Diskuze

VIDEO: Kamioňáka probralo až houkání. Prorazil závoru a vlaku těsně ujel

Pouhé vteřiny scházely k tragédii na železničním přejezdu v Moravském Písku. Řidič kamionu na něm zůstal stát mezi závorami a k činnosti jej probralo až houkání přijíždějícího vlaku. Nakonec prorazil závoru a hrozícímu střetu těsně unikl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Nedávno jsem byl v Polsku a trochu možná pochopil toho Poláka s kamionem ve Studénce. Jedu k přejezdu, který vypadá, že tudy už roky žádný vlak neprojel - všechno rezivé, vysoká tráva i mezi kolejemi, světla žádná, jen staré oprýskané šraňky. A najednou jdou závory dolů! Prvně šly dolů ty před přejezdem, pak, asi za minutu, ty za ním (+/- za minutu po spuštění těch prvních závor by už to Pendolino ve Studénce bylo na přejezdu) a pak... No, myslel jsem, že se ten vlak ještě vyrábí!!! Po 20 - 30 minutách čekání se konečně za dlouhého houkání objevil vlak...no vláček a rychlostí líné chůze projel přejezdem. Za přejezdem tak 30 lidí a pětikilometrová fronta aut...

0 0
možnosti
JT

To je tak když se auto rozjede na přejezd hned po zvednutí závor a nepočká, až přestane blikat červená....takových volů v ČR je, a nejsou to pouze řidiči kamiónů.

5 0
možnosti
JP

Proč se vůbec něco takového děje? To tu logiku navrhoval někdo kdo v životě neviděl člověka? Je to naprosto pochopitelná chyba, ty závory jsou mnohem výraznější a signál, než blikající světlo. Je zcela pochopitelné, že na něj někdo zapomene.

Už nejsme ve století páry, proč přejezd nemůže být signalizovaný stejně, jako jakákoliv jiná křižovatka?

0 5
možnosti
JP

J69a15n 86P49r50i39b59y31l

28. 4. 2016 9:41

A ty naši pitomci jako Ťok tohodle využijí a zase budou plácat, jak je třeba zvednou pokuty na x-násobek, že jsou řidiči neponaučitelní.

Jistě že jsou neponaučitelní. A co jako čeká? Ťok chybně předpokládá, že exemplární tresty a likvidační pokuty něco změní, ale nezmění. Už teď mají na frekventovaných přejezdech kamery a řidiče co jezdí přes přejezdy na červenu pokutují, ale je jedno, zda takový řidič dostane pokutu 10.000, nebo 50.000.

Předpoklad, že čím vyšší represe dopadne na řidiče, kteří vjeli na přejezd na červenou, tím nižší bude počet dalších řidičů, kteří na něj vjedou v budoucnosti je mylná.

Jak tento případ krásně ukazuje, tak řidiče ze Srbska (tuším že to byl Srb) od jeho činu nijak neodradil fakt, že se tady udál tragický případ Polského řidiče s Pendolinem. A proč? Protože o tom pravděpodobně vůbec nevěděl. Srb prostě neví, co udělal jeden Polák kdesi v Čechách, stejně jako já nevím co spáchal například nějaký Ital ve Španělsku a tedy nemůže to na mě mít žádný výchovný účinek. Nezáleží, zda tady tomu Polákovi dáme pokutu 10.000, nebo ho za to popravíme. Srb to prostě NEVÍ a tedy to na jeho budoucí chování nebude mít vliv. On neví ani jaké tady za to máme tresty.

Ťok je v tomto jen populista. Prohlásit, že zvedne pokuty na x-násobek a případně to i udělat nic nestojí a část populace mu na to skočí. Příjemný vedlejší účinek pak bude vyšší zisk z pokut do rozpočtu. Na situaci to ovšem vůbec nic nezmění a stane se to znovu. Jediné co by fungovalo jsou konstrukční změny přejezdů. Nejspíš nadjezdy atd. Jenže to stojí peníze a práci a ani do jednoho se mu zjevně nechce.

5 3
možnosti
TK

jedinne co pomuze jsou ty retardery pevne prekazky uz jsem to prakrat videl padaji zavory zveda se retarder a pres nej se nikdo nedostane :D

a resit mosty ci podjezdy na prejezdech v mnozstvi prejezdu je to mimo nase $$$ moznosti

1 1
možnosti
RV

Další kamion na přejezdu....za srážku s Pendolinem mohl řidič z Polska, na stejném přejezdu pár dní poté zase další kamion s řidičem z Polska....není tento taky z Polska?

0 0
možnosti
PS

je to marný, je to marný, je to marný....k tomu už ani není co říct. Ale pak jsem viděl situaci, kdy řidič náklaďáku vjel na přejezd a nešlo mu přeřadit a zůstal na něm stát. Měl štěstí, že vlak je až za dlouho, takže se odsud dostal. Proto nevím jestli to je někde v předpisech nebo to je nepsané pravidlo..s náklaďákem, autobusem, traktorem...vždy řadit až když jsem celou délkou za přejezdem.

0 1
možnosti
IH

I57v46a32n 90H29o20l61a88s

29. 4. 2016 9:21

V předpisech to samozřejmě zakázáno je. Právě proto, aby tam ta převodovka nevyplivla.

1 0
možnosti
MV

Tyto pip neodradí ani trest smrti. On nemůže počkat. Okamžitě zavřít.

4 0
možnosti
JJ

J54a72n 54J60e44m17e31l44k35a

27. 4. 2016 23:34

A mohlo být zase o lokomotivu za 150 milionů míň.

1 0
možnosti
PF

P61e11t52r 54F71i47a58l37a

28. 4. 2016 0:03

A hlavně šlo o životy lidí!

Strojvedoucí začal brzdit a pak měl jistě pořádné dilema, troubit stále na toho blba anebo utéct dozadu do lokomotivy.....

V televizi říkali, že ten kamioňák není ve vazbě. Jak mohli pustit podvodníka, který od těch přeražených závor ještě ujel.

1 2
možnosti
VV

...že by polák? Už se z toho stává polský strašák našich železnic!

2 0
možnosti
JK

J42a90n 58K46o67s74t54k66a

28. 4. 2016 8:02

To asi málo jezdíte. Polské kamiony, spolu s maďarskými už dávno strašákem jsou.

2 0
možnosti
MP

Jede takhle vlak a najednou na přejezdu prudce odbočí a šine si to kus po silnici, po chvíli se přes pole a lesem vrací zpátky na trať, na nejbližši zastávce průvodčí vyběhne za mašinfírou a hned na něj "Člověče, cos to tam vyváděl"? "Představ si, na tom přejezdu mezi šraňkami se zasek Kalousek, no co bys dělal na mém místě?" "No co bych mohl asi tak dělat, přejel bych ho", "To jsem chtěl taky, ale on prorazil závory a snažil se mi ujet" .. :-)

2 13
možnosti
PB

P31e24t86r 18B31á52č50a

27. 4. 2016 20:57

Az na 8 let? To tam mohl rovnou zustat stat a vyslo mu to na stejno ;-D

2 2
možnosti