvobodily Evropu od Hitlera, je pravdivý.

Rusko nikoho od fašismu neosvobodilo, byl to Sovětský svaz.

Proč je potřeba k výroku USA osvobodily Evropu od fašismu dodávat ještě další větu ve znění " i SSSR odvobodil Evropu od fašismu ", to opravdu nechápu. Je snad potřeba k větě "v červenci je obvykle teplo a slunečno" dodávat "i v srpnu je teplo a slunečno" aby platilo první tvrzení? Mám za to, že nikoliv.

0/−4
6.4.2016 11:55

J88a58n 83P95o24s18p58i78s49i36l 7306127776985

chapu-li Vas dobre, tak pokud snite pulku chleba, tak reknete, ze jste snedl cely? Proc nelze rict USA a SSSR se nejvyznamenji podileli na osvobozeni Evropy od fasismu? Predevsim je treba mit na zreteli, ze v tomto kontextu USA a SSSR predstavuji lidi, kteri se tohoto osvobozovani ucastnili. Proto nezminit jednu ci druhou stranu je nedoceneni podilu te strany na osvobozeni.

Abych Vam priblizil tento lidsky faktor. Pred tydnem jsem se bavil s Beloruskou, ktera nyni zije v Rusku. Pani bude skoro 70 let. Jeji otec (belorusky dustojnik) byl prevelen na frontu do Polska, kde take padl. Ona se svou matkou a bratrem skoncila v nemeckem koncentracnim tabore. Jejiho bratra zabili, jelikoz mel vhodnou krevni skupinu a tak ho zcela "vysali". Otec jejiho manzela, bojoval na Slovensku a v Cechach a v Nemecku. Protoze byl v Nemecku prirazen k jednotkam, ktere se vracely jizni cestou, tak po navratu do SSSR byl umisten do gulagu, odkud odesel v 60 letech a po par letech zemrel. Jeji manzel, byt maly kluk, tak pomahal sbirat zbrane a patrony na bojisti. Temto lidem nyni reknete, ze Evropa byla osvobozena USA a divejte se pritom do jejich oci, ve kterych uvidite to utrpeni, kterym si prosli a ktere v nich zustalo. Tento pohled si vynasobte nekolika miliony. A ted se Vas ptam: "Proc dodavat k vyroku "USA osvobodily Evropu od fasismu" dalsi vetu ve zneni "i SSSR osvobodil Evropu od fasismu"?

+2/0
6.4.2016 12:27

J78a93n 92V79o17j98t54í20š58e44k 6102101335906

Po osvobození musí následovat svoboda. Čili osvobozovaly pouze Spojené státy.

0/0
8.4.2016 0:27

J23a71n 10P22o17s42p33i61s62i14l 7966677556685

osvobozeni od fasismu!!!! A jake mate svobody nyni, kdyz pominu masove cestovani do Chorvatska?

0/0
8.4.2016 19:33

J70a53n 98V83o68j54t60í29š70e34k 6202841685786

Slova, shromažďování, vyznání, myšlení a svědomí, pohybu a pobytu, domovní,...

0/0
8.4.2016 20:43

P10a48v94e24l 84A66d65a77m35e18c 6934456

proto se v Rusku nebouraji pamatniky Lenina, Stalina atd ...a to berete jako plus nebo minus toho ruska?;-)

0/0
6.4.2016 12:09

J75a27n 40P88o82s49p53i85s48i14l 7456267406775

tato diskuze tu uz davno probihala k jinemu clanku. Pamatniky Lenina a Stalina stoji i v jinych zapadnich zemich, dokonce i v USA. Jde o to, co ten pamatnik symbolizuje a jaky je vztah k tomuto symbolu. O tom je i ta demokracie, ze se muze postavit pamatnik nekomu, kdo vyzname zasahl do dejin daneho naroda, aniz bych sdilel stejne myslenky nebo souhlasil s ciny daneho cloveka. Pro me je dulezite vedet, ze takovy clovek byl, jakym zpusobem zasahl do dejin, proc tak udelal, v jakych historickych souvislostech a jak se z toho muzu poucit nyni ja, abych nedal moznost vyjit na vysluni takove osobe, pripadne vyvaroval se vzniku takoveho prostredi / podminek, odkud by se takovy clovek mohl rekrutovat.

+4/0
6.4.2016 12:41

P39e92t10r 75K11o31z72á53k 8605247187814

Pane Sýkoro, když lidé vám podobní spojují současné Rusko se Sovětským Svazem, pak je taky moudré a spravedlivé uznat, že tedy ano, Sovětský Svaz, potažmo Rusko, které po rozpadu SSSR se stalo nástupnickým státem včetně všech závazků SSSR, osvobodilo Evropu od Fašismu. Resp. buďme přesní, západní Evropu spojenci USA, východní Evropu SSSR, potažmo dnes nástupnický stát Rusko. Je nepopiratelné, že v tehdejším Rudé armádě bojovali i Bělorusové, Ukrajinci, Kazachstánci, Uzbekové ..... atd. atd... ale pouze jediný stát z tohoto svaz převzal veškeré pohledávky, a to bylo Rusko, resp. Ruská Federace.

Takže si nechte svá moudra, která nemají základ v historii!! Lidé jako vy používají Sovětský Svaz k pošpinění Ruska vždy jen tehdy, kdy se jim to hodí!!

+4/0
6.4.2016 12:34

D81a87n13i91e28l 90Ř88e33h78á43č87e81k 5517703411827

"...je čas konat, že nemůžu učit děti rýsovat trojúhelníky,“ řekla učitelka..."

Správně. Je třeba dětem blbnout hlavu volovinami a ne je učit. 8-o

Existuje nějaká základní, střední, nebo vysoká škola sluníčkářská?

+9/0
6.4.2016 11:21

R40a95d13o78v83a16n 37S71ý76k59o16r72a 6714315654260

Potřeboval byste ji jako sůl. V poslední větě by vám alespoň nepřebývala čárka před nebo.

+1/−11
6.4.2016 11:25

P80e10t66r 64M81a55c85h54á37l17e98k 7955146286346

Ona zase ta čárka chybí jinde.:-)

0/0
6.4.2016 11:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.